Zeer kundig en professioneel

Mevrouw Ben Touhami heeft mij goed advies gegeven. De zaak is altijd professioneel verwoord en ze komt haar afspraken na. Ik ben erg blij dat mevrouw Ben Touhami mij heeft vertegenwoordigd.

• Betrokkenheid

Ze komt afspraken na en is erg prettig in de omgang.

Ze komt afspraken na en is erg prettig in de omgang.

Fijne communicatie

Mocht ik iets niet begrijpen en mailde of belde dan kreeg ik vaak snel antwoord en duidelijkheid ook als ik een andere mening had werd er meer uitleg en goeie feedback gegeven om toch anders naar een situatie te kijken

Excellent

Fast, reliable and professional. This combined with the expert knowledge makes Hayat a highly recommended attorney.

• Betrokkenheid

Deze dame geeft je steun.

Zeer duidelijk met uitleg Jip en Janneke taal. Ze geeft je steeds informatie over de zaak. Stelt je op je gemak een arm om je schouder. Goed mailcontact en via de telefoon in deze Corona tijd.

• Betrokkenheid

Professional quality legal knowledge withe client empathy

From the onset I was provided with professional support with clear knowledge of their field of expertise. I was asked questions and fully listened to and guided in providing facts and documents to support the case. Timely feedback and calls that provided a minimum of stress and upset. “Karma without Drama” Highly efficient and experienced company and staff.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Goede steun in moeilijke tijd

In een zeer lastige scheiding wist ze mij altijd het vertrouwen te geven en de kracht om door te gaan. Mijn ex-man was iemand die elke keer met een verrassing kwam, maar daar werd altijd adequaat op gereageerd. Zij wist mijn rechten te beschermen en handelde altijd in mijn belang, ze is professioneel en bekwaam. Ik ben zeer tevreden over de communicatie, deskundigheid en luisterend oor tijdens mijn zaak.

Betrokken en deskundige advocaat

Mevrouw Ben Touhami heeft mij fantastisch bijgestaan met een zaak en heeft het tot een goed einde gebracht. Ik heb de samenwerking met Ben Touhami Advocatenkantoor als zeer prettig en heel professioneel ervaren. Mevrouw was zeer helder in haar uitleg en was gedurende de hele zaak goed bereikbaar, zowel telefonisch als via de mail.

• Betrokkenheid

Zonder zorgen en in Harmonie kunnen scheiden

Mijn erving is als volgt : Nette intake met duidelijke voorwaarden, Alle afspraken netjes besproken en bevestigd. Altijd antwoord op vragen en behulpzaam met raad en daad. Ben zeer tevreden met de aanpak en snelheid van werken. Thanks voor alles

• Betrokkenheid

Heeft me zeer goed bijgestaan.

Proactief en zeer deskundig

Door proactief op te treden wist mevrouw Ben Touhami een rechtzaak met vervelende consequenties voor onze minderjarige zoon te voorkomen. Zij heeft ons naar alle tevredenheid bijgestaan en kunnen haar diensten dan ook van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Fijne advocate, erg professioneel, direct, betrokken,

Dankjewel Hayat!!

On top and on point!

The subject of this review speaks for itself. Hayat Ben Touhami Esq. is on top and on point!

• Betrokkenheid

Goed geholpen, wat een deskundigheid!

Gastvrij team, ultiem luisterend oor, enorm betrokken en ook nog eens een goede communicatie.

• Betrokkenheid

Betrokken, betrouwbaar, bedreven en nog veel meer!

Betrokken, betrouwbaar bedreven, maar ik zou daar nog een hele lijst aan positieve eigenschappen aan toe kunnen voegen. Hayat Ben Touhami heeft mij in het verleden tijdens verschillende procedure bijgestaan, telkens naar volle tevredenheid. Zij heeft haar waarde eens te meer bewezen!

• Betrokkenheid

Met een gerust hart zonder zorgen tot een oplossing.

Ik ben erg tevreden een positieve advocaat. Met een gerust hart en communicatie ben je bij het goed adres. Wil je alles uit de handen hebben dan kies je voor haar! Zonder zorgen voor een oplossing!

Een uitstekende advocate.

Ze heeft mij bij de zaak heel goed bijgestaan. Altijd bereikbaar, denkt over alles mee, kan complexe informatie eenvoudig communiceren. Enorm gedreven.

Top advocate!

Mevrouw Bentouhami is het type niet lullen maar poetsen. Ze handelt voortvarend, is duidelijk in wat mogelijk is en wat niet, zeer zakelijk zonder onpersoonlijk over te komen. Op zoek naar een no nonsens advocaat who gets the job done? Ik raad het kantoorvan Bentouhami aan.

Betrokken en realistisch!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik op zeer professionele wijze ben bijgestaan door mevrouw Ben Touhami. Zij wond er geen doekjes om en gaf direct een duidelijk en reëel beeld over mijn kansen. Ik heb zeer veel bewondering voor hoe zij mij als persoon door dit ingewikkelde proces heeft weten te begeleiden

Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit, Waarde

Ik werd goed op de hoogte gebracht van mijn zaak. Zeer correct, zeer doeltreffend en speelt kort op de bal.

• Betrokkenheid

Geode behandeling en vertrouwen.

In eerste instantie dacht ik dat het moeilijk was omdat ik alleen was met mij en met een klein kind, maar met de hulp van advocaat Hayat die me ook van alle juridische en psychologische gemakken voorzag.

• Betrokkenheid

Een kundige vakvrouw, strategisch vasthoudend en betrokken.

Mevrouw mr. Ben Touhami heeft mij deskundig en vasthoudend door een taaie zaak heen gesleept. Waar bij mij soms de emotie de overhand kreeg, bleef Ben Touhami gefocust op de uitkomst. Dankzij haar is het tot een realistisch resultaat gekomen.

• Betrokkenheid

Een vakvrouw van wereldklasse !

Ik kan alleen maar zeggen dat ik uitmuntend goede ervaringen heb met Mr Hayat Ben Touhami. Ze verstaat haar vak als geen ander, is ook nog eens zeer empatisch, en overtreft keer op keer de verwachtingen. Ik beveel haar kantoor daarom van harte aan !!

• Betrokkenheid

Super deskundig, betrokken en professioneel

Mr. Ben Touhami is erg professioneel. Ze gelooft in actie. Zij begeleidt u het beste met haar kennis en inzet. Ze is heel duidelijk en en heel goed in het communiceren ervan. Ze is een van de beste advocaten die ik heb ontmoet.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Een advocaat met pit!

Ik zocht een deskundige advocaat die mij kon bijstaan in een zeer complexe familiezaak en die heb ik gevonden in mevrouw Ben Touhami. Met haar no-nonsens mentaliteit wist zij meteen de hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden en zo tot een geweldig eindresultaat te komen. Wat een powervrouw!

Over Advocaatscore.nl