Prima, vanaf de offerte tot uitvoering.

Snelle reactie en afspraak na aanvraag offerte voor een airco. Duidelijke uitleg en er wordt meegedacht. Levering en plaatsing al na een paar weken. Er werd zeer netjes en schoon gewerkt bij plaatsing. Wij zijn zeer tevreden.

Snelle levering en de installatie correct en zeer netjes afgehandeld

Positief

Steeds vriendelijk te woord gestaan bij iedere vraag

Netjes gewerkt keurig alles opgeruimd Zeer tevreden

Persoonlijk en professioneel

Op zoektocht naar zonnepanelen heb ik meerdere bedrijven gebeld om een afspraak te maken voor een offerte. Bij veel bedrijven hoor je dan gezucht en moet je lang wachten op een afspraak en daarna op een offerte. Dat liep bij E2 direct heel anders. Na het online maken van een afspraak kwam account manager Erik van der Aa op huisbezoek. Een enthousiaste en gedreven verkoper die goed uitleg gaf. Hij maakte direct een installatieplan en aan het eind van het bezoek had ik een digitale offerte. Deze persoonlijke aanpak en de vele goede reviews gaf de doorslag om de opdracht aan E2 te gunnen. Op de dag van plaatsing kwam Erik van der Aa zelf nog even langs om de installateurs instructie te geven. Dat waren 2 hardwerkende mannen die aan het eind van de dag de klus netjes en opgeruimd opleverden. Een dag later belde Erik van der Aa nog even om te vragen op alles naar wens was verlopen. Heel attent. Al met al is de ervaring met E2 uitstekend. We hebben ook een warmtepomp besteld bij E2; hopelijk verloopt dat net zo goed en persoonlijk.

Fijn advies en snelle service!

Persoonlijk en advies op maat. Het plaatsen van de panelen ging erg snel en werd zelfs eerder gepland dan verwacht. Nu kunnen we deze zomer al genieten van onze zonnepanelen. Super!

Prima, duidelijk en goede prijs

Ik ben bij E2 via een collectiviteit actie gekomen. Ik kreeg snel een offerte met legplan. Vragen die ik over beide had werden duidelijk en snel beantwoord telefonisch. Vanwege tekorten overal op de wereld heeft het wel even geduurd voordat het op het dag lag. Tijdens de schouw werd er goed meegedacht aan mijn wensen waar/hoe/wat. Op de dag van installatie kwam eerst iemand van E2 energie om de monteurs te begeleiden. De 2 monteurs waren Bulgaars en spraken eigenlijk geen Nederlands of Engels. Dit was voor mij geen probleem want het werk is perfect en netjes opgeleverd. Tevens wou ik graag steeds de voordeur dicht hebben als ze heen en weer liepen ivm katten, hier werd netjes mee rekening gehouden met een beetje hand en voetengebaar. Naderhand werd alles netjes opgeruimd en had ik gelijk profijt van de zon.

Slecht

Slechte communicatie nadat offerte getekend is. Stuurt achteraf een factuur die afwijkt van de getekende offerte. Zou dit bedrijf niemand aanraden.

Professioneel, en accuraat

Na, advies gesprek binnen 2 dagen offerte, en na akkoord offerte binnen 3 weken geïnstalleerd. Installatie binnen 1 dag, keurig gewerkt geen rommel achtergelaten. Zeer tevreden.

Geweldige service, communicatie en installatie

Communicatie met E2 verliep vlekkeloos en installatie was snel en erg gepland en uitgevoerd.

Alles volgens afspraak.

Panelen zijn snel na acceptatie offerte volgens afspraak geinstalleerd

Prettige ervaring

Wij hebben na een adviesgesprek 14 zonnepanelen laten plaatsen. Gesprek verliep goed , duidelijke uitleg geen opdringerigheid. Nette offerte gekregen en tijd genoeg gehad om te kunnen vergelijken ,maar toch weer terug bij e 2energie. Goed communicatie, bij vragen werden we altijd te woord gestaan. Plaatsing zonnepanelen is netjes en naar tevredenheid verlopen , nette monteurs .

Vakmensen die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan.

Vakwerk geleverd door E2 energie bij installatie van airco. Vooraf meegedacht en niet direct beginnen, maar eerst kijken en overleggen wat het meest handig is, op een manier wat er ook nog voor zorgt dat het esthetisch blijft. Klasse.

Uitstekend bedrijf

Top bedrijf zijn bij mij thuis geweest Alles goed uitgelegd met labtop erbij had ik er direct goed beeld bij. Snelle levering. Top monteurs werken netjes en zijn harde werkers.

Heb zeer goede ervaring met het plaatsen van onze airco heel netjes gewerkt en aardig personeel die goed luisteren naar onze wensen Dik tevreden

Arrogant en geen tijd en aandacht voor de klant

Na het tekenen van het contract, moest alles weer aangepast worden, omdat de adviseur niet deskundig was (volgens de E2 zelf directie) Nog gevraagd of er een adviseur langs kon komen, hebben ze niet meer gereageerd. Meerdere malen gemaild en gebeld, maar helaas willen ze niet reageren. In het begin was het gevoel goed (offerte ook) maar helaas. Ik denk dat ze het te goed hebben, en geen tijd voor de klant meer hebben.

Perfect zoals E2-Energie werkt en oplevert

Op één dag zijn 8 zonnepanelen met omvormer en een Wall-box voor elektrisch laden van een auto geïnstalleerd met alle bekabeling, inclusief graven van een geul onder de oprit voor de bekabeling van woonhuis naar garage. De monteurs kwamen op de afgesproken tijd, ondanks dat ze twee en een half uur onderweg waren geweest, waren ze er om half negen. De monteurs waren zeer deskundig, erg vriendelijk en werkten hard en heel erg netjes. Alles werd in topconditie afgeleverd, schoon, werkend en wel. Als je zonnepanelen en/of een laadwall box wilt hebben, ga dan naar E2-Energie.

Keurig gewerkt

Na wat problemen met de planning uiteindelijk zeer tevreden. Harde werkers, deskundig en netjes.

Perfecte installatie

Binnen 3 weken zonnepanelen op het dak geplaatst, prima installatie keurig werk geleverd. Alleen kan ik nog niet zien wat de opbrengst is, zit reeds 3 weken te wachten op de installatie van de App daar valt nog winst te behalen E2energie.

Vakwerk.

Twee weken geleden, hebben 2 zeer netjes werkende vakmensen, bij mij een Daikin airco installatie geïnstalleerd. Het systeem bestaat uit 3 stuks Stylish binnen-units en één buiten-unit. Het is een oud huis en onverwachte zaken werden heel professioneel en uiteraard met overleg erg goed opgelost. De mannen zijn super op elkaar ingewerkt. Ze hebben respect voor andermans spullen. Ik kan niets anders doen dan deze firma/deze monteurs aan iedereen aanraden.

bij winst voorE2 wordt je normaal behandeld

toen ik zonnepanelen kocht, kreeg ik direct contact, nu de omvormer het heeft begeven wordt ik als nummer met een mail afgescheept. dit bedrijf is te snel groot geworden met overenkomstige kenmerken.

Zeer tevreden.

Gisteren is bij ons de airco geplaatst door twee zeer professionele monteurs. De heren dachten echt mee in oplossingen, en het resultaat mager zijn. Alles tot on de puntjes afgewerkt en de werkplek keurig opgeruimd achtergelaten. Complimenten!

Heel fijn geholpen voor een goede prijs

Keurige installateurs. Door het weer konden ze het niet in 1 dag doen maar ze kwamen snel terug toen het weer kon. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Particulier - Duidelijk en correct

Goede info vooraf via persoonlijk gesprek In overleg een plaatsingsdatum bepaald Keurig afgeleverd, geplaatst en geactiveerd Afhandelingsbericht ontvangen

Heel tevreden

Monteurs uit Bulgarije. Heel beleefd. Ze werkten keurig en ruimden alles weer op. Alles netjes aangelegd. Ook de kabel naar de meterkast,wat niet makkelijk was. Nadat de monteurs zich hadden afgemeld kregen we gelijk een code voor de WiFi van Richard. Ben tevreden. Groetjes Henk

Zeer goed zaken gedaan met E2-Energie

Bezoek aan huis. Oog voor de persoonlijke omstandigheden. Goede uitleg van de mogelijkheden. Duidelijke gespecialiseerde offerte. Keurige uitvoering.

Impact 75 a

6921RZ Duiven

085- 4011246

Over E2-Energie

Bij E2-Energie geloven we in een toekomst waarin duurzame energie centraal staat. Wij zijn een innovatieve organisatie die zich inzet voor het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve totaaloplossingen voor de particuliere en zakelijke markt. Met een passie voor duurzaamheid streven we ernaar om de transitie naar hernieuwbare energie te versnellen. E2-Energie realiseert een duurzame toekomst voor iedereen die zelf zijn energie wil opwekken en beheren. Wij willen mensen en bedrijven de mogelijkheid geven om CO2 neutraal te wonen en te werken en onafhankelijk te zijn van het gas- en elektriciteitsnet. Wij optimaliseren energiestromen voor onze klanten door het zelf opwekken van duurzame energie met zonnepanelen, besparing op energiekosten met airco’s, warmtepompen en elektrisch vervoer, het eigen verbruik te optimaliseren en de netaansluiting optimaal te benutten. Wij bouwen aan langdurige klantrelaties en denken mee in kritische bedrijfsprocessen, flexibele energiestromen en faciliteren waar nodig investeringen.