Fantastisch!

Eveliens werkwijze is echt heel fijn en werkte voor ons goed. Ze is lekker zichzelf en weet het allemaal ook een beetje luchtig te houden. We hadden eerst met iemand anders ontmoet maar van haar kregen we alleen maar medelijden. Daar zaten wij niet op te wachten. Evelien weet goed wat er nodig is en wat er moet gebeuren en zorgt ook dat dit gebeurd. Heb eigenlijk alleen maar goede dingen te zeggen!

• Respect voor uw wensen

Eef & Barb zijn in 1 woord: TOP !

Totaal onvoorbereid moesten wij een uitvaartondernemer regelen. Een belletje naar Evelien en alles wordt in gang gezet en “uit handen genomen”. Evelien & Barbara zijn volledig betrokken en alles mag en niets moet zoals ze dat zelf zeggen. Het voelt alsof ze opgaan in de familie terwijl ze alles voor je regelen. Niets is te gek. Ook na alle “plechtigheden” houden ze contact om te zorgen dat alles in orde en geregeld is. Hoop ze niet snel meer nodig te hebben ;-) maar mocht het nodig zijn dan zijn zij waar wij contact mee opnemen!

• Respect voor uw wensen

Perfect/menselijk zo als het hoort

Goed verzorgd kan niet beter

• Respect voor uw wensen

De organisatie, betrokkenheid en vooral persoonlijke begeleiding en ontzorging; geweldig!

Evelien was op elk moment precies daar waar ze nodig was van begin tot eind. Een warme en persoonlijke dame die ons als familie het gevoel gaf er niet alleen voor te staan. Een allesdoener die oog heeft voor elk detail dat voor ons belangrijk was alf familie.

• Respect voor uw wensen

De mooiste uitvaart voor onze lieve oma door lieve Evelien

Onze lieve oma kwam onlangs te overlijden en Evelien heeft ervoor gezorgd dat dit een dag was om nooit meer te vergeten. Alles was tot in de puntjes verzorgd en oma had dit prachtig gevonden.

• Respect voor uw wensen

Geweldige mensen en alles heel goed georganiseerd.veel werk uit handen genomen.simphatieke mensen zonder poespas. Voor ons in een woord geweldig ondanks de omstandigheden.

• Respect voor uw wensen

Lieve vrouw die alles ervoor doet om de laatste dag iets bijzonders van te maken

Lieve vrouw die de laatste dag van onze vader heel mooi heeft verzorgd. Niks was te gek

Warm Liefdevol Professioneel

Onze ervaring met Evelien als Uitvaartbegeleidster bij het overlijden van onze liefste moeder, is bijna niet in woorden te omschrijven. Wat een fantastische lieve adequate vrouw, vol overgave en liefde voor haar werk. We hebben ons volledig ontzorgd gevoeld, in een tijd waar we ons volledig ontworteld voelden. Samen met haar collega Barbara heeft ze ins door deze moeilijke tijd heengesleept en er toch stiekum ern gouden randje aan gegeven! X

Warm en fantastisch

Evelien maakt t afscheid kunnen nemen zo waardevol. ….Precies zoals m’n moeder was. Dat gevoel krijgen, met n lach en n traan en dat je je nergens druk over hoeft te maken, maakt t afscheid nemen compleet. Wat wij wilden heeft ze waar gemaakt. We denken terug aan een mooi afscheid en een fantastische dag!!! Dank Evelien. !!!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Uitstekende begeleiding bij de uitvaart

We zijn zeer tevreden over het gehele traject.

Top!!!

Tijdens het ziekbed van mijn moeder zagen wij er ontzettend tegenop om mannen met hoge houden te moeten ontvangen die dan de begrafenis zouden helpen regelen. Wat een ontzettend opluchting en vreugde was het om te ontdekken dat Evelien en haar assistente ook bestonden! Evelien en Barbara zijn twee professionals die met hun hart meedenken. Wij werden als gezin ontzettend ontlast. Ze waren altijd bereikbaar, kwamen zelf met ideeen en niks was te veel. Zelfs bij de condoleance zag ik Evelien staan afwassen, coördineerde alles! Er ging liefde van hen uit. Deze tijd had veel moeilijker kunnen zijn als zij er niet geweest waren. Ze werden onze steun en toeverlaat, ook de nazorg werd op een rustige manier gedaan.

geweldig verzorgd

Goede begeleiding, de extra aandacht, de tijd die ze er aan besteed.

Weer een mooie uitvaart!

Weer een mooie uitvaart meegemaakt met Evelien. Deze was in een restaria, weer een afscheid op een manier zoals de persoon was en perfect uitgevoerd door Evelien. Steeds weer bewondering voor zoals ze te werk gaat. Ook de kinderen werden weer zo goed opgevangen door Evelien waardoor ook zij goed afscheid kunnen nemen en het ook niet eng of raar vinden. Kortom een topper om aan te raden.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Evelien heeft dit mooi geregeld netjes

Alles is netjes opgepakt gelukkig goed geregeld aangezien wij niet wisten wat het beste was zijn super blij dat er een zorg minder is in deze moeilijke tijd dankjewel

betrokken wen warme service

Evelien levert super werk af. ze is open en eerlijk. Denkt mee over alles. Is ook eerlijk wanneer het nodig is. Helaas al veel ervaring, maar Evelien steekt er met kop en schouders bovenuit. En niet alleen omdat ze zo lang is :)

• Respect voor uw wensen

Aanrader voor een écht persoonlijk afscheid

Evelien is een topper. Vanaf het eerste moment voelde het contact vertrouwd. Ik heb de samenwerking met haar ervaren als heel professioneel maar tegelijkertijd ook super laagdrempelig en toegankelijk. Niets moet en alles mag. Ze is met begrip, respect en zachtheid omgegaan met alles rondom het afscheid van mijn moeder, en tegelijkertijd zie je aan haar dat ze ook kordaat kan doorpakken op de momenten dat het nodig is en dingen gewoon altijd voor elkaar krijgt. Ondanks dat ze mijn moeder nooit heeft ontmoet, had ze meteen door wat voor persoon ze was, en wat goed bij haar pastte. Ik kreeg volop de ruimte om het afscheid vorm te geven zoals ik dat graag wilde, maar ze wist feilloos in te springen met een suggestie (die dan vaak dé perfecte oplossing bleek) op de momenten waarop dat even nodig was. Ondanks de verdrietige aanleiding, kijk ik met heel veel tevredenheid en warmte terug op een schitterend afscheid. Evelien legt haar hart en ziel in wat ze doet, en dat merk je.

• Respect voor uw wensen

Super lief en kan goed omgaan met kinderen

Iedereen werd goed betrokken en alles werd naar wens gebracht/gemaakt mooie dag geworden

• Respect voor uw wensen

EEN GOED MEEDENKEND IEMAND,LAATJE IN JEWAARDE EN LET OP DE CENTJES.ALLES SNEL EN GOED GEREGELD. De crematie goed geregeld en goed de kleinkinderen erbij betrekken en gerust stellen. Vind ik erg belangrijk. IK ZOU ZE IEDEREEN AANBEVELEN

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk afscheid nemen, met een lach en een traan.

Een fijne nuchtere, lieve en ruimte voor een grapje aanpak.

Fantastisch geregeld

Goede ervaring met deze uitvaartverzorgster,lief,behulpzaam,kan niet beter.

Sympathiek

Evelien komt sympathiek over en geeft je het gevoel dat je het geregel aan haar kan overlaten. Luistert goed en komt met ideeën. Nazorg had wellicht Iets beter gekund maar verder kan ik Evelien zeker aanbevelen.

Geweldig fijn geregeld

Meelevend, alles is mogelijk en daar zal Evelien ook alles voor doen. Liefdevol en vol begrip en geduld heeft Evelien de crematie v mijn vader perfect geregeld. Zo’n fijn lief mens een lichtpuntje in de donkerste dagen v je leven. Bedankt Evelien.

• Respect voor uw wensen

Hele fijne ervaring met Evelien.

Hele heldere uitleg over alles wat mogelijk is. Evelien doet er alles aan om ieders wensen te vervullen.

Buitengewoon goed!

Evelien, is een topper!! Met haar kennis weet zij je op je gemak te stellen in een toch al moeilijke tijd. Evelien neemt veel uit je handen, denkt over alles en iedereen na. Houdt met alles rekening en gaat samen met je stap voor stap alles invullen voor een mooi afscheid hoe degene het graag had gewild en niets is gek! Evelien, wat heb jij een Barbera een onvergetelijke indruk achter gelaten op ons. Zonder jouw was deze bijzonder afscheid al zo mooi geweest. Onze dank is groot en voor altijd. Liefs Christien Corbeau

Bijzonder mens

Ik heb nog nooit iemand meegemaakt in deze branche zoals Evelien Hoe zij alles geregeld heb tot de laatste stap petje af Bijzonder mens die aan de wensen van iedereen denkt en nastreeft op haar manier

Oostdorpseweg 60 3176PL Poortugaal

010 – 22 36 215

Over Evelien Uitvaartverzorging

Evelien maakt alles rondom de uitvaart bespreekbaar en geeft professionele begeleiding bij afscheid. Deze pure en positieve kijk geeft erkenning, troost en kracht. Ze laat je zien wat er écht mogelijk is en biedt alle ruimte voor je eigen kijk en behoeftes.

Over Uitvaartscore.nl