uitstekend

goede afhandeling van afspraken en goed team dat snel en goed de panelen installeerde

Fijn om te lezen dat u tevreden bent, geniet van uw installatie!

Communicatie goed en goede installateurs

I.v.m. schaarste onderdelen lang moeten wachten maar dat is overal zo. Inmiddels is alles naar tevredenheid geïnstalleerd door het team “Jouri” van E2 energie. Met dit bedrijf kan je met een gerust hart in zee gaan.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent Rob, geniet van uw installatie!

alles volgens afspraak

17 zonnepanelen aangeschaft Mijn situatie is ter plekke beoordeeld. Er is een offerte op maat uitgebracht. In November besteld, in februari geïnstalleerd Keurig aangelegd.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent Frits, geniet van uw installatie!

Professioneel

Helder, snel, degelijk en klantvriendelijk!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent Frits, geniet van uw installatie!

Zeer tevreden, personeel vriendelijk en beleefd.

Via Rabo collectief zonnepanelen besteld. Na lange levertijd panelen volgens afspraak, netjes en vakkundig door de buitenlandse werknemers geplaatst.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent Jan, geniet van uw installatie!

Top apparatuur met een professionele plaatsing.

Hun producten zijn van top kwaliteit en de monteurs zijn super professioneel en heel netjes.

Prima bedrijf

Ik heb zowel zonnepanelen als een hybride warmtepomp laten installeren. Zowel de voorbereiding, als de installatie, en de aftersales service was voorbeeldig: afspraken werden goed nagekomen. Het werk is netjes en professioneel uitgevoerd. De instructie was goed. Vragen werden altijd snel opgepakt en beantwoord en indien nodig werd er naar een voor beide partijen goede oplossing gezocht, en gevonden! Kortom, een tevreden klant.

5x Airco - Directe offerte, volgens afspraak en naar wens geïnstalleerd

Het offerte traject was erg transparant, niet wachten, maar duidelijkheid tijdens de afspraak, zodat keuzes direct kunnen worden gemaakt. Met dank aan de begeleiding van Erik en de opvolging hiervan. Dit was was de doorslag voor de keuze en het vertrouwen in E2 Energie. Levering kwaliteit en tijd zoals afgesproken. 5 Sterren -> Complimenten voor de installatie monteurs met afkomst uit Bosnië. Niet alleen super net werk opgeleverd, maar ook de moeite en durf om mee te denken en betere ideeën op tafel te leggen dan tijdens de intake dag voor installatie besproken was.

Op het dak de oude panelen vervangen voor nieuwe zonnepanelen. Werkzaamheden uitgevoerd door hard werkende en vriendelijke mannen. Van begin tot eind is alles naar wens verlopen en conform de afspraken. Goed bedrijf.

Klantgericht

Situatie- en klantgerichte intake, degelijk voorstel, betaalbare panelen en na een helaas lange levertijd, overmacht, plaatsing van 10 panelen in één dag.

Geregeld zoals afgesproken

Alles naar wens en volgens afspraak geregeld

Was bijna perfect

Snelle en duidelijke communicatie bij de eerste afspraak en de offerte. Het maken van de afspraak voor het plaatsen van de Airco was duidelijk en werd goed nagekomen. De medewerker die de Airco heeft geplaatst deed dit zorgvuldig en met respect voor onze eigendommen. Het werk van de elektricien, in de meterkast, werd snel en goed voltooid. Door tijdgebrek werd onvoldoende aandacht besteed aan de uitleg van de Airco/afstandsbediening.

Installatie snel en efficiënt.

De tijd tussen bestel opdracht en installatie viel nogal tegen waarbij de informatieverstrekking voor verbetering vatbaar is.Het installeren van panelen, de omvormer en bedradingen is uitermate netjes en snel uitgevoerd,door een zeer goed op elkaar ingesteld team.De bijgevoegde instructies inzake de btw teruggave zijn ook duidelijk voor een eenvoudige opgave.Nu de zon nog,

Onbetrouwbaar in afspraken

Onze eerste afspraak m.b.t. informatie over zonnepanelen en hybride warmtepomp moest worden verzet omdat het toch niet bleek te passen in de agenda van de adviseur. Daartoe poetsten wij onze agenda leeg voor een nieuwe afspraak, waar hij vervolgens niet kwam opdagen. Met hem telefonisch een nieuwe afspraak gemaakt op 27-12 van 9:00-10:30, een bevestiging gehad per e-mail. Vervolgens kwam hij wederom niet opdagen. Ik kreeg rond 9:30 een mail met de mededeling dat hij de afspraak naar de dag erna heeft verzet. Daartoe belde ik hem, hij gaf aan dat hij 10:00 in zijn hoofd had, en aan alles hoorde ik dat hij niet waarheid vertelde. Hij bood aan alsnog te komen, maar na voorgaande ervaring is hopelijk duidelijk dat wij echt niet meer in zee gaan met E2Energie. Het komt op mij over alsof de adviseur of niet capabel is voor dit werk, niet eerlijk is, en wellicht overwerkt is en als een kat in het nauw gekke sprongen maakt. Wij adviseren dit bedrijf uiteraard aan niemand, op basis van deze ervaring.

Dubbel. Maar uiteindelijk werd het toch goed

Zeer lang op de plaatsing van de panelen moeten wachten. Tijdens het wachten was er totaal geen enkel bericht van E2. Je hoorde alleen iets als je zelf contact zocht. Dat vind ik jammer. Uiteindelijk zijn de panelen naar volle tevredenheid geplaatst. Deze zijn in de avond opgeleverd en de volgende dag belde de monteur of de installatie wel werkte. Chapoo

Informatie, installatie en afhandeling prima

Complimenten aan electricien en installateur van de panelen. Vakkundig, netjes en vriendelijk.

uitlevering duurde wel lang; plaatsing correct en het personeel erg beleefd

informatie over de wijze van de schakeling tussen de panelen en aansluiting op de omvormer kan beter. Zeker als je als "leek" instapt in het project verduurzaming d.m.v. zonnepanelen.

Tot nu tevreden

Tussen de 1e opgaaf en de formele offerte zijn 10 maanden verstreken. Na de formele offerte goedgekeurd te hebben was mijn verwachting dat het nog enige maanden zou duren voor de zonnepanelen gelegd zouden worden. Echter 2 weken later lagen ze op het dak. De medewerkers waren vriendelijk. Netheid van werken mag meer aandacht hebben, afgeknipte kabelresten zijn op de grond achter gelaten. Installatie werkte niet, na enkele keren contact is het goed opgelost. Blijkt een verkeerde draadaansluiting geweest te zijn. Alles werkt nu zoals het hoort, voor zover ik kan beoordelen.

Prima service snelle levering

Contact met verkoper verliep prettig. Zonnepanelen werden verassend snel geleverd en geplaatst. Duidelijke uitleg over aanmelden energieleverancier en btw teruggave.

Snelle levering en service

Na contact te hebben gehad met een verkoper van E2-Energy werden de zonnepanelen een paar weken later al geleverd. Binnen vier en een half uur lagen ze er al op. Alles werd duidelijk uitgelegd. We zijn zeer tevreden over de service en snelle levering.

Snelle levering en service

Zeer goed, en minder goed

Ook via Rabo Collectie zonnepanelen gekocht in april en door de toestand in de Wereld eind november geplaatst, de manager Erik van der Aa kun je duidelijke afspraken mee maken. Deze worden dan niet helemaal doorgezet naar de monteurs. De Electromonteur Senner deze monteur levert topwerk en krijgt van ons een 10 met een griffel. Denkt niet in problemen maar in oplossingen, kortom gewoon een topmonteur. De monteur die de panelen moest plaatsen was veel drukker met zijn telefoon, was 2 keer zo een uur weg. En probeer elke klus af te blazen. Verpest het gewoon voor zijn collega die bij ons was. Erg jammer. Maar de panelen liggen doen hun werk wat ze moeten doen en keurig vooraf door de elektromonteur Senner uitgelegd hoe alles werkt.

Over E2-Energie

Bij E2-Energie geloven we in een toekomst waarin duurzame energie centraal staat. Wij zijn een innovatieve organisatie die zich inzet voor het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve totaaloplossingen voor de particuliere en zakelijke markt. Met een passie voor duurzaamheid streven we ernaar om de transitie naar hernieuwbare energie te versnellen. E2-Energie realiseert een duurzame toekomst voor iedereen die zelf zijn energie wil opwekken en beheren. Wij willen mensen en bedrijven de mogelijkheid geven om CO2 neutraal te wonen en te werken en onafhankelijk te zijn van het gas- en elektriciteitsnet. Wij optimaliseren energiestromen voor onze klanten door het zelf opwekken van duurzame energie met zonnepanelen, besparing op energiekosten met airco’s, warmtepompen en elektrisch vervoer, het eigen verbruik te optimaliseren en de netaansluiting optimaal te benutten. Wij bouwen aan langdurige klantrelaties en denken mee in kritische bedrijfsprocessen, flexibele energiestromen en faciliteren waar nodig investeringen.