Zeer zeer Slecht

Ik kocht de motor het was een super mooie motor starten lopen . En toen ik hem kocht werd er gezegd nog het eerste jaar hoef je er niks aan te doen wat het is allemaal in orde technische top!! Maar na een tijdje startte hij wat moeilijk en op een dag helemaal niet meer . De accu was stuk en ook de ketting hing voor mijn gevoel wat door. Ik kom met de motor bij de dealer in de buurt deze zou voor mij de accu vervangen en de ketting spannen, maar er was heel veel meer niet in de haak ! Het was zo dat het een gevaar op de weg was! Het heeft veel geld gekost een je voelt hem aan komen De heren van Motorestyle waren niet thuis helaas pech ! Ik vindt dit niet kunnen

Prima plek om je tweedehands motor te kopen

Na proefrijden gelijk besloten de motor mee te nemen, geen probleem Prima service en vriendelijke mannen. Na drie wekenbleek iets niet helemaal goed met de achterband. Na telefonisch contact goed opgelost met de mannen. Motoren zien er trouwens als nieuw uit.. geweldig. Volgende motor haal ik hier ook!

Prima zaken doen

Prima zaken doen met Motorestyle: helder en geen flauwekul.

Fijne zaak! mee.

Alle aandacht voor je, en denken goed met je

Goed gevoel

Leuk contact met professionele begeleiding

Perfecte service bij aankoop van mijn BMW GS1200R

Na wat telefonisch contact mijn motor meegenomen voor inruil tegen een BMW GS1200 uit 2007. De service was perfect. Niets was teveel gevraagd en zonder te twijfelen hebben we de koop beslecht. De week erna opgehaald en de koffers zouden nageleverd worden. Ook dat was tot in de puntjes verzorgd. Kortom. Bij aanschaf van een nieuwer model twijfel ik niet en koop gewoon weer bij MotoRestyle.

Fijn opgelost.

Mooie BMW r1150 rt gekocht. Bij proefrit enige hapering bij koude motor, wat bij aflevering nog niet helemaal opgelost bleek. Na overleg heb ik in eigen woonomgeving het probleem op kunnen lossen met een lokale garage. De rekening is netjes betaald door motorestyle.

Nette motorfietsen

Gebruikte motor gekocht, ziet er uit als nieuw Zeer gevarieerd assortiment, leuke zaak

Snelle deal, goed prijs

Leuk contact! Snelle reactie en een mooie prijs!