Goede service, competent en vriendelijk.

Alles goed uitgelegd, afspraken na gekomen.

uitstekende service

Goed contact, ook buiten gebruikelijke kantoortijden. Snel kunnen schakelen, goede (reele) inruilprijs en de nieuwe auto in tip top conditie voor de deur afgeleverd. Zo wordt een auto kopen weer een feestje!

Zeer te spreken over mijn aankoop bij Shift Up

Via internet uitgekomen bij Shift UP en daar ben ik zeer tevreden mee. Kunnen proefrijden in allemaal verschillende MINI's en daarna een perfect zoekopdracht kunnen uitzetten. Al met al hele duidelijke en fijne communicatie en een prachtige auto nu voor de deur. Ik beveel Constantijn zeker aan mede door het onderscheid in service ten opzichte van heel veel concurrenten.

Geweldig jong bedrijf met een top service en kwaliteit

Ben je opzoek naar eerlijke, nette, "Full option" auto, dan moet je zeker bij 'Shift Up' zijn. De communicatie met Constatijn was van A tot Z subliem! Zondag's gereageerd op mijn BMW 420 en binnen 25 min een reactie en promotie filmpje terug! Na ontvangst met koffie, een degelijke uitleg en proefrit wist ik; dit is mijn auto. Constatijn is een transparant, accurate, servicegerichte en meedenkende jonge man. Zijn bedrijf is geboren uit liefde en passie voor BMW en Mini en dat is ook terug te lezen in alles! En service.... O ja; 1 week later werd mijn Coupé in een mooie trailer bij mij in het zuiden voor de deur afgeleverd. Dank Johan, maar vooral dank Constatijn. *Keep Up the good work*

Uitstekende begeleiding bij aankoopproces.

Constantijn heeft ons prima geholpen bij de aankoop van de Mini. Deskundig, neemt alle tijd, communiceert correct en snel. Auto is keurig bij ons thuis afgeleverd. Geen verrassingen achteraf! Kunnen vele autohandelaren een voorbeeld aan nemen.

Goed gevoel en advies, zonder dat koop ik geen auto.

Contantijn is een behulpzame, zeer geduldige adviseur, die de tijd voor je neemt. Weet, voor zover ik kan beoordelen, alles van die BMW's. Wij hebben de voor- en nadelen van onze vorige auto rustig doorgenomen en Constantijn kon aantonen dat de nieuwe de meer passende auto voor ons is. Een keurige inruil, het ontzorgen van het eeuwige gedoe met zomer- en winterbanden/velgen, aantonen van de onderhoudshistorie hebben ervoor gezorgd dat wij nu in een auto rijden die helemaal aansluit aan onze wensen.

Wij hebben het contact als erg prettig ervaren

Super netjes geholpen

Leuk bedrijf met mooie occasions

Op oudjaarsdag jl besloten wij een proefrit te maken met een bmw328i. Constantijn, de verkoper, had verstand van zaken en kon veel vertellen over de auto. De aanprijzing was niet alleen gericht aan de man, maar ook aan de vrouw. Na een proefrit gemaakt te hebben waren wij verkocht. Tevens een goede inruilprijs gekregen waarop de koop door kon gaan! Kortom, leuk bedrijf!

Helemaal top!

Een auto gekocht van een jong bedrijf dat veel kennis van zaken heeft en je tegelijk zeer prettig helpt. Hoewel ik voorlopig wel ff zoet ben weet ik zeker dat ik de volgende keer zeker hier terugkom. Ik wens Constantijn en zijn team veel succesvolle zaken. Tot de volgende!

Goede eerlijke service, bij een mooi bedrijf.

Shift up b.v. Is een mooi en eerlijk bedrijf, met passie voor het vak. Ik ben goed geholpen en heb een keurige prijs voor mijn oudere bmw terug gekregen bij het inruilen voor een jongere auto. Na enkele kilometers bleek er een technisch probleempje met de auto te zijn, dit werd super opgelost. Ik ben zeer tevreden en raad Shift Up zeker aan.

Mooie auto's, goede service

Wij zijn bij Shift Up vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Er werd snel gereageerd op vragen die wij hadden, ook nadat wij onze MINI hadden aangeschaft. We zijn zeer tevreden!

Snelle service, binnen één werkdag alles geregeld!

Zeer professionele club. Heb vooraf een korte video presentatie gekregen van de auto en een proefrit aan huis. Ook al was dit aan de andere kant van het land. Direct de eigen auto getaxeerd en met een mooie prijs de koop afgerond. Sinds die dag rijd ik met grote tevredenheid met onze nieuwe auto. Dank voor de snelle en professionele service! Ik zal jullie zeker aanraden!

Vakbekwaam, open, eerlijk en persoonsgericht

Bedrijf ziet er verzorgd uit wat doorwerkt in de auto’s die er te koop staan. De verkoper neemt alle tijd en en dacht mee in de wensen die ik had. Bij het ophalen is de auto van A tot Z goed uitgelegd. Fantastisch geholpen aan een geweldige wagen!

Professioneel ,komen hun afspraken keurig na

Goede ervaring ,keurige auto ,kundige eigenaar ,fijn bedrijf om een auto te kopen .

Super en klantvriendelijk geholpen

Zeker voor herhaling vatbaar

Professionele organisatie

Ben goed geadviseerd en geholpen met de aanschaf van de voor mij nieuwe auto. Ook de aftersales is daar goed geregeld.

Top service en begeleiding

Niet opdringerig, wel accuraat en snel reagerend op vragen. Prima!

Auto kopen bij Shift Up is voor herhaling vatbaar!

De trefwoorden die ik zou willen gebruiken zijn: -open en eerlijke communicatie, geen flauwekul praat, -creatief om samen tot een deal te komen, -en bovenal duidelijke communicatie in elke fase van het aankoopproces, -Komt zijn afspraken na! Ga zo door Constantijn!

Klant is koning

Klant is koning, dat ben je bij Shift Up. Vriendelijke, professionele en persoonlijke service. Dat tref je niet meer zo vaak maar hier wel. Aan iedereen aan te raden en heel blij met onze aankoop! Succes Constantijn, je bent een top ondernemer.

Superbedrijf !!

Eerlijk, transparant, vriendelijk zijn woorden die zeker op dit bedrijf van Constantijn van toepassing zijn. Voor mij was dit een verademing na niet altijd even positieve ervaringen met autobedrijven. Hier wordt op basis van openheid en vertrouwen zaken gedaan. Voertuigen zijn goed gedocumenteerd met volledige onderhoudshistorie . Dus zoek je een jong gebruikte auto dan zou ik Shift Up zeker niet overslaan.

Integer autobedrijf

Het bedrijf is flexibel met afspraak maken met betrekking tot bezichtiging en proefrit. Auto's zijn er keurig uit, heldere inzage in autoverleden en er wordt volop tijd voor je genomen. Tevens faire prijs voor inruilauto. En wat helemaal top is, auto wordt thuis voor de deur afgeleverd.

prima service

Top bedrijf van ontvangst tot aflevering van de auto dit bedrijf is zeker aan te bevelen

Vriendelijk met respect

Goedemiddag,we zijn vriendelijk te woord gestaan en niet opdringerig.We komen volgende week weer een auto kopen en dan alleen al voor de heerlijke taart!!!De Mercedes rijdt top.met vriendelijke groet fam.Snijder

Juist en volledig gedocumenteerde auto's, auto is top afgeleverd, dank!

Prettig, eerlijk, auto was volledig gedocumenteerd, werd gepoetst opgeleverd in mint conditie!

Super service!

Alles verliep heel prettig. Constantijn liet vooral gewoon zien wat de auto allemaal kan en verder was het een heel ongedwongen gesprek. Het contact is persoonlijk en bellen en vragen kon altijd. Ergens ook prettig dat er aan de verkoopprijs niet gesleuteld wordt, is helder en transparant vanaf het begin. De brengservice (en haalservice van de oude auto) was ook erg prettig. Alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Wij waren blij verrast door de service van Shift Up!

Keurmeesterstraat 18

1187ZX Amstelveen

Over Shift Up B.V.

Shift Up is gespecialiseerd in het leveren van jong gebruikte BMW's en MINI's tot 6 jaar oud. Auto's met de prijsvoordelen van een jong gebruikte, maar met de beleving van een nieuwe! We hebben een complete voorraad van verschillende complete BMW en MINI modellen. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!