Zeer tevreden in resultaat en de weg er naar toe.

Goede communicatie voor,tijdens en na het plaatsen van de kozijnen. De vaklui zijn vriendelijk,beleeft en kundig. Het resultaat is super! Kortom heel tevreden.

• kwaliteit producten

Geweldig. Vaklui. Werken netjes en snel.

Alle afspraken zoals vooraf gecommuniceerd keurig uitgevoerd. Aardige, nette kozijnen plaatsers die zeer goed werk leveren. Ook het inmeten van de kozijnen is van zeer hoog niveau. Ze denken in perfecte oplossingen en alles past zoals is gemeten. Dank jullie wel.

• kwaliteit producten

Prima plaatsen van prima product

Hoewel nog niet alle puntjes zijn opgelost, zijn we tot nu toe zeer tevreden over de dienstverlening en de vervangen kozijnen. De medewerkers zijn vriendelijk en betrokken en lijken te weten waar ze het over hebben of mee bezig zijn.

Goede service en kwaliteit

Vanaf het begin prettig en duidelijk contact. Schuifpui en kozijnen gezet binnen 3 dagen. Goede kwaliteit en goede service.

• kwaliteit producten

Kwaliteitsmerk tegen een redelijke prijs

Het plaatsen van kozijnen en 3 deuren is ondanks koud weer in 3 dagen geklaard. Vakmensen stonden garant voor een hoog kwaliteitsnivo.

• kwaliteit producten

Zeer professioneel, vak werk.

Alles gebeurd in overleg, ze werken snel en goed . Het was mooi om te zien , hoe ze te werk gingen . Zeker een aanrader.

snel en vakkundig geplaatst

zijn vakkundig te werk gegaan en voor we het wisten zaten de nieuwe kozijnen en voordeur er al weer in.

Zeer tevreden in 5 dagen is goed werk geleverd door de professionele werkers .s

De monteurs hebben in vijf dagen goed werk geleverd. Mijn huis lijkt wel nieuw. Behalve de kozijnen ziet ook de schuifpui er perfect uit. Familie en anderen zal ik aanbevelen. Tot nu toe zeer tevreden.

Fantastisch!

Je weet pas écht of je te maken hebt met een goed en professioneel bedrijf op het moment dat het niet helemaal goed gaat. Waar gehakt wordt vallen óók weleens spaanders, maar hoe is dan de service? Maarten van Eco control heeft zich niet verscholen, maar direct actie ondernomen en alles snel en tot in de puntjes laten oplossen. Echt fantastisch!

Geweldig werk geleverde

Ons huis is niet echt recht dus de ramen en deuren kwamen niet netjes uit kwa muren de mannen die kwamen hebben alles netjes recht gemaakt of zo neer gezet dat het netjes leek want bij ons huis is 2,5 cm echt niks dus ja met de verbouwing kregen we ook nog met aabevingschade te maken maar ze hebben er een super oplossing voor gevonden dat ons raam er toch er in kon worden gezet na alles klaar was alles netjes opgeruimd en ze denken echt mee met alles dus ja wij zijn super trots

• kwaliteit producten

Fijn contact en werk goed uitgevoerd

Goed bereikbaar bij vragen en denken goed mee. Werkzaamheden goed uit gevoerd en eventuele aandachtspunten zijn direct en goed opgepakt. Plaatsing helemaal goed, maar daar zaten wel de weinige aandachtspunten. Deze zijn wel naar tevredenheid opgelost.

het super

de jongens waren super en hebben alles netjes opgeruimt en achter gelaten

• kwaliteit producten

Prima kwaliteit en keurig werk voor een goede prijs

De kozijnen op de 1e verdieping zijn in twee dagen vervangen, prima kwaliteit en keurig afgewerkt.

• kwaliteit producten

Wow, wat een geweldige ervaring

Eco control wil maar 1 ding en dat is de klant gelukkig maken met nieuwe kozijnen. Ze zijn klantgericht en flexibel, denken mee, leveren goede kwaliteitsproducten en zoeken de beste en mooiste oplossing. Wow wat zijn wij blij met de geleverde arbeid en onze nieuwe kozijnen. Laat die gasrekeningen nu maar komen.

• kwaliteit producten

Super goede service en een prachtig eindresultaat

Goed en gedegen overleg met een super mooi eindresultaat.

• kwaliteit producten

Zeer goede en vriendelijk service

Zeer prettig en deskundig advies. De mannen die de kozijnen erin gezet hebben waren prettig en beleefd in de omgang. Puntje wat moeten die mannen met zware ramen sjouwen weet niet of hier een andere oplossing voor is. Hebben zij ook een bouwstofzuiger bij zich. Ik had er zelf een waar ik heel blij mee was om de rommel op te ruimen. Verder heel fijn en prettig contact met iedereen die ik gesproken heb top en bedankt ook namens mijn moeder voor alles Antoinette ter Haar ( mevrouw Alberdingk)

Super netjes eindresultaat!!

Door het goede overleg en advies heeft ons huis een super mooie uitstraling gekregen! De monteurs hebben hard doorgewerkt en een geweldig mooi afgewerkt eindproduct opgeleverd!!

Hassinkweg 12 A

7556 BV Hengelo