Vanaf het begin netjes geholpen. De offerte werdt netjes uitgelegd, na accoord op de offerte kon de installatie een week later al plaats vinden. Op de dag van de installatie was het behoorlijk aan het waaien, ik werdt netjes op tijd gebeld met de vraag of ik het een probleem vondt dat ze niet kwamen in verband met de storm, gelijk de montage afspraak een week verplaatst. Die dag kwamen de monteurs netjes op de afgesproken tijd aan, binnen een paar uurtjes lagen de panelen er keurig netjes op en was alles weer opgeruimd. Door omstandigheden was er maar 1 elektriciën beschikbaar, dit werdt ook netjes doorgegeven door 1 van de dames van kantoor en of het een probleem was dat deze de volgende dag kwam om alles aan te sluiten.? Voor mij was ook dit geen probleem . Ook hier weer na alles geïnstalleerd te hebben is alles netjes opgeruimd en uitgelegd hoe alles werkt. Al met al hebben wij de aanschaf en het hele verloop van offerte tot oplevering als zeer prettig ervaren, en raden hun ook zeker aan bij vrienden en buren. .

Snelle levering tegen een goede prijs en een goede service

Na andere ervaringen met zonnepanelen leveranciers ben ik blij dat ik met In2Solar in zee ben gegaan. Een aanrader.

Duidelijk, snel en goed

De monteurs en elektriciens waren heel beleefd en werkten heel netjes en snel. We moesten zelfs zelf zeggen dat ze in de carport mochten zagen en ze wilden ook al zelf de "troep" van het boren op zolder op gaan zuigen. Werkt helemaal naar tevredenheid.

Hele slechte service

Helaas ging er bij ons ( en nog 3 andere huizen ) vrij weinig goed. Afspraken werden niet nageleefd. Tijden van monteurs waren ronduit slecht te noemen. Iedereen deed maar een beetje waar ze zin in hadden. Installatie laat ook te wensen over. Nu nadat les werkt doet het wel zijn werk, maar ik zou niet echt deze partij aanraden helaas.

Goede installatie slechte communicatie en nakomen van afspraken

De monteurs van In2solar hebben goed werk geleverd. Wel wordt je slecht op de hoogte gehouden wanneer iets niet volgens afspraak verloopt en is er geen duidelijkheid of communicatie als een afspraak niet waargemaakt kan worden. Interne communicatie is niet heel goed. Daardoor een verkeerde factuur ontvangen omdat er sprake is van minder werk dat niet goed is doorgegeven. Kortom: monteurs een 9+ die mannen hebben echt goed werk geleverd. Het hele verdere proces kan echt veel beter.

Goed advies aan de voorkant en nette uitvoering.

We zijn verrast door de goede en volledige vooropname en een duidelijke offerte met eerlijke prijs zonder kleine lettertjes. Het was lastig om in de volle planning een plekje te krijgen. Uiteindelijk met een week vertraging op de afgesproken datum toch een goed werkend systeem gekregen. Complimenten aan de nette personeelsleden, zowel de dakleggers als de elektricien!! Ze waren erg beleefd en hebben vakwerk achtergelaten!!

Goede en snelle installatie voor prima prijs

De levering was snel. De heren hebben de panelen netjes gelegd. En de prijs is zeer aantrekkelijk ten opzichte van de concurrentie. Zeer tevreden

Vakkundig en denkt mee met de klant. Degelijke kwaliteit voor een goede prijs

Goede betrouwbare partij. Biedt vakkundig advies en denkt mee. Levert degelijke producten voor een goede prijs.

Bedankt mannen

Van informatie tot installatie, perfect gedaan.

Goede ervaring met in2solar

Prima panelen op mn dak door in2solar!

Servicegericht

Goede prijs en service.

Snelle service en nette vriendelijke monteurs

Via, via bij In2Solar gekomen en dit is me heel goed bevallen. Ze hebben me goed geïnformeerd over de mogelijkheden en hielden me goed op de hoogte van de montagedatum en tijdstip, en waren keurig op tijd. In één ochtend lagen de panelen op mijn dak en was alles opgeruimd. Top!

Netjes en volgens afspraak

Je word netjes geholpen als je contact opneemt. Persoonlijk gesprek gehad en al snel hadden we een offerte. Na akkoord een heel vriendelijke monteur aan de deur die alles prima heeft gemaakt.

Goede ervaring met in2solar

In2Solar leverde prima service door het hele installatie proces heen. Van begin tot einde alle informatie netjes verstrekt.

Perfecte panelen

Van lelijk dak naar mooie panelen (plus goeie rekening). Super gedaan! Erg tevreden mee.

Helemaal top

In2Solar heeft een goede klantenservice. Het team was attent, responsief en deed er zo goed als alles aan om ervoor te zorgen dat ik tevreden was met de installatie van mijn zonnepanelen. Chapeau!

Niks op aan te merken

Prima bedrijf. Hebben meerder offertes van bedrijven ontvangen en die van in2solar sprong er wel boven uit.

Zou ze iedereen aanbevelen

Als je op zoek bent naar een installatiebedrijf die doen wat ze beloven, moet je bij in2solar zijn. Binnen enkele weken was alles geregeld.

Top bedrijf!

In2solar is een top bedrijf, ze leggen de lat voor andere bedrijven erg hoog! Service, installatie en prijzen zijn allemaal on point.

Van advies tot installatie super service

In2Solar heeft me fantastische service geboden, van het eerste advies tot de uiteindelijke installatie. Het team was zeer deskundig en behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen en zorgen. De installatie was efficiënt. Ik beveel het ten zeerste aan dit bedrijf aanbevelen

Tevreden met de panelen

De panelen liggen er mooi bij op het dak. Laat die zon maar schijnen!

Prima jongens bij in2solar

Vlotte babbel, maar ook vlotte installatie :)

Snel gelegd, vriendelijke monteurs en keurig afgewerkt

Vriendelijk, netjes en op tijd

Aanbeveler

Mocht je op zoek zijn naar een goede zonnepanelen installateur, dan ben je bij in2solar op het juiste adres. van a tot z goed ervaren.

Very happy with my panels

Hello, Im very content with the panels from In2Solar. They were quick with the installation and the service when i asked them questions afterwards was on point.

Over In2Solar

Wij bieden je financieel rendement door middel van zonne-energie. Vanuit In2Solar werken wij met een passie voor zonne-energie. Daarbij willen wij de toepassing van zonne-energie door middel van zonnepanelen zo toegankelijk mogelijk maken met optimale garantie en zekerheid op kwaliteit, opbrengst en dus rendement. Z€kerheid met zonne-energie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.