Heel erg behulpzaam en resultaatgericht

De betrokkenheid en deskundigheid waren goed. De communicatie ging ook soepel waardoor de samenwerking fijn was.

Top advocaat

Goede advocaat. Ze is er altijd voor je. En helpt je goed.

Rechtvaardig.

Hayat Ben Touhami, professioneel betrokken in alle puntjes bij de zaak. Door stapsgewijs legt advocate alles voor uw uit. Zo weet je als cliënte waar je aan toe bent. Advocate raad ik zeker aan om rechtvaardigheid boven water te halen.

• Betrokkenheid

We hebben een uistekende ervaring gedaan met mw. MR. H. Ben Touhami met een uistekende resultaat

We zijn enorm veel dankbaar voor mevrouw MR. H. Ben Touhami voor haar uistekende inzet bij ons zaak. We hebben een uistekende resultaat bereikt in een kort tijd Dankzij de God en haar medewerking. Wij raden iedereen die zijn rechten zoekt om haar dienst te vragen.

Fijn en behulpzaam

Snel en goed geholpen. En nog belangrijker; gekregen wat ik graag wilde. Bedankt!

• Betrokkenheid

Ik was tevreden met lief advocaat. Duidelijk advies gegeven. Bedankt voor alles.xx

Superadvocaat!!

Door een snelheidsoverschrijding mijn rijbewijs kwijtgeraakt, de 1e keer, deze advocaat om hulp gevraagd en er werd gelijk actie ondernomen, haar werkwijze is zo fijn en er is mij een hoop stress bespaard.De communicatie is top, evenals het contact met de vriendelijke telefoniste. De uitwerking/teruggave rijbewijs is succesvol. Bedankt voor de snelle en professionele hulp.

Positief

Ben erg positief over de advocaat hoe ze met heb bij gestaan

• Betrokkenheid

Top advocate, heeft mij enorm geholpen! Erg betrokken!

Super advocate!

• Betrokkenheid

In 1 woord uitstekend. Wat een top advocaat!

super geholpen

Mevrouw Ben Touhami heeft mij ontzettend fijn geholpen met mijn zaak. Ze stelde me gerust waardoor mijn nerveusheid toch iets minder werd en ik sterker in mijn schoenen stond. Naast een goede advocate is zij ook heel betrokken en vriendelijk.

Super geholpen

Super geholpen

• Betrokkenheid

Beter dan mijn vorige advocaat

Mevrouw Mr. Ben Touhami, is een deskundig en (klant)vriendelijke advocaat die echt de belangen van mij (haar cliënt) heeft behartigt. Dat gevoel van betrokkenheid miste ik, bij mijn eerste advocaat, voordat ik de overstapte maakte naar Advocatenkantoor Ben Touhami.

Top advocaat

Via een relatie, werd ik op dit kantoor gewezen. Vrijdag gebeld, afspraak gemaakt, spullen gemaild, vrijdag 17.55 uur belde ze nog om wat te delen? Gesprek gehad met mevr. Hayat Ben Touhami over een heling (waar ik geen weet van had, en helaas in betrokken raakte) zaak, zeer waardevolle tips gehad, voor het recherche gesprek. Ben er met zelfvertrouwen heen gegaan en heb echt veel aan de tips gehad. Echt aan te raden. Zeer betrokken, na het recherche gesprek, belde ze hoe het gegaan is en of ze nog wat kon betekenen. Echt top. Bedankt

Compassion for clients

Miss Hayat has represented me in a criminal case. She is absolutely committed to representing and helping her clients. Thank you Hayat!

Top ervaring!

Ik heb de procedure als zeer stressvol ervaren, maar mevrouw Ben Touhami heeft mij emotioneel en juridisch goed ondersteund. Ze is een top advocaat, altijd eerlijk, duidelijk, bereikbaar en komt alle afspraken na.

Verstaat haar vak!

Mv Mr. Ben Touhami geeft duidelijkheid, helderheid maar ook is zij invoelend om je goed bij te staan. Ik vind haar een geweldige vrouw en is zeer betrokken en neemt haar werk en mij serieus, zelfs na werktijd! Dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen.

Top advocaat!

Heeft mij goed geholpen in moeilijke tijden.

• Betrokkenheid N.v.t.

Zeer vakkundig, betrokken, behulpzaam en makkelijk begrijpbaar

Dit was mijn eerste ervaring met een advocaat. Ik was dan ook positief verrast over de manier waarop er met mij in begrijpelijke taal gecommuniceerd werd. Ik ben erg vakkundig geholpen en er is echt voor gezorgd dat ik begreep wat er allemaal om me heen gebeurde. Ik ben gerustgesteld en in de juiste richting gewezen. Dit advies heeft me veel geholpen. Ik ben haar erg dankbaar hiervoor.

Over Advocaatscore.nl