Deze engelen weten de betekenis van ontzorgen!

Zij zijn letterlijk en figuurlijk op onze weg gekomen en daar ben ik nog elke dag dankbaar voor. Zij hebben er voor gezorgd dat wij onze vader een prachtig afscheid hebben kunnen geven. Zij dachten aan alles, waren ons constant een stap voor en gaven ons rust en ruimte om bewust te voelen en te rouwen. De rust die zij gaven en uitstraalde was zelfs bij alle ca 170 gasten voelbaar. Bij een afscheid krijg je nooit een tweede kans, bij deze dames is dat ook niet nodig. Wat zij doen doen ze goed en.... Zelfs een beetje meer.

• Respect voor uw wensen

Ongelooflijk hoe mooi een uitvaart kan zijn!

Evelien en haar team weet van een verdrietige gebeurtenis een mooi iets te maken waarnaar je heel raar gezegd naar gaat uitkijken om te zien hoe alles op zijn plaats valt. De buitenaula, de muziek de tuk-tuk: kippenvel! Evelien voelt de familie feilloos aan en vind een weg die voor iedereen goed voelt. Niets dan lof!!

Bijzonder

Een hele fijne ervaring met twee hele fijne meiden. Helemaal niet statisch en gewoon alles op je eigen manier. Niks moet en alles mag, doen waar je jezelf prettig bij voelt. Het is bijna jammer dat je ze met zulke vervelende situaties nodig hebt want deze meiden zijn zo leuk, lief en maken een grapje om je toch nog te laten lachen in deze situatie.

• Respect voor uw wensen

Evelien is zo’n mooi en bijzonder persoon. Ik heb altijd het idee gehad dat ik zelf mocht bepalen en dat ze mee overal mee wilde helpen.

• Respect voor uw wensen

Evelien laat zien en voelen dat een uitvaart ook anders kan

Tijdens haar periode van ziekte kwam mijn lieve vriendin Marieke de Facebook-pagina van Evelien tegen. Sindsdien was ze heel duidelijk in haar wens dat Evelien en haar team degenen moesten zijn die haar uitvaart zouden begeleiden. Op de laatste dag van Mariekes leven hebben we gezamenlijk naast haar bed de uitvaart zo goed mogelijk vormgegeven. Marieke kreeg alles nog mee en de manier waarop Evelien en Barbara ons begeleidden die middag gaf een heel fijn gevoel. Vanaf de eerste kennismaking straalden ze warmte uit en wordt er vol respect voor ons verdriet over alle ideeën die er zijn rond de uitvaart meegedacht. Ze hadden maar één missie en dat was onze ideeën zo goed mogelijk uitvoeren. En dat is allemaal meer dan goed gegaan. Ondanks dat het een verdrietige tijd was koester ik ook de momenten die we samen hadden in de Suite in Poortugaal. Een prachtige plek om met vrienden en familie samen te komen zolang Marieke daar nog logeerde. Mooie herinneringen ophalen, goede koffie drinken en natuurlijk ook verdrietig mogen zijn. Alles kon en mocht. Dan de dag na de uitvaart, op een zaterdag. Ik liep in het bos en de telefoon ging. Evelien aan de lijn. “Hoe gaat het met je? Als je je eenzaam voelt ergens de komende tijd kom ik koffiedrinken.” Dit zegt wat mij betreft alles. Dank jullie wel voor het mooie afscheid en de nazorg!

• Respect voor uw wensen

Een perfecte, liefdevolle uitvaart.

Evelien uitvaartverzorging heeft voor ons de perfecte uitvaart van onze broer, zwager en oom geregeld en verzorgd. Vanaf het begin heeft men oog voor de nabestaanden, de overledene en word er meegedacht over de uitvaart. Alles kan en mag! Tijdens de voorbereidingen werden we uitstekend op de hoogte gehouden. Tot op het einde van de uitvaart is de liefdevolle begeleiding aanwezig geweest. Wij zijn dan ook enorm te spreken over Evelien uitvaartverzorging en dan met name over Barbara en Sarai. Dames bedankt voor jullie goede zorgen namens Familie de Ruijter.

Uniek en prettig

Tijdens mijn moeder haar ziekbed wilde ik eigenlijk haar uitvaart zelf regelen. Maar toen de emotie het overnam besloot ik een uitvaartverzorger te zoeken die naast mij stond. Op mijn zoektocht had ik gelezen over de Suite. Tijdens het eerste telefoon gesprek heb ik al een goede klik en Eveline is naadloos naast mij gaan staan. Veel aanwezigen van de crematie van mijn moeder waren zo verrast over deze unieke uitvaartverzorger en uitvaart. Wij hebben zelfs mama zelf met ' Hugo' naar de suite gebracht en weer opgehaald. Dankjewel lieve Evelien en Barbera jullie hebben mij geweldig geholpen mijn lieve mama een unieke en eigen afscheid te geven iets wat precies bij haar paste. Ik zal er voor altijd met een goed gevoel op terug kijken.

• Respect voor uw wensen

Geweldige vrouwen met hart van goud!

Bij de uitvaart van onze moeder hebben Evelien en Barbara ons begeleid. Mede dankzij hun inzet, steun en liefde is de uitvaart mooi geweest en precies zoals mijn moeder het gewild zou hebben. Alles was bespreekbaar en ze waren over alles open en eerlijk. Doen hun werk echt met hun hart en dat geeft steun in moeilijke tijden!

• Respect voor uw wensen

Intense en warme verbinding makend tussen overledene en aanwezigen, ook onderling

De natuurlijke manier waarop Evelien de dienst leidt, is spraakmakend. Ze laat iedereen zich op het gemak voelen, verbindt alle aanwezigen met elkaar en de overledene en de familie, op een warme, oprecht geïnteresseerde manier. Zonder de realiteit uit het oog te verliezen. Haar veelzijdigheid en oprechtheid komt in alles tot uiting, van het ontvangstmoment tot het vertrek. Wat een klasse!

• Respect voor uw wensen

Liefdevolle begeleiding, kleinschalig en ruimhartig.

Onze moeder had zich geen betere uitvaart kunnen wensen. Evelien en Barbara hebben ons intensief en deskundig begeleid, van begin tot het eind. Alsof ze tijdelijk familie waren, zeer betrokken.

• Respect voor uw wensen

Betrokken, doortastend , oprecht en liefdevol

Wij zijn als familie meer dan tevreden over Evelien Uitvaartverzorging. In eerste instantie met Evelien het eerste gesprek gevoerd. Vervolgens heeft Rachel heeft de volledige begeleiding en uitvoering meer dan uitstekend op zich genomen. Dames, wij zijn dankbaar voor de geweldige steun, warmte en al het andere goede werk.

Top vrouwen.

Snel, discreet uitermate deskundig met veel gevoel voor de toch zeer treurige situatie. Vakkundige uitvoering en coördinatie van de gehele uitvaart, dan ook een duidelijke begroting en eerlijke gespecificeerde prijs voor alle door Evelien geleverde diensten. Waarschijnlijk door geen ander uitvaartbedrijf te evenaren.

• Respect voor uw wensen

word goed geluisterd, rustige en kalme benadering

Heb het kontakt als plezierig ervaren, alles was goed geregeld, het zag er allemaal netjes uit, kortom een mooie begrafenis.

In oprechte verbondenheid

Jullie hebt het vermogen tot oprecht inleven. In diep voelbare verbondenheid hebben wij de laatste stappen naar het definitieve afscheid gezet.

• Respect voor uw wensen

Zoals mijn moeder had gewild

In een woord fantastisch. Buiten de box gedacht. In de suite met Franse chansons. Op de uitvaart met een vogeltje op de kist en daarna un petit café met een glas wijn. Dank je wel Rachel en Evelien voor de goede zorgen.

• Respect voor uw wensen

Zeer persoonlijk, meedenkend en warme mensen

Vanaf het moment dat mijn moeder overleed heeft Evelien Uitvaart alles uit handen genomen. De geïnteresseerdheid in zowel het leven van mijn moeder, de wensen die ze had voor de uitvaart, niets was teveel. Ook de zorg en interesse in mijn vader die achterblijft vind ik ongekend. Jullie weten denk ik half niet hoeveel alles wat jullie voor hem gedaan hebben, voor hem betekend heeft. Vanaf het eerste telefoon contact tot aan de factuur aan toe, alles voelt warm en met zorg besteedt. Ik wil nogmaals mijn grote dank uitspreken naar Rachel en Barbera voor de mooie en tot in de puntjes verzorgde uitvaart!

Geweldig alles klopte

4 jaar geleden heeft ze haar uitvaart gepland mijn zusje en Evelien, nu een week geleden is ze overleden en kwam de toen gemaakte afspraken en wensen naar boven, en alles is uit gevoerd zo als ze toen hadden afgesproken ook nog voor de prijs die toen was afgelopen. Het was een mooi afscheid van een heel lang en zware periode. Maar het afscheid was zo goed georganiseerd door Evelien en Barbara dat het verdriet wat draagbaarder werd

• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Warm afscheid

Onze moeder/oma is 17 november j.l. overleden. Wij hadden de brochure van Evelien Uitvaartverzorging in de bus ontvangen en hadden hier gelijk een goed gevoel over en dit heeft ons absoluut niet teleurgesteld. De persoonlijke begeleiding na het overlijden, het opbaren in de suite en de professionele begeleiding op de dag van de uitvaart heeft ons diep getroffen. Veel dank voor deze bijzondere dag met de dankdienst in de Dorpskerk van Poortugaal alsmede de begrafenis op de algemene begraafplaats. Hartelijke groet, familie Vrijhof, Poortugaal.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Zeer liefdevol maatwerk!

Evelien zoekt net zo lang door tot het perfecte maatwerk is gevonden. Ze maakt het onmogelijke mogelijk. Zeer liefdevol en persoonlijk. Ze is een enorme steun en prachtig mens en heeft ook humor. Ze staat zeer dichtbij. Voor ons was het afscheid van mijn moeder helemaal zoals mijn moeder het gewild had en misschien zelfs nog meer. Uitvaart op deze manier zeer troostrijk en zo is het door alle aanwezigen ook ervaren. Alleen maar lof!

Heel goed geregeld

Prettige ervaring, Evelien en collega,s brengen tust en duidelijkheid. Goede begeleiding maar ook ruimte voor eigen wensen.

Alleen maar liefde

Evelien en Barbara hebben de uitvaart van mijn moeder onvergetelijk gemaakt. In 1e instantie was ik sceptisch om nog voor het overlijden een afspraak te maken bij ons thuis om de uitvaart te bespreken. Maar achteraf is dit zo’n goed besluit geweest, omdat na het overlijden bepaalde moeilijke beslissingen al genomen waren en je vooraf rustig met elkaar keuzes kan overwegen. Van de 1e tot de laatste afspraak voelden Evelien en Bar als familie. Wederzijds respect, oog voor detail, je werk uit liefde doen en kennis van zaken….voor hen zo gewoon maar voor ons zo waardevol.

5 ***** de luxe

De begeleiding en de uitvoering van onze wensen heeft er mede voor gezorgd dat de verwerking soepel kon verlopen.

Fijn

Vanaf het eerste moment voel ik me comfortabel en gehoord bij Evelien. Ze toont oprechte interesse en past zich aan persoonlijke wensen aan, maar vergeet hierbij niet de dingen waar zij zelf voor staat. Ze maakt het onderwerp bespreekbaar op een fijne manier.

• Respect voor uw wensen

Warme ontmoeting met Evelien waardoor alles bespreekbaar is

Praten over eigen overlijden en afscheid, is iets wat vaak vooruit wordt geschoven. Het kan ook moeilijk zijn. Maar wat ben ik blij en dankbaar dat ik met Evelien contact heb opgenomen! Een aangename warme oprecht in je geïnteresseerde vrouw die weet waar ze over praat. Samen met haar bespreek je alle wensen en gedachten en daarna voelde ik zoveel rust omdat het nu geregeld is, en anders kan dan op de traditionele manier,, waar overigens niets mis mee is maar wat totaal niet bij mij past..

Grandioos

Het was precies zoals we voor ogen hadden. Perfect geregeld, geweldige locatie, liefdevolle begeleiding van begin tot eind. Werkelijk alles wordt uit handen genomen. Wij zijn zo blij dat we Evelien en Barbara aan onze zijde hadden. En nog steeds staan ze ons bij indien nodig!

Over Evelien Uitvaartverzorging

Evelien maakt alles rondom de uitvaart bespreekbaar en geeft professionele begeleiding bij afscheid. Deze pure en positieve kijk geeft erkenning, troost en kracht. Ze laat je zien wat er écht mogelijk is en biedt alle ruimte voor je eigen kijk en behoeftes.

Over Uitvaartscore.nl