Door de begeleiding van Symbus ben ik enorm gegroeid

Na een burnout ben ik bij Symbus terecht gekomen. Daar werd ik begeleid door Karin Bolder. Zij heeft mij stapje voor stapje weer vertrouwen gegeven, in zelfvertrouwen en kunnen. Ik ben heel erg gegroeid en heb nu erg leuk, nieuw werk gevonden!

Wegwijs gemaakt om een eigen zaak te beginnen.

Tijdens mijn ziektewet kwam ik onder begeleiding van Nicole vanuit het Symbus. Zij heeft mij geholpen om alles voor te bereiden om een zaak op te starten. Van intensieve coaching gesprekken om inzicht te krijgen in je eigen kunnen tot aan een financieel plan. Nicole is rustig, inlevend, wijs in de route van het UWV tot aan de kleine regels van de overheid. Nicole is een echte topper en ben haar dankbaar voor alle begeleiding en lessen.

Fantastische ondersteuning, veel deskundigheid en betrokkenheid!

Met veel plezier kijk ik terug op het afgelopen jaar waarin ik bij Symbus een werkfit traject heb gevolgd. Ik heb het traject als ontzettend waardevol ervaren. Nicole heeft mij onder andere geholpen om meer zicht te krijgen op mijn kwaliteiten, vaardigheden en ook valkuilen, we hebben verschillende testen gedaan waarbij we zowel naar mij als persoon hebben gekeken als naar wat passend zou zijn qua werk en we hebben diverse gesprekken gehad. Iets waar ik het afgelopen jaar veel aan heb gehad, maar ook voor in de toekomst nog vaker naar zal terugkijken. Voor mij was het een zoektocht van het helemaal niet meer weten wat ik wil qua werk naar uiteindelijk het schrijven van een ondernemingsplan voor een onderneming waar ik in 2022 mee ga starten. Aan het begin van het traject had ik deze mooie uitkomst niet durven dromen :) Nicole heeft me in dit traject helemaal begeleid. Ze was altijd erg behulpzaam, weet veel van zaken af, legt alles goed uit, met vragen kon ik altijd bij haar terecht en ze denkt echt met je mee. Ze is een echte topper! Toen ik zelf aan het begin stond om een re-integratie bedrijf te zoeken heb ik veel reviews gelezen en uiteindelijk voor Symbus gekozen, nu kan ik zeggen dat ik daar nooit geen spijt van heb gehad. Ze hebben echt oog voor wie je bent, nemen de tijd voor je en maken samen met jou een trajectplan dat bij jou past. Ik zou Symbus dan ook zeker aanraden.

Fijne samenwerking.

Mijn ervaring is super. Er is alle tijd genomen om alles uit te leggen. Duidelijke testen gedaan, en daarna ook weer goed besproken. Ook werd er goed geluisterd als ik wat vertelde, dat vond ik erg fijn. Verrijkende ervaring en zeer zeker het aanbevelen waard.

Duidelijk beeld gekregen

Een duidelijk beeld gekregen samen met Karin, heldere begeleiding gekregen. Mooi dat er met een speldenprik door je heen geprikt wordt.

Zeer goede begeleiding gehad!

Na een tijdje thuis te hebben gezeten heb ik via het UWV een Werk Fit traject bij Symbus mogen doorlopen. De begeleiding was zeer goed en het heeft er toe geleid dat ik nu weer een fulltime baan heb waarbij ik mij prettig voel. Hierbij hartelijk dank aan Symbus waar ik met een tevreden gevoel op terug kijk.

Snel en kundig

Symbus heeft op basis van een vooraf bepaald profiel kandidaten getoetst. Dit bespaard onnodige gesprekken en maakt een snelle beslissing mogelijk .

Meedenkend en menselijk

Ik word gezien en gehoord. Er wordt altijd in kansen meegedacht. Professioneel gehandeld en flexibel, afspraken werden snel gemaakt. Tijdens de afspraken werd er altijd kritisch maar met een menselijk "touch" gekeken naar mogelijkheden.

Prettige en professionele ondersteuning in een informele sfeer.

Professionele ondersteuning op maat gehad door vakkundig personeel. Op een erg vriendelijke en informele sfeer het proces van A tot Z doorlopen met goede resultaten. Veel inzicht verkregen in mijn kwaliteiten, valkuilen en passende functies & bedrijven die bij mijn interesses en competenties aansluiten. Naast het zakelijke ook ondersteuning ervaren dmv een luisterend oor en opbeurende gesprekken bij momenten dat het met mijzelf qua gezondheid minder goed ging. Ik ben erg tevreden, ga zo door!

Zeer prettig geholpen bij twijfels binnen loopbaan

Zeer prettig en professioneel geholpen tijdens twijfels binnen mijn loopbaan. Persoonlijk contact, tools om duidelijkheid te scheppen en prettige en oprechte vragen om mij verder te helpen.

Deskundig en praktisch toepasbaar advies

De loopbaansessies met Nicole vond ik waardevol. De leuke opdrachten die inzicht geven in waarnaar je toe wilt. De praktisch toepasbare tips over bijv. Linkedin en het kritisch meekijken met een sollicitatiebrief. Zelf tussen de sessies door ondersteunde ze per e-mail. Ze staat echt naast je maar met een positief kritische blik. Nicole bedankt!

Een stap in de goede richting!

Na het opzeggen van mijn baan (waarin ik me al een tijdje niet meer op mijn plek voelde) en een ingrijpende verandering in mijn persoonlijke situatie wist ik niet meer welke kant ik op moest. Dat ik niet verder wilde met hetgeen ik deed was het enige wat ik zeker wist. Ik ging een loopbaantraject aan met Symbus. Bianca nam te allen tijde de tijd voor mij, we hadden waardevolle gesprekken en ze gaf me de ruimte mijn proces er in mijn tempo te laten zijn. De opdrachten gaven heel veel inzicht in mijn competenties, waar mijn interesses liggen en wat ik vooral niet meer wil. Vanuit deze basis kon ik verder en het vooral ook op mijn pad laten komen. Een echte aanrader dus om dit traject te volgen bij Symbus als je het even niet meer weet!

De gesprekken waren prettig en de vragenlijsten zeer nuttig.

Ik heb de gesprekken met Karin als erg prettig ervaren. Ze legde aan het begin goed uit hoe ze het traject wilde aanpakken en waarom ze bepaalde vragenlijsten inzette. Daarnaast vroeg ze regelmatig waar ik behoefte aan had. Bij de beroepentest had ik bij het zien van de (beknopte) uitslag eerst mijn twijfels over het nut ervan, maar door er samen doorheen te gaan begon ik steeds meer de waarde ervan in te zien en uiteindelijk heb ik er veel informatie uit kunnen halen. Door middel van dit traject heb ik echt een duidelijker beeld gekregen van de carrièrerichting die ik op kan gaan.

Een leerzame ervaring over mijzelf, wie ben ik, wat kan ik, waar sta ik voor en wat zoek ik.

Mijn ervaring over Symbus is positief. Als je na tig dienstjaren zonder werk komt te zitten voelt dit niet goed. Je zelfvertrouwen in je kunnen gaat flink na beneden. Het is dan fijn als iemand met je mee denkt, mee kijkt in wat jij kunt en wat jij wilt. Uiteindelijk moet je het zelf doen. Maar de steun, de handvaten en het luisterend oor vanuit Symbus heeft mij hier zeker bij geholpen.

Grote hulp gebleken met het zoeken naar een nieuwe baan

Kundig,begripvol,persoonlijk en professioneel.

Weloverwogen aanpak om de juiste kandidaat te matchen.

Prettig, plezierig, goed luisterend, mogelijkheden zien en juiste afwegingen maken.

Een fijn, professioneel traject waarin ik mezelf beter heb leren kennen.

Gelijk vanaf de eerste afspraak had ik een fijne klik met Karin. Ze heeft veel kennis en zet je aan het denken. Ze is enorm gedreven en doet er alles aan om tot een gewenst resultaat te komen. Werkt iets niet dan gooit ze het over een andere boeg. Als het uiteindelijke doel maar wordt bereikt. Ze laat zich niet snel uit het veld slaan. Ik heb mezelf beter leren kennen. Weet wat er bij mij past en wat minder. Soms verrassend, maar soms ook een bevestiging van wat ik zelf al dacht. Doordat ik beter weet wat ik wil en wat ik kan heb ik meer zelfvertrouwen gekregen. Ik kan het iedereen aanraden. Het is verhelderend, werkt stimulerend en je krijgt er energie van. Een traject als dit brengt je altijd iets.

Prettige communicatie!

Symbus is een echt achterhoeks bedrijf wat staat voor nuchterheid en nakomen van wat het beloofd. Korte lijnen qua communicatie. In mijn ogen zoals het hoort. Complimenten daarvoor!

Het ontwikkeladvies van Karin heeft me heldere inzichten gegeven.

Het contact met mijn coach Karin was erg prettig. Ze heeft me uitstekend begeleid, de tools hebben me inzicht gegeven en door het bespreken van de uitkomsten konden we weer een laag dieper gaan. Ik heb hierdoor een heldere richting uitgestippeld. Dank je wel Karin, je bent een geweldige coach!

Een positieve ervaring; ik ben er echt mee opgeschoten...

Voor mij was het een nieuwe ervaring om aan een traject als dit deel te nemen. Ik heb het als enorm waardevol ervaren. Vanaf het eerste gesprek voelde het vertrouwd. Ik kreeg de juiste vragen voorgeschoteld en het hielp me om veel dingen te ordenen in mijn hoofd. Een stukje bewustwording en puzzelstukjes die op hun plek vallen. Dit traject heeft me geholpen, zodat ik nu betere keuzes kan maken en scherper voor ogen heb wat ik in de toekomst zou willen. Ik denk dat ik mezelf beter heb leren kennen. Ik vind het knap dat dit in zo'n korte periode gelukt is.

Perfecte hulp om de juiste weg te vinden.

Ik ben gestart met het traject omdat ik wist dat ik iets anders wilde maar er waren zoveel mogelijkheden dat ik er zelf niet meer uit kwam. Door middel van de fijne gesprekken en nuttige opdrachten heb ik richting kunnen geven aan mijn wensen en gedachtes. Ook toen ik ging solliciteren kreeg ik handige tips bij mijn CV en brief.

Goede persoonlijke begeleiding en laten zien waar de mogelijkheden voor de verdere loopbaan liggen.

Extra handvatten en erg betrokken bij mijn onderzoek.

Zeer deskundige loopbaanbegeleiders die erg betrokken zijn bij jou onderzoek en ontwikkeling. Prettige samenwerking met Monique, door de loopbaantesten heb ik een beter inzicht gekregen in mijn competenties. Door mijn onderzoek en de goede gesprekken met Symbus heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken wat aansluit bij mijn achtergrond en expertise.

Fijne en waardevolle gesprekken

Ik vond de gesprekken omtrent het zoeken naar een passende baan en jouw interesses en competenties heel waardevol. Voor mij was het een stok achter de deur om actief te kijken naar mogelijkheden, wat ik belangrijk vind en wat ik leuk vind. Zonder deze gesprekken had ik dit waarschijnlijk voor me uit geschoven. Nu krijg je meer inzichten en ook tips om bijvoorbeeld actief je netwerk te benaderen. Het heeft me aan het werk gezet om passend werk te vinden!

Goede begeleiding met persoonlijke aanpak

Ik ben door Symbus goed begeleid in het uitzoeken naar welke richting ik op wil met mijn loopbaan. Dit werd gedaan met een persoonlijke aanpak, er werd echt de tijd voor me genomen. Ook was er altijd ruimte om mijn contactpersoon tussen de afspraken door te benaderen voor vragen. Ik ben super tevreden en ik zou het dan ook iedereen aanraden om deze zoektocht met begeleiding van Symbus aan te gaan!