Betrouwbaar,eerlijk ,vriendelijk en behulpzaam

Na een telefoontje ging alles in een sneltreinvaart. Personeel zeer behulpzaam en professioneel. zoeken echt naar een voor jou persoonlijke oplossing met een prima advies in producten met een perfecte balans tussen kwaliteit en kosten. De installatie was prima geregeld, snel, netjes en door zeer vriendelijke monteurs. Deze combinaties maken in2solar voor mij een prima keus! Ga zo door

Snel, deskundig, klantgericht en vriendelijk.

Na een redactioneel stuk over In2Solar, in één van de regionale kranten op Goeree Overflakkee, werd onze interesse gewekt voor de aanschaf van zonnepanelen, via dit bedrijf. Na telefonisch contact met verkoopadviseur Mark, kon deze de vlg. dag al langs komen voor een advies gesprek. Nog diezelfde dag konden we in het mazijn in Middelharnis, naar de aangeboden zonnepanelen komen kijken. Na ons akkoord op de offerte kondem de panelen al binnen een paar weken geplaatst worden. Gisteren werden de panelen, door het vriendelijke installatieteam, onder leiding van Kamal, op deskundige wijze op ons platte dak geplaatst. Mede, door de goede en prettige communicatie met Mark, verliep het aanmelden bij de netbeheerder en het aanvragen van de BTW-teruggave, als een zonnetje. Wij zouden dit bedrijf zeer zeker bij anderen aanbevelen. 21-04-2021 J. en N. v.d. Sluijs, Stellendam

Uitstekend werk afgeleverd

Bij het zien van hun werkzaamheden bij de buren dacht ik gelijk al dat het installatieproces door echte deskundigen werd verricht. Mijn belangstelling en vragen aan hen had tot resultaat dat dezelfde dag al door de bedrijfsleiding het een en ander werd opgemeten en een offerte werd uitgebracht. Slechts enkele dagen daarna werden de werkzaamheden vakkundig en ook netjes uitgevoerd. De keuze tot welke zonnepanelen en welke omvormer werd keurig uitgelegd en plaatsing ervan is piekfijn verzorgd en oogt keurig en betrouwbaar. Ook de uitleg over hoe het e.e.a. zich verder in de praktijk ontwikkelt liet niets te wensen over en nu is het een kwestie van afwachten hoe de uiteindelijke financiële resultaten van deze duurzaamheid zullen zijn.

Top verkoper Erwin Het team team onder Leiding van Hakim en de aftersales van Dominique

Een goede offerte voorkomt problemen en kleine aanpassingen om het advies persoonlijk te maken waren top! Tot 24 uur van te voren zijn aanpassingen mogelijk geweest om het systeem te perfectioneren. De aanleg was perfect. Nette mannen die gezorgd hebben voor de perfecte uitlijning van de panelen en alle kabels zijn onder goedkeuring van mijn vrouw naar volle tevredenheid weggewerkt. Zelfs een al 21 jaar bestaand probleem in de meterkast werd tegen een kleine vergoeding verholpen! De aftersales was ook nodig i.v.m. een klein defect aan de communicatie via de Envoy. Dominique heeft dit naar volle tevredenheid opgelost door de Envoy te vervangen en hij heeft ruim de tijd gekomen voor de aftersales vragen. Twijfel na de koop hoort erbij maar we hebben al onze vragen vakkundig beantwoord gekregen. We zijn super blij dit is het beste systeem voor ons. Laat de zon maar schijnen. Ps Leuk dat we onze buren ook aan twee mooie systemen hebben kunnen helpen. Veel dank we gaan denken aan het volgende systeem voor onze winkel.

Duidelijk, snel en vakkundig.

Na alle offertes en gesprekken met diverse leveranciers wist ik het niet meer. Tot ik telefonisch contact had met Dominic, die mij uitnodigde langs te komen om te laten zien waar ik mijn geld aan uit zou geven. Geen dure showroom maar een rondleiding in het magazijn waar je uitleg krijgt en alles kan bekijken. Daarna de diverse opties besproken die voor mij belangrijk zijn, zoals 25 jaar garantie en het legplan. De offerte is duidelijk en concurrerend en ik had een goed gevoel over In2solar. Binnen een week kon het geïnstalleerd worden, nog een meevaller, want elders moest ik 7 weken wachten. Er kwamen 3 monteurs die heel goed op elkaar ingespeeld zijn en alles in overleg doen. Ik ben heel erg tevreden over het advies, de snelheid, het meedenken, de installatie en het contact.

Project afgerond bij Handelsgebouw de oostplaat, Er is een uitstekende service verleent waar we erg tevreden op terug kunnen kijken.

Enorm servicegericht en concurrerend geprijsd

Voor een uitbreiding van ons zonnepanelensysteem werden we gewezen op In2Solar als potentieel interessante partij. Na een offertetraject waarin zeer snel geschakeld werd (op afstand), 1 persoonlijk validatie- en contactmoment om de puntjes op de i te zetten (waarbij de medewerker binnen een kwartier vanaf het maken van de afspraak langs kon komen), werd ons nieuwe systeem door een gaatje in de kalender binnen een week geïnstalleerd. Dit laatste bijna volledig naar verwachting en erg netjes, door medewerkers die met respect voor ons huis en gezin hun werkzaamheden uitvoerden. Dit alles zonder te morren toen de installatiewerkzaamheden tegen vielen. Na controle door In2Solar werd ons enige commentaarpuntje binnen een dag verholpen. De totale lengte van het traject van eerste contact tot een systeem dat naar volle tevredenheid op ons dak ligt is een indrukwekkende 15 dagen! Dat verdient een dikke pluim en kunnen veel collegabedrijven een voorbeeld aan nemen... Concluderend: In2Solar is warm aan te bevelen, A++ service, goede prijs, kwalitatief goede spullen en enorm snel schakelen.

Geweldige service en klantgerichtheid

Van (A) anvraag tot (Z) onenergie,is het bij in2solar goed geregeld, een echte aanrader,wij zijn super blij met onze panelen ,die nu al goed werk leveren.

Vlot, snel deskundig, klantgericht, aimabel

Fijne contacten Prijsvriendelijk super gemotiveerde aardige en deskundige medewerkers goede nazorg

Super geregeld en top service.

Vanaf het eerste moment vriendelijke en kundige mensen ontmoet die de zonnepanelen keurig hebben geplaatst. Produceren maar!

Snel geïnstalleerd en werkt prima

Goed contact met Frans v Soest. Waardoor de installatie al binnen enkele weken geplaatst kom worden. De panelen liggen netjes op het dak. Fijn dat Frans nadien nog langs kwam voor wat uitleg.

Correcte uitleg

5 weken terug de opdracht gegeven , en vandaag is alles zoals besproken geplaats, keurige ploeg en adviseur met verstand van zaken, ga deze zeker doorgeven aan vrienden en familie.

Zeer tevreden over In2solar!

Heldere uitleg voorafgaande aan installatie. Installatie professioneel uitgevoerd, er gingen wat dingen mis met boringen naar kruipruimte maar vervolgens is dit netjes en vlot opgelost. Zou deze partij zeker aanraden.

Alles conform heldere afspraak en op tijd

Goede onderbouwing en presentatie. Planning en communicatie zeer goed. Zeker een aanrader.

Zeer tevreden over In2Solar!

In2Solar heeft mijn woning verzorgd van kwaliteit en betrouwbaarheid. Erg blij met hoe alles in zijn werk is gegaan!

Echt zeer proffecioneel

De adviseur heeft 1.5 uur bij ons de diverse mogelijkheden uitgelegd. Na 4 weken zijn de panelen geplaatst, keurige dakwerkers dakgoot direct ook schoon gemaakt. zeer tevreden. Fullblack 390Wp 10 stuks met 25 jr Fabrieksgarantie en Enphase micro omvormers zou hen zeker aanraden.

Professioneel, flexibel en meedenkend.

Prijskwaliteit verhouding prima, gedegen advies en plan van aanpak vooraf. Installateurs vriendelijk en correct. Verder afspraken goed nagekomen, zeker een aanrader.

Dank voor jouw positieve reactie Martijn! We zorgen ervoor dat jullie nog lang plezier en rendement hebben van jullie mooie installatie

Over In2Solar

Wij bieden je financieel rendement op zonne-energie. Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor zonne-energie. Daarbij willen wij de toepassing van zonne-energie door middel van zonnepanelen zo toegankelijk mogelijk maken met optimale garantie en zekerheid op kwaliteit, opbrengst en dus rendement