positief

Positief gesprek gehad met coach Goverien. Integer, eerlijk en goed luisterend oor.

• Om welke dienstverlening(en) gaat jouw review? Coaching / Loopbaanbegeleiding

Uitstekend!

Zeer onder de indruk van de bevlogenheid, het enthousiasme en het mee denken. Daar kan menig bureau een voorbeeld aan nemen!

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? N.v.t.

Leuke en enthousiaste mensen die met je meedenken in de zoektocht naar jouw volgende carrièrestap!

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? Netterden groep

Blijven voor je zoeken tot ze je weer aan het werk hebben

Ik kwam in contact met Oostmatch via een sollicitatie. Het ontmoetingsgesprek verliep soepel, vriendelijk en gezellig. Helaas werd de eerste sollicitatie niets, maar ongeveer 2 weken later belde mijn contactpersoon (Jacqueline Middelbrink) of ze me ergens mocht voorstellen. Na de functie en de voor en tegens te hebben besproken heeft Jacqueline mij daar voorgesteld. Ik mocht op gesprek komen en diezelfde middag werd ik gebeld dat ze graag een 2de gesprek met mij wilde. Ook deze verliep positief, waardoor ik nu een andere baan heb gevonden. Ik ben Jacqueline Middelbrink heel dankbaar voor haar inzet, door haar heb ik nu een andere baan gevonden. Ik heb het nog niet meegemaakt dat een bureau zich zo inzet om jou te helpen bij het vinden van een andere / nieuwe baan. Vele zeggen we kijken verder maar hoor je weinig tot niets meer van. Nogmaals dank je wel.

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? Bodor

Oostmatch is zeer betrokken bij de kandidaat

Erg prettig samengewerkt met Oostmatch. Men is duidelijk, betrokken, correct en kordaat. Er wordt snel geacteerd en gereageerd.

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? Teleon

Deskundig, betrokken, denkend in mogelijkheden.

Met mijn coach was er direct een goede "klik". Hierdoor had ik vertrouwen in haar en kon ik mij kwetsbaar en open stellen voor hulp. Gedurende het gehele traject zag ik weer kansen en kon ik weer denken in mogelijkheden. Met name ook keuzes leren maken en mezelf weer op de voorgrond stellen, met telkens de vraag: "waar word ik gelukkig van". Mijn competenties kan ik nu in een ander werkveld toepassen. Kortom: ik gun een ieder mijn coach zodra dit nodig wordt.

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? Livio

Zonder goede begeleiding - geen succes!!!

Je wordt niet in een hoek geschoven of gelabeld, zoals het soms voor jezelf kan voelen in een re-integratietraject, maar gewaardeerd en door Symbus getipt op jou sterkten en behoeften. Hierdoor bouw je weer energie en zelfvertrouwen op. Na sommige tegenslagen in het re-integratie heb je dit absoluut nodig. Ik ben volledig tevreden en ik beveel dit iedereen aan.

• Om welke dienstverlening(en) gaat jouw review? UWV re-integratie
  • Voor welke organisatie ben je werkzaam? Stanstechniek Gaanderen BV

Tevreden

Ik wist niet wat het Re-Integratie Traject/ 2e spoor begeleiding voor me ging inhouden, wat ik kon verwachten. Wist wel dat het iets was wat ik echt niet wilde omdat het me lichamelijk niet goed ging en ik me moest neerleggen bij het feit dat mijn werk niet meer goed voor me was en ik moest stoppen. Dat vond ik moeilijk te accepteren maar mijn Trajectbegeleidster heeft me in deze moeizame tijd veel geboden aan steun, nieuwe inzichten en ideeën. Dat heeft me weer, letterlijk, een nieuwe kans gebracht. Ben erg blij dat ik nu binnenkort met een nieuwe baan mag starten. Op een heel ander werkvlak. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Het Traject heb ik absoluut als waardevol, leerzaam en veilig ervaren. Tevreden ga ik na het afrondingsgesprek naar huis. Bedankt, Goverien.

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? Azora

Geen stilzitters!

Fijn en prettig kennismakingsgesprek gehad op het kantoor van Oostmatch/Symbus. Dan gaat het team aan de slag om voor jou de perfecte werkgeversmatch te vinden. Wekelijks een up-date van de stand van zaken. Daar waar nodig worden wensen bijgesteld en blijft de communicatie hoog in het vaandel staan. Je word niet vergeten! Een vertrouwd adres voor toekomstige werknemers maar ook zeker voor werkgevers.

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? N.v.t.

Re-integratie met persoonlijke aandacht, duidelijke opdrachten en een luisterend oor.

Tijdens het re-integratie traject bij Symbus werd ik begeleid door Goverien Teerds. Ik heb de gesprekken als persoonlijk ervaren, Goverien luistert goed en aandachtig. Door middel van de opdrachten heb ik een beeld gekregen van mijn capaciteiten en welke functies er bij mij zouden passen. Hierdoor weet ik hoe ik van waarde kan zijn voor een werkgever. De aanwezigheid van Goverien bij gesprekken met het UWV heb ik als erg prettig ervaren. Het totale traject heb ik als positief en leerzaam ervaren.

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? Pentair, Winterswijk

Zeer tevreden over de samenwerking.

Op een professionele en prettige wijze ben ik gematcht aan een nieuwe werkgever. Er is daarbij goed gekeken naar waar mijn kracht ligt en waar ik het beste tot mijn recht kom.

• Voor welke organisatie ben je werkzaam? Rohr-Idreco

Een prettige en moeiteloze wervingservaring die leidt naar de juiste functie

De recruiter begon op een prettige manier contact met me op te nemen en heeft tests gebruikt om de juiste positie voor me te vinden, iets wat erg belangrijk is. Nu ik deze positie heb gevonden, zie ik dat het de juiste keuze voor mij is, en dat is te danken aan mijn recruiter die hard heeft gewerkt om dit te laten gebeuren. Ik zou het bureau ten zeerste aanbevelen aan mensen die niet alleen op zoek zijn naar een leuke baan, maar ook naar een baan die goed bij hen past.

prettige gesprekken en duidelijke tools

De gesprekken waren erg prettig. Karin heeft mij tools gegeven die ik direct kon inzetten op mijn werk. Ook heeft ze mij een spiegel voor gehouden. Hierdoor kreeg ik een beter inzicht in wat ik kon veranderen.

Een open en positief traject

Ik ben erg tevreden over de begeleiding en de hulp die ik heb gekregen in mijn werkfit traject.

Ik voelde me gehoord!

Tijdens mijn traject ben ik begeleid door Goverien Teerds. Zij is iemand die luistert en ook hoort wat je zegt! Ze denkt in mogelijkheden als je vastloopt en beschermt tegen overmoed. Ik heb de begeleiding tijdens mijn re-integratietraject als zeer waardevol ervaren. Mijn werkfit-traject heeft mij zelfs een vast contract opgeleverd. Hoe mooi is dat.

Prima professionele bemiddeling met het gewenste resultaat.

Jacqueline heeft mij op zeer professionele wijze bemiddeld. De communicatie was zakelijk maar erg vriendelijk en met de juiste dosis humor. Erg fijn.

De aanhouder wint !!!

Een moeilijke te vervullen vacature is deze week ingevuld. Na een lange zoektocht is Symbus er in geslaagd om een kandidaat voor deze functie te vinden.

Leerzame en interessante training

Ik heb de training burn-out preventie voor leidinggevenden gevolgd. De aanpak is pragmatisch, gericht op de praktijk. Een absolute aanrader

Leerzame en leuke cursus gehad

Het was een mooie cursus (Excelleren als Leidinggevende) waar veel aspecten aan bod zijn gekomen. Een absolute aanrader!

Leerzame inhoud, kundige trainer, prettige locatie

Ik heb de training als een echte toevoeging ervaren. Er was een goede balans tussen de inhoud en de opdrachten. Daarbij was Tom een hele prettige en kundige trainer en hadden we een enthousiast klein groepje wat zeer prettig werkte. Ik zou deze training zeker aanbevelen.

Professioneel en vriendelijk

Communicatie verliep heel soepel. Deskundig en zeer goede ervaring met deze organisatie.

Professioneel, betrokken en persoonlijk

Ik was erg blij met de begeleiding van Karin tijdens het hele traject. Zij is geduldig en heeft een luisterend oor. Door allerlei tests heeft zij mij inzicht gegeven in wat ik kan en (hoe gek het misschien ook klinkt) wie ik ben. Tevens heeft zij mij laten zien hoe het solliciteren tegenwoordig gaat. Heel nuttig!

Leuke en leerzame training

Het was een training in 4 dagdelen wat meerdere onderwerpen aansneed. Hierdoor zat er voor ieder van ons wat nuttigs bij. Iedereen kon er zijn / haar voordelen uit halen. Onder leiding van een erg prettige trainer en op een ongedwongen wijze met plezier de training gevolgd.

Het inzichtelijk helder maken waar je privé en zakelijk nu daadwerkelijk staat

Dankzij Karin heb ik zowel privé, maar als zakelijk mijzelf kunnen ontdekken aan de hand van diverse rollenspellen, vragenlijsten en enquêtes. Wat ik heel erg plezierig vond aan de begeleiding van Karin, was dat zij vaak de vraag achter de vraag stelde en probeerde de echte waarheid boven water te halen. Zowel privé als zakelijk heeft het traject mij enorm veel bijgebracht!

Super blij en zeer tevreden!

Ik ben super blij en zeer tevreden met Nicole Stroet als mijn begeleider. Ze heeft waar nodig mij op de juiste manier gestimuleerd, soms feedback gegeven en waar nodig ook afgeremd. Al met al een supervrouw die weet hoe ze met haar cliënten moet omgaan. Met de juiste vragen, opdrachten en gesprekken zijn mijn mogelijkheden en kansen duidelijk geworden, hierdoor kan ik met overtuiging en vol goede moed mijn nieuwe baan in.