Professioneel, betrokken en persoonlijk

Ik was erg blij met de begeleiding van Karin tijdens het hele traject. Zij is geduldig en heeft een luisterend oor. Door allerlei tests heeft zij mij inzicht gegeven in wat ik kan en (hoe gek het misschien ook klinkt) wie ik ben. Tevens heeft zij mij laten zien hoe het solliciteren tegenwoordig gaat. Heel nuttig!

Leuke en leerzame training

Het was een training in 4 dagdelen wat meerdere onderwerpen aansneed. Hierdoor zat er voor ieder van ons wat nuttigs bij. Iedereen kon er zijn / haar voordelen uit halen. Onder leiding van een erg prettige trainer en op een ongedwongen wijze met plezier de training gevolgd.

Het inzichtelijk helder maken waar je privé en zakelijk nu daadwerkelijk staat

Dankzij Karin heb ik zowel privé, maar als zakelijk mijzelf kunnen ontdekken aan de hand van diverse rollenspellen, vragenlijsten en enquêtes. Wat ik heel erg plezierig vond aan de begeleiding van Karin, was dat zij vaak de vraag achter de vraag stelde en probeerde de echte waarheid boven water te halen. Zowel privé als zakelijk heeft het traject mij enorm veel bijgebracht!

Super blij en zeer tevreden!

Ik ben super blij en zeer tevreden met Nicole Stroet als mijn begeleider. Ze heeft waar nodig mij op de juiste manier gestimuleerd, soms feedback gegeven en waar nodig ook afgeremd. Al met al een supervrouw die weet hoe ze met haar cliënten moet omgaan. Met de juiste vragen, opdrachten en gesprekken zijn mijn mogelijkheden en kansen duidelijk geworden, hierdoor kan ik met overtuiging en vol goede moed mijn nieuwe baan in.

Super begeleid en zeer tevreden!

Super begeleid, zeer tevreden!

Super begeleid, zeer tevreden

Ik ben super tevreden, Nicole Stroet heeft mij zeer goed begeleid, waar nodig op de juiste manier gestimuleerd, soms feedback gegeven, en waar nodig ook afgeremd. Al met al een super vrouw die weet hoe ze met mensen moet omgaan. Met de juiste vragen, opdrachten en gesprekken heb ik mijn mogelijkheden en kansen kunnen zien. En kan ik standvastig, met overtuiging en vol goede moed mijn nieuwe baan in :-)

Super begeleid, zeer tevreden.

Nuttige training

Ik heb een heel erg nuttige en goed verzorgde trainingssessie gehad Managen van je aandacht en doelen, waarbij o.a. het effectief omgaan met binnenkomend werk behandeld werd. Ik heb er elke dag nog profijt van!

Prettig en zinvol

Ik vond mijn ervaring met Symbus zowel prettig als zinvol omdat het al jaren geleden was dat ik een CV en een sollicitatiebrief had geschreven ben ik hier erg mee geholpen. Tevens hebben we een aantal testen gedaan waaruit mijn functies naar voren zijn gekomen. Verder ben ik altijd op een prettige manier geholpen en kon ik altijd bij Karin terecht wanneer ik vragen had

Open, eerlijk en betrokken!

Ik heb het traject met Goverien als positief ervaren. Het was eerlijk, open en heeft duidelijk richting gegeven aan de vraag ‘wie ben ik, wat wil ik en wat kan ik!’

Fijn kontakt, betrokken en geïnteresseerd

Geef Symbus de volle score... daar waar nodig goede terugkoppelingen en heldere communicatie. Wicky fijne persoon om mee te praten. Ga zo door en veel succes gewenst

Persoonlijke betrokkenheid bij traject

Een bijzonder prettige samenwerking. Betrokken, professioneel, integer. Het gevolgde traject heeft me op persoonlijk en werk technisch vlak inzichten gegeven, die me verder helpen. Persoonlijke groei en inzicht in verschillende situaties geven me vertrouwen.

Professioneel, prettig en persoonlijk

De begeleiding van Symbus heb ik als bijzonder waardevol ervaren. De gesprekken met Goverien (en in het begin met Bianca) verliepen professioneel, prettig en persoonlijk. Ze hadden begrip voor mijn situatie, keken naar mij als persoon en namen de tijd voor me. De slogan ‘Bevlogen en gelukkige werknemers is waar wij het voor doen!’ maakt Symbus volledig waar!

Laagdrempelig, netjes en succesvol!

Mijn ervaring met Symbus is dat ze mij laagdrempelig, netjes en uiteindelijk succesvol hebben geholpen. Ik had eerst geen idee van wat ik ervan moest verwachten, maar dit werd al gauw duidelijk door de goede uitleg. Vanaf de kennismaking tot en met de beëindiging verliep het contact fijn. Er waren korte lijntjes wat juist handig is in sommige periodes. In mijn traject kwam er een wisseling van de persoon die mij begeleid. Dit is allemaal netjes verlopen en dit heb ik niet als vervelend ervaren. Mijn indruk van Symbus is Goed! In mijn ogen willen ze dat je succesmomentjes beleefd en hierdoor zelfverzekerder wordt. In mijn geval is dit zeker gebeurd. Ik zou het iedereen aanraden.

Fijn bedrijf , fijne mensen .

Fijne bemiddeling , goed contact gehad met Jaqueline , en Wicky .

Een professionele en prettige begeleiding met de juiste persoonlijke adviezen.

In drie sessies heeft Karin Bolder van Symbus mij op een fijne manier de goede richting op gewezen naar een passende nieuwe werkomgeving. Door middel van een fijn open gesprek en het invullen van lijsten die weergeven waar mijn persoonlijkheid ligt, wat mijn eigenschappen en talenten zijn, leerde ik inzicht te krijgen in de geschikte keuze van een nieuwe baan. Hierbij heeft de beroepskeuzetest ook geholpen. Karin heeft mij gewezen op een informatieavond voor werken in de zorg en welzijn. Daarna heeft ze mijn sollicitatiebrief en CV aangescherpt en al snel daarna heb ik een passende baan met opleiding in de zorgsector gevonden.

Zeer prettig

Toen ik vanuit UWV moest starten met een reintegrate traject had ik daar een beetje een raar idee over.... niet weten wat je te wachten staat. Eenmaal gestart vond ik het erg verhelderend en eigenlijk zelfs prettig om zaken voor mezelf goed helder te krijgen. Dit heeft mij enorm geholpen in mijn proces qua ontwikkeling. Mijn coach Nicole was ontzettend begripvol en waar nodig zorgde ze ervoor dat ik niet weer teveel van mezelf vergde. Alles op zijn tijd. Al met al een hele prettige ervaring.

Prima begeleiding

Prima begeleiding ook al heb ik zelf veel al opgepakt maar voor de feedback en ideeën was het heel veel om te sparren. Wel jammer (kleine kanttekening) dat toen ik hiermee begon gevraagd heb of ze ook in de detailhandel en zorg/welzijn konden helpen en niet alleen in de technische sector toen werd er telefonisch gezegd dat dat wel zo was maar in de praktijk is dit niet zo, een gemiste kans en vindt wel dat dit goed moet worden gecommuniceerd. Nu heb ik zelf die kanalen opgezocht maar voor mensen die dit zelf niet kunnen zou het fijn zijn als Symbus daarmee kan helpen.

Ik heb een prettige belevenis gehad met Symbus alles is prima verlopen

Transportweg 12

7007CN Doetinchem