Eerlijk en betrouwbaar

Onlangs mijn huidige auto hier gekocht. Auto is in perfecte staat, spik en span afgeleverd, beloftes worden nagekomen, altijd netjes te woord gestaan, attente mensen. Ook het telefoontje na een paar weken of alles naar wens is vind ik heel netjes.

Geweldige service van Dhr. Sjoert Flikweert

Zaterdag mijn nieuwe occasion een Opel opgehaald en alle beloofde onderhoud punten keurig netjes in orde gemaakt. Sjoerd Flikweerd is een bijzonder aardige man en die je als klant zeer waardeert. Ook de heren in de garage die de beloofde punten tot volle tevredenheid hebben uitgevoerd. Zeker een aanrader.

Klantvriendelijk & meedenkend bedrijf!

onze "droomauto" gezien op internet bij een garage in Limburg, helaas hadden wij geen tijd om op korte termijn deze auto te gaan bezichtigen... Bij het ophalen, na grote beurt, van onze inmiddels vorige auto kwam dit ter sprake bij Auto Landegent & Sjoerd had hier wel de oplossing voor.... * auto bij garage in Limburg wordt vakkundig bekeken door medewerker Landegent * na zijn goedkeuring neemt onze medewerker de auto mee naar Haamstede * onze monteurs zorgen ervoor dat de auto een perfecte onderhoudsbeurt krijgt & prachtig gepoetst is * complete afleverpakket incl. 6 maanden garantie * inruil auto en zo is het gegaan en reden wij 1.5 week later in onze "droomauto" prachtig gepoetst met een boeket bloemen en alle afspraken die we met Sjoerd hadden gemaakt weg van Auto bedrijf Landegent te Haamstede! Nogmaals dank voor de goede samenwerking CHAPEAU voor heel het team LANDEGENT.

Zeer tevreden zowel over de Hyundai IX35 als over de behandeling

Wij hebben een Hyundai IX35 hier gekocht die overigens 100% is afgeleverd en de persoonlijke behandeling was zeer klantvriendelijk moeder de vrouw kreeg zelfs nog een bos bloemen. Bij thuis komst nog eens alles nagelopen motorkap open en glom ik kon er mijn haar in kammen nu is dat niet nodig maar wij zijn zeer tevreden. Bedankt Heren

Omdat er een onderdeel kapot was van onze auto, kwamen we bij AutoLandegent terecht. We wilden eigenlijk een andere auto, dus liepen we ook de showroom in. Hoewel er niets van onze gading bij stond, had Sjoerd ons aangeboden om de auto die we op het oog hadden voor ons op te zoeken. 2 Dagen later had hij een auto gevonden die naar ons zin was. S' avonds kwam hij bij ons thuis om de zaak te bespreken. Een heel prettige ervaring, zakelijk maar niet opdringerig. Meewerkend, meedenkend en goed advies gegeven. De aflevering was ook prima, de auto werd later door Sjoerd opgehaald en weer thuisgebracht voor de verdere afwerking. Een onderdeel (stoelleuning)is er later nog gratis ingezet, dus de service is top! Wij zijn tevreden!

uitstekende service

klantvriendelijk, doelgericht,

Zeer netjes geholpen

Zeer netjes en correct geholpen.

De Roterij 22 4328BA Burgh-Haamstede