Smorgen's gebeld om een auto te gaan bezichtigen uiteindelijk door file etc niet op het aangegeven tijdstip kunnen komen, gebeld en aangegeven hoe en wat en toen werdt der gezegt dat ze wel zouden wachten tot ik daar zou zijn ( na sluitings tijd ) top zaak geen verkeerd woord over te zeggen

Super service

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Hadden een afspraak gemaakt om een auto te bekijken. Deze stond netjes gewassen midden in de showroom zodat we er goed bij konden en alles goed konden bekijken. Vriendelijk geholpen, netjes een bakje koffie gekregen en daarna nog 1 en nog 1 en nog 1! Goede fijne en leuke uitleg over de auto gekregen om vervolgens een proefrit te kunnen maken. Daarna samen er uit gekomen en een fantastische wagen kunnen aanschaffen. Ook dit verliep allemaal fijn netjes en snel! Top service!!

Na wat langer wachten dan normaal heb ik mijn vw tiguan mogen ophalen. En wat zijn wij tevreden zeg. Van begin tot eind is Danny zijn afspraak na gekomen. Goed bedrijf... Dik en dik tevreden

The place to be!

Wat een mooi bedrijf! Het aanbod auto's is geweldig mooi en de van A tot Z gastvrijheid, klantgerichtheid en service is fantastisch en laagdrempelig. Ik ben sinds gisteren heel blij met mijn nieuwe VW T-Roc automaat, wat voor mij geheel nieuw is. Het personeel neemt er dan ook alle tijd voor om de klant hierin te begeleiden. Al met al zeker een aanrader!

Heel fijn, er wordt tijd voor je gemaakt☆☆☆

Voor mij een eindje rijden vanuit werk, dus lastig om een afspraak in te plannen tijdens kantooruren. Dat is hier tot 2x toe geen enkel probleem geweest. Ook dan wordt er tijd voor je gemaakt en gaat er niets gehaast. Duidelijke communicatie en er wordt met je meegedacht. Goed gevoel over dit bedrijf en superblij met mijn nieuwe auto!

Paar dagen geleden hier een auto gekocht en ben er zeer tevreden mee. Ze nemen alle tijd voor je en leggen alles tot in de details uit. Bij vragen kon ik Danny nog altijd bellen of een berichtje sturen. Al met al uitstekende service. Ik kom hier zeker terug bij mijn volgende aankoop!

Uitstekend!

Altijd zeer goed ontvangen in deze prachtige showroom. Men neemt echt de tijd om al je vragen te beantwoorden. Ik heb mijn tweede auto hier gekocht omdat alles tot in de puntjes is geregeld.

Klantvriendelijke en betrouwbare dealer

Ik heb mijn bezoek aan deze dealer als zeer prettig ervaren. De eigenaar was een echte liefhebber en kwam al zijn afspraken na. Heeft de klant echt op 1 staan.

Mensen met passie , komen alle afspraken na.

Goede uitleg, kennen de auto’s die ze verkopen als geen ander. Je voelt je gelijk op je gemak. Een betrouwbaar adres.

Een hele mooie auto gekocht :-). Danny is super vriendelijk, neemt de tijd om alles uit te leggen. Niks is te gek, helpt mee denken en adviseren. In een woord super service en klantvriendelijkheid!

Zeer klantvriendelijk

Prettig contact, laagdrempelig en zeer service gericht.

alles netjes geregeld auto perfect afgeleverd

Heb al voor de 2de keer een auto hier gekocht ben zeer tevreden over de goede service. Nemen zeker hier tijd voor je en zijn zeer klant vriendelijk. Zeker een aanrader voor iedereen het is een vertrouwd top bedrijf.

Top service en leuke mensen

Leuke mensen en mooie auto afgeleverd, aanrader om heen te gaan.

Betere service kan niet!

Geweldige service, allemaal top gasten. Je ziet de liefde en verstand die ze hebben voor hun werk en dat stralen ze uit naar hun klanten! Veel autodealers, occasions etc. geweest maar zo goed ben ik nooit ontvangen, ze kunnen er een voorbeeld van nemen hoe het wel moet! Voortaan is er maar 1 adres voor mij om een auto aan te schaffen, D2 Automotive in Tilburg!

Super service

Heb een auto gekocht en ingeruild bij D2 Automotive en dat is me zeer goed bevallen. De tijd die ze voor je nemen, de uitleg, communicatie en service, daar kunnen heel veel merk-dealers nog iets van leren. Een echte aanrader!

In een woord super

Je wordt goed ontvangen en ze nemen de tijd voor je en kon zo een proef rit maken geen probleem ik vindt het echt goed en ik heb daar me droom auto gekocht Danny bedankt en collega’s

Super bedrijf

Mooie auto gekocht , deze eigenaren zijn zeer netjes en correct wat afspraken betreft . Nog nooit zo goed behandeld geweest , ook na de aankoop toen er wat vragen waren . Veel garagehouders en dealers kunnen een voorbeeld nemen aan deze eigenaren als het om vriendelijkheid en afspraken gaat. TOP

Geweldige zaak

Wij zijn er tevreden over dit bedrijf. Geweldige service wat hij verleend, hij neemt de tijd om alles netjes uit te leggen. Het is niet van hier heb je de sleutel en veel plezier ermee, Nee hij neemt alle tijd voor je. Bied wat te drinken aan en heeft de auto klaar staan voor je met een mooie strik erom! Zelfs de app instellen daar helpt hij je mee. De liefde wat hij heeft voor de auto's die kan je zeker merken hoe hij alles verteld. Wij kunnen alleen maar zeggen dat wij erg tevreden zijn.

Goede klandizie

Klant vriendelijk , goede uitleg bij afleveringen

Top bedrijf een echte aanrader

Goede en snelle service als je de auto komt halen nemen ze de tijd voor je om alles netjes uit te leggen over de auto Top service

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Ik zag een auto naar mijn zin staan maar mijn twijfel was erg groot .Dat zag Danny(de verkoper) ook en stelde voor een voorlopig koopcontract te maken en als ik thuis was en ik me bedacht ik kon bellen om het contract te ontbonden zoals afgesproken,kortom een man waar je vanopaan kan en aanbevelings waardig,kom je niet veel meer tegen mensen van een man een woord

Netjes en conform afspraak

Netjes geholpen ondanks dat we in de avond kwamen. Verkoper nam alle tijd om een en ander uit te leggen. Auto werd thuis afgeleverd zoals van te voren afgesproken. Super service.

Zeer betrouwbare autohandelaar, een aanrader

Zeer aardige eigenaar , heb er een hele mooie T-ROC gekocht , een top auto

Prima geholpen en blij met de aangeschafte auto.

Onlangs heb ik een VW Tiguan gekocht bij D2. Vanaf het eerste contact ben ik goed geholpen. Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe tweedehands auto, ben ik aardig wat garages af gegaan, maar alle verkopers kwamen toch wat dwingend over vergeleken met D2. Danny (De verkoper) heeft me alle tijd gegeven om te beslissen. Naast een mooie deal (incl. Inruil) dus ook een prettig aankoop traject. De nazorg is ook prima op orde. Dus, wat mij betreft, een dikke voldoende!

Over D2 Automotive

EEN PREMIUM KEUS MET ONDERSCHEIDENDE SERVICE Als geen ander weten we wat auto’s voor mensen betekenen. Voor de een is het simpelweg vervoer, voor de ander is het een lifestyle. Bij D2 Automotive is het een lifestyle! De liefde voor premium auto’s gaat bij ons zo ver dat we hebben besloten onze liefde en expertise met u te delen. Bij D2 Automotive bent u verzekerd van vol-uitgeruste premium personenwagens van voornamelijk Duitse merken (Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen). Alle D2 occasions worden standaard geleverd met een D2 Garantiepakket. Zo bent u verzekerd van een kwalitatieve en veilige aankoop en bieden we bij elke auto een bijpassend garantie- en onderhoudsplan. Uw zorgeloze toekomst is onze zorg! Plan nu een bezichtigingsafspraak in (op afspraak) en laat u overtuigen van ons assortiment en onderscheidende service. Team D2 Automotive