Blij dat we haar onder deze omstandigheden hebben ontmoet

Wij hebben Evelien als een zeer lief, zacht persoon ervaren, alles tot in de puntjes geregeld, luisterend oor en echt de tijd voor ons genomen. Na het verlies van ons kleinzoon nog steeds contact om te vragen hoe het gaat. Nogmaals een vrouw met een zeer groot warm hart

• Respect voor uw wensen

Warm, professioneel, liefdevol en creatief

En dan ineens echt een uitvaartverzorger moeten kiezen. De advertenties en websites in onze eigen stad doornemen, en dan nog geen warm gevoel krijgen. Wat een geluk dat Evelien naar ons wilde komen in Dordrecht om ons te begeleiden bij het afscheid van onze (schoon)moeder. Vanaf het eerste telefoontje en de eerste ontmoeting voelde het goed. Evelien kwam samen met Barbara en regelde alles in overleg met en voor ons, met een perfecte planning en organisatie. Dacht met ons mee en kwam met ideeën die alles zo mooi maakten. Evelien is liefdevol, kijkt naar wat nodig is, bereidt je voor op wat gaat komen en wat allemaal mogelijk is. Zo kwamen Barbara en Evelien op de laatste dag zelfs met een extra auto en gaven aan ons hun eigen “Harry” mee, om ma zelf naar het uitvaartcentrum te rijden. In de tussentijd brachten zij de Biesbosch vrij letterlijk daarnaartoe. Evelien en Barbara zijn professioneel op een warme en persoonlijke manier: beslissingen gaan samen met de onvergetelijke boterkoek op het juiste moment. Op die intensieve week met jullie kijken we terug als een week die helemaal ging zoals het moest zijn. Dankzij jouw en jullie creativiteit en liefdevolle begeleiding hebben wij ma een prachtig afscheid kunnen geven, inclusief riet en driewieler. Met liefde voor de laatste keer afgestapt. Helemaal Truus. Evelien’s vaste zinnetje “wees daar waar je echt wil zijn” dragen we als wijsheid met ons mee. Een week van afscheid nemen en herinneringen ophalen leverde op deze manier een waardevolle nieuwe herinnering op. En ook al is de aanleiding een trieste, wij wensen iedereen Evelien Uitvaartverzorging met ons hele hart toe.

• Respect voor uw wensen

Fantastisch , het was geen feestje ...... Of toch wel ?!

Vergeet al die grote uitmelken de organisaties ! Wil je echt iemand die jouw ideeën serieus neemt hoe gewoon of bijzonder dan ook . Iemand die met ideeën komt als je het zelf even niet meer weet , je ook op het laatste moment nog keuzes geeft . Die je herinneringen geeft waar je nooit van had durven dromen , genoeg klote heeft om midden in de stad het verkeer te regelen . Dan ben je hier aan het juist adres ! Power vrouwen , mee denkstes , oplossing zoeksters , luisterend oor , boterkoek bakster , op verzoek gewoon op de gympen , rouwmotor , echo en een bezoek van de hond in het ziekenhuis voor overlijden zijn zo wat dingen , die onze dag een tot een "feestje" hebben gemaakt .

Super vakvrouw

Een echte vakvrouw. Heeft alles in huis om een perfect uitvaart te verzorgen. Het belangrijkste is dat Evelien heel goed naar haar opdrachtgevers luistert en alle wensen voor meer dan 100% waarmaakt. Out of the box denken en handelen is haar kernkwaliteit!

Evelien heeft alles overtroffen

Na het overlijden van mijn vader in juni 2022 heeft Evelien ons opgevangen en het hele traject naar een uitvaart begeleid. In shock trof ze ons aan, we waren onwetend, verdrietig en hadden geen idee welke stappen er genomen zouden moeten worden. Vanaf het moment van bellen, duurde het een kwartier tot ze bij ons voor de deur stond. Vanaf het eerste moment hadden we een goede klik, heeft ze alles voor ons geregeld, alles uit handen genomen en geluisterd naar onze wensen. Die wensen is ze niet vergeten en heeft alles uit laten komen. Ook heeft ze door haar ervaring onze wensen weten te overtreffen en wist vaak beter waar wij behoefte aan hadden dan wij zelf. Mijn vader heeft een week mogen logeren bij Evelien in De Suite, om de hoek van waar hij woonde in Poortugaal. Een hele huiselijke sfeer, waar wij foto's en andere aankleding zelf mochten neerzetten om het voor ons nog fijner te laten voelen. We mochten langskomen wanneer we wilden en altijd stond er iets lekkers te eten en te drinken voor ons klaar. De uitvaart zelf was zo ontzettend mooi en passend bij mijn vader. Die reactie hebben we ook veel gekregen van onze familie en vrienden. Ook de fase na de uitvaart blijft Evelien meelevend. 'Maar hier stopt het niet hè', waren haar exacte woorden. Nog steeds staat ze voor ons klaar wanneer wij vragen hebben, belt af en toe nog eens om te vragen hoe het met ons gaat en of ze ons nog ergens bij kan helpen. Zo bijzonder en fijn. Ik raad Evelien aan iedereen aan, ze heeft mij doen inzien dat, ondanks dat dit het ergste is wat ik ooit heb meegemaakt, de dood niet iets is om bang voor te zijn. Dat alles wat je voelt goed is en dat een afscheid eigenlijk geen afscheid is. Evelien, bedankt!

• Respect voor uw wensen

Evelien zorgt voor een mooi en waardig afscheid.

Juni 2022 is mijn allerliefste overleden . Een heftige periode ging daaraan vooraf. Evelien heeft heel goed naar onze wensen m.b.t. zijn afscheid geluisterd. Hij heeft in de Suite gelogeerd, op nog geen 100 meter afstand van ons huis. Een huiselijke setting, zo fijn en compleet anders dan gebruikelijk. Het afscheid vond plaats in Zomerlanden, in besloten kring. Evelien heeft ons aan alle kanten omringd met haar warme persoonlijkheid, we konden steeds op haar terugvallen bij vragen en allerlei zaken die geregeld moesten worden bij een overlijden. Iedereen die bij het afscheid van mijn man aanwezig is geweest, was vol lof over hoe alles zo mooi geregeld was, helemaal naar zijn wens. Evelien, ik ben je zeer, zeer dankbaar! Louise

• Respect voor uw wensen

Professioneel en echt persoonlijk betrokken.

Vanaf het moment dat onze vader kwam te overlijden, hebben Evelien en Barbara ons bijgestaan in alles rondom de uitvaart. Zeer vakkundig en met heel veel respect. Uiteraard iets wat je verwacht als je dergelijke hulp nodig hebt. Echter is Evelien Uitvaartverzorging iemand die oprecht de aandacht en tijd neemt om je zeer persoonlijk mee te nemen in zo’n laatste reis van een dierbare. Elke uitvaart is anders en speciaal. Zo zal Evelien ook zorgen dat deze dag helemaal in het teken staat van de wensen van nabestaanden en/of overledene. Bij ons heeft Evelien zelfs onze 2,5 jaar oude dochtertje bij de hand genomen en laten zien waar opa nu ligt, en waarom, en dat ze een mooie tekening op de kist kon maken. Ze bleek het echt te begrijpen. De houten speelgoedkist bij Evelien maakte ze nadien stilletjes leeg en ging daar zonder iets te zeggen in zitten…..zo mooi om te zien hoe zij zelfs de kleinste meeneemt in het proces. Al met al kan ik zeggen dat wij zeer blij zijn met de manier hoe Evelien en Barbara de uitvaart van onze vader, man en opa verzorgd hebben. Grote klasse en respect.

Betrokken, flexibel, meedenken

Wij hebben Evelien en Barbara als zeer betrokken ervaren. Ze denken mee met de familie en willen er samen een mooie uitvaart van maken. Alles is bespreekbaar en de kosten worden inzichtelijk gemaakt en kunnen organiseren. Zij werken met professionele mensen en stemmen dat goed af. Maar het allermooiste is Evelien en Barbara werken vanuit hun hart, dat heeft de uitvaart van onze moeder in de mooie Dorpskerk van Rhoon zo bijzonder gemaakt. Hartelijk dank daarvoor.

• Respect voor uw wensen

Op maat- niks moet,alles mag-openheid- creativiteit en liefdevolle betrokkenheid was kenmerkend!

Wat een fijne begeleiding tijdens zo'n moeilijk proces. Wat mooi kon zijn, was mooi! Evelien ondersteunde hierin doordat ze vanaf het eerste moment écht luisterde. (En ook zonder woorden had ze van alles door). Doordat mijn man en ik de tijd hebben gehad om afscheid van elkaar te nemen, hebben we gelukkig ook nog kunnen praten over zijn afscheid. Dat maakte dat we in grote lijnen al best goed wisten wat we mooi vonden. Evelien wist daar feilloos op aan te sluiten. Ze heeft daarbij aangevuld, onze eigen ideeën verrijkt en uiteindelijk alles gerealiseerd! Dag (en nacht) stond ze voor ons klaar en dat voelde al snel héél goed en vertrouwd. Ze gaf tevens rust door de planning van de organisatie op zich te nemen. Zo gaf ze bijvoorbeeld telkens aan wanneer we bepaalde beslissingen moesten maken en dus ook wanneer we ons nog even niet druk hoefden te maken over bepaalde dingen. Doordat zij en haar volgens Barbara zo'n sterke organisatie hadden, konden we dit ook met alle vertrouwen loslaten. Ook was het fijn om af en toe even met Evelien te kunnen sparren over het rouwproces van de kinderen. Daarin sloot ze ook weer mooi aan bij hetgeen waar behoefte aan was. Niet te veel, niet te weinig. Een echte (lieve, bekwame, invoelende, creatieve, adequate, positieve, eerlijke) professional die met ontzettend veel passie haar werk doet.

• Respect voor uw wensen

Een hele mooie en liefdevolle ervaring

Wij hebben afscheid moeten nemen van onze zoon Tim op jonge leeftijd. Evelien hebben we gevonden via Zomerlanden. Het is een bijzondere en lieve vrouw die open staat voor jouw wensen en meedenkt hoe je op een fijne en mooie manier afscheid kan nemen. Er was haar niets teveel en alles kon, ze staat heel erg open voor alles.

Mooi

Evelien, Barbara en collega's hebben een hele mooie uitvaartdienst georganiseerd, zoals onze vriend was en zoals onze vriend het wilde. Wat ik ook heel prettig vond was dat Evelien aangaf dat onze vriend na de uitvaartdienst wilde dat wij het gezellig hadden met elkaar en leuke herinneringen over onze vriend zouden delen. Dit maakte te sfeer bij het napraten heel fijn en ongedwongen. De natuurbegraafplaats is een mooie, rustige plek, waarvan ik zeker weet dat onze vriend dat ook een mooie plek had gevonden. Dank jullie wel !

Absoluut fantastisch

Lieve Evelien, Barbara en het Team, Heel, heel hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke afscheidsdag van onze broer Harrie. We zijn ervan overtuigt dat met jullie ondersteuning deze dag in stijl van Harrie heeft kunnen plaatsvinden. Er was plaats voor verdriet, zoals Harrie het wilde, waren we allemaal in kleur en hadden een goed humeur. Nogmaals hartelijk dank De broers en zussen van Harrie uit Den Haag

• Respect voor uw wensen

Ja, mijn ervaring op schijven over mij afscheid, terwijl ik nog inleven bent, niet-echt de gemakkelijkste denk ik. Daar ik medio dec. 2021 te horen kreeg dat er geen behandeling mogelijk meer is. Ik ben dat van alles gaan regelen als ook je eigen begrafenis, en via internet op de website Evelien Uitvaartverzorging. Volgende dat is er contact geweest met Evelien en 3 dagen staat ze aan de deur. Een spontane ,zelfverzekerde vrouw.Na mijn verhaal te hebben gedaan (heftig vond ze) mijn ideeën op tafel gelegd van hoe ik het wil, en niet de standaard begrafenis. Wat mag wel en kan dat ook en wat niet mag.Zolang het binnen het budget blijf wat is gereserveerd heel veel, ook daar komt de kracht van haar naar boven met ideeën. Ze kwam met een briljant idee, voorbeeld wat mogelijk is, en ik laat haar het e.a zien van mijn zichtbare leven. Dat was iets dat men niet zoveel ziet als idee op de kist, haar betrokkenheid om de indeling van zowel de binnenzijde en buitenzijde vond ze geweldig. Ook de opmerking van mij ,daar moeten we iets mee doen, Ook de keuze van mijn muziek is bijzonder , maar ze zegt heel goed ,jij wil het en zij zorgt ervoor. Ook het idee voor de afscheid locatie om het zo te doen vond ik wel aansprekend, en de tocht richting het crematorium , daar komt de ervaring boven, fantastisch. Ook mijn wens om er geen huilfeest van te maken ,maar er een gemoedelijke gebeuren van te maken, ook daar staat ze achter, de openheid van haar, het is eigenlijk jouw gebeuren . Ook de wijze van waar je dan wordt opgebaard, Een net nieuw gebouwde Suite, ze noemt Het een tijdelijk logeer adres , zodat ik je in de gaten kan houden enzo. Ook mijn wens voor de asverstrooiing is iets bijzonders en uit mijn gesprekken met haar , ook dat hoort bij jouw Nadat er de afgelopen maanden zakelijk/vriendschappelijke contact is Heb ik er alle vertrouwen is en ben in goede handen,Evelien en Barbara mijn oprechte dank. Harrie

• Respect voor uw wensen

Evelien is lief, betrokken, kan wensen familie goed aanvoelen en komt met mooie vernieuwde ideeën

Evelien is een heel warm persoon waarbij je je direct op je gemakt voelt. Ze is heel betrokken en kan heel goed aanvoelen hoe een familie in elkaar steekt. Hierdoor kan ze samen met de familie nieuwe ideeën bedenken voor de uitvaart waaraan je, als familie, op dat moment niet snel aan denkt. Dit resulteerde in een uitvaart zoals niemand die ooit had meegemaakt, maar tegelijkertijd perfect bij ons paste.

• Respect voor uw wensen

Het tegenovergestelde van een Dela uitvaart met de service van je beste vriendin

Het is moeilijk genoeg als je moeder overlijdt. Het is nog moeilijker als je in de VS woont. Als ik Evelien niet had ontmoet weet ik niet hoe ik mijn moeder's afscheid zo perfect had kunnen regelen. Ik kan een boek over mijn ervaring schrijven, maar hieronder wat er echt uitspringt: 1. Evelien luistert en leeft zich in. Ze probeert in jouw schoenen te staan maar ook die van de overledene. Met Dela etc krijg je een lopende band productie. Met Evelien maak je het afscheid heel speciaal 2. Evelien beschermt je en begeleidt je met de moeilijke beslissingen. Er komt zo veel op je af. Wat ze uit je handen kan nemen doet ze, wat ze niet uit je handen kan nemen probeert ze samen met je op te lossen 3. Evelien staat ALTIJD voor je klaar. Omdat ik in de VS woon hadden we een groot tijdverschil. Dat maakt niets voor haar uit. 4. Evelien neemt die extra stappen die anderen niet nemen. Mijn moeder was een ballerina. Ze heeft het voor elkaar gekregen dat we in een theater (omgebouwde kerk) met een fantastische pianist afscheid van haar konden nemen. Haar creativiteit is oneindig. 5. Kosten.........voor de uitvaart die mijn moeder uiteindelijk heeft gekregen had ik makkelijk het dubbele voor betaald, maar Evelien is betaalbaar door haar aanpak. Evelien was zo uitzonderlijk, dat familieleden hun geplande uitvaart hebben verandert zodat zij hun uitvaart zal regelen. Zo speciaal is ze.

• Respect voor uw wensen

Mooie dag gehad in een geweldige setting

Wat ik zo heb meegekregen in de appgroep is dat ze heel erg meedenkt met de familie en zoveel mogelijk aan de wensen wilt voldoen. Alles was super goed geregeld!

• Respect voor uw wensen

De laatste groet krijgt een andere dimensie.

Bij een uitvaart werd ik gegrepen door de hele andere aanpak die Evelien en Barbara voordroegen. Beide dames, die goede vriendinnen zijn, hebben zich echt verdiept in de overledene en wisten precies te omschrijven hoe zij was. Dat was de trigger voor mij om deze dames te vragen voor mijn stiefvader, die op dat moment niet lang meer te leven had. Zij hebben de verwachting die ik had meer dan waar gemaakt. Het zijn de kleine details die het verschil maken bij deze dames. Het maakte het afscheid van mijn stiefvader meer dan dragelijk.

• Respect voor uw wensen

Professioneel, warm, respectvol en persoonlijk

Meer konden wij niet wensen toen onze moeder van 93 jaar kwam te overlijden. Ik had nog niet zo lang geleden een kaart in de brievenbus gekregen van Evelien Uitvaartverzorging en deze bewaard bij mijn uitvaartpapieren omdat de persoonlijke uitstraling op de kaart mij zo aansprak. En dit hebben Evelien en Barbara ten volle waargemaakt. Zij luisterden goed naar onze wensen en hebben daar goede adviezen en tips bij gegeven. Ook als er afgeweken moest worden van geijkte paden schroomden zij niet om uit te zoeken wat mogelijk was, zij houden wel van een uitdaging! Wij hebben hierdoor de uitvaart van mijn moeder als heel bijzonder en liefdevol ervaren en hadden er alle vertrouwen in dat het die dag goed zou verlopen. Ook het verblijf van mijn moeder in de Suite was heel fijn omdat het zo’n huiselijke sfeer uitstraalt en wij in alle rust, onder het genot van een super lekker vers gemalen kopje koffie, nog even afscheid konden nemen van onze moeder. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en de manier zoals jullie respectvol zijn omgegaan met onze moeder! Wij kunnen Evelien Uitvaartverzorging dan ook van harte aanbevelen!

Hartverwarmend

Als je datgene wat jouw het dienstbaarst is los moet laten is daar Evelien. Ze kijkt, luistert en voelt en stemt zich af op jouw wensen. Heel even maakt ze deel uit van de intieme kring van nabestaanden, altijd subtiel aanwezig daar waar nodig. In de voorbereidingen en op de dag zelf neemt zij samen met Barbara alles uit handen zodat je je kan focussen op het afscheid. Op mij heeft het grote indruk gemaakt hoe liefdevol Evelien zich ontfermt heeft over mijn moeder en haar een plekje gaf in De Suite. Het was een geruststelling te weten dat we als we daar behoefte aan hadden bij mijn moeder konden zijn. Met veel aandacht voor een ontspannen sfeer maar ook voor de bijbehorende rituelen die een bijdrage hebben geleverd aan het begin van de rouwverwerking. Een afscheid doe je maar één keer. Mijn gevoel van dankbaarheid naar Evelien en Barbara is daarom immens groot. Angela Clavaux

Betrokken en er zijn

Alles kan en is bespreekbaar Heel wam en hartelijk Menselijk en hulpzaam Kortom bij haar wil je zijn in de moeilijkste tijd van je leven

• Respect voor uw wensen

Betrokken, begripvol, warm, meedenken, troostrijk.

Hoewel dit misschien heel raar klinkt was het een cadeau om Evelien te ontmoeten in een uitermate verdrietigste periode. Door haar warmte, meedenken, alles - kan/mag houding werden beslissingen makkelijker en waren we samen in staat om voor mama een heel persoonlijk, intiem, uniek en betrokken afscheid te creeeren, ondanks de beperkingen van Covid. Dank je wel Evelien, voor je troost, begrip & practisch meedenken, je was fantastisch!

• Respect voor uw wensen

Enorm warme en persoonlijke nenadering, bij een lastig en emotioneel moment in iemands leven.

De warme en persoonlijke benadering van Evelien tijdens een ingewikkeld en emotioneel moment in iemands leven was/is bijzonder. Dit maakte dat de wensen die door ons aangegeven zijn allemaal uitgevoerd konden worden. Hierdoor is het een bijzonder en persoonlijk afscheid geworden. Evelien betrekt je tijdens het hele proces bij alles en zij vergeet zeker de nazorg niet!

Professioneel en uniek

Evelien hebben wij gekozen op haar rustige uitstraling en deskundigheid. Ze houdt rekening met je emoties maar zorg toch dat je beslissingen maakt die toch genomen moeten worden. Dat doet ze professioneel en uniek en tot in de puntjes geregeld. Ze komt met ideeen die kloppen met de past bij het persoonlijke afscheid. Na een week voorbereiden voelde ze als "part of the family". Het is een hele mooie, persoonlijke en unieke uitvaart geworden. Met o.a. een door de kinderen beschilderde kist met bloemenband waar losse bloemen in worden gestoken en een loopkoets voor de stoet door het dorp. En fakkels op de begraafplaats. bedankt voor alles Evelien en Barbara. Als je een uniek afscheid wilt kies dan voor Evelien Uitvaartverzorging!

Professioneel en uniek

Over Evelien Uitvaartverzorging

Evelien maakt alles rondom de uitvaart bespreekbaar en geeft professionele begeleiding bij afscheid. Deze pure en positieve kijk geeft erkenning, troost en kracht. Ze laat je zien wat er écht mogelijk is en biedt alle ruimte voor je eigen kijk en behoeftes.

Over Uitvaartscore.nl