Hier is een auto kopen een feestje

Als je op zoek bent naar die ene exclusieve BMW of Mini dan is er maar een adres… Constantijn is een topper! Zoveel service maak je echt nergens mee. Echt fantastisch!

Zo kan het dus ook

Ik heb het hele aankoopproces als plezierig ervaren. zoals mijn aanhef al vermeld kunnen anders autobedrijven hier een voorbeeld aan nemen en ik heb al heel wat aankoop ervaringen achter de rug.... Deskundig, klantvriendelijk. afspraken worden nagekomen. Na de aankoop de reviews gelezen en die zijn zo positief dat je gaat denken : jaja maar kan nu zeggen, wat een top bedrijf. Ik zou mijn volgende auto zo ongezien laten aankopen door Constantijn.

Goed en netjes

Goede service, en netjes personeel

Zeer tevreden!

Prettige communicatie, persoonlijke aandacht, veel ruimte voor proefrijden, heldere afspraken.

Top service van begin tot eind!

Wat een enthousiast team mensen met passie voor het vak. Service en passie voor net die bijzondere Mini of BMW uitvoering staan op gedeelde eerste plaats. De deur is niet dicht buiten de reguliere openingstijden en binnen no time antwoord op vragen. Als kers op de taart werd mijn mooie Mini op een trailer aan huis gebracht. Een aanrader. Een volgende auto zou ik zo weer blind bij Shift Up kopen. Dat zal echter wel even duren, want ik ben helemaal verliefd op mijn Resolute uitvoering.

GEWELDIG!!!!!!!!

Aandacht, informatie en sociaal invoelen echt toppie Constantijn, bij volgende auto staat zeker een bezoekje bij jou op nummer 1. Zeer zeer tevreden !!!

Uitstekende ervaring!

Deze gasten snappen het nog! Geen gladde praatjes, zeer deskundig maar toch bescheiden. Onze Mini JCW Cabrio hier ingeruild op een full options BMW i3s. Constantijn weet precies waar hij over praat. Enorm veel productkennis en een echte liefhebber, ze bestaan dus nog. Uitstekende service ook bij de aflevering. De auto werd netjes thuisbezorgd en onze eigen auto meegenomen. Echt top!

Zeer professioneel, snel reagerend, gedegen, plezierig

Ten tijde van de proefrit hadden we een heel plezierig contact met Constantijn. Hij was zeer compleet in zijn toelichting op de achtergrond en staat van de auto. We waren er snel uit en hij was duidelijk over een aantal afwerkpunten die bij aflevering zouden zijn geadresseerd. De auto werd conform afspraak in perfecte staat en thuis afgeleverd, ook heel prettig. Ik kan Shift-Up, Constantijn en zijn team van harte aanbevelen!

Wat een service!!!

Ik had een hele leuke Mini gezien, maar ivm drukte van mijn werk kon ik niet komen kijken. Ik kreeg een mailtje en de auto werd aan huis bezorgd voor een proefrit! Natuurlijk de auto gekocht!

Goed geluisterd wat ik wilde en voor de juiste auto zorggedragen en alles correct afgewikkeld

Waanzinnige service

Ik zou iedereen aanbevelen, fijne communicatie en doen wat ze beloven ben zeer tevreden!

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Ik was op zoek naar een BMW 135I of een 140I. Bij Shift-up stond een M140I. s' Maandags ge-appt/gebeld met Constantijn of hij de auto tot woensdag kon reserveren omdat ik serieuze belangstelling had en niet naast de deur woon. Woensdagmiddag naar Amstelveen gereden en s' avonds met de M140i naar Hoogeveen gereden. Een heel prettige uitleg en gesprek met Constantijn. Voor een volgende BMW zou ik zo weer naar Shift-up gaan.

Een zeer tevreden klant

Erg goede ervaring met de aanschaf van onze BMW X5 bij shift up. Constantijn is prettig in de omgang en communiceert transparant en snel. Met zijn hele team zorgt hij voor een extreem goede service waarbij de klant echt centraal staat.

Gemakkelijke en prettige aankoop

Goede ervaring mee gehad. Ook de after-sales was dik in orde.

The best company that I have worked with in a time

The founder Constantine is a highly professional individual who conducts business in a way that makes the customer the top priority

Goed goed en nog eens goed

Wat een fijn bedrijf en personeel om je auto aan te schaffen. Van het 1e contact tot de levering aan huis, in een woord geweldig. Ik hou van mensen die nakomen wat ze zeggen. Kan het iedereen aanraden! Constantijn en team, bedankt voor alles,en ons zie je zeker terug.

een goede een prettige garage om een auto te kopen.

verstand van zaken. nette aflevering bij mij thuis. fijn om zaken te doen. alleen het poetswerk had wat beter gekund. verder perfect

Een fantastische aankoop ervaring!

Ik heb nog nooit op zo’n mooie en gemoedelijke manier een auto gekocht. Je wordt fantastisch geholpen en behandeld. En vooral goed begrepen en naar de wensen geluisterd! Ook de nazorg na de aankoop laat niks ter wensen over! Niks anders dan een 10 met griffel! Een super team die de zaakjes meer dan voor mekaar heeft!

Zeer klantvriendelijk

Wat een professioneel en zeer klantvriendelijk, servicegericht bedrijf. Zeker een aanrader!

Zeer prettige communicatie en nette afhandeling

Mijn ervaring met Shift Up - Constantijn, is als zeer prettig ervaren. Fijne open communicatie en nette afhandeling. Goed bereikbaar en snelle response. Auto's zijn netjes verzorgt en absoluut kennis van zaken.

Snel , duidelijk, transparant

Next Level autodealer

Het traject van een zoekopdracht plaatsen en het daadwerkelijk ophalen van de Mini hebben wij als prettig ervaren. We werden regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang in het proces. Bij aflevering kregen we uitgebreid uitleg over alle ‘nieuwe’ snufjes van de auto. Onze ervaring met Shift Up is dat service en klantgerichtheid op de voorgrond staan.

Vriendelijk en Professioneel

We hebben een BMW gekocht, super tevreden over het gehele proces. Uitgebreide uitleg, prettige sfeer, snelle reactie op vragen en de auto werd thuis afgeleverd. Kortom een dikke 10.

Een bedrijf die vanuit klant perpectief werken!

Zeer goede service en de aflevering was top met uitleg als je zou willen. Zelf s'avonds in mijn geval. De service gaat verder na aanschaf via o.a. whatapp ze reageren snel en nog belangrijker je hoeft er niet achteraan te zitten. Mijn volgende mini zonder twijfel bij shift up oke dat duurt nog een tijdje.

Super geregeld

Mooie BMW gekocht bij shift Up. Super tevreden over het hele proces en de communicatie van aankoop tot en met levering.

Over Shift Up B.V.

Shift Up is gespecialiseerd in het leveren van jong gebruikte BMW's en MINI's tot 6 jaar oud. Auto's met de prijsvoordelen van een jong gebruikte, maar met de beleving van een nieuwe! We hebben een complete voorraad van verschillende complete BMW en MINI modellen. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!