Mijn ervaring met dit bedrijf is bijzonder goed en meer dan uitstekend.

Vanaf de eerste ontmoeting door Constantijn op zeer vriendelijke en correcte wijze geholpen. Duidelijk met uitgebreide informatie. Na 2 x proefrijden hebben wij dank zij Constantijn een zeer mooie en complete Mini Countryman SE aangeschaft. Perfecte goede service en vriendelijke omgang. Topbedrijf. Met vriendelijke groet Peter.

Prima service.

Prima service en vriendelijk geholpen

Geweldige BMW/Mini specialist

Shift Up kan zich qua service zeker meten met de beste BMW dealers. Constantijn is een goede en eerlijke verkoper met veel kennis van zaken en je krijgt meer dan voldoende de tijd om een proefrit te maken. De auto wordt in uitstekende staat geleverd en het aankoop proces is erg soepel en transparant.

Uitstekende service!

Prachtig aanbod in auto’s en uitstekend fijne service! Liefde voor Bmw!

Indrukwekkend, inspirerend, enthousiast en kennis van zaken

Zeer goede ervaring, meedenkend, zeer goede communicatie, een enthousiast team.

Top ervaring Mini JCW

Prima verkoopervaring. Constantijn is een prettige verkoper met verstand van zaken. Aflevering verliep goed en de kleine zaken die nog gedaan moesten worden, worden ook serieus opgepakt. Waarom geen 10? Er is altijd ruimte voor verbetering.

Vakkundig advies en goede service

Een auto koop je met een goed gevoel voor het bedrijf die erachter staat, in dit geval zeker waar.

Superfijn bedrijf!

Aan de titel van dit bericht is niks gelogen. Geweldig bedrijf. Constantijn is een eerlijke servicegerichte verkoper en daarbuiten gewoon een leuke vent! Ik hoop nog lang te kunnen genieten van mijn auto, maar bij een nieuwe aankoop kom ik zeker terug!

Geweldig bedrijf met verkoper die veel over de auto weet te vertellen,dit heb ik ergens anders nog nooit meegemaakt. Ga zo door team shift up

Super geholpen en begeleid!

Ontzettend blij met mijn aankoop bij Shift up! Bedankt!!!

Absolute aanrader, top service!

De liefde voor Mini is altijd gebleven; een uitstapje naar een Range Rover Evoque heeft daar geen verandering in gebracht. Dus op zoek naar een Mini, maar welk model... Per toeval stuitte ik op een prachtige Mini Clubman en nam contact op met Shift Up. Vanaf dat eerste moment is de ervaring zeer goed! De service is ongekend hoog evenals de kennis van zowel Mini als BMW. Hiermee onderscheiden ze zich op de markt. Dit hoge service niveau wordt doorgetrokken tot en met de aflevering. De auto wordt blinkend thuis afgeleverd, met taart! Als ik over enkele jaar op zoek zou gaan naar een volgende auto dan weet ik wie ik als eerste ga bellen: Constantijn van Shift Up. Chapeau mannen!

Fantastische BMW/Mini specialist

In mei 2022 een X1 (2019) gekocht bij Shift Up. Vanwege de overstap vanuit een Mercedes naar een BMW heb ik enige tijd getwijfeld of de X1 de juiste keuze zou zijn. Meerdere malen wezen kijken en proef gereden om uiteindelijk te besluiten om de X1 te kopen. Het is fijn om in een ongedwongen sfeer een keuze te kunnen maken, het is tenslotte niet een alledaagse aankoop. Fijn dat Constantijn daar zo flexibel in is. Het contact verloopt makkelijk via whatsapp, ouderwets bellen of uiteraard langsgaan. De minder formele, maar open aanpak is een stijl die ikzelf als zeer aangenaam heb ervaren. Op het gebied van kennis en kunde over de auto heb ik niks op aan te merken. Iedereen die opzoek is naar een BMW/Mini kan ik Shift Up van harte aanbevelen.

Incredible

We had a great buying experience with Shift up team. The most important thing for the second hand car purchase is that, TRUST to the dealer. Shift up team is so open, honest and trustworthy. This is what we felt from the first moment till delivery of the car. We also loved the home delivery service of the car. Thanks to Shift up Team!

Helemaal top!

Na diverse Porsche cabrio’s was ik op zoek naar een iets minder hardcore sportwagen. De BMW Z4 3.0i bij Shift Up gevonden en dat was een schot in de roos. Super comfortabel in comfort modus en strak en snel in de sport modus. En met de lange neus een klassieke roadster. Shift Up is een geweldig jong bedrijf. Deze jongens begrijpen echt hoe je met een goeie service het verschil maakt. Professioneel, meedenkend, informatief en communicatief, zonder opdringerig te zijn. Alles ook heel snel geregeld en de auto keurig aan huis afgeleverd. Heel leuk om je eigen auto in een YouTube filmpje te vinden. Ik wens Constantijn, Johan en de rest van het. Team heel veel succes en kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Zeer klantvriendelijk

Zeer plezierig geholpen door Constantijn. Na de proefrit vroeg ik naar de cruise control wat in de advertentie stond ? Die zit er niet op maar als het in de advertentie staat komt hij er gewoon op. Menig autobedrijf zou proberen er onderuit te komen, Constantijn dus niet. Na de aankoop nog aantal mailcontact gehad en binnen zeer korte tijd een reactie. Ook aflevering ging prima en netjes, kortom ben zeer tevreden.

Gedegen kennis en professionele service!

Mijn ervaring met Shift up is zeer positief. Constantijn is een echte liefhebber die weet waar hij het over heeft. Zeer flexibel en erg plezierig in de omgang. Echt een aanrader!

Helemaal super

Kwaliteit verkoopt zichzelf bijna. Maar de enthousiaste medewerkers van Shift up, hun kennis en met name de klantgerichte instelling hebben we als bijzonder prettig ervaren. Snelle en duidelijke communicatie, flexibel en afspraken nakomen. Heel fijn. En natuurlijk een waanzinnig leuke auto. Wat zijn we daar blij mee.

Fantastische service

Veel kennis over de auto's. Vriendelijke service en voldoende tijd om je te woord te staan.

Voorbeeld voor autobedrijven!

Een auto kopen zoals het hoort. Constantijn snapt perfect hoe dit werkt. Aandacht voor de klant.

Super blij met de klantvriendelijkheid, kennis en het meedenken van Shift Up

Ik was op zoek naar een particuliere auto en had een aantal voorwaarden waar deze auto aan moest voldoen. Zelf was ik al een op een aantal modellen gekomen maar ik had de juist auto nog niet gevonden. Veel auto garages vertelde mij dat als ik een auto op internet zag ik maar moest komen kijken. Via een kennis kwam ik bij Constantijn van Shift Up terecht. Na mijn wensen te hebben verteld heeft hij heel erg met mij mee gedacht over welke auto het beste bij mij zou passen. Vervolgens kon ik snel een proefrit maken. Hij heeft me van te voren al een hele hoop informatie en video's van de auto gestuurd wat ik als zeer prettig heb ervaren. Na het beantwoorden van al mijn vragen heb ik de auto gekocht. Ook het afleveren aan huis was super georganiseerd (met taart!). Nog iedere dag stap ik super happy in mijn eigen Mini Cooper! Onwijs bedankt aan Constantijn en zijn team voor hun hulp bij mijn zoektocht naar een fijne auto!

Top service!

In 2022 heb ik mijn MINI JCW aangeschaft bij Constantijn. Enorm goed geholpen en weken na aanschaf nog steeds enorm tevreden!

Gewoon geweldig

Super goede deskundige en vooral gepassioneerd e jongen die Constantijn. Hij weet waar hij het over heeft en is duidelijk en informatief. En ook nog eens gezellig. De service is van een soort die je niet snel tegenkomt. Op alle details is gelet en alles is tot in de puntjes verzorgd. Ik ben enorm tevreden en heel erg blij met de mini countryman die wij gekocht hebben. Chapeau

Snel en goed geholpen door Constantijn. Er werd goed meegewerkt aan een extra keuring van de auto, alles werd super snel en goed geregeld voor ons. Fijne auto aangekocht, ziet er goed uit. Prima uitleg en zeer benaderbaar voor verder uitleg wanneer nodig. Eerlijk, snel, benaderbaar en vertrouwen zijn de woorden die opkomen als ik aan shift-up denk. Voor een volgende auto zouden we hier zeker terug komen.

Zeer goed contact!

Ik kwam na een dag touren langs allerlei garages bij Shift Up terecht. Mijn onaangekondigde bezoek, werd gastvrij ontvangen. Prima uitleg, zeer veel ervaring en passie voor beide merken. Constantijn heeft erg zijn best gedaan om een goed bod te kunnen doen op onze auto, wat er uiteindelijk ook kwam. Ik kan het iedereen aanraden om een keer in Amstelveen te gaan kijken en dit zelf te ervaren. Wij zijn tot nu toe erg blij met onze mooie MINI Countryman S.

Deskundig en klantgericht

Constantijn doet er duidelijk alles aan om de betrouwbaarheid van de auto’s te garanderen. Hij neemt de tijd, heeft duidelijk verstand van auto’s, de merken Mini en BMW in het bijzonder, en komt al zijn afspraken na.

Keurmeesterstraat 18 1187ZX Amstelveen

Over Shift Up B.V.

Shift Up is gespecialiseerd in het leveren van jong gebruikte BMW's en MINI's tot 6 jaar oud. Auto's met de prijsvoordelen van een jong gebruikte, maar met de beleving van een nieuwe! We hebben een complete voorraad van verschillende complete BMW en MINI modellen. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!