Goed gevoel bij alles

Prettige sfeer op locatie We zijn goed geholpen, met leuke uitleg hoe Shift up te werk gaat Rustig alles doorgenomen en proefrit mag je ruim de tijd voor nemen Kortom aanrader

Uitstekend vriendelijk en professioneel bedrijf

Wij hebben onze BMW X5 gekocht met veel plezier en een heel goed gevoel bij Shift Up. Ze zijn altijd goed bereikbaar en het personeel is erg vriendelijk en professioneel.

Goede service!

Proefrijden in verschillende modellen gedaan, goed geadviseerd. Nette uitleg over het verleden van de auto en aanwezige opties. Netjes gepoetst en alle nodige onderhoud verricht zoals afgesproken.

Zeer prettig en goed geholpen

Goed advies gehad en hierdoor mooie mini aangeschaft. We zijn er erg blij mee.

Super gemotiveerd, actief en klantvriendelijk bedrijf.

Super fijne ervaring met dit bedrijf. Correct, kennis van zaken, auto aan huis breng service, klantvriendelijk, zeer betrokken en super gemotiveerd. Ik heb daar een hele mooie Mini Cooper SE kunnen kopen. Bedankt voor alle fijne service.

Top service bij Shift up

We waren al een tijdje op zoek naar een nette BMW occasion. Deze bij Shift up gevonden! Vandaag is deze thuis afgeleverd, wat een gemak! Super netjes gepoetst en een taartje voor bij de koffie, hoe leuk! Het zijn de kleine dingen die het doen. Wat een service. Constantijn is altijd bereikbaar voor vragen, en gaf ons gelijk een goed gevoel. Wij zouden iedereen aanraden bij Shift up een auto te kopen. Carlo en Astrid Gardien Wateringen

Passie voor BMW en de klant.

Bij Shift Up hebben ze passie voor BMW. Een select aanbod van gebruikte modellen die als nieuw aanvoelen. Bijzondere modellen met net dat extra meer zoals een mooi M-sport pakket, zorgvuldig geselecteerd en dealer onderhouden. Constantijn geeft je een welkom gevoel en neemt alle tijd voor een goed advies en denkt graag met je mee in de zoektocht naar jouw ideale BMW. Voor een jong gebruikte BMW moet je bij Shift Up zijn.

Prettig en eerlijk bedrijf, goede snelle service!

Ontzettend blij met mijn nieuwe mini! Alles rondom de aankoop perfect geregeld, fijne en snelle communicatie. Super service, proefrit aan huis en ook de aflevering perfect geregeld! Heb er ook alle vertrouwen in dat mocht er iets zijn het goed en naar wens wordt afgehandeld. Zo hoort een auto kopen te gaan, dikke aanrader!

Prettig bedrijf, mooie auto's en fijne dienstverlening.

We hadden al een aantal auto's gezien voordat we bij Shift Up terrecht kwamen. We vonden de sfeer erg prettig en er werd ruim de tijd genomen voor ons. We waren positief verrast dat we een uur mochten proefrijden en dan ook allebei mochten rijden. Hierdoor kregen we een zeer goede indruk van de auto. Ook na afloop verliep het proces tot koop met geduld, duidelijkheid en begrip. Al met al een fijne ervaring die ons zeer tevreden eigenaren heeft gemaakt van onze nieuwe BMW. Een bedrijf wat ik zonder twijfel aanbeveel!

Zeer blij met mijn MINI Cooper S E

Wat je ziet is wat je krijgt. Zeer scherp geprijsde jong gebruikte MINI! Vriendelijk geholpen en goede informatie gekregen over de MINI Cooper S Electric. Keurig mijn MINI Cooper S E thuis afgeleverd. Zeer goede service!

Top Service

Op een vrijdag gebeld voor een afspraak en zaterdag konden we al meteen terecht. Constantijn had al filmpje van de auto doorgestuurd en we werden hartelijk ontvangen voor een proefrit. Zeer kundige mensen met kennis van zaken geen vraag bleef onbeantwoord. Onze nieuwe Mini clubman werd in de week erna thuisbezorgd en zelfs de winterset werd er op ons verzoek nog onder gezet. Top service!!

Hele goede en transparante begeleiding gedurende het gehele proces

Constantijn heeft gedurende het gehele aankoopproces helder en transparant gecommuniceerd en is alle afspraken nagekomen. Na de intake over mijn wensen voor een auto heeft Constantijn mij zijn aanbod kenbaar gemaakt. Na mijn keuze (voor een importauto) heeft Constantijn mij het proces uitgelegd inclusief de bijbehorende tijdslijn (aankomstdatum transport; keuring RDW; ontvangst kenteken; APK keuring; poetsen en polijsten). Elke keer als er een wijziging optrad, hield Constantijn mij keurig op de hoogte. Bij het polijsten bleek er wat meer steenslag op de motorkap te zijn dan verwacht, waardoor Constantijn heeft besloten om de motorkap opnieuw te laten spuiten. Als ik vragen had dan appte ik en kreeg ik binnen enkele ogenblikken een reactie op mijn vraag. Dat is erg fijn! De auto is uiteindelijk enkele dagen eerder afgeleverd dan afgesproken en de auto zag er voortreffelijk uit, zowel van binnen als van buiten. Het was echt een feestje om de auto in ontvangst te mogen nemen. Hartelijk dank voor de mooie aanloop naar een feestelijk moment!

Professioneel, kundig, goede service, eerlijk en prachtige auto.

Zonder afspraak langsgekomen en ik kon gelijk een proefrit maken. Erg mooi assortiment aan MINI's en BMW's. Daarna was ik gelijk verkocht. Goede, realistische prijs voor mijn auto gekregen, duidelijke afspraken en service niveau is super. Auto wordt netjes afgeleverd waarbij alle gebreken verholpen worden, zodat de auto veilig de weg op kan.

prettige ongecompliceerde benadering met een helder verhaal

Op afspraak gaan kijken naar de Mini Cooper S, die netjes gepoetst voor ons klaar stond. Gevraagd om een korte proefrit, maar een langere proefrit gekregen. Hierna na een helder verhaal van Constantijn de auto gekocht om later thuisbezorgd te krijgen en ook dit verliep weer prima. Deze jonge ondernemer weet waar hij het over heeft, maakt heldere afspraken en komt die ook feilloos na. Je voelt je welkom en je wordt op een drukke zaterdag prima opgevangen met koffie en koek door de mensen die hem bijstaan. De herkomst en historie van mijn importauto werd helder in beeld gebracht. Vakmensen met oog voor klanten (binding), want ik zou met mijn 75 jaar en veel ervaring met auto's, maar ook met in- en verkoop dit bedrijf van harte aanbevelen. Ze begrijpen het.

Alles volgens afspraak gegaan en keurig afgeleverd

Nette service en snelle afhandeling

Ik ben netjes geholpen en de afhandeling is vlot verlopen, zowel voor de koop als voor de ingeruilde auto.

Eerlijke en deskundig advies.

Op de website een bmw 3 touring gezien. Telefonisch af heel veel informatie gekregen en ook online een uitgebreid filmpje. Afspraak gemaakt voor een proefrit en aansluitend de auto meteen gekocht. Geen opdringerige verkoop en eerlijk advies. De motorkap had wat steenslag en dit is keurig opgelost. Op deze manier wil je een auto kopen. Klasse!

Perfect geholpen door Constantijn.

Goede verkoper , alles keurig uitgelegd op een filmpje . Mooi afgeleverd thuis en andere auto mee terug genomen . Perfect geregeld.

betrouwbaar en speciaal

Recent mijn BMW 220 cabrio ingeruild voor een BMW 330e, import uit Duitsland. De informatie en service tijdens verkoop was prima in orde. Wilde afneembare trekhaak en achteruitrijcamera nog laten toevoegen en Constantijn kwam meteen met een mooi totaal voorstel. Zal nog worden ingebouwd en auto word opgehaald en terug gebracht in januari. Levering auto na aankoop was supersnel, de volgende dag nl al want alle beurten had hij al gehad. Even slikken toen mijn cabrio de trailer inging maar super blij met de "speciale" 330e.

Professioneel bedrijf met super service. Hele fijne ervaring!

Ik ben goed geholpen door Constantijn. Veel kennis van het product. Zorgeloze afhandeling van de transactie. Zaken doen met Shift Up kan ik van harte aanbevelen

Uitstekende service en zeer klantgericht!

Ik zou iedereen die opzoek is naar een BMW zeker aanraden om bij Shift-Up te gaan kijken en je te laten informeren over de mogelijkheden. Zeer klantvriendelijk en meedenkend!

Uitmuntende service.

Mijn ervaring is in één woord geweldig. Je hoeft je nergens zorgen over te maken. Dit keer een zoekopdracht geplaatst en al heel snel is er een prachtige auto gevonden. De auto werd thuis gebracht, gepoetst en wel. Boven verwachting mooie auto in ontvangst mogen nemen. Echt top!

Aankoop 2e auto bij Constantijn wederom een top ervaring

Erg klantvriendelijke en transparante benadering, zeer goede kennis van zaken.

Unieke ervaring

Ik heb bij Shift up een hele unieke auto gekocht! De geweldige service, eerlijkheid en vriendelijkheid bezorgde mij ook een unieke ervaring met dit bedrijf. Alles was vanaf begin tot het einde tip top geregeld! Ik had na de aflevering nog een kleine schade aan de auto ontdekt, dit heeft shift up heel netjes afgehandeld :) !! Ik ga hier zeker mijn volgende auto kopen

Mijn ervaring met dit bedrijf is bijzonder goed en meer dan uitstekend.

Vanaf de eerste ontmoeting door Constantijn op zeer vriendelijke en correcte wijze geholpen. Duidelijk met uitgebreide informatie. Na 2 x proefrijden hebben wij dank zij Constantijn een zeer mooie en complete Mini Countryman SE aangeschaft. Perfecte goede service en vriendelijke omgang. Topbedrijf. Met vriendelijke groet Peter.

Over Shift Up B.V.

Shift Up is gespecialiseerd in het leveren van jong gebruikte BMW's en MINI's tot 6 jaar oud. Auto's met de prijsvoordelen van een jong gebruikte, maar met de beleving van een nieuwe! We hebben een complete voorraad van verschillende complete BMW en MINI modellen. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!