Juist advies, en goede nazorg

Goed geadviseerd door In2Solar, en had een goed gevoel bij Dominic zijn uitleg maar ook persoonlijkheid. Geen poes pas, dit is het. Zet goed alles op papier. Zodoende opdracht gegeven. tijdens montage een de voedingskabel anders getrokken dan besproken, fout toegegeven door in2solar, maar netjes opgelost en tegemoet gekomen in kosten. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Goede nazorg, en snelle communicatie via kantoor. Ik beveel In2Solar aan.

Prima, snelle service

We hebben vooraf diverse partijen gezien en met met elkaar vergelijken. We zijn door In2Solar zijn duidelijk voorgelicht en dit bedrijf bleek ook niet de duurste. Over de plaatsing was even wat ruis, dit werd op het laatste moment op de dag zelf door de monteur verplaatst. Communicatie daarover is via In2Solar prima opgepakt en alles is daarna volgens afspraak gegaan. De mooie, zwarte panelen konden snel geleverd worden en zijn goed gemonteerd. Kortom, tevreden!

Perfect geregeld

Van het begin tot het eind goede uitleg In korte tijd hadden we panelen op het dak Vriendelijke jongens werken netjes.

Zonder problemen 90 PV panelen geplaatst, aangesloten en netjes afgewerkt. Aanrader dit bedrijf.

Perfecte service en fijn bedrijf

Vanaf het eerste contact is alles goed geregeld. Denken goed mee in alle wensen en de uitvoering door de monteurs is goed en zijn vriendelijk. Zeker aan te bevelen.

Nadat ik mij aangemeld belde ze al heel snel om een afspraak te maken. Na 3 dagen kwamen ze langs, alles gecontroleerd. Een heel fijn en duidelijk gesprek gehad. Na een dag een offerte gehad, en die was goed ( ik had al offertes van anderen) dus gelijk de offerte bevestigd om het uit te laten voeren. Na een dag belde ze al om een afspraak te maken om ze monteren. Binnen anderhalve week liggen ze op het dak. Personeel wat ze kwam monteren gaven ook ook uitleg hoe ze op het dak gemonteerd werden. Super geregeld!! Bedankt en ga zo door.

Van begin tot eind perfect geregeld

Onze ervaring met In2Solar is op alle gebied heel positief. Ze houden zich aan hun afspraak. Reageren heel snel. Komen op tijd. Werken keurig netjes. Denken met je mee en de monteurs zijn bijzonder beleefd. In korte tijd hebben we zonnepanelen op ons dak en dat tegen een scherpe prijs. Mocht je overwegen om zonnepanelen aan te schaffen, zoek dan niet verder, maar neem contact op met In2Solar. Een no-nonsense bedrijf dat doet wat ze zeggen met hele aardige, beleefde en hard werkende mensen in dienst. Wij zijn heel tevreden!

Klantvriendelijk en goed advies

Van het eerste contact met Marco tot aan het plaatsen van de panelen super geholpen, ook de jongens die komen plaatsen denken met je mee.

Alles is volgens afspraak verlopen en verliep ook goed. Alle monteurs waren reuze aardig. Complimenten hiervoor!

Goede service en leveren een prima product af

Vooraf een huisbezoek waarin alles uitgelegd wordt en de beste opties worden besproken. Duidelijke offerte en scherp geprijsd. Installatie gaf wat uitdagingen mbt de woning maar er werd direct geschakeld om tot een mooie en goede uitvoering te komen.

Vanaf het begin netjes geholpen. De offerte werdt netjes uitgelegd, na accoord op de offerte kon de installatie een week later al plaats vinden. Op de dag van de installatie was het behoorlijk aan het waaien, ik werdt netjes op tijd gebeld met de vraag of ik het een probleem vondt dat ze niet kwamen in verband met de storm, gelijk de montage afspraak een week verplaatst. Die dag kwamen de monteurs netjes op de afgesproken tijd aan, binnen een paar uurtjes lagen de panelen er keurig netjes op en was alles weer opgeruimd. Door omstandigheden was er maar 1 elektriciën beschikbaar, dit werdt ook netjes doorgegeven door 1 van de dames van kantoor en of het een probleem was dat deze de volgende dag kwam om alles aan te sluiten.? Voor mij was ook dit geen probleem . Ook hier weer na alles geïnstalleerd te hebben is alles netjes opgeruimd en uitgelegd hoe alles werkt. Al met al hebben wij de aanschaf en het hele verloop van offerte tot oplevering als zeer prettig ervaren, en raden hun ook zeker aan bij vrienden en buren. .

Snelle levering tegen een goede prijs en een goede service

Na andere ervaringen met zonnepanelen leveranciers ben ik blij dat ik met In2Solar in zee ben gegaan. Een aanrader.

Duidelijk, snel en goed

De monteurs en elektriciens waren heel beleefd en werkten heel netjes en snel. We moesten zelfs zelf zeggen dat ze in de carport mochten zagen en ze wilden ook al zelf de "troep" van het boren op zolder op gaan zuigen. Werkt helemaal naar tevredenheid.

Hele slechte service

Helaas ging er bij ons ( en nog 3 andere huizen ) vrij weinig goed. Afspraken werden niet nageleefd. Tijden van monteurs waren ronduit slecht te noemen. Iedereen deed maar een beetje waar ze zin in hadden. Installatie laat ook te wensen over. Nu nadat les werkt doet het wel zijn werk, maar ik zou niet echt deze partij aanraden helaas.

Goede installatie slechte communicatie en nakomen van afspraken

De monteurs van In2solar hebben goed werk geleverd. Wel wordt je slecht op de hoogte gehouden wanneer iets niet volgens afspraak verloopt en is er geen duidelijkheid of communicatie als een afspraak niet waargemaakt kan worden. Interne communicatie is niet heel goed. Daardoor een verkeerde factuur ontvangen omdat er sprake is van minder werk dat niet goed is doorgegeven. Kortom: monteurs een 9+ die mannen hebben echt goed werk geleverd. Het hele verdere proces kan echt veel beter.

Goed advies aan de voorkant en nette uitvoering.

We zijn verrast door de goede en volledige vooropname en een duidelijke offerte met eerlijke prijs zonder kleine lettertjes. Het was lastig om in de volle planning een plekje te krijgen. Uiteindelijk met een week vertraging op de afgesproken datum toch een goed werkend systeem gekregen. Complimenten aan de nette personeelsleden, zowel de dakleggers als de elektricien!! Ze waren erg beleefd en hebben vakwerk achtergelaten!!

Goede en snelle installatie voor prima prijs

De levering was snel. De heren hebben de panelen netjes gelegd. En de prijs is zeer aantrekkelijk ten opzichte van de concurrentie. Zeer tevreden

Vakkundig en denkt mee met de klant. Degelijke kwaliteit voor een goede prijs

Goede betrouwbare partij. Biedt vakkundig advies en denkt mee. Levert degelijke producten voor een goede prijs.

Bedankt mannen

Van informatie tot installatie, perfect gedaan.

Goede ervaring met in2solar

Prima panelen op mn dak door in2solar!

Servicegericht

Goede prijs en service.

Snelle service en nette vriendelijke monteurs

Via, via bij In2Solar gekomen en dit is me heel goed bevallen. Ze hebben me goed geïnformeerd over de mogelijkheden en hielden me goed op de hoogte van de montagedatum en tijdstip, en waren keurig op tijd. In één ochtend lagen de panelen op mijn dak en was alles opgeruimd. Top!

Netjes en volgens afspraak

Je word netjes geholpen als je contact opneemt. Persoonlijk gesprek gehad en al snel hadden we een offerte. Na akkoord een heel vriendelijke monteur aan de deur die alles prima heeft gemaakt.

Goede ervaring met in2solar

In2Solar leverde prima service door het hele installatie proces heen. Van begin tot einde alle informatie netjes verstrekt.

Perfecte panelen

Van lelijk dak naar mooie panelen (plus goeie rekening). Super gedaan! Erg tevreden mee.

Zernikeweg 1

3241MG Middelharnis

Over In2Solar

Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor en bieden je financieel rendement met zonne-energie. Z€kerheid met zonne-energie is dan ook onze belofte. Uw gespecialiseerde partner in ZuidWest Nederland voor zonnepanelen en laadpalen.