Super goed geholpen, verstand van zaken en betrouwbaar.

Vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg, snel reageren op vragen en betrouwbare indruk. Kortom: zou zelf even gaan kijken mocht je een auto zoeken.

Geweldig team !!

Helemaal dik tevreden, wat een vriendelijk en professionele mensen werken er bij D2! Was voor ons een droom om zo een mooie auto te kunnen kopen en samen met het team van D2 Aotomotive is deze droom werkelijkheid geworden. Van A tot Z hebben wij ze ons geholpen. Dank voor jullie hulp !!

top zaak!!zo fijn geholpen gelijk bij binnenkomen zeer prettig gevoel

wij waren opzoek naar een “nieuwe” golf acht na een paar bedrijven bezocht te hebben en wij daar niet t “gevoel” kregen per toeval aangekomen bij d2 automotive wat een schitterende zaak met prachtige eerlijke auto s . en daar stond hij te schitteren in jullie mooie showroom onze “nieuwe” golf pressies wat wij zochten . super geholpen TOP service . dankjewel voor deze prachtige auto

Auto van €87.000 gekocht blijkt een markt waarde te hebben van minder dan €80.000,-

14-4-23 Hebben wij een X5 hier gekocht, eerste kennismaking was vriendelijk en toegefelijk. We mochten eerder proefrijden dan wij dat zelf wilden. We hadden niet de intentie de andere auto te kopen alleen het verschil te ervaren en we mochten hiermee ook een rondje maken. Wij hadden aangegeven dat de prijs van de X5 naar ons inzien wel wat hoog is vergeleken met andere, degene die we vergeleken hadden was een jaar jonger en minder km, leeftijd scheelde niks volgens Danny aangezien zijn X5 einde 2020 is (echter april zagen wij later), en de andere was inderdaad begin 2021 maar scheelt toch bijna een jaar bij naderinzien. De auto uiteindelijk na wat twijfel een week later toch willen kopen omdat hij naar ons zin was qua uitstraling. Noem het naïef of goed van vertrouwen, wij hebben niet verder gekeken of vergeleken omdat ze moeite voor ons hadden gedaan qua testrit en de prijs was goed zo was ons verzekerd. 14-05-23 De dag van de aankoop kwam ik met mijn vrouw om haar ook de auto te laten zien, we hadden met Dino te maken. Ons werd toegezegd dat de auto behoorlijk waardevast is, dat kan goed in tijden dat occasions schaars zijn dacht ik met hem mee. We hadden aangegeven dat we een zakelijke klanten zijn en dat het bedrag excl,- btw van belang is. We hebben op €70K ex elkaar in de ogen gekeken en de hand gedrukt. Hierop koopovereenkomst opgesteld, echter met een bedrag van €87K in de btw, dit heb ik, stom, niet voor zijn neus nagerekend op correctheid, omdat we volledig vertrouwen hadden. De volgende dag kregen we de factuur, hierop heb ik direct gereageerd dat er een verschil in zit en dat we een mondelinge afspraak van €70K excl btw hadden gemaakt, mogelijk dat er iets mis is gegaan. Vanaf dat moment was alles moeilijk en wisten ze ineens niks. Na bijna moeten smeken kregen we een onofficiële garantie van een jaar, maar wel met een intimidatie Ze gaan daar goed met klanten om.

Absoluut een aanrader , UITSTEKEND!

Een gla 45 van 2017 gekocht , ik had me twijfels maar ben vertrokken met volle vertrouwen in deze bedrijf bij verkoop een servicebeurt A gekregen en geristreerd in het digitale wereldwijde systeem , en garantie was geen enkel probleem , 6 maanden garantie erbij , hele vriendelijke behulpzame mensen , we moesten wachten voor het onderhoud er werdt ons om de 15 minuten koffie thee aangeboden , chapeau en respect voor deze nedrijf !

Heel fijn en vertrouwd en super service

Vandaag de eigenaar geworden van een BMW M3 Competition die bij D2 Automotive te koop stond. Echt liefhebbers van auto's en mensen met hun hart op de juiste plaats. Heel vertrouwd en goed gevoel vanaf minuut 1 en de auto tot in de puntjes verzorgd en afgeleverd. Met de extra's wat ik graag nog wou. Echt een aanrader D2 Automotive en heel fijn mee zaken te doen. Nogmaals heel erg bedankt voor alles!!!

Heel fijn en vertrouwd en super service

Goede service, fijne mensen!!

Zeer mooi bedrijf. Bij binnenkomst goed ontvangen door aardige mensen met veel kennis van de auto. Na overeenkomst de auto 2 dagen later opgehaald en stond daar mooi gepoetst klaar. Na een goede uitleg over hoe de auto precies werkt kon ik met deze zeer mooie auto goed en veilig vertrekken. Nogmaals bedankt mannen en de volgende is zeker weer bij jullie!!

Mooi bedrijf, vriendelijk en volgens afspraak

Na lang zoeken een mooie auto gevonden, afspraak gemaakt om te bezichtigen en proefrit te maken. Vriendelijk ontvangen en mocht meteen een proefrit maken. Met Danny onderhandeld over de inruil en prijs. Danny had mijn vertrouwen gewonnen, door zijn uitstekende kennis van auto's. Na 2 weken de auto opgehaald en meteen een complete uitleg van de auto gehad. Complimenten voor de tijd die er aan besteed word vanaf het begin tot aan het afleveren. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Oh ja, niet te vergeten goeie koffie!

Uitstekende snelle kwalitatieve service!

Vanaf het moment dat wij de showroom binnen zijn gestapt waren we direct verkocht. En dat niet alleen door al het moois wat er in de showroom stond maar door de hartelijke benadering van Danny. Hij is zeer transparant, kundig, doet geen beloftes die niet na worden gekomen. Wij hebben binnen 2 dagen alles geregeld! Hierna hebben wij al onze wensen opgegeven en die hebben ze stuk voor stuk opgeleverd. Wij zijn nu de trotste eigenaren van een geweldig pronkstuk wat is gepersonaliseerd! Danny enorm bedankt, D2 Automative raden wij iedereen aan!

Super!!

Zeer vriendelijke mensen, prachtige auto’s en onwijs goede service.

Nette behandeling / Prima service!

Auto gekocht bij D2 Automotive. Zeer netjes behandeld door Danny. Na de koop waren er wat problemen en ook die zijn netjes opgelost. Aanrader dus!

Top bedrijf

Ik heb hier een auto gekocht In de hogere prijsklasse Service top. Auto keurig afgeleverd niets op aan te merken. Ik rij nu drie mnd met de auto top alles klopt zoals ik hem gekocht heb. Top jongens bedankt voor jullie service

Goed bedrijf met met mooi aanbod auto's.

Gister mijn auto in ontvangts genomen , zeer blij mee. Goed geholpen door prettige mensen , die weten wat ze verkopen. Heldere communicatie . Ze zijn een tevreden klant rijker. Dank je Danny.

Tevreden Klant

Zojuist mijn rs3 aangeschaft en ik ben er super tevreden mee! Hele fijne service gehad en je wordt met alles geholpen. Bij D2Automotive voel je je niet in de steek gelaten! Nogmaals bedankt voor de service en de auto. Ik kom zeker terug voor een andere auto in de toekomst.

Mooi bedrijf,goede service

Auto gekocht bij Danny bij binnenkomst goed ontvangen met koffie. Auto stond al klaar voor proefrit. Afgelopen weekend auto in ontvangst genomen. Goede service en alle tijd genomen voor uitleg! Danny bedankt

Premium auto’s full options met uitstekende service

Als je op zoek bent naar een premium auto bomvol met opties tegen een schappelijke prijs met garanties en superservice dan ben je bij D2 Automotive aan het juiste adres. Echt een aanrader.

Fantastisch autodealer

Goeie service, aardige mensen en heb daar een zeer mooie bmw mogen kopen. Auto is in fabrieksnieuwe staat afgeleverd.

Goede, persoonlijke en professionele service!

Bij dit bedrijf geldt echt 'Klant is Koning'. De gasten van dit bedrijf laten een vertrouwd gevoel bij je achter en vanaf binnenkomst tot aan de aflevering van mijn nieuwe auto: top geholpen en een goede service.

Top bedrijf!

Auto gekocht bij Danny! Goed geholpen voor de volgende auto zoiezo dat ik hem weer bij hem haal! Bedankt

Top bedrijf!

Super geholpen bij de 1e bezichtiging, mocht meteen een proefrit maken. Bij de aflevering werd alle tijd genomen voor de uitleg. Erg vriendelijke mensen en ook heel behulpzaam. Voor vragen per app heel goed bereikbaar en snelle reactie. Dus in één zin: Een top bedrijf!

Over D2 Automotive

EEN PREMIUM KEUS MET ONDERSCHEIDENDE SERVICE Als geen ander weten we wat auto’s voor mensen betekenen. Voor de een is het simpelweg vervoer, voor de ander is het een lifestyle. Bij D2 Automotive is het een lifestyle! De liefde voor premium auto’s gaat bij ons zo ver dat we hebben besloten onze liefde en expertise met u te delen. Bij D2 Automotive bent u verzekerd van vol-uitgeruste premium personenwagens van voornamelijk Duitse merken (Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen). Alle D2 occasions worden standaard geleverd met een D2 Garantiepakket. Zo bent u verzekerd van een kwalitatieve en veilige aankoop en bieden we bij elke auto een bijpassend garantie- en onderhoudsplan. Uw zorgeloze toekomst is onze zorg! Plan nu een bezichtigingsafspraak in (op afspraak) en laat u overtuigen van ons assortiment en onderscheidende service. Team D2 Automotive