Prachtig staaltje werk

De auto gebracht met wat lichte krassen. Deze zijn niet meer zichtbaar en de auto staat er nog mooier bij dan toen deze uit de showroom kwam.

Geweldig.

Ik ben erg blij met het resultaat, Het ziet er fantastisch uit. Ben er erg blij mee.

weer als nieuw

Auto weer in showroom staat gebracht, ook het verwijderen van kleine deukjes prettige aanvulling geboden diensten.

Heel goed gedaan.

Voor het eerst mijn auto laten behandelen geweldig resultaat. Grote klasse Jaap auto is als nieuw.

Wat een toppers

Bedrijf gevonden op internet. Telefonisch contact gehad , wat een enthousiasme . Bij eerste bezoek word er eerlijk met je meegedacht. Leuke ideeën en natuurlijk vol verwachting de auto gebracht. Bij ophalen kon ik niet ontkennen een grote glimlach op me gezicht te hebben. Het leek wel een nieuwe auto. Super tevreden en zou zeggen tot de volgende keer en nogmaals bedankt

Als nieuw!

Ik vervoer mijn hond altijd op de achterbank, dan wel met afdekkleden maar op de achterdeuren en ramen allemaal hondenneuzen en zand. De hondenharen gaan ook door de kleden heen en blijven dan steken in de autobekleding. Ik zag het zelf echt niet meer zitten en heb daarom een professional ingeschakeld. Geweldig echt als nieuw! Ook de buitenzijde gepoetst. Mijn auto is nog nooit zo mooi geweest.

Klantvriendelijk en professioneel

Van onze Mini Cooper S Coupé was de striping niet mooi meer. Afgesproken dat de striping vervangen zou worden en de auto gepoetst. Wat kregen we een mooie auto terug! Alsof deze helemaal nieuw was. Hij glom ons tegemoet, de striping perfect aangebracht en werkelijk alles was schoongemaakt van binnen en buiten. Er is vakwerk geleverd. En als voor bepaald werk een andere professional nodig is, dan wordt niet geaarzeld die in te schakelen. Het resultaat is geweldig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top auto ziet er weer goed uit

Goeie autopoetser hij weet wat hij doet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Krasjes, deukjes, doffe plekjes weg, schitterende, klassieke E39 terug..top!!

Na een heldere check-in over aandachtspunten en mogelijkheden, heeft The Carcleaner (Jaap) mijn “klassieke” E39 535i fantastisch onder handen genomen, alle krasjes en deukjes weggewerkt, prachtige teflon coating aangebracht, zelfs de motor glom als een....in de maneschijn. Binnenzijde keurig en zorgvuldig behandeld. Prijs was zoals vooraf afgesproken, erg prettig. De aflevering was een feestje, alsof je een nieuwe auto ontvangt....veel passie en vakmanschap spat van mijn auto af. Top en bedankt!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Moest een beetje overhaast een andere auto kopen, deze bleek bij nader inzien behoorlijk afgeragd te zijn, veel deukjes en schimmel op de achterbank. Besloot m helemaal te laten opknappen en was verbijsterd over het resultaat! Echt als nieuw, zowel van binnen als van buiten! Is het geld dubbel en dwars waard! Goede service, doen niet moeilijk over tijden voor brengen en halen en erg vriendelijk geholpen, echt een aanrader!

Weer mooi strak en netjes binnen kort nog 1

Mijn oude focus(20jaar onder tussen ) leek weer net nieuw super netjes gedaan ben er erg blij mee Ook nog één laten wassen bij jaap Van mijn zus die was er ook erg blij mee En heb al weer een nieuwe voor hem klaar staan

• Deskundigheid/Vakmanschap

kwaliteit en vriendelijkheid ten top!

Prettig contact, service tot aan de puntjes die andere wel eens vergeten. helemaal tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een splinternieuwe auto. Top!

Dit is een 'autopoetser' die zijn vak écht serieus neemt. Auto staat weer te glimmen en is letterlijk als nieuw. Van binnen uitgezogen tot de laatste kruimel. Mijn complimenten voor The Carcleaner. Dikke aanrader!

Twee goede producten afgeleverd

Na het reinigen van mijn auto wilde ik ook mijn ebike laten verzorgen. Over beide ben ik heel tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn Auto was weer als nieuwe!! Dankjewel wel nogmaals.

Mijn Auto laten poetsen zaten veel was krasjes op. Auto ziet er nu weer als nieuw uit!!

Serieuze bekwame cleaners

Zeer betrouwbaar, zeer kundige detailer. Hebben hart voor hun klant en ontzorgen hem helemaal. Ik heb net 5 bijzondere auto's laten behandelen en het resultaat is echt verbluffend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

geweldig !!!! mijn auto ziet er uit als nieuw

mensen die hun afspraak na komen ,en super goed werk leveren het wassen van mijn auto , nu ook super snel klaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Knap en vakkundig restylen zonder spuiten.

Mijn Volvo met ongeveer 20 parkeerdeukjes en één forse en lastige deuk in het portier is onlangs gerestyled via The Carcleaner met een zeer strak resultaat. De klus was snel en relatief voordelig geklaard. Een aanr te raden bedrijf!

Auto super strak terug

Poetsen perfect binnen en buiten, ook deukjes verwijderd zelfs meer verwijderd dan gevraagd.

Mijn 8 jaar oude auto kwam nieuw terug

Prettig te woord gestaan, duidelijke prijsafspraak, goede uitleg, verrassend resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verwachting overtroffen bij uitvoeren lakherstel en coatingsbeurt

Omdat onze Opel Astra altijd buiten geparkeerd staat en in het verleden ook onder bomen had gestaan, was de lak iets aangetast. Jaap heeft dat allemaal perfect weten weg te werken en de auto is ook voorzien van een coating, zodat hij weer een paar jaar buiten kan staan. Na het aanbrengen van de coating werden wij gebeld of de auto nog een nachtje langer mocht blijven, want bij daglicht bekeken was Jaap nog niet 100% tevreden over hoe de coating op de motorkap was uitgehard, dus wilde dat graag opnieuw doen. Dat is vakmanschap.