Heel fijn en respectvol !

De uitvaart van onze moeder/schoonmoeder is mede door de fijne begeleiding van Evelien een mooie herrinnering geworden . Ze denkt in mogelijkheden en zet zich in om zoveel mogelijk wensen te vervullen. Zonder zich op te dringen droeg ze ideeen aan die maakte dat het een uniek en mooi afscheid was .

emotioneel en mooi

Beste Evelien , bij deze een reactie op de uitvaart van mijn zwager , Ik vond het een hele emotionele uitvaart zo buiten in de open lucht Het was ongebonden en je kon zo goed met elkaar wat praten en elkaar steunen , het was voor mij wel heftig wand Menno zijn zus was mijn vrouw en die is 22 mei overleden dus je begrijpt wel wat dat met je doet . Ik wens je alle goeds met je bedrijf en ga zo door . Vriendelijke groet Eddie Buitenhuis .

• Communicatie N.v.t.
  • Respect voor uw wensen

Met Evelien krijg je een waardevol afscheid.

Als iemand waar je van houd totaal onverwachts komt te overlijden zit je voor je gevoel in een horrorfilm. Als je dan een uitvaartverzorgster hebt die mee luisterd naar de verhalen van de familie over de overleden persoon en Echt mee denkt dat is zoveel waard. Ze komt met ideeën en weet ze ook waar te maken. Dan kom je uiteindelijk bij een afscheid die echt past bij de gene die je hebt verloren. Afscheid doet pijn,maar als je dan terug denk aan een liefdevolle afscheid brengt dat ook een glimlach op je gezicht. Dat doet Evelien.

• Respect voor uw wensen

Bij Evelien voelt alles heel snel, heel vertrouwd.

Om eerlijk te zijn is deze review niet helemaal neutraal want Evelien is een nichtje van mij. Het mooie is, dat ik ook nog eens stage loop bij haar en op die manier van dichtbij en achter de schermen kan en mag meekijken. Ik maak Evelien mee als een gepassioneerde en zeer betrokken professional die volkomen op haar plek is in deze toch wel bijzondere branche. Evelien is een innemende, ongedwongen persoonlijkheid met de bijzondere gave om feiloos te voelen waar de behoefte ligt. Juist ook in complexe situaties met emotionele gevoeligheden weet zij tactvol en effectief te handelen. Met haar achtergrond in de kinderpedagogiek en kennis van rouwverwerking is ze van grote waarde, helemaal wanneer het overlijden hiermee in verband staat. Echter de grootste kwaliteit van Evelien vind ik haar vermogen om binnen korte tijd een groot gevoel van veiligheid voor iedere betrokkene te creeeren. En dat is precies wat je wenst in zo'n situatie: een vertrouwdheid waarbinnen iedereen volkomen zichzelf kan zijn en alles bespreekbaar wordt. Heel bijzonder!

Luisteren is de kracht

Ze heeft de uitvaart van mijn opa schitterend geregeld. Door te luisteren en op de achtergrond te horen wie de persoon in kwestie was, kwamen er bij haar ideeën op die passend waren bij de persoon die we helaas moesten wegbrengen. Door jou hebben we op een unieke manier afscheid kunnen nemen van een zeer geliefd persoon. Evelien, hartstikke bedankt. Je hebt het echt super gedaan. Geweldig mooi om te zien hoe je ook de kleine kids bij de uitvaart betrok.

Betrouwbaar, respectvol en oprecht

Ik ken Evelien nu inmiddels een paar jaar en waardeer haar gedrevenheid, open manier van communiceren en haar oprechtheid. Ze kan enorm goed inschatten wat iemand nodig heeft in een lastige situatie zoals het organiseren van een uitvaart of zelfs al in het proces daarvoor. Ze pakt het daarbij praktisch aan zodat het zeker is dat op de dag van de uitvaart alles goed geregeld is maar mist daarnaast zeker niet de menselijk kant. Een van haar kernkwaliteit is dat ze goed kan luisteren zodat ze snel scherp heeft wat de wensen zijn en ook hoort wat er tussen de regels wordt gezegd.

Eén en al deskundigheid

Evelien heeft de uitvaart van mijn vader verrassend goed verzorgd. Op een plek die ik me vooraf niet als uitvaartlocatie had kunnen voorstellen, maar wat was het mooi en wat paste het goed bij ons. Evelien is een zeer deskundige uitvaartverzorgster, ze leeft zich in in de familie en komt met creatieve ideeën. Zo was ook de inzet van Luizter een gouden greep. Bovendien is ze zeer open over de kosten. Kortom, ze neemt alle zorgen van het regelen van een uitvaart uit handen.

• Respect voor uw wensen

Geweldig iemand als Evelien te hebben bij verlies van dierbare.

Al voor mijn man overleed kwam Evelien kennis maken. Er was gelijk een klik als persoon , maar ook in al onze wensen. Uiteindelijk heeft ze een prachtige, niet standaard, uitvaart voor ons geregeld. Alles was zoals wij dat wilden. Van Geweldige lokatie tot uitvoering van onder andere een dans, tot bijzonder vervoer en niet te vergeten het contact met haar na alles. Haar betrokkenheid, warmte en begrip was echt , en is nog steeds, geweldig. Ze is voor ons een dierbare vriendin geworden en we hopen dat dat lang mag voortduren.

Anders dan anders

Wat ben ik blij dat we Evelien gevonden hebben! Dankzij haar betrokkenheid, inzicht en buiten de hokjes denken, kreeg mijn moeder de uitvaart die bij haar paste. Intiem, speels en licht. Met een Volkswagenbusje, vrolijke muziek bij het graf, tekenen op de kist en bellenblazende kinderen. Evelien zorgde dat alles perfect was geregeld en helemaal klopte. Als wij even vastliepen in de te maken keuzes, hielp Evelien ons te luisteren naar ons gevoel en voor alles had ze een oplossing. Dankzij haar kijken we met een warm gevoel terug op een mooie begrafenis.

• Respect voor uw wensen

Evelien is een uitvaartverzorgster die de gevoelige snaren op juiste wijze weet te spelen!

Evelien heeft de uitvaarten van mijn vader en schoonmoeder begeleid. Ik was zeer tevreden. Niets was gek voor haar. Bijna alles was mogelijk wat we wilden gezien de Corona tijd. Inmiddels heeft zij kort geleden de derde uitvaart verzorgd van een broer van mijn zwager. Chapeau Evelien!

Zeer bekwame uitvaartverzorgster

Evelien heeft 2x voor ons een uitvaart geregeld. Ze denkt mee en neemt veel zorgen en geregel over. Ze weet een afscheid heel persoonlijk te maken zonder dat ze nadrukkelijk aanwezig is. Bij Evelien ben je geen nummer. Ook de nazorg is perfect en respectvol net zoals de uitvaart die zij regelt. Zij laat met recht uitvaarten leven.

Prima samenwerking

Regelmatig doe ik de cosmetische en haarverzorging van overledenen, voor Evelien Dit gaat altijd in prima overleg. De nabestaanden zijn altijd dankbaar na de verzorging, dankzij Evelien, die mij heeft ingezet !

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.

goed geregeld en menselijk

Uitvaartvideo.net heeft nu een aantal keren een video reportage of web stream mogen verzorgen voor Evelien Uitvaartverzorging. Evelien is betrokken en makkelijk in de omgang en kan zowel progressief zijn als conservatief de uitvaart vorm geven.

• Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Zo ingetogen en liefdevol.

Evelien is discreet, liefdevol en rust niet voordat alle wensen van de familie en overledene zijn uitgekomen. Onze moeder wilde in stilte gecremeerd worden met alleen haar kinderen, schoonzoons en kleinkinderen om haar heen en zo is het ook gegaan. We zijn haar erg dankbaar en kijken terug op een liefdevolle laatste groet.

Persoonlijke oprechte benadering.

Ik kende Evelien al persoonlijk voordat ik haar op de zakelijke manier leerde kennen. Een heel dierbare vriendin van mij is op een veel te jonge leeftijd te komen overlijden. Evelien heeft er écht alles aan gedaan om er een bijzonder en persoonlijk afscheid van te maken. Het heeft de pijn verzacht.

Ze is perfect

Evelien heeft zowel mijn vader 2 jaar geleden en dit jaar mijn moeder begeleid. Ze doet het helemaal zoals je het wilt zoals mijn vader het wilde en zoals mijn moeder het wilde alles was goed. Met mijn vader was het groots en met mijn moeder was het klein zoals mijn moeder het wilde. Ik dochter hoefde met Evelien nog een paar puntjes op de i te zetten en alles ging zoals ze mijn moeder het wilde. Bedankt hiervoor.

• Respect voor uw wensen

Evelien gaf ons een zo mooi mogelijke ervaring in de moeilijkste tijd van ons leven.

Lieve Evelien, Wat heb je ons in januari 2018 geholpen toen wij ons dochtertje laat in de zwangerschap verloren.. Je hebt er voor gezorgd dat wij alles zo mooi mogelijk hebben kunnen doen zoals wij wilde. Bedankt voor je oprechtheid, adviezen, dat je voor ons klaar stond en je warmte! Je stond continue voor ons klaar en hebt er echt voor gezorgd dat ons meisje met veel liefde herdacht kan worden. Bedankt lieve Evelien!

Uitmuntend verzorgd

Ik heb Eveline leren kennen, door een kennis waarvoor ze een uitvaart had geregeld, het was voor ons al duidelijk als we er zelf voor kwamen te staan, Eveline de uitvaart zou doen, het is een lief en warme persoonlijkheid, die open staat voor ideeen maar die ook zelf de optie s geeft hoe je op een mooie manier een afscheid kan regelen, we waardeerde ook zeer dat Eveline na een paar weken contact opnam en nog langs is geweest, en we nogmaals een nagesprek hadden, het klinkt raar misschien maar als het nodig is bel ik haar als eerste

Bijzonder mooi

Ondanks dat een uitvaart een bijzondere En emotionele dag is weet Evelien er iets moois van te maken. Evelien anticipeerde op situaties zoals met de kinderen die even niet met de situatie om wisten te gaan en maakte er ook voor hun een mooi afscheid van. Ze begeleid de uitvaart zo dat ze er is daar waar nodig en geeft het gevoel dat het vrijblijvend is...... echt mooi gedaan met een lach en een traan.

• Communicatie N.v.t.

Over Evelien Uitvaartverzorging

Evelien maakt alles rondom de uitvaart bespreekbaar en geeft professionele begeleiding bij afscheid. Deze pure en positieve kijk geeft erkenning, troost en kracht. Ze laat je zien wat er écht mogelijk is en biedt alle ruimte voor je eigen kijk en behoeftes.