Goede begeleiding met persoonlijke aanpak

Ik ben door Symbus goed begeleid in het uitzoeken naar welke richting ik op wil met mijn loopbaan. Dit werd gedaan met een persoonlijke aanpak, er werd echt de tijd voor me genomen. Ook was er altijd ruimte om mijn contactpersoon tussen de afspraken door te benaderen voor vragen. Ik ben super tevreden en ik zou het dan ook iedereen aanraden om deze zoektocht met begeleiding van Symbus aan te gaan!

Leerzaam!

Het leek me goed om te kijken of ik nog op het juiste spoor zat m.b.t. de functies waar ik op solliciteerde. Ik heb het gratis ontwikkeltraject gevolgd van 4 sessies. Kort, maar zeker de moeite waard. De gesprekken met Nicole Stroet heb ik als zeer prettig ervaren. Ze wist onzekerheden weg te nemen. Dankzij haar feedback en tips zijn mijn CV en sollicitatiebrieven up to date. Mede hierdoor en door eigen inzet heb ik op korte termijn een nieuwe baan weten te bemachtigen. Nogmaals dank Nicole.

Extra handvaten om weer verder te kunnen

Ik heb het gratis ontwikkeltraject gevolgd van 4 sessies. Kort, maar zeker de moeite waard. Ik heb extra handvaten, testen en tips meegekregen waar ik zelf verder mee aan de slag kan. Ook was er persoonlijke aandacht, dus niet alleen maar testuitkomsten bespreken, dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Zeer prettige en deskundige advies

Zeer prettige en deskundige advies

Erg Fijn!

Nicole heeft me heel fijn op weg geholpen . Tussen de afspraken door kon ik haar altijd nog bellen/mailen!

Zeer deskundig

Mijn loopbaanontwikkelingstraject heb ik als zeer waardevol ervaren waardoor ik weer vervolg weet te geven aan mijn professionele carrière. De zeer deskundige Carin heeft mij hierbij op een erg prettige manier geholpen. Nogmaals veel dank!

Fantastisch geholpen door Symbus

De gesprekken met Nicole in het ontwikkeladvies traject heb ik als zeer waardevol en prettige ervaren. Het is een stuk helderder geworden waar mijn interesses liggen en ga daar nu meer richting aan geven.

Leerzaam traject en heel erg prettig geholpen

Door mee te doen aan dit ontwikkeltraject heb ik mijn CV en motivatiebrief goed op orde en ook heb ik nu ruim voldoende tools om met vertrouwen uit te kijken/op zoek te gaan naar een nieuwe baan.

Fantastisch geholpen door Symbus

Arbeidsontwikkeladvies en trainingen gehad door symbus, een zeer fijne en plezierige gesprekken gehad en heel goed geholpen. Ook na afloop zijn ze nog behulpzaam..

Zeer prettige en deskundige begeleiding.

Ik heb de gesprekken als zeer leerzaam, boeiend en interessant ervaren. Stimulerend, motiverend, ik heb er veel van geleerd.

vriendelijk, sociaal en meedenken in oplossingen

Open en vriendelijk ontvangst en niet hoog van de toren blazend zoals ik al wel vaker heb mee gemaakt. Men denkt mee op niveau van de hulpvrager en niet van ik weet het beter maar meer samen kijken naar de mogelijkheden. Goede uitleg van het gebruik van de site van symbus. Kijken wat de behoeftes zijn wat men kan en wil als hulpvrager zijnde en daar op voortbordurend. Maar ook stimuleren om zelf aan het werk te gaan zaken beter uit te zoeken en te vergelijken. Ook op sociaal vlak heb ik het als zeer prettig ervaren, er was ook ruimte om het soms over privé zaken te hebben wat voor mij als zeer positief is ervaren waardoor het meer persoonlijk werd en ik mij gesteund voelde in mijn zoektocht met als resultaat dat ik nu in onderhandeling ben over een opleiding met baan garantie.

Behulpzaam, betrokken en heeft mij bewogen in stappen zetten.

Ik heb een hele prettige samenwerking ervaren met Bianca. Zij reageerde snel op vragen, ook via de mail. Altijd behulpzaam en meedenkend. Ze heeft me in beweging gezet en dat was precies het doel wat we voor ogen hadden.

Goed en eerlijk advies, deskundige begeleiding

Ik heb het ontwikkeladviestraject gevolgd vanaf september 2020. Loopbaancoach Karin Bolder heeft mij hierin op deskundige enthousiaste en eerlijke manier begeleid, ik heb nu een plan voor de toekomst om zelf mee aan de slag te gaan. Dank voor je kritische vragen, humor, spiegel voorhouden en deskundig advies.

Oprechte interesse in de persoon achter de cv

Ik heb het prettige contact met Symbus en het traject als zeer positief ervaren. Oprechte interesse,persoonlijke begeleiding en begrip voor jouw situatie. Symbus gaf mij houvast, structuur ,een doel om naar te werken.

Heel kundig en fijn begeleid door een topper van Symbus

Een fijn loopbaan traject afgerond met een hele persoonlijke benadering en fijne tools om mee te werken. Symbus is een top bureau en zou ik zeker een ander aanbevelen.

Prettige gesprekken die mij erg geholpen hebben.

Prettig, kundig en erg behulpzaam. Symbus (Karin in mijn geval) staat altijd voor je klaar, maakt tijd voor je en luistert goed. Ik zou eenieder naar Symbus verwijzen. Petje af, dank jullie wel.

Fijn om dingen weer even helder in beeld te krijgen voor jezelf

Heb het ontwikkeladviestraject bij Symbus gevolgd. Fijn om middels een aantal gesprekken, opdrachten, testen én goede gesprekken (daar gaat het om) jezelf onder de loep te kunnen nemen. Er is veel aandacht voor de specifieke persoonlijke vragen die ik had en daarop wordt ook adequaat ingespeeld. Karin Bolder luisterde goed en was een professionele gesprekspartner. Het traject was wat kort, maar voldoende zo.

Fijne gesprekken gehad met Karin en handvatten waar ik mee verder kan.

Ik heb me opgegeven voor het ontwikkeltraject omdat ik op dat moment geen baan had en dit langs zag komen op social media. Het leek me goed om te kijken of ik nog op het juiste spoor zat m.b.t. de functies waar ik op solliciteerde. Door middel van een aantal tests bleek dit inderdaad het geval. Tijdens de intake kon ik aangeven waar ik behoefte aan had qua coaching. Dit hebben we dan ook behandeld. Ik vond het erg leerzaam en heb in een aantal sessies weer de nodige tips gekregen waar ik mee verder kan ik mijn zoektocht naar een leuke baan. Karin, nogmaals bedankt.

Enthousiast en begaan!

Ik ben prima, enthousiast en begaan geholpen door Bianca Baars. Ik kan haar bij iedereen aanbevelen. Ook dacht ze heel goed mee, bracht aanvullende ideeën aan. Kortom erg prettig en heel zinvol!

Fijne gesprekken!

Het was een leerzaam traject. Samen met mijn loopbaancoach hebben we door middel van opdrachten en testen gekeken waar mijn kwaliteiten en valkuilen liggen. Hierdoor werd ik weer even bewust van wat voor een persoonlijkheid ik ben en hoe ik sommige dingen moet loslaten/aanpakken. Daarnaast heb ik een goed overzicht voor mezelf gecreeerd in welke sector ik eventueel nieuw werk moet gaan zoeken. Het heeft mij zeker verder geholpen in de zoektocht met wat bij mij past. Daarnaast is het ook een motivatie om echt wat anders te gaan zoeken mocht het werk niet meer bij je passen.

Vriendelijk en betrokken

Ik heb een aantal fijne gesprekken gehad en waardevolle adviezen en tips gekregen. Er werd ook echt naar mij als persoon gekeken en naar wat voor mij zinvol is op dit moment en in de nabije toekomst. Ik heb het als zeer prettig ervaren en ga de tips zeker toepassen.

Erg positief

Het was erg fijn om de loopbaan traject te volgen. Ik heb nu meer duidelijkheid in wat ik kan, wil en wat de mogelijkheden zijn. De gesprekjes waren prettig en duidelijk. Een goede stap richting een nieuwe loopbaan.

Heldere spiegeling en feedback om zoekprofiel scherp te krijgen

Ik heb mijn gesprekken in het ontwikkeladviestraject als zeer waardevol ervaren. Scherp krijgen waar mijn interesse ligt en dit matchen aan mijn capaciteiten hebben mijn richting meer kracht gegeven. Karin is een fijne, hartelijke coach die de juiste gerichte vragen weet te stellen om je aan het denken zetten. Ook de hulp bij voorbereiding op mijn sollicitatiegesprek en de mogelijke vragen daarbij hebben me erg geholpen om me verbaal sterker te maken. Hier kan ik mee vooruit!!

Zeer goede ervaring

Ik heb via nl leert door een (te) kort traject gehad waar ik veel tips aan overgehouden heb. Hier ben ik erg blij mee.

Goede persoonlijke en professionele begeleiding

Prettige gesprekken gehad en goede tips ontvangen voor het 'ontdekken' wat ik nu echt leuk vind

Transportweg 12 7007CN Doetinchem

06 - 10376522