Big smile!

Zwaar teleurgesteld na mijn auto opgehaald te hebben na aankoop bij een gerenommeerde Volvo dealer. Doffe lak en veel zichtbare krasjes die beloofd waren weg te zijn bij aflevering. Met een big smile weggereden bij The Carcleaner nadat zij mijn auto van binnen en van buiten onder handen hebben genomen. Dankzij hen ben ik nu nog trotser op mijn auto en is het met recht een black beauty! Bedankt heren!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ceramische Coating laten aanbrengen en ben er heel blij mee

Op mijn zwarte auto heb ik een ceramische coating laten aanbrengen. Ik ben er heel blij mee. De auto glimt weer als nieuw en na elke wasbeurt ziet hij er weer picobello uit!

Wat een top service

Auto ziet er weer top uit. Fijn advies, en uitstekend resultaat. Zelfs meer gedaan dan ik had verwacht, dat wordt je echt bij van. Hier kom ik zeker nog eens terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakmensen die vakwerk leveren!

Goede service, vakwerk, goede communicatie, en weer een prachtige Volkswagen Transporter T5 kampeerbus!

helemaal Top!

auto staat er weer supernetjes bij, daar ben ik heel blij mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een ervaring die iedereen aan te raden is!

Van binnen en buiten, de auto is weer als nieuw! Dit geeft weer zoveel plezier om ernaar te kijken en erin te rijden, fantastisch!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto als nieuw, naast vakwerk een goede service

Onze beide auto's laten behandelen, zeer tevreden over de uitvoering en vakmanschap van dit bedrijf. Een echte aanrader, twijfel je nog? niet doen, ga naar Carcleaner in Barneveld.

Vakwerk

Ontzettende fijne en vriendelijke mensen die hart voor hun werk hebben.

Perfect resultaat !

Door TheCarCleaner onze auto laten doen, zowel de binnenkant als de buitenkant. De buitenkant zijn vakkundig een aantal deukjes verwijderd en de lak is behandeld met een teflonlaag. Onze auto is als nieuw! Het team van Jaap en Jan-Willem houden van duidelijkheid, geen kleine lettertjes of rare kosten. Zijn er wel dingen dan wordt dit netjes overlegd. Fijne service en duidelijke afspraken dus en ook belangrijk niet duur. Waar voor je geld en een eerlijke prijs.

Positieve ervaring met the Carcleaner

Mijn auto keurig gepoets, en steenslag bijgewerkt. Alles volgens afspraak, 100% tevreden, zeker aanbevolen om hier uw auto te laten poetsen. Er wordt niet met vaste prijzen gewerkt, de prijs is afhankelijk van de staat van uw auto.

Helemaal top!

Beste, De nieuwe Corsa "111" had een detailbeurt nodig en toen ben ik bij de heren van The Carcleaner beland. Zowel extern als intern blinkt de Corsa weer, er is uitstekend werk geleverd. Het contact onderling was informatief, gezellig en de service was geweldig. Het zijn liefhebbers en vakmensen. Ik zou hen bij iedereen aanraden. Met vriendelijke groet, Een meer dan tevreden klant.

Top werk geleverd!

Auto zat onder de (was)krassen van oa de wasstraat. Deze zijn allemaal netjes gepolijst. Deukje onzichtbaar verwijderd zonder te spuiten en het gemak van de Teflon coating: auto blijft veel langer mooi en is makkelijk met de hand te wassen!

ALS NIEUW

Auto van 14 jaar oud gebracht en kwam als herboren, zowel van binnen als van buiten, uit hun keurig geoutilleerde werkplaats weer naar buiten. Geweldig. Ik heb zo iets de afgelopen 40 jaar nog nooit meegemaakt. Helemaal top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van binnen en buiten vuile auto ingeleverd en als nieuw teruggekregen

We schrokken behoorlijk van de gevraagde prijs voor het grondig schoonmaken van onze auto. Na enig aarzelen toch gedaan en geen spijt. Spic en span, zo kregen we hem terug. Ook allerlei kleine krasjes (van de wasstraat bijv.) waren verdwenen. Ook de binnenkant was weer brandschoon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

super fijne mensen om mee te werken hebben echt verstand van zaken!

hebben mijn vito vakkundig behandeld hij is super mooi geworden erg blijmee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig wat een opknap beurt

Alles volgens afspraak correct uitgevoerd. Gewoon een aanrader als je een auto wee4 als nieuw wilt laten uitzien

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tovenaars die extreme vlekken laten verdwijnen....

Gisteren even langs geweest in Barneveld omdat ik mijn stoelen in mijn Panda echt niet meer schoon kreeg. Diverse pogingen gedaan met allerlei middeltjes maar de hardnekkigste bleven zitten. Ik weet niet hoe maar ze zijn echt verdwenen, petje af heren! Een aanrader dus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig werk geleverd, mijn auto is als nieuw!!

Het is ontzettend fijn om een betrekkelijk oude auto ‘als nieuw’ terug te krijgen. Oude vlekken die ik zelf niet eens meer zag, waren verdwenen… Mijn ‘Beeteltje’ straalde me tegemoet. Ook het contact met The Carcleaner was prettig om te ervaren. Daarom een dikke tien voor dit bedrijf!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch resultaat de auto ziet er weer als nieuw uit.

Mijn (15 jaar oude) Porsche ziet er weer als nieuw uit. De auto had enkele doffe plekken doordat bij een schadeherstel in het verleden het spuitwerk niet goed is uitgevoerd. Dit is helemaal weggepoetst. De koplampen welke dof waren zijn gepolijst en zien er weer prima uit. Als extra service zijn de deuren beter afgehangen en wat lakschades bijgetipt. Prima service en hele fijne, vriendelijke mensen die doen wat ze beloven en zelfs meer dan dat!

Vakwerk!

Nadat we in 2020 onze Mini Cooper S Coupé onder handen hadden laten nemen door The Carcleaner waren we zo verrast over het mooie resultaat, van binnen en van buiten, dat we ook onze 14 jaar oude Subaru WRX in 2021 hebben laten doen. De auto glimt ons nu weer tegemoet en ook heel wat kleine deukjes zijn eruit gehaald. We zijn wederom super tevreden. O ja, en de heren zijn erg klantvriendelijk en geven duidelijk aan wat er kan en hoeveel dat gaat kosten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

keurig van binnen en buiten

keurig van binnen en buiten, snel gereed en vlotte communicatie.

supervriendelijk en klantgericht

supervriendelijk en klantgericht

• Deskundigheid/Vakmanschap

"er kwam een haast nieuwe auto onder vandaan"

Tijdens mijn bezoek aan Carcleaner maakte ik kennis met de bedrijfsleider en zijn enthousiaste verhaal met de kernzin: "hier zit nog een heel mooie auto onder ( bedoeld het vuil en de doffe lak) en die halen wij er onder vandaan". En tja, hoe kun je dan nog zo'n belofte weerstaan. Het resultaat is waargemaakt, de auto is van binnen en buiten weer zo mooi geworden dat ik er haast niet meer in durf te rijden. Als nieuw en dat voor een auto van 15 jaar.

goede kwaliteit

ik heb mijn witte audi gebracht hij was bruin van de hars uit de bomen hij was binnen 2 dagen klaar en ik had weer een nieuwe audi echt vakwerk en hij is voor minimaal beschermd ik doe weer met met plezier mijn auto wassen bedankt jaap en je team

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes geregeld binnen de aangegeven tijd

Altijd lastig om je auto te moeten missen enkele dagen. Maar als de Volvo dan weer gereed is, eerder dan gedacht zelfs, dan kun je weer glimmend mee voor de dag komen.