Zeer goed, en minder goed

Ook via Rabo Collectie zonnepanelen gekocht in april en door de toestand in de Wereld eind november geplaatst, de manager Erik van der Aa kun je duidelijke afspraken mee maken. Deze worden dan niet helemaal doorgezet naar de monteurs. De Electromonteur Senner deze monteur levert topwerk en krijgt van ons een 10 met een griffel. Denkt niet in problemen maar in oplossingen, kortom gewoon een topmonteur. De monteur die de panelen moest plaatsen was veel drukker met zijn telefoon, was 2 keer zo een uur weg. En probeer elke klus af te blazen. Verpest het gewoon voor zijn collega die bij ons was. Erg jammer. Maar de panelen liggen doen hun werk wat ze moeten doen en keurig vooraf door de elektromonteur Senner uitgelegd hoe alles werkt.

Betrouwbaar bedrijf

Alle afspraken zijn 100% nagekomen. Samenwerking op alle fronten uitstekend. De mannen werkten zo hard, dat ze nauwelijks tijd voor koffie hadden. En, heel belangrijk, ze hebben geen rommel nagelaten. Ik ben heel tevreden.

Betrouwbaar bedrijf

Afspraken zijn nagekomen en er is prima werk geleverd bij de installatie.

Zoals gezegd: afspraken zijn allemaal nagekomen en er is prima gewerkt, en wanneer nodig, in overleg. De mannen werkten continu door er was nauwelijks tijd voor de koffie.

snel en vakkundig

Snel en vakkundig geleverd en geïnstalleerd

prettige ervaring

Voor-gesprek plaatsing en installatie van de zonnepanelen keurig afgerond

Aanrader

Snel en professioneel advies Korte levertijd Servicegerichte en vriendelijke monteurs

Goed werk geleverd en prettige communicatie

Ik ben heel tevreden over E2 energie. Betreft plaatsing van zonnepanelen. Het 1e gesprek voor het uitbrengen van de offerte was heel informatief Er was persoonlijke aandacht en tijd voor uitleg. De levering en plaatsing was snel en goed. Tot nu toe functioneert alles goed. De monteurs waren vriendelijk en correct en hebben keihard gewerkt om de werkzaamheden in 1 dag klaar te krijgen. Mijn vragen werden door de medewerkers van kantoor vriendelijk en duidelijk beantwoord. Communicatie is zeer goed.

tot nog toe ben ik tevreden

moet nog voltooid worden.

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf, duidelijk en betrokken medewerkers.

installatie conform afspraak en planning

We hebben in mei besteld en geleverd gekregen in november, Geheel volgens de planning, zonder vertraging. Betreft een hybride warmtepomp.

Prima Bedrijf .

Nogmaals prima bedrijf ,komen hun afspraken goed na, het leggen van onze zonnepanelen verliep prima. Alleen was wel lang wachten maar dat is een landelijk probleem.

Onze zonnepanelen zijn snel en zonder enig probleem geïnstalleerd en de monteurs hebben prima werk geleverd. Exact volgen onze wens en alles keurig achtergelaten. Zelfs gestofzuigd.

Goede begeleiding vooraf en alles netjes geïnstalleerd

Ik had totaal geen ervaring met zonnepanelen, dus het was erg prettig dat alle informatie via de e-mail duidelijk was. De vragen die ik gesteld heb werden snel en goed beantwoord, met duidelijk advies waar nodig. Het leggen van de zonnepanelen is uitstekend verlopen, waar mogelijk zijn alle kabels weggewerkt en beslissingen over keuzes die gemaakt moesten worden zijn allemaal in overleg genomen. En het belangrijkste, na een aantal uur was alles netjes aangesloten en leverden de panelen al. Top.

Transparant, degelijk, goede communicatie

Op 20 september 2022 zijn door medewerkers van E2-Energie 10 zonnepanelen op het dak van ons huis aangebracht. Werkzaamheden zijn geheel conform de offerte, goed en deskundig, uitgevoerd. Oplevering was correct en vragen zijn duidelijk beantwoord. Alles keurig opgeruimd, complimenten !

De Daikin Altherma Hybride warmtepomp is in 1 dag perfect gemonteerd

Inmiddels is de 22 jarige gasketel vervangen door een hybride warmte pomp. (een pomp /ketel combinatie) Wij ontdekken dat buiten en binnen unit uitstekend samenwerken en het huis veel contanter wordt verwarmt. En aangezien de warmte pomp het huis kan verwarmen zonder dat de gasketel aangaat besparen wij ook gas. De gasketel springt pas aan als de temperaturen ver beneden nul zijn!

een "zonnige" ervaring

Via Rabo collectief zonnepanelen besteld. Verliep buitengewoon prettig. In overleg offerte bijgesteld. Minder dan 3 weken later was de installatie – in allesbehalve een dertien-in-een-dozijnhuis – een feit.

Impact 75 6921RZ Duiven

085- 4011246

Over E2-Energie

Bij E2-Energie geloven we in een toekomst waarin duurzame energie centraal staat. Wij zijn een innovatieve organisatie die zich inzet voor het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve totaaloplossingen voor de particuliere en zakelijke markt. Met een passie voor duurzaamheid streven we ernaar om de transitie naar hernieuwbare energie te versnellen. E2-Energie realiseert een duurzame toekomst voor iedereen die zelf zijn energie wil opwekken en beheren. Wij willen mensen en bedrijven de mogelijkheid geven om CO2 neutraal te wonen en te werken en onafhankelijk te zijn van het gas- en elektriciteitsnet. Wij optimaliseren energiestromen voor onze klanten door het zelf opwekken van duurzame energie met zonnepanelen, besparing op energiekosten met airco’s, warmtepompen en elektrisch vervoer, het eigen verbruik te optimaliseren en de netaansluiting optimaal te benutten. Wij bouwen aan langdurige klantrelaties en denken mee in kritische bedrijfsprocessen, flexibele energiestromen en faciliteren waar nodig investeringen.