• Respect voor uw wensen

Waanzinnige vrouw, super in verzorging

Evelien is een jonge dame die weet van aanpakken en denkt verder dan een normale uitvaart. Tot in de puntjes verzorgd van het begin tot het eind. GA zo door meid!!

Kan niet beter!!!

Ondanks corona.... Was er heeeeel veeeeel mogelijk!! Ze denkt niet in wat niet kan, maar wat juist wel kan!! Ik (denk dat ik ook in wij vorm kan spreken) ben zo blij dat ze de uitvaart van onze vader heeft gedaan!! Echt niks was "te" gek.... Evelien is een kei in haar "vak"... Hoop niet dat ik haar snel weer nodig heb... Maar weet wel wie we dan moeten bellen.....

Livestream

Prachtig opgenomen beelden, zowel close-up als totaal beeld. Goede camera standpunten wisselingen, zodat alles mooi overzichtelijk wordt weergegeven. Goed initiatief, zodat mensen die niet aanwezig kunnen zijn, om wat voor reden ook, zeker in deze tijd, of in het buitenland wonen. Ook een mooi aandenken om later nog een terug te kijken. Prima gedaan en lof daarvoor.

• Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Een eerlijk en oprechte uitvaart met ruimte voor eigenheid

Samen met Evelien hebben we een uitvaart kunnen regelen die bijzonder en passend was. Ze is heel erg betrokken en heeft creatieve ideeën buiten de gebruikelijke mogelijkheden. Hierdoor is het afscheid echt persoonlijk geworden. Alles kan en niets moet bij Evelien. Echt heel fijn!!

• Respect voor uw wensen

persoonlijker kon de uitvaart niet worden....

Met rust en overzicht nam ze ons stap voor stap mee in het organiseren van de uitvaart. Van eerste kennismaking, het maken van de rouwkaart, de uitvaart en de nazorg. Persoonlijker kon de uitvaart niet worden. Ook de reacties achteraf van familie, kennissen die alleen online aanwezig konden zijn, waren niets dan lovend.

Netjes

Peima

• Respect voor uw wensen

Evelien is zorgzaam, betrokken en heeft echt passie voor haar werk

Tijdens mijn samenwerking met Evelien heb ik gemerkt hoeveel passie ze heeft voor haar werk. Ze is een ontzettend fijn mens om mee te samenwerken. Lekker zichzelf, duidelijk in de communicatie en ze denkt fijn mee. Daarnaast kan ze qua ideeën ontzettend goed out-of-the-box denken en is ze heel zorgzaam en betrokken. Ik ben super blij dat ik Evelien heb leren kennen en ik hoop dat we nog heel vaak mogen samenwerken!

• Begeleiding
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Warm en tegelijk kordaat.

Evelien regelt de dingen die nodig zijn en geeft tegelijk heel veel ruimte voor eigen invulling en wensen. En dat is erg prettig in een verdrietige situatie. Binnen de beperkingen die de Coronaomstandigheden kennen , weet ze een mooi en warm afscheid te realiseren. Het contact met haar hebben we als warm ervaren.

• Respect voor uw wensen

Fijn, betrokken, transparant en lekker 'down to earth'.

Ter kennismaking is Evelien al voor het overlijden van ons moeder op bezoek geweest. Moeders had haar wensen en graag de eigen regie. Ook fijn dat moeders wist hoe alles in zijn werk zou gaan en zeker in de Corona periode, het zou natuurlijk zomaar anders kunnen gaan dan de bedoeling was. En zo geschiedde ..... Corona kwam als spelbreker tussendoor. Maar Evelien heeft zoveel als mogelijk naar wens de hele periode van overlijden, opbaren en uitvaart geregeld en verzorgd. Evelien denkt niet in 'wat kan niet', maar in 'wat kan wel'. Moeders haar wens was op veel vlakken de eigen regie te houden en dat wordt gerespecteerd. Af en toe een appje, een telefoontje of anderszins berichtje. Fijn om elkaar tussen alle bedrijven door even te spreken. Evelien hoort alle vragen en verzoeken aan en beantwoord snel. Zeker namens moeders, maar ook namens ons.... Evelien dank je wel.

• Respect voor uw wensen

Onvergetelijke en onuitwisbare uitvaart door Evelien; een bijzonder verhaal

We hebben in Evelien geen betere en meer betrokken uitvaartster kunnen vinden. Op z’n Eveliens maakte ze kennis met mijn stiefvader en wat was het mooi om te zien dat hij samen met haar de dood omarmde. Zijn angst verdween en maakte zelfs grapjes met haar om de rouwbus dat er muziek van Frans Bauer moest worden gespeeld. Met een enorme professionaliteit, verve, creativiteit en een hoge betrokkenheid stond zij samen met ons als één familie aan het hoofd van deze voor ons wel bijzondere dag en uitvaart. Samen kleurden wij de regenboog in en namen wij de trein naar Niemandsland om mijn stiefvader een onvergetelijke uitvaart te bezorgen in zijn stijl en zoals hij het had gewild, zijn "eigen"wijze. Zijn ster staat aan de hemel en zou genoten hebben van de locatie, de bloemen, de aandacht, de dobbelsteen, Teun en Henny, de bijzondere details en fin….., te veel om op te noemen, alles geregeld door deze professionele dame en haar assistente. Ik kan niet genoeg benadrukken wat ze voor mijn moeder heeft betekend en in deze Corona tijd geef ik haar een dikke tien en een digitale knuffel. Lieve groet, Corrina

ZEER GOED EN MEDELEVEND IN DEZE TIJD GEREGELD

Ik heb nog noout zo n plechtighrid meegemaakt Zeer goed geregeld De afscheid was zeer aangenaam In het kasteel van Rhoon Heel mooi En daarna met de bus met de overledene zijn laatste rit maken Heel apart allemaal En mooi

Zeer tevreden!

Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad bij de begeleiding van de zorg voor de uitvaart van onze moeder, door Evelien en haar team. Een uitvaart onderneming van deze tijd! Modern en niet stoffig, goed contact met de nabestaande en prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

• Respect voor uw wensen

Evelien Uitvaartverzorging: zeer aan te bevelen!

Onze ervaring met Evelien Uitvaartverzorging betreft een oriënterend gesprek over de vele mogelijkheden en de te maken keuzes die komen kijken bij het organiseren van een ooit te houden afscheid indien mijn oude moeder toch niet onsterfelijk blijkt. Al snel weet Evelien een fijne intieme sfeer te creëren waardoor de keus wie ooit mijn moeder mag begeleiden na haar overlijden al snel gemaakt is. In dat gesprek liet Evelien de vele mogelijkheden voor het afscheid zien waarbij ze als geen ander inspeelt op de keuzes die overeenkomen met de persoonlijke wensen en voorkeuren van ons en mijn moeder en met verrassende niet alledaagse mogelijkheden komt. Op basis van deze ervaring met Evelien Uitvaartverzorging zijn we overtuigd dat als de tijd daar is de uitvaart een mooi en warm afscheid zal zijn geheel in lijn met het dan voltooide leven van mijn moeder. Fijn dat als de tijd daar is we in Evelien een persoon hebben gevonden die we het afscheid volledig toevertrouwen!

• Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen

Een vrouw die Warm, liefdevol, respectvol is en vol passie haar werk doet en zo een uitvaart op maat

In onze zoektocht op internet naar een uitvaartverzorger kwamen we bij Evelien. Mijn vader ging achteruit en hij had als wens om de uitvaartverzorger zelf te spreken en te zien. Evelien maakte gelijk vrijblijvend een afspraak. Ze gaf aan geen klik, dan even goede vrienden geen probleem. Maar die klik was er zeker en mijn vader gaf aan, zij moet het doen !!! ze luisterde en regelde alles super fijn. En wat mooi dat mijn vader zelf de regie in handen had en veel dingen zelf met Evelien kon regelen. Toen het moment daar kwam nam ze veel zorgen en geregel ons uit handen gaf adviezen en ideeën. Ondanks Corona hebben we een bijzondere en speciale uitvaart gehad. Het leek bijna koninklijk ❤ Een plek waar wij nooit aan gedacht hadden om de uitvaart te hebben, kasteel van Rhoon. Een livestream zodat mensen thuis mee konden kijken, aan de kinderen werd persoonlijke aandacht gegeven. Met alle vragen, gedachtes, zorgen, verdriet konden we bij haar terecht. Een duidelijk beeld over hoeveel alles ging kosten. Kortom een warme, liefdevolle, ervaring hadden wij in deze voor ons zo moeilijke tijd. Een vrouw die liefde voor de mens heeft en veel liefde en passie voor haar werk. Die een uitvaart regelt die op maat geregeld is!!

Fijne samenwerking, Warm persoon, 'Out-of-the-box'-denker

Evelien heeft een persoonlijke en warme manier van benaderen, niet alleen naar de klant, maar zeker ook naar ons als mede-leverancier. Voor de families en nabestaanden haalt ze alles uit de kast om een uitvaart uitvaart uniek, waardig en onvergetelijk te maken. Een manier van werken die perfect bij ons past. Daarom werken wij heel graag met haar samen. Ze neemt de tijd om aan de nabestaanden actief ideeën aan te dragen, die 'out of the box' zijn. Haar manier van werken is evenals haar opvallende verschijning, alles behalve standaard. Evelien is werkelijk 'something else'!

• Respect voor uw wensen

Heel fijn en respectvol !

De uitvaart van onze moeder/schoonmoeder is mede door de fijne begeleiding van Evelien een mooie herrinnering geworden . Ze denkt in mogelijkheden en zet zich in om zoveel mogelijk wensen te vervullen. Zonder zich op te dringen droeg ze ideeen aan die maakte dat het een uniek en mooi afscheid was .

emotioneel en mooi

Beste Evelien , bij deze een reactie op de uitvaart van mijn zwager , Ik vond het een hele emotionele uitvaart zo buiten in de open lucht Het was ongebonden en je kon zo goed met elkaar wat praten en elkaar steunen , het was voor mij wel heftig wand Menno zijn zus was mijn vrouw en die is 22 mei overleden dus je begrijpt wel wat dat met je doet . Ik wens je alle goeds met je bedrijf en ga zo door . Vriendelijke groet Eddie Buitenhuis .

• Communicatie N.v.t.
  • Respect voor uw wensen

Met Evelien krijg je een waardevol afscheid.

Als iemand waar je van houd totaal onverwachts komt te overlijden zit je voor je gevoel in een horrorfilm. Als je dan een uitvaartverzorgster hebt die mee luisterd naar de verhalen van de familie over de overleden persoon en Echt mee denkt dat is zoveel waard. Ze komt met ideeën en weet ze ook waar te maken. Dan kom je uiteindelijk bij een afscheid die echt past bij de gene die je hebt verloren. Afscheid doet pijn,maar als je dan terug denk aan een liefdevolle afscheid brengt dat ook een glimlach op je gezicht. Dat doet Evelien.

• Respect voor uw wensen

Bij Evelien voelt alles heel snel, heel vertrouwd.

Om eerlijk te zijn is deze review niet helemaal neutraal want Evelien is een nichtje van mij. Het mooie is, dat ik ook nog eens stage loop bij haar en op die manier van dichtbij en achter de schermen kan en mag meekijken. Ik maak Evelien mee als een gepassioneerde en zeer betrokken professional die volkomen op haar plek is in deze toch wel bijzondere branche. Evelien is een innemende, ongedwongen persoonlijkheid met de bijzondere gave om feiloos te voelen waar de behoefte ligt. Juist ook in complexe situaties met emotionele gevoeligheden weet zij tactvol en effectief te handelen. Met haar achtergrond in de kinderpedagogiek en kennis van rouwverwerking is ze van grote waarde, helemaal wanneer het overlijden hiermee in verband staat. Echter de grootste kwaliteit van Evelien vind ik haar vermogen om binnen korte tijd een groot gevoel van veiligheid voor iedere betrokkene te creeeren. En dat is precies wat je wenst in zo'n situatie: een vertrouwdheid waarbinnen iedereen volkomen zichzelf kan zijn en alles bespreekbaar wordt. Heel bijzonder!

Luisteren is de kracht

Ze heeft de uitvaart van mijn opa schitterend geregeld. Door te luisteren en op de achtergrond te horen wie de persoon in kwestie was, kwamen er bij haar ideeën op die passend waren bij de persoon die we helaas moesten wegbrengen. Door jou hebben we op een unieke manier afscheid kunnen nemen van een zeer geliefd persoon. Evelien, hartstikke bedankt. Je hebt het echt super gedaan. Geweldig mooi om te zien hoe je ook de kleine kids bij de uitvaart betrok.

Betrouwbaar, respectvol en oprecht

Ik ken Evelien nu inmiddels een paar jaar en waardeer haar gedrevenheid, open manier van communiceren en haar oprechtheid. Ze kan enorm goed inschatten wat iemand nodig heeft in een lastige situatie zoals het organiseren van een uitvaart of zelfs al in het proces daarvoor. Ze pakt het daarbij praktisch aan zodat het zeker is dat op de dag van de uitvaart alles goed geregeld is maar mist daarnaast zeker niet de menselijk kant. Een van haar kernkwaliteit is dat ze goed kan luisteren zodat ze snel scherp heeft wat de wensen zijn en ook hoort wat er tussen de regels wordt gezegd.

Eén en al deskundigheid

Evelien heeft de uitvaart van mijn vader verrassend goed verzorgd. Op een plek die ik me vooraf niet als uitvaartlocatie had kunnen voorstellen, maar wat was het mooi en wat paste het goed bij ons. Evelien is een zeer deskundige uitvaartverzorgster, ze leeft zich in in de familie en komt met creatieve ideeën. Zo was ook de inzet van Luizter een gouden greep. Bovendien is ze zeer open over de kosten. Kortom, ze neemt alle zorgen van het regelen van een uitvaart uit handen.

• Respect voor uw wensen

Geweldig iemand als Evelien te hebben bij verlies van dierbare.

Al voor mijn man overleed kwam Evelien kennis maken. Er was gelijk een klik als persoon , maar ook in al onze wensen. Uiteindelijk heeft ze een prachtige, niet standaard, uitvaart voor ons geregeld. Alles was zoals wij dat wilden. Van Geweldige lokatie tot uitvoering van onder andere een dans, tot bijzonder vervoer en niet te vergeten het contact met haar na alles. Haar betrokkenheid, warmte en begrip was echt , en is nog steeds, geweldig. Ze is voor ons een dierbare vriendin geworden en we hopen dat dat lang mag voortduren.

Anders dan anders

Wat ben ik blij dat we Evelien gevonden hebben! Dankzij haar betrokkenheid, inzicht en buiten de hokjes denken, kreeg mijn moeder de uitvaart die bij haar paste. Intiem, speels en licht. Met een Volkswagenbusje, vrolijke muziek bij het graf, tekenen op de kist en bellenblazende kinderen. Evelien zorgde dat alles perfect was geregeld en helemaal klopte. Als wij even vastliepen in de te maken keuzes, hielp Evelien ons te luisteren naar ons gevoel en voor alles had ze een oplossing. Dankzij haar kijken we met een warm gevoel terug op een mooie begrafenis.

Oostdorpseweg 60

3176PL Poortugaal

010 – 22 36 215

Over Evelien Uitvaartverzorging

Evelien maakt alles rondom de uitvaart bespreekbaar en geeft professionele begeleiding bij afscheid. Deze pure en positieve kijk geeft erkenning, troost en kracht. Ze laat je zien wat er écht mogelijk is en biedt alle ruimte voor je eigen kijk en behoeftes.

Over Uitvaartscore.nl