Open en ongecompliceerd. Goed op kwaliteit gericht. Plezierig in de omgang. Tevreden over resultaat.

Zie boven.

zeer ervaren vakmensen

Ze hebben een scheur in de muur weggewerkt zonder dat het zichtbaar is. Echt weer topwerk

Vakmanschap op afspraak

Strakke afspraken, goed overleg tijdens de werkzaamheden. De heren Bloemhof en de voegverwijderaar hebben er een flinke klus aan gehad, oude voegen verwijderd, gezandstraald, opnieuw gevoegd en geïmpregneerd. Kortom vakmanschap! Onze inmiddels 45-jarige oude woning is weer als nieuw.

Zeer tevreden, prachtig eindresultaat

Ons huis is weer als nieuw! Wij zijn erg tevreden en krijgen veel complimenten over ons huis. Goed advies van de heren gehad ;) Kortom aanrader!

Ons jaren-'30 huis is weer tot leven gekomen!

Bloemhof Gevelrenovatie en voegwerken heeft prima werk geleverd. Geheel volgens afspraak, zoals overeengekomen in de offerte, hebben ze de gevels van onze woning gereinigd, de voegen gerepareerd en vervolgens het geheel geïmpregneerd. De originele kleur van de bakstenen muren komen weer helemaal tot leven! Uiteraard veel rommel en viezigheid, maar dat werd allemaal netjes opgeruimd. De gebroeders Bloemhof leveren kortom een goed staaltje vakmanschap voor een goede prijs!

Heel tevreden over het werk en het resultaat

Ik ben heel tevreden over het werken van de gebroeders Bloemhof: ze communiceren duidelijk wat ze gaan doen, hoe lang het duurt en wat de overlast is. Ze werken zorgvuldig. Alles wordt weer netjes opgeruimd en schoongemaakt. Het resultaat is verrassend: de muren zijn weer als nieuw. Nu zie je pas hoe vuil de muren waren. Het stralen met zand en water is een milieuvriendelijke manier van schoonmaken. Door het impregneren hoop ik dat het vuil minder snel terug komt.

Vakkundig voegen boerderij uit 1850

Twee deskundige 'baardmannetjes' hebben keurig en vakkundig het voegwerk rondom rondom onze oude boerderij gerepareerd.

prima ervaring

Met dank voor de tips voor verdere verfraaiing van de boerderij.

Vakwerk door een zeer plezierig bedrijf

Het is zeker de moeite waard om de lange wachtlijst te accepteren zoals het is. Zeer tevreden met het eindresultaat en met het achterlaten van de locatie. Alles top schoon en opgeruimd.

Keurig vakwerk.

Zeer tevreden met het resultaat.

Vakwerk.

De heren (inclusief de voegenverwijderaar) werken volgens afspraak en houden je, gedurende het gehele proces, goed op de hoogte van waar ze mee bezig zijn. Eventuele aandachtspunten worden direct gecommuniceerd en, waar kan, door hen opgelost. En, niet onbelangrijk, ze maken alles weer netjes voor ze vertrekken! Onze gevels staan er weer strak bij. Nu de schilder nog en de buitenkant is klaar. Jeroen en Peter, bedankt!

Heel tevreden met resultaat!

Onze woning is enorm opgeknapt door het vakwerk van de gebroeders Bloemhof. Vriendelijke vakmensen, die het werk keurig opleveren.

Goed advies, zeer goed uitgevoerd. Onze woning is weer als nieuw.

Onze woning is weer als nieuw. Ruim 25 jaar vuil en aanslag verdwenen en waar nodig het voegwerk perfect op kleur vervangen. Bovendien wordt alles na afloop keurig opgeruimd achtergelaten. Zeer zeker een aanrader!

prima werk

Ze hebben goed en snel werk geleverd

al jarenlang een ervaren en vakkundig bedrijf

Het resultaat is wederom zeer goed

Vakmanschap met oog voor detail

Vanaf het eerste moment heeft Bloemhof voegwerken ons qua vakmanschap, kwaliteit en het geleverde resultaat overtroffen. Vooraf is er een duidelijke offerte, die al bij het eerste bezoek een goed beeld geeft van de daadwerkelijke kosten die je als opdrachtgever kunt verwachten. Ze hebben een duidelijk oog voor detail, en daarbij betrekken ze ook de klant. Wanneer er werkzaamheden worden verricht, is er ruimte voor uitleg en advies. Bij meerwerk is er weer een duidelijk kostenoverzicht en dat geeft achteraf geen verassingen. Deze broers staan voor wat ze beloven waarbij ze de kwaliteit van hun werk niet uit het oog verliezen. Bedankt voor het mooie eindresultaat!

Klantvriendelijk en vakwerk

Heren hebben netjes werk geleverd. Zowel mbt het opknappen van ons huis als het netjes werken en de rommel rondom huis weer netjes opruimen.

Snel en vakkundig antwoord gegeven.

Vriendelijke en vakkundige benadering van de klant. Net werk geleverd.

prima ervaring Goede en correcte werkers. goed resultaat

snelle en duidelijke offerte. planning van de werkzaamheden prima en correct. Goede en correcte onderaannemer (voegverwijderaar) Goede en correcte invoegers. prima voorlichting over wijze van uitvoering en te gebruiken materialen en kleurstelling.

Een goede ervaring!!!

Mijn ervaring met de broers bloemhof is uitstekend. Goede communicatie. De voorgevel had scheuren ivm oude verroeste pennen in de gevel, de mannen hebben de gevel van het huis weer hersteld. Geen scheuren meer, oude snij voeg van vroeger weer in de gevel, steeg en gevel achter ook goed behandeld en gevoegd, mijn huis lijkt weer als nieuw. Conclusie is dat ik ze weer zou vragen!!!!

Vakwerk!

Hier zijn vakwerkers aan het werk. Uitstekende kwaliteit en plezierige samenwerking. Zeer tevreden.

Graanhof 9

7951XC Staphorst