Heel prettig en vriendelijk.

Snelle en vriendelijke service. Ik kon alle vragen gerust stellen.

Fantastische service!

Net als vorige keer zeer netjes geholpen, mooie producten, goeie service. Absolute aanrader.

Uistekende service

Ik heb alleen goede ervaring met Fysio-Tech, vanaf bestelling tot aflevering product. De 2de handse Behandelbanken zijn in zeer goede contitie en Zijn goed aangekomen

Heel erg tevreden

Wij werken met FysioHolland-STTC sinds een poosje samen met Fysio-Tech. Een enorme verademing, super snel en persoonlijk schakelen via bellen, mail of WhatsApp. Altijd vriendelijk en klantgericht. Echt een aanrader!!

Prettige, zeer meedenkende zaak.

De motor van mijn behandelbank had het begeven. Een andere reparatie handel had gezegd dat er een totaal andere bank moest komen. Fysio-tech gaf mij de mogelijkheid: Of nieuwe (tweede handse) bank, of nieuwe motor. Ik kader van duurzaamheid voor tweede optie gekozen. Als verzender zijn werk goed gedaan zou hebben, was de motor al de volgende dag bij mij gearriveerd. Ook in traject naar zoeken waar motor was gestrand, werkte fysio-tech goed mee.

super

goede service, netjes werken, antwoord snel en zijn klantvriendelijk denken goed mee

Zeer goed geholpen. Veel vertrouwen in dit bedrijf ze denken met je mee. En jagen je niet onnodig op kosten. Zeer blij met mijn nieuwe bekleding.

Super goeie ervaring

Snelle levering, snel antwoord bij vragen.

Prima bedrijf, vlotte communicatie

Behandelbank besteld, levering ging vlot. Communicatie verloopt goed.

Top service en goede kwaliteit

Het contact verliep erg soepel. Ben er goed geholpen en zeer blij met de spullen. Het opnieuw bekleden is ook heel mooi geworden. Ziet er uit als nieuw!

Te vreden

Dit is mijn 2e keer. Kwaliteit van product is goed

Mooi product voor een mooie prijs

Vlot en snel contact, telefonisch alle wensen doorgenomen. Binnen no-time de behandelbank die ik zo graag wilde en ook nog in zelf uitgezochte kleur! Kreeg zelfs nog berichtje of de levering goed was gegaan.

snelle levering en goede kwaliteit

behandelbank geplaatst en andere bank gerepareerd , goede afspraken over levering etc. Echt supertevreden

De klant is koning ervaring

Vlak voor mijn vakantie was mijn behandel tafel kapot gegaan. Tijdens mijn vakantie gebeld, mijn wensen duidelijk gemaakt en eigenlijk kwam Luuk meteen met een goed voorstel. Daags na de vakantie weer contact met Luuk opgenomen en de behandel tafel meteen besteld. De volgende dag stond hij al klaar en hebben we hem opgehaald. Luuk liet ons de tafel zien, gaf een demonstratie van de werking en hielp ons bij het inladen en vastsjorren. Daarna kregen we nog een kop koffie aangeboden vanwege de lange rit. Hadden echt het idee dat we klant waren en zij ons oprecht willen helpen. Helemaal TOP !

zeer professioneel

De attentie vanaf het begin bij het informeren naar behandelbanken, was zeer proffesioneel. Snelle afhandeling en de behandelbanken die ik had besteld zijn in heel goede conditie .

Snelle service, snel geleverd, goede kwaliteit!

De bank werd snel geleverd, en is in topstaat. Ziet er keurig netjes uit en alles werkt naar behoren. Ook de zadelkruk is erg fijn, evenals de kussens voor de behandelbank. Ik kan fysio-tech absoluut aanbevelen!

Snelle, duidelijke en goede service!

Wat een goede service. Alles werd netjes en snel beantwoord. En het werd 2 dagen later na mijn order al geleverd en geïnstalleerd. Top!!

Het is goed opgelost

Alles is naar wens uitgevoerd. Bij vragen is het personeel bereidt om samen tot een oplossing te komen, en dat is zeer professioneel. Ja, ik blijf gebruiken maken van uw diensten en ik vertel het ook graag aan de beroepsgenoten.

Goede kwaliteit

Ik ga het zeker weer bestellen

professioneel en met persoonlijke aandacht

Aangezien ik een online bestelling door technische redenen niet kon plaatsen heb ik Fysio-tech gebeld op een zaterdag. Ik werd geholpen door Luuk die mij op zijn vrije dag toch opweg heeft geholpen en daarna per e-mail een follow-up maakte. Zeer attend. De afhandeling van mijn bestelling is daarna ook zeer vlot en met persoonlijke aandacht verlopen.

Helemaal top. Persoonlijke benadering en kwaliteit producten

De eerste keer dat ik een behandelbank bestelde werd deze snel en netjes afgeleverd. De kwaliteit van de bank is top, mooi opnieuw bekleed en werkt goed, nu al 9 maanden geen problemen. De 2e behandelbank die ik bestelde vroeg een wat specifiekere aflevering. Ik werd goed geholpen met de keuze van de bank en er werd zelfs voor mij een bank speciaal klaargemaakt. Ik kreeg goede instructies voor het demonteren van de bank zodat deze door een nauwe gang zou passen. Nu staat deze netjes waar die moet zijn. Ik ben helemaal tevreden en raad iedereen aan om hier je behandelbank te bestellen.

TOP

TOP

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke uitleg Adequate order behandeling Snelle service

super

Zeer tevreden met goede, vriendelijke en snelle service. Ook snelle bezorging. Trap op was geen probleem. "even" uit elkaar halen en klaar is Kees.