Mooi bedrijf met goede service

Na een eerdere slechte ervaring bij Landegent aangekomen. Ze staan echt klaar voor de klant en luisteren goed naar hun wensen. Uiteindelijk mooie ford fiesta gekocht die super netjes thuis werd afgeleverd! O ja we hebben er toch nog maar even vier nieuwe bandjes onder gedaan. Kijk daar houden we van. Een bedrijf wat meedenkt en doet wat ze beloven. Echt een voorbeeld zoals het zou moeten! Aanrader voor ieder ander!

Fijne service!

Heb mijn auto gekocht en mijn oude auto ingeruild. Service is vriendelijk en netjes. Blij met onze aankoop.

Prima ervaring

Heb mijn auto met een goed gevoel ingeruild en een andere gekocht. Zeer tevreden met de auto, service en iedereen was erg vriendelijk. Zou er in de toekomst zeker weer een auto kopen!

Mijn onlangs aangeschafte VW GTI 2019 bij Landegent bleek geen DAB en navigatie te bezitten. Voor mij een tegenvaller! Alsnog in overleg ingebouwd.

Heel goed!

Mijn eerste auto bij Auto Landegent gekocht. Ze geven je goed advies en denken met je mee. Ben heel erg te vrede hoe alles is gegaan. Top service!

Klant vriendelijke garage

Zowel bij aankoop van een auto als de werkzaamheden in de garage sta je als klant op de eerste plaats

Uitdekunst

Heel vriendelijk geholpen met kennis van zaken en goede service

In een woord topklasse

Wederom keurig netjes, vriendelijk en niet opdringerig zijn wij door ieder personeelslid maar vooral door Sjoerd, behandeld bij de aankoop van onze Hyundai Kona!

TOPPIE

Door het snelle en correcte handelen van Sjoerd, zijn wij nu in het bezit van mooie Ford Puma. Zijn betrouwbaarheid gaf ons het gevoel dat we hem al jaren kenden.

Fijne klantgerichte garage.

Er werd goed en fijn meegedacht in de in de wensen die ik als klant had / heb. Ben zeer content met de gekochte auto.

Geweldig wat een vertrouwen

Zaterdag mijn Nissan Juke gekocht en fantastisch geholpen door Sjoerd Flikweert. Vertrouwen tussen ons beiden is heel fijn. Eind van januari afspraak voor een beurt en auto wordt dan gepoetst.

Een uitstekende verkoper.

Ben uitstekend geholpen door Dhr. Sjoerd Flikweert bij de aanschaf van mijn Volkswagen T-Roc, bouwjaar 2021.

GEWELDIG

Afgelopen vrijdag 3 sept bij auto Landegent mijn i20 opgehaald,,in een woord samengevat TOPPIE maar met een hoofdletter. Alle afspraken die we met Sjoerd hadden gemaakt zijn voor de volle 100% nagekomen dus om kort te gaan we waren allemaal heel dik tevreden dus ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan.Sjoerd nogmaals hartelijk dank. Mvg Willem en Marij

Klantvriendelijk

Afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt in een occasion. Peter de bedrijfsleider gaf direct alle medewerking. Ik kreeg een goed beeld van de auto. Helaas heb ik niet voor deze auto gekozen, ik hou zeker de site in de gaten. Nogmaals dank voor alle service. Je voelt je als klant koning.

Sjoerd Flikweert is een sympathieke en een geboren autoverkoper. Op een vriendelijke en professionele manier heeft hij aan ons een nieuwe auto verkocht. Ook hebben we een mooie prijs kunnen bedingen voor onze inruil i20. Aan alle afspraken heeft Sjoerd zich tot onze volle tevredenheid gehouden dus helemaal top!!. De service van dit bedrijf is ons al enige jaren bekend en is uistekend!!!.

Dynamisch Autobedrijf.

Prima ervaring bij de aankoop van een occasion Hyundai Kona Hybrid alsmede de inruil. Uitstekend advies bij alle andere noodzakelijke autozaken zoals registratie, onderhoud, verzekering en service-pas. Prima uitgevoerd door service gericht en vriendelijk personeel. Overeengekomen beloftes worden tijdig nagekomen.

Zeer tevreden over de service en communicatie. Auto netjes afgeleverd op de afgesproken tijd.

Zo klantvriendelijk, nog nooit zo meegemaakt!

Ik had een auto (Hyundai Ix20) gekocht, maar ik had er niet echt een goed gevoel bij. Na enkele maanden spreek ik de verkoper en hij vraagt of de auto bevalt, ik zeg nee eigenlijk niet. De auto is goed er mankeert niets aan maar...... De verkoper stelt een goede deal voor om auto in te ruilen. Zo gezegd zo gedaan, ik heb nu een Ford focus. Keurig nette en vriendelijke afhandeling van alles. Top klantvriendelijk !

Ondanks online verkoop ruim tevreden.

Goed contact met Sjoerd over aankoop en inruil. Locatie lag niet om de hoek maar zeker de moeite waard geweest. Erg blij met de VW Golf

Goede service in moeilijke tijden

Op zoek naar een auto in een tijd waarin de showroom gesloten is zorgt voor creatieve oplossingen. Die levert Landegent. Goede snelle service voor een schappelijke prijs Pechhulp en stel nieuwe banden cadeau gekregen. Kortom zeer tevreden.

Eerlijke en service gerichte organisatie

Het kopen van een 2e hands auto verloopt op een prettige en eerlijke wijze, waarbij goede afspraken kunnen worden gemaakt. Ondanks de beperkingen m.b.t. de Corona pandemie wordt persoonlijk contact gezocht en gevonden. De keuze voor Landegent is mede gebaseerd op de lokale aanwezigheid van de garage waar het toekomstig onderhoud zal worden uitgevoerd.

Nette garage prima service

Mensen zijn echt met de klanten bezig er wordt ook nog nadien gebeld of er nog wensen zijn of er nog iets verbeterd kan worden. Top

Ben er geweest en niets is hun teveel. Prima geholpen en zijn er samen uit gekomen door de top service die ze bieden. Bellen nog na om te vragen of alles naar wens is. Dat kan ik alleen maar beamen! Heel blij met mijn auto.