laagdrempelig, vriendelijk en persoonlijk.

laagdrempelig bedrijf met genoeg ervaring in de verkoop van auto's. Je voelt je er zeer welkom en eigenaar neemt alle tijd voor je. Het persoonlijk contact en de vriendelijkheid heeft ons doen besluiten hier onze auto te kopen. auto werd netjes in Maastricht afgeleverd volgens afspraak. Kortom een aanrader.

Zeer tevreden en perfect contact

Mensen die elke vraag serieus benaderen. Niets is teveel. Correcte benadering.

Fantastische en prettige service!

Het was een fantastische ervaring om bij Constantijn te kopen. Hij is zeer kundig en reageert snel en duidelijk op vragen. En hij verkoopt hele mooie en goede auto’s. Zijn persoonlijk filmpje van de auto ter voorbereiding op de proefrit was ook geweldig. Zeker een aanrader voor iemand die een jong gebruikte BMW of Mini zoekt!

Snelle deal

Nette ontvangst, auto volledig als omschreven en kreeg nette inruilprijs voor mijn auto. Deal was snel gesloten, aflevering top. Goede club dit.

Betrouwbaar

Goed en netjes geholpen bij de aanschaf van onze auto. Ik zou jullie willen adviseren om de auto voor de verkoop nog even te checken op eigendommen/Papieren van de vorige eigenaar.

Shift Up hebben wij ervaren als zeer betrouwbaar bedrijf voor de aanschaf van jong gebruikte BMW's

Vanaf het moment van binnenkomst tot het moment van aflevering was een plezierige ervaring. De ontvangst en uiterst correcte en vakkundige begeleiding door Constantijn geeft je het goede gevoel. Ook bij de aflevering van onze prachtige 540i alle aandacht en tijd. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Servicegericht bedrijf

Prima service, nazorg en aandacht...

Perfecte service, echt heel blij!

Constantijn heeft een passie voor auto's, dit heeft voor mij geresulteerd in een vlekkeloze ervaring van rondleiding tot aflevering. Ik raad Shift Up zeker aan.

Denkt mee, schakelt snel en komt afspraken na!

Alles vanuit huis geregeld: proefrit, inruilwaarde vaststellen, koop en aflevering. Nooit op locatie geweest maar bedrijf komt zeer betrouwbaar over en reageerde snel!

Eerlijk en persoonlijk advies

Uitstekend geholpen door Constantijn. Gemakkelijk contact gelegd via WhatsApp. Daarna mogelijkheid gehad om meerdere auto's te rijden. Altijd eerlijk en open advies gekregen om tot de juiste keuze te komen. Nooit het gevoel gehad dat een verkoop 'gepushed' werd, zoals dat bij andere autobedrijven vaak genoeg wel het geval is. Bovendien is Constantijn een échte kenner met passie voor BMW en Mini en dat maakt het contact ook gewoon leuk!

Hier is een auto kopen een feestje

Als je op zoek bent naar die ene exclusieve BMW of Mini dan is er maar een adres… Constantijn is een topper! Zoveel service maak je echt nergens mee. Echt fantastisch!

Zo kan het dus ook

Ik heb het hele aankoopproces als plezierig ervaren. zoals mijn aanhef al vermeld kunnen anders autobedrijven hier een voorbeeld aan nemen en ik heb al heel wat aankoop ervaringen achter de rug.... Deskundig, klantvriendelijk. afspraken worden nagekomen. Na de aankoop de reviews gelezen en die zijn zo positief dat je gaat denken : jaja maar kan nu zeggen, wat een top bedrijf. Ik zou mijn volgende auto zo ongezien laten aankopen door Constantijn.

Goed en netjes

Goede service, en netjes personeel

Zeer tevreden!

Prettige communicatie, persoonlijke aandacht, veel ruimte voor proefrijden, heldere afspraken.

Top service van begin tot eind!

Wat een enthousiast team mensen met passie voor het vak. Service en passie voor net die bijzondere Mini of BMW uitvoering staan op gedeelde eerste plaats. De deur is niet dicht buiten de reguliere openingstijden en binnen no time antwoord op vragen. Als kers op de taart werd mijn mooie Mini op een trailer aan huis gebracht. Een aanrader. Een volgende auto zou ik zo weer blind bij Shift Up kopen. Dat zal echter wel even duren, want ik ben helemaal verliefd op mijn Resolute uitvoering.

GEWELDIG!!!!!!!!

Aandacht, informatie en sociaal invoelen echt toppie Constantijn, bij volgende auto staat zeker een bezoekje bij jou op nummer 1. Zeer zeer tevreden !!!

Uitstekende ervaring!

Deze gasten snappen het nog! Geen gladde praatjes, zeer deskundig maar toch bescheiden. Onze Mini JCW Cabrio hier ingeruild op een full options BMW i3s. Constantijn weet precies waar hij over praat. Enorm veel productkennis en een echte liefhebber, ze bestaan dus nog. Uitstekende service ook bij de aflevering. De auto werd netjes thuisbezorgd en onze eigen auto meegenomen. Echt top!

Zeer professioneel, snel reagerend, gedegen, plezierig

Ten tijde van de proefrit hadden we een heel plezierig contact met Constantijn. Hij was zeer compleet in zijn toelichting op de achtergrond en staat van de auto. We waren er snel uit en hij was duidelijk over een aantal afwerkpunten die bij aflevering zouden zijn geadresseerd. De auto werd conform afspraak in perfecte staat en thuis afgeleverd, ook heel prettig. Ik kan Shift-Up, Constantijn en zijn team van harte aanbevelen!

Wat een service!!!

Ik had een hele leuke Mini gezien, maar ivm drukte van mijn werk kon ik niet komen kijken. Ik kreeg een mailtje en de auto werd aan huis bezorgd voor een proefrit! Natuurlijk de auto gekocht!

Goed geluisterd wat ik wilde en voor de juiste auto zorggedragen en alles correct afgewikkeld

Waanzinnige service

Ik zou iedereen aanbevelen, fijne communicatie en doen wat ze beloven ben zeer tevreden!

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Ik was op zoek naar een BMW 135I of een 140I. Bij Shift-up stond een M140I. s' Maandags ge-appt/gebeld met Constantijn of hij de auto tot woensdag kon reserveren omdat ik serieuze belangstelling had en niet naast de deur woon. Woensdagmiddag naar Amstelveen gereden en s' avonds met de M140i naar Hoogeveen gereden. Een heel prettige uitleg en gesprek met Constantijn. Voor een volgende BMW zou ik zo weer naar Shift-up gaan.

Een zeer tevreden klant

Erg goede ervaring met de aanschaf van onze BMW X5 bij shift up. Constantijn is prettig in de omgang en communiceert transparant en snel. Met zijn hele team zorgt hij voor een extreem goede service waarbij de klant echt centraal staat.

Gemakkelijke en prettige aankoop

Goede ervaring mee gehad. Ook de after-sales was dik in orde.

The best company that I have worked with in a time

The founder Constantine is a highly professional individual who conducts business in a way that makes the customer the top priority

Keurmeesterstraat 18

1187ZX Amstelveen

Over Shift Up B.V.

Shift Up is gespecialiseerd in het leveren van jong gebruikte BMW's en MINI's tot 6 jaar oud. Auto's met de prijsvoordelen van een jong gebruikte, maar met de beleving van een nieuwe! We hebben een complete voorraad van verschillende complete BMW en MINI modellen. Transparant, meedenkend, 7 dagen per week bereikbaar en continu vernieuwend, dat is waar wij voor staan!