In een bizarre tijd, toch een mooi en liefdevol afscheid!

In een bizarre tijd met adnormale regeltjes, zorgde Bas ervoor, dat wij op een mooie, liefdevolle manier afscheid konden nemen van mijn moeder. Bas zorgde voor rust, nam ons al het regelwerk uit handen. Hij dacht mee in oplossingen. Uit alles wat Bas voor ons en mijn moeder deed, sprak, respect en liefde uit voor zijn vak! Niet alles wat mijn moeder bij haar afscheid gewild had konden we realiseren, toch is het een afscheid geworden, waar wij met veel liefde en fijne herinneringen op terug kijken. Wij zijn zeer blij dat we Bas als uitvaartondernemer hadden.

• Respect voor uw wensen

Ik heb Bas mee gemaakt bij de ouders van een vriendin Maar een woord gewoon geweldig

• Respect voor uw wensen

Omdat je je hoofd er niet naar hebt staan is het een verademing dat alles zó goed geregeld word! Bas , je was geweldig, zo goed als jij alles aanvoelde en aanvulde.

zeer goede

mijn ervaring was met bas werkte toen nog bij bakker maar geweldig begeleid bas neemt echt de tyd voor je hij heeft ons bij gestaan bij mijn moeder wist precies wat je wilde en kwam ook nog zelf met ideeen het was ondanks ons verdriet een geweldige ervaring om zo begeleid te wordenik beveel iedereen aan om bij de weerd uitvaardverzorging je begrafenis of crematie te laten doen

Over De Weerd Uitvaartverzorging

Wanneer u uw dierbare verliest, staat uw wereld op zijn kop. Het verdriet is vers en tegelijkertijd moet u een uitvaart regelen. Een goed afscheid vraagt om tijd en ruimte. De Weerd Uitvaartverzorging biedt u dit door u te ontzorgen. Door onze jarenlange ervaring weten wij welke stappen nodig zijn. Wij regelen alle praktische zaken, zodat u zich kunt focussen op het naderende afscheid. Iedere situatie en iedere familie is uniek. Wij sluiten aan bij uw familie en zien snel wat in uw situatie nodig is. Samen organiseren we een prachtig en passend afscheid.