Mooi bedrijf, vriendelijk en volgens afspraak

Na lang zoeken een mooie auto gevonden, afspraak gemaakt om te bezichtigen en proefrit te maken. Vriendelijk ontvangen en mocht meteen een proefrit maken. Met Danny onderhandeld over de inruil en prijs. Danny had mijn vertrouwen gewonnen, door zijn uitstekende kennis van auto's. Na 2 weken de auto opgehaald en meteen een complete uitleg van de auto gehad. Complimenten voor de tijd die er aan besteed word vanaf het begin tot aan het afleveren. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Oh ja, niet te vergeten goeie koffie!

Uitstekende snelle kwalitatieve service!

Vanaf het moment dat wij de showroom binnen zijn gestapt waren we direct verkocht. En dat niet alleen door al het moois wat er in de showroom stond maar door de hartelijke benadering van Danny. Hij is zeer transparant, kundig, doet geen beloftes die niet na worden gekomen. Wij hebben binnen 2 dagen alles geregeld! Hierna hebben wij al onze wensen opgegeven en die hebben ze stuk voor stuk opgeleverd. Wij zijn nu de trotste eigenaren van een geweldig pronkstuk wat is gepersonaliseerd! Danny enorm bedankt, D2 Automative raden wij iedereen aan!

Super!!

Zeer vriendelijke mensen, prachtige auto’s en onwijs goede service.

Nette behandeling / Prima service!

Auto gekocht bij D2 Automotive. Zeer netjes behandeld door Danny. Na de koop waren er wat problemen en ook die zijn netjes opgelost. Aanrader dus!

Top bedrijf

Ik heb hier een auto gekocht In de hogere prijsklasse Service top. Auto keurig afgeleverd niets op aan te merken. Ik rij nu drie mnd met de auto top alles klopt zoals ik hem gekocht heb. Top jongens bedankt voor jullie service

Goed bedrijf met met mooi aanbod auto's.

Gister mijn auto in ontvangts genomen , zeer blij mee. Goed geholpen door prettige mensen , die weten wat ze verkopen. Heldere communicatie . Ze zijn een tevreden klant rijker. Dank je Danny.

Tevreden Klant

Zojuist mijn rs3 aangeschaft en ik ben er super tevreden mee! Hele fijne service gehad en je wordt met alles geholpen. Bij D2Automotive voel je je niet in de steek gelaten! Nogmaals bedankt voor de service en de auto. Ik kom zeker terug voor een andere auto in de toekomst.

Mooi bedrijf,goede service

Auto gekocht bij Danny bij binnenkomst goed ontvangen met koffie. Auto stond al klaar voor proefrit. Afgelopen weekend auto in ontvangst genomen. Goede service en alle tijd genomen voor uitleg! Danny bedankt

Premium auto’s full options met uitstekende service

Als je op zoek bent naar een premium auto bomvol met opties tegen een schappelijke prijs met garanties en superservice dan ben je bij D2 Automotive aan het juiste adres. Echt een aanrader.

Fantastisch autodealer

Goeie service, aardige mensen en heb daar een zeer mooie bmw mogen kopen. Auto is in fabrieksnieuwe staat afgeleverd.

Goede, persoonlijke en professionele service!

Bij dit bedrijf geldt echt 'Klant is Koning'. De gasten van dit bedrijf laten een vertrouwd gevoel bij je achter en vanaf binnenkomst tot aan de aflevering van mijn nieuwe auto: top geholpen en een goede service.

Top bedrijf!

Auto gekocht bij Danny! Goed geholpen voor de volgende auto zoiezo dat ik hem weer bij hem haal! Bedankt

Top bedrijf!

Super geholpen bij de 1e bezichtiging, mocht meteen een proefrit maken. Bij de aflevering werd alle tijd genomen voor de uitleg. Erg vriendelijke mensen en ook heel behulpzaam. Voor vragen per app heel goed bereikbaar en snelle reactie. Dus in één zin: Een top bedrijf!

Smorgen's gebeld om een auto te gaan bezichtigen uiteindelijk door file etc niet op het aangegeven tijdstip kunnen komen, gebeld en aangegeven hoe en wat en toen werdt der gezegt dat ze wel zouden wachten tot ik daar zou zijn ( na sluitings tijd ) top zaak geen verkeerd woord over te zeggen

Super service

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Hadden een afspraak gemaakt om een auto te bekijken. Deze stond netjes gewassen midden in de showroom zodat we er goed bij konden en alles goed konden bekijken. Vriendelijk geholpen, netjes een bakje koffie gekregen en daarna nog 1 en nog 1 en nog 1! Goede fijne en leuke uitleg over de auto gekregen om vervolgens een proefrit te kunnen maken. Daarna samen er uit gekomen en een fantastische wagen kunnen aanschaffen. Ook dit verliep allemaal fijn netjes en snel! Top service!!

Na wat langer wachten dan normaal heb ik mijn vw tiguan mogen ophalen. En wat zijn wij tevreden zeg. Van begin tot eind is Danny zijn afspraak na gekomen. Goed bedrijf... Dik en dik tevreden

The place to be!

Wat een mooi bedrijf! Het aanbod auto's is geweldig mooi en de van A tot Z gastvrijheid, klantgerichtheid en service is fantastisch en laagdrempelig. Ik ben sinds gisteren heel blij met mijn nieuwe VW T-Roc automaat, wat voor mij geheel nieuw is. Het personeel neemt er dan ook alle tijd voor om de klant hierin te begeleiden. Al met al zeker een aanrader!

Heel fijn, er wordt tijd voor je gemaakt☆☆☆

Voor mij een eindje rijden vanuit werk, dus lastig om een afspraak in te plannen tijdens kantooruren. Dat is hier tot 2x toe geen enkel probleem geweest. Ook dan wordt er tijd voor je gemaakt en gaat er niets gehaast. Duidelijke communicatie en er wordt met je meegedacht. Goed gevoel over dit bedrijf en superblij met mijn nieuwe auto!

Uitstekende service

Paar dagen geleden hier een auto gekocht en ben er zeer tevreden mee. Ze nemen alle tijd voor je en leggen alles tot in de details uit. Bij vragen kon ik Danny nog altijd bellen of een berichtje sturen. Al met al uitstekende service. Ik kom hier zeker terug bij mijn volgende aankoop!

Uitstekend!

Altijd zeer goed ontvangen in deze prachtige showroom. Men neemt echt de tijd om al je vragen te beantwoorden. Ik heb mijn tweede auto hier gekocht omdat alles tot in de puntjes is geregeld.

Klantvriendelijke en betrouwbare dealer

Ik heb mijn bezoek aan deze dealer als zeer prettig ervaren. De eigenaar was een echte liefhebber en kwam al zijn afspraken na. Heeft de klant echt op 1 staan.

Mensen met passie , komen alle afspraken na.

Goede uitleg, kennen de auto’s die ze verkopen als geen ander. Je voelt je gelijk op je gemak. Een betrouwbaar adres.

Super!

Een hele mooie auto gekocht :-). Danny is super vriendelijk, neemt de tijd om alles uit te leggen. Niks is te gek, helpt mee denken en adviseren. In een woord super service en klantvriendelijkheid!

Zeer klantvriendelijk

Prettig contact, laagdrempelig en zeer service gericht.

alles netjes geregeld auto perfect afgeleverd

Over D2 Automotive

EEN PREMIUM KEUS MET ONDERSCHEIDENDE SERVICE Als geen ander weten we wat auto’s voor mensen betekenen. Voor de een is het simpelweg vervoer, voor de ander is het een lifestyle. Bij D2 Automotive is het een lifestyle! De liefde voor premium auto’s gaat bij ons zo ver dat we hebben besloten onze liefde en expertise met u te delen. Bij D2 Automotive bent u verzekerd van vol-uitgeruste premium personenwagens van voornamelijk Duitse merken (Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen). Alle D2 occasions worden standaard geleverd met een D2 Garantiepakket. Zo bent u verzekerd van een kwalitatieve en veilige aankoop en bieden we bij elke auto een bijpassend garantie- en onderhoudsplan. Uw zorgeloze toekomst is onze zorg! Plan nu een bezichtigingsafspraak in (op afspraak) en laat u overtuigen van ons assortiment en onderscheidende service. Team D2 Automotive