Een prachtig en betrokken vrouw, een zeer goede advocate die alles uit de kast haalt en daar ben ik haar dankbaar voor wanneer iemand een advocaat nodig heeft zal ik haar zeker aanraden.

• Betrokkenheid

To the point, direct en juist adviserend!

Ik had een prangende vraag en ben op advies van een kennis bij mr. Ben Touhami terechtgekomen. Zij wist mijn vraag goed en deskundig te beantwoorden. Bedankt!

• Betrokkenheid

Duidelijk uitleg en geen tijd druk, er is volle inzet en betrokkenheid bij iedere zaak.

Ik ben al twee maal vertegenwoordigt door Mr. Ben Touhami en was erg tevreden over de duidelijke uitleg en de goede samenwerking met mijn advocaat. De communicatie en adviezen waren erg duidelijk en positief.

Geen woorden maar daden!

Mr. Ben Touhami geeft 100% voor haar klanten. In mijn geval droomde ik van een kleine overwinning, maar in plaatst daarvan werd het een grootse overwinning!

Super goed opgetreden!

Mevrouw Ben Touhami heeft het kapot goed gedaan! Ze heeft zich niet alleen zwaar voor mijn zaak ingezet, ze heeft mijn ouders en ik heel goed begeleid en ondersteund tijdens mijn rechtszaak.

Intelligent en onverschrokken!

Ik voel mij bevoorrecht om tijdens een langslepend juridisch proces met mijn voormalige werkgever bijgestaan te zijn door deze topper. Ik kan haar dan ook zeer aanbevelen voor een arbeidsgeschil!

Deskundig, betrokken en professioneel

Hayat is een zeer betrokken advocate! Zij laat zich niet leiden door bijzaken maar weet snel tot de kern te komen. Door haar doortastende manier van communiceren weet zij op een heldere manier duidelijkheid te creëren en de feiten te presenteren. Haar kennis en professionaliteit maakt haar een zeer bekwame vakspecialist! Ik ben ontzettend dankbaar dat zij mij bijstond tijdens een familierecht situatie met een zeer positief eindresultaat.

Spacelab 43 3824MR Amersfoort

033 – 303 14 38