Top!!!

Tijdens het ziekbed van mijn moeder zagen wij er ontzettend tegenop om mannen met hoge houden te moeten ontvangen die dan de begrafenis zouden helpen regelen. Wat een ontzettend opluchting en vreugde was het om te ontdekken dat Evelien en haar assistente ook bestonden! Evelien en Barbara zijn twee professionals die met hun hart meedenken. Wij werden als gezin ontzettend ontlast. Ze waren altijd bereikbaar, kwamen zelf met ideeen en niks was te veel. Zelfs bij de condoleance zag ik Evelien staan afwassen, coördineerde alles! Er ging liefde van hen uit. Deze tijd had veel moeilijker kunnen zijn als zij er niet geweest waren. Ze werden onze steun en toeverlaat, ook de nazorg werd op een rustige manier gedaan.

geweldig verzorgd

Goede begeleiding, de extra aandacht, de tijd die ze er aan besteed.

Weer een mooie uitvaart!

Weer een mooie uitvaart meegemaakt met Evelien. Deze was in een restaria, weer een afscheid op een manier zoals de persoon was en perfect uitgevoerd door Evelien. Steeds weer bewondering voor zoals ze te werk gaat. Ook de kinderen werden weer zo goed opgevangen door Evelien waardoor ook zij goed afscheid kunnen nemen en het ook niet eng of raar vinden. Kortom een topper om aan te raden.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Evelien heeft dit mooi geregeld netjes

Alles is netjes opgepakt gelukkig goed geregeld aangezien wij niet wisten wat het beste was zijn super blij dat er een zorg minder is in deze moeilijke tijd dankjewel

betrokken wen warme service

Evelien levert super werk af. ze is open en eerlijk. Denkt mee over alles. Is ook eerlijk wanneer het nodig is. Helaas al veel ervaring, maar Evelien steekt er met kop en schouders bovenuit. En niet alleen omdat ze zo lang is :)

• Respect voor uw wensen

Aanrader voor een écht persoonlijk afscheid

Evelien is een topper. Vanaf het eerste moment voelde het contact vertrouwd. Ik heb de samenwerking met haar ervaren als heel professioneel maar tegelijkertijd ook super laagdrempelig en toegankelijk. Niets moet en alles mag. Ze is met begrip, respect en zachtheid omgegaan met alles rondom het afscheid van mijn moeder, en tegelijkertijd zie je aan haar dat ze ook kordaat kan doorpakken op de momenten dat het nodig is en dingen gewoon altijd voor elkaar krijgt. Ondanks dat ze mijn moeder nooit heeft ontmoet, had ze meteen door wat voor persoon ze was, en wat goed bij haar pastte. Ik kreeg volop de ruimte om het afscheid vorm te geven zoals ik dat graag wilde, maar ze wist feilloos in te springen met een suggestie (die dan vaak dé perfecte oplossing bleek) op de momenten waarop dat even nodig was. Ondanks de verdrietige aanleiding, kijk ik met heel veel tevredenheid en warmte terug op een schitterend afscheid. Evelien legt haar hart en ziel in wat ze doet, en dat merk je.

• Respect voor uw wensen

Super lief en kan goed omgaan met kinderen

Iedereen werd goed betrokken en alles werd naar wens gebracht/gemaakt mooie dag geworden

• Respect voor uw wensen

EEN GOED MEEDENKEND IEMAND,LAATJE IN JEWAARDE EN LET OP DE CENTJES.ALLES SNEL EN GOED GEREGELD. De crematie goed geregeld en goed de kleinkinderen erbij betrekken en gerust stellen. Vind ik erg belangrijk. IK ZOU ZE IEDEREEN AANBEVELEN

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk afscheid nemen, met een lach en een traan.

Een fijne nuchtere, lieve en ruimte voor een grapje aanpak.

Fantastisch geregeld

Goede ervaring met deze uitvaartverzorgster,lief,behulpzaam,kan niet beter.

Sympathiek

Evelien komt sympathiek over en geeft je het gevoel dat je het geregel aan haar kan overlaten. Luistert goed en komt met ideeën. Nazorg had wellicht Iets beter gekund maar verder kan ik Evelien zeker aanbevelen.

Geweldig fijn geregeld

Meelevend, alles is mogelijk en daar zal Evelien ook alles voor doen. Liefdevol en vol begrip en geduld heeft Evelien de crematie v mijn vader perfect geregeld. Zo’n fijn lief mens een lichtpuntje in de donkerste dagen v je leven. Bedankt Evelien.

• Respect voor uw wensen

Hele fijne ervaring met Evelien.

Hele heldere uitleg over alles wat mogelijk is. Evelien doet er alles aan om ieders wensen te vervullen.

Buitengewoon goed!

Evelien, is een topper!! Met haar kennis weet zij je op je gemak te stellen in een toch al moeilijke tijd. Evelien neemt veel uit je handen, denkt over alles en iedereen na. Houdt met alles rekening en gaat samen met je stap voor stap alles invullen voor een mooi afscheid hoe degene het graag had gewild en niets is gek! Evelien, wat heb jij een Barbera een onvergetelijke indruk achter gelaten op ons. Zonder jouw was deze bijzonder afscheid al zo mooi geweest. Onze dank is groot en voor altijd. Liefs Christien Corbeau

Bijzonder mens

Ik heb nog nooit iemand meegemaakt in deze branche zoals Evelien Hoe zij alles geregeld heb tot de laatste stap petje af Bijzonder mens die aan de wensen van iedereen denkt en nastreeft op haar manier

Heel goed

• Respect voor uw wensen

Waanzinnige vrouw, super in verzorging

Evelien is een jonge dame die weet van aanpakken en denkt verder dan een normale uitvaart. Tot in de puntjes verzorgd van het begin tot het eind. GA zo door meid!!

Kan niet beter!!!

Ondanks corona.... Was er heeeeel veeeeel mogelijk!! Ze denkt niet in wat niet kan, maar wat juist wel kan!! Ik (denk dat ik ook in wij vorm kan spreken) ben zo blij dat ze de uitvaart van onze vader heeft gedaan!! Echt niks was "te" gek.... Evelien is een kei in haar "vak"... Hoop niet dat ik haar snel weer nodig heb... Maar weet wel wie we dan moeten bellen.....

Livestream

Prachtig opgenomen beelden, zowel close-up als totaal beeld. Goede camera standpunten wisselingen, zodat alles mooi overzichtelijk wordt weergegeven. Goed initiatief, zodat mensen die niet aanwezig kunnen zijn, om wat voor reden ook, zeker in deze tijd, of in het buitenland wonen. Ook een mooi aandenken om later nog een terug te kijken. Prima gedaan en lof daarvoor.

• Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Een eerlijk en oprechte uitvaart met ruimte voor eigenheid

Samen met Evelien hebben we een uitvaart kunnen regelen die bijzonder en passend was. Ze is heel erg betrokken en heeft creatieve ideeën buiten de gebruikelijke mogelijkheden. Hierdoor is het afscheid echt persoonlijk geworden. Alles kan en niets moet bij Evelien. Echt heel fijn!!

• Respect voor uw wensen

persoonlijker kon de uitvaart niet worden....

Met rust en overzicht nam ze ons stap voor stap mee in het organiseren van de uitvaart. Van eerste kennismaking, het maken van de rouwkaart, de uitvaart en de nazorg. Persoonlijker kon de uitvaart niet worden. Ook de reacties achteraf van familie, kennissen die alleen online aanwezig konden zijn, waren niets dan lovend.

Netjes

Peima

• Respect voor uw wensen

Evelien is zorgzaam, betrokken en heeft echt passie voor haar werk

Tijdens mijn samenwerking met Evelien heb ik gemerkt hoeveel passie ze heeft voor haar werk. Ze is een ontzettend fijn mens om mee te samenwerken. Lekker zichzelf, duidelijk in de communicatie en ze denkt fijn mee. Daarnaast kan ze qua ideeën ontzettend goed out-of-the-box denken en is ze heel zorgzaam en betrokken. Ik ben super blij dat ik Evelien heb leren kennen en ik hoop dat we nog heel vaak mogen samenwerken!

• Respect voor uw wensen N.v.t.

Warm en tegelijk kordaat.

Evelien regelt de dingen die nodig zijn en geeft tegelijk heel veel ruimte voor eigen invulling en wensen. En dat is erg prettig in een verdrietige situatie. Binnen de beperkingen die de Coronaomstandigheden kennen , weet ze een mooi en warm afscheid te realiseren. Het contact met haar hebben we als warm ervaren.

• Respect voor uw wensen

Fijn, betrokken, transparant en lekker 'down to earth'.

Ter kennismaking is Evelien al voor het overlijden van ons moeder op bezoek geweest. Moeders had haar wensen en graag de eigen regie. Ook fijn dat moeders wist hoe alles in zijn werk zou gaan en zeker in de Corona periode, het zou natuurlijk zomaar anders kunnen gaan dan de bedoeling was. En zo geschiedde ..... Corona kwam als spelbreker tussendoor. Maar Evelien heeft zoveel als mogelijk naar wens de hele periode van overlijden, opbaren en uitvaart geregeld en verzorgd. Evelien denkt niet in 'wat kan niet', maar in 'wat kan wel'. Moeders haar wens was op veel vlakken de eigen regie te houden en dat wordt gerespecteerd. Af en toe een appje, een telefoontje of anderszins berichtje. Fijn om elkaar tussen alle bedrijven door even te spreken. Evelien hoort alle vragen en verzoeken aan en beantwoord snel. Zeker namens moeders, maar ook namens ons.... Evelien dank je wel.

Over Evelien Uitvaartverzorging

Evelien maakt alles rondom de uitvaart bespreekbaar en geeft professionele begeleiding bij afscheid. Deze pure en positieve kijk geeft erkenning, troost en kracht. Ze laat je zien wat er écht mogelijk is en biedt alle ruimte voor je eigen kijk en behoeftes.

Over Uitvaartscore