goede service, goed behandeld

We hebben een geweldig feest gehad met veel positieve reacties van onze gasten. De dansvloer was de hele avond vol! De samenwerking met de saxofonist was een bijzondere toevoeging en ook hierop hebben we leuke reacties ontvangen.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: We hadden in het begin van ons contact graag de bevestiging/zekerheid gehad dat de boeking vast stond. Verder zijn we zeer positief!

goede service, goed behandeld

Heel goed de sfeer aangevoeld, ook bij de traditionele joodse muziek! Echte sfeermakers. Mooie DJ show.

• Verbeterpunten/ tips: Iets meer van onze eigen verzoeknummers

goede service, goed behandeld

17Sounds heeft ons een geweldige avond bezorgd op onze bruiloft!! Door op hun site in te loggen konden we van te voren onze favoriete nummers aangeven, maar ook de muziek die we niet wilde draaien. De viltjes waar verzoeken op konden worden geschreven, waren super!! Er werd van alles wat gedraaid, waardoor iedereen zich heeft vermaakt. De muziek stond niet te hard, waardoor mensen achter in de zaal ook gewoon met elkaar konden praten. Hierdoor heeft iedereen het naar zijn zin gehad! Mark en Rutger bedankt!!

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Geen!!

goede service, goed behandeld

Er was constant goed contact en er werd uitstekend ingespeeld op onze wensen en muziekkeuze!

goede service, goed behandeld

Zeer geslaagde avond! Zeker goede dj's die zorgen voor een zeer fijne avond. Zeker een aanrader.

• Verbeterpunten/ tips: Nvt

goede service, goed behandeld

Wat een enthousiasme, wat een energie! De hele zaal (bruiloft) is van begin tot eind helemaal los gegaan. De dj wist goed in te spelen op de groep. 17 Sounds is wat ons betreft echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

Jullie hebben een spetterend feest neergezet. Gedraaid met veel energie en spontaniteit, het was feest van begin tot eind.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: In de voorbereiding hadden we iets meer (persoonlijk) contact verwacht. De avond zelf was top, maar we zagen de DJ pas op het feest zelf voor het eerst en twee dagen van tevoren per telefoon. Wel was via de website/mail veel mogelijk!

goede service, goed behandeld

Heldere en relaxte offerte bespreking, prima op tijd op trouwlocatie, verzoeknummers gedraaid. Goed aangevoeld welke muziek het beste tot z'n recht kwam.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Langzame reacties op mail tijdens offerte traject. Onduidelijke communicatie via de mail. Foutieve offerte berekening. Onbereikbaar wegens vakantie en tijdens deze vakantie geen aangepaste voicemail of out-of-office op mailaccount.

perfect, zeker aan te bevelen

Heel goed ingespeeld op de aanwezige gasten! Mooie combi met de saxofonist. Jullie zijn leuke vlotte klantvriendelijke dj's met verstand van zaken. Top, niks veranderen!

perfect, zeker aan te bevelen

Het was echt geweldig! De sfeer werd goed aangevoeld en de muziek werd zowel op de wensen van de gasten als onze wensen aangepast. Alleen maar lof!

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Geen, het was echt top!

goede service, goed behandeld

Wij hebben mede dankzij 17sounds een geweldig feest kunnen vieren. De muziek nodigde iedereen, jong en oud, uit om te dansen. Vooraf hebben we onze muzieksmaak mogen doorgeven en daar is prima gehoor aan gegeven.

goede service, goed behandeld

Website + eigen inlogaccount zijn super voor elkaar. Laagdrempelig contact en goede dj-performance

goede service, goed behandeld

Rutger en Mark staan garant voor kwaliteit. Omdat zij niet te groot zijn en hun bedrijf nog de baas kunnen, weten zij wie waar speelt en kunnen zij een bepaald niveau garanderen. Persoonlijk contact is er zeer snel en er wordt altijd binnen het kwartier gereageerd. Wij bevelen 17Sounds aan omdat het gezelschap zelf het feest moet maken, maar 17Sounds hierin nooit de spelbreker is!! Bedankt voor jullie altijd aanwezige service!

• Muziekkeuze
  • Prijs / kwaliteit N.v.t.
  • Verwachtingen en doelstellingen bereikt
  • U bent: vaker klant geweest

goede service, goed behandeld

DJ (Rutger) draaide erg goed, muziekkeuze vonden we mooie en nummers waren ook goed gemixt. Saxofonist (Yvonne) was ook ontzettend goed, veel complimenten gekregen van de gasten over haar.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: De mix viel in eerste instantie tegen, leek wel erg makkelijk in elkaar gezet en later dan afgesproken klaar. Daarna was het lang stil, hierdoor was het vertrouwen even weg. Gelukkig op het eind gemaakt met een veel mooiere mix en natuurlijk een topfeest

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben een super feest gehad, mede dankzij 17sounds!! Er werd super ingespeeld op de wensen van ons als bruidspaar, maar ook van de gasten! Echt een onvergeterlijke avond!!

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: GEEN!

goede service, goed behandeld

Olivier maakte er een feestje van en luisterde goed naar onze wensen!

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Onze naam is in de offertes geen enkele keer juist geschreven.

goede service, goed behandeld

Wij zijn erg goed geholpen door Rutger en Mark. Ze begrepen onze wensen en voor aanvullende verzoeken draaiden zij hun hand niet om. Aangezien we ons feest op een buitenlocatie hadden, vergde dit iets extra's. Donderdagavond zijn ze zelf gekomen voor de opbouw, dit verliep goed! Op vrijdag bleek de DJ ziek, maar er stond een vervanger op tijd klaar! Ook hij heeft er een feestje van weten te maken. Goede service, leuke mensen, zeker een aanbeveling waard. Groetjes Paul en Marieke

goede service, goed behandeld

Rutger en Mark zijn twee vriendelijke heren en erg gastvrij. Rutger heeft bij ons gedraaid op de bruiloft en hij heeft een prima show neergezet en goede sfeer gecreëerd. Lichteffecten waren goed verzorgd en een mooie dj booth!

• Presentatie
  • Nazorg/ afwikkeling N.v.t.
  • U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Het offertetraject was enigszins rommelig. Zo was de locatie waar we ter kennismaking hadden afgesproken plots gewijzigd zonder dat we dit van 17 Sounds hadden gehoord. Ook de eerste offerte was niet overzichtelijk, Mark heeft dit overigens goed hersteld. Bij de dj show hadden we uplighting besteld, dit hebben we niet op de locatie gezien tijdens ons feest.

goede service, goed behandeld

Goede muziek voor jong en oud. Wij hadden een gemixt gezelschap en jullie hebben daar super om ingespeeld!! Leuke dj, verzorgd helemaal top!

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Wij kunnen ze niet noemen! We zouden de prijs misschien wat naar beneden halen. Maar daarentegen hebben we er ook geen verstand van en volgens mij zijn alle dj best prijzig!

goede service, goed behandeld

Gigantisch mooi topfeest. Het dak ging er af. Dj Mark was top!!!

• Verbeterpunten/ tips: Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een topfeest was het! Een geweldige sfeer voor iedereen.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Zijn er niet :-)

voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een geweldig bruilofsfeest gehad!

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: We hebben van meerdere gasten te horen gekregen dat ze de muziek nogal vonden tegen vallen. Dat bleek ook op de dansvloer: daar waren steeds maar 3 a 4 mensen. Opzich was het niet ons doel om iedereen aan het dansen te krijgen, maar het ontbrak wel aan iets meer 'opzweepende' muziek. Wij hadden natuurlijk onze eigen lijst met muziekvoorkeuren doorgeven, maar met de nadrukkelijke info erbij dat dat suggesties zijn. Wij zijn immers geen DJ's en hebben echt geen idee waar je mensen nou blij mee maakt. Daar zit dus qua inhoud echt een verbeterpunt. Ondanks dat was het opzich een prima avond, iedereen heeft zich prima vermaakt. In het voortraject moesten we steeds achter jullie aan om informatie etc. te krijgen. Het is beter als je een klant positief kunt verrassen door zelf pro-actief te zijn. Verder was het natuurlijk erg vervelend dat het door ons gewenste DJ-meubel er niet kon zijn vanwege een mankement. Nu was het scherm voor ons geen must, maar het last-minute nieuws kan voor andere bruiden wellicht voor een lichte paniekaanval zorgen ;-) Dat was bij ons gelukkig niet het geval. Ons viel trouwens in jullie weekoverzicht op dat de betreffende kapotte bar wel ergens anders leek te staan (in Hooge Vuursche), of is dat een andere....? Nouja, gedane zaken nemen geen keer, maar erg handig was het niet. Qua opbouw is er denken wij iets niet helemaal goed gegaan: waarschijnlijk is tijdens het opbouwen geschoven met de koffiebar, waardoor er afvalwater ging lekken. Gelukkig heeft de bruidegom dit nog net voor het avondfeest ontdekt, want er lag een enorme plas op de dansvloer! Het was dus handig geweest als je even bij het personeel van het Lutterzand had aangegeven dat je al klaar was met opbouwen en dat je de koffiebar iets hebt moeten verplaatsen. Nu was het voor iedereen een verrassing, vooral omdat je 's middags al hebt opgebouwd terwijl iedereen dacht (cf. afspraak) dat je rond 19.00 zou komen. Verder hebben we zelf nergens die viltjes voor verzoeknummers gezien, hadden jullie die wel verspreidt/meegenomen? Dat had wellicht geholpen bij het op de dansvloer krijgen van mensen? Efin, genoeg 'feed-forward' waarmee je wellicht bij andere bruidsparen mee aan de slag kan :-) Succes!

goede service, goed behandeld

Ja, wat gaat lukken op een feest 50 jaar? Gaan de gasten wel meefeesten? Dat is uitstekend gelukt. De gastvrouw zelf, maar ook het merendeel van de gasten bevonden zich op de dansvloer! Zeer prettige dj's die hun uiterste best doen om het een ieder naar het zin te maken.

• U bent: eerste keer klant
  • Verbeterpunten/ tips: Het inloggen via de website verliep wat moeizaam, maar daar werd aan gewerkt. Met mailcontact is het goed opgepakt!

Morsweg 8 e

7461 AG Rijssen