Goed gevoel!

Bij het eerste telefonische contact was er gelijk een goed gevoel! Barbara is langs gekomen, en heeft de mogelijkheden verteld die er zijn. Er is een andere manier van opbaren i.p.v. op een koelplaat. Namelijk Thanatopraxie , een lichte vorm van balseming. Dit is bij onze moeder gebeurt! Vanaf het overlijden tot de crematie heeft Barbara ons goed begeleid. Hiervoor willen wij Barbara Hartelijk bedanken!

Indrukwekkend

Lieve Evelien, Barbara en Sarai, Nu alle drukte achter de rug is wil ik jullie 3-tjes, mede namens mijn familie, alsnog bedanken voor de warme liefdevolle en zeer professionele begeleiding tijdens en na de begrafenis van onze lieve maatje. Vanaf het eerste moment kregen wij het gevoel in goede handen te zijn. Wij hebben afscheid kunnen nemen van onze moeder op een manier die bij haar paste. Alles was tot in de puntjes verzorgd, niets werd aan het toeval overgelaten. Wat veel indruk op ons heeft gemaakt was jullie tijd en rust, de heldere persoonlijke communicatie, de zorgvuldige en toch relaxte sfeer, met af en toe een tikje humor. Een bijzonder hoofdstuk in ons leven is afgesloten en ondanks het verlies van onze lieve maatje houden we, voor een groot deel dankzij jullie, een mooie herinnering aan deze dag om de rest van ons leven te koesteren. Dank jullie wel daarvoor! .

• Respect voor uw wensen

Super geholpen, van het begin tot nazorg.

Direct bij het eerste telefoontje heel fijn en snel geholpen. Tijdens het eerste face to face gesprek werd ik geholpen door Saar. Een hele lieve fijne vrouw die je van a tot z heel fijn begeleid. Ondanks de vervelende situatie heeft zij ervoor gezorgd dat het een prachtig afscheid is geworden.

• Respect voor uw wensen

Warme en persoonlijke begeleiding met alle ruimte voor je wensen en rouwverwerking.

Evelien Uitvaartverzorging heeft ons fantastisch begeleid en bijgestaan in de moeilijke periode na het overlijden van onze (stief)vader. Evelien, Barbara en ook Bep die het rouwboeket verzorgde, gaan op zo’n persoonlijke en warme manier met je om en betrekken je bij elke stap en beslissing. Voor ons was het daarmee een meer geleidelijk en goed rouwproces, waar al direct na het overlijden alle ruimte voor was en wat we zo ook intenser hebben beleefd. Dit maakt dat we met een goed gevoel op een mooi afscheid terug kunnen kijken, waar alle ruimte was voor ons verdriet.

• Respect voor uw wensen

Heel fijn, persoonlijk en van onschatbare waarde!

Al voor het overlijden van mijn man kennis gemaakt met Evelien en alles samen besproken. Heel fijn dat er ideeën aangedragen werden die aansloten bij zijn wensen en onze wensen en behoefte. Fijn en persoonlijk contact ook weer afgestemd op wat wij nodig hadden. Vanaf overlijden echt gesteund gevoeld. Het opbaren thuis zo netjes en fijn geregeld. De uitvaart een mooi informeel samenzijn ,Dit maakte het voor ons allemaal wat minder zwaar. Met alle aanwezigen uiteindelijk de kist weg gedragen. Iedereen heeft samen met ons afscheid kunnen nemen. Mooier konden we dit niet wensen. Ik hoop dat iedereen zo'n fijne begeleiding mag ervaren tijdens een van de moeilijkste momenten in een mensenleven.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijke, professionele en warme begeleiding

Evelien en Barbara hebben de uitvaart van mijn beide ouders begeleidt. Doordat zij dit beide keren professioneel en betrokken hebben gedaan, was er voor ons ruimte om ons verlies te verwerken.

• Respect voor uw wensen

Was heel blij met evelien,alles was supersnel geregeld,ze nam alles uit handen en de begravenis was zeer sfeervol en voldeed aan alle eisen van mijn dochter Ook het boekje vooraf was perfect en een geruststelling voor mijn dochter.

• Respect voor uw wensen

Voor zover de ervaring in een dergelijke situatie fijn kan zijn, was mijn ervaring met Evelien uitvaartverzorging top! Erg behulpzaam, vriendelijk, denken werkelijk over alles mee en enorm rustgevend in een hectische periode. Bedankt voor alles!

• Respect voor uw wensen

Hele prettige begeleiding in een ontspannen sfeer. Evelien voelde perfect aan wat wij wilden

Uitstekende begeleiding, heel prettig contact, Evelien stond voor ons klaar, bood een luisterend oor, begreep goed wat wij wilden (herdenken en herinneren, geen afscheid en alleen maar verdriet) en handelde daar ook naar. We hebben na het overlijden van onze moeder en echtgenote een mooie week gehad; overlevende lag thuis in de woonkamer opgebaard, fijne voorbereiding op de herdenking en tot slot een indrukwekkende herdenking in Arminius in Rotterdam. En ook daarna hele fijne nazorg door Evelien!

• Respect voor uw wensen

De wijze waarop de uitvaart van onze geliefde is verzorgd was zeer prettig en op maat voor ons gezin

Bij het eerste telefonische moment was er direct het gevoel dat we met het juiste uitvaartondernemer contact hadden. Barbara stond open voor onze ( eerste ) wensen en dacht mee. De dagen voor de uitvaart regelmatig contact of er nog iets was dat er voor ons gedaan kon worden en of het goed ging met ons allemaal. We hebben de uitvaart op maat en precies zoals we wilden kunnen beleven en hier zijn we allemaal dankbaar voor.

Liefdevol

Toen mijn moeder overleed was het enige wat ik nog kon doen haar de uitvaart geven die ze verdiende. Samen met Evelien en haar team hebben we daar voor gezorgd. Samen kwamen we tot hele mooie ideeën en hebben wij ons echt gesteund gevoeld door de warme persoonlijkheid van Evelien. De Suite is prachtig en het was een fijn idee dat mijn moeder daar verbleef tot aan de crematie. De rouw en het verdriet is er maar het helpt als je de periode tussen het overlijden en de dienst zelf zo mag beleven met veel liefde en warmte.

• Respect voor uw wensen

Zo liefdevol en persoonlijk!!

Vanaf ons eerste gesprek met Evelien en Barbara in de Suite wisten we direct dat we de juiste keuze hadden gemaakt om de uitvaart van onze vader te begeleiden. Wat een liefdevolle dames en zoveel persoonlijke aandacht. Geen moeite teveel. Ook niet om nog op bezoek te komen bij onze vader tijdens diens verblijf in het Hospice te Zuid-Beijerland. Barbara heeft de hele uitvaart zo geweldig geleid, mede ondersteund door Sarai. Wij kunnen daarom terugkijken op een zeer mooi en waardevol afscheid en zijn jullie heel dankbaar voor alle steun en troost in een voor ons intens verdrietige tijd. Als laatste willen we ook nog een speciaal bedankje meegeven voor Bep omdat zij voor de prachtige bloemen heeft gezorgd.

• Respect voor uw wensen

Afscheid nemen met 100% liefde.

Afscheid nemen van iemand waarvan je weet dat er nooit meer op die manier van je gehouden wordt betekent Eveline Uitvaartverzorging inschakelen om het meest liefdevolle persoonlijke afscheid te bewerkstelligen.

• Respect voor uw wensen

Inlevend, creatief, zo mooi!

Vanuit mijn adoptie achtergrond is afscheid nemen een dingetje. Zacht uitgedrukt. Evelien heeft van dat dingetje iets heel moois gemaakt. Samen met haar collega’s wist ze het afscheid van één van mijn moeders en daardoor ook mijn geboortemoeder tot een liefdevol mooi en helend afscheid te maken. Niets was teveel. Alles was mogelijk. De sfeer, de locatie, de bloemen, de muziek, de dragers. Alles was precies zoals mijn moeder dat gewild zou hebben. En daardoor ik ook. Van het begin tot het eind en zelfs daarna was en is er zorg. Evelien en je hele mooie en liefdevolle team, nogmaals dank jullie wel!

Persoonlijke aandacht

Een ondernemer die luistert, meedenkt, het anders dan anders kan regelen en let op alle details.

• Respect voor uw wensen

Evelien Uitvaartverzorging heeft het helemaal begrepen hoe je verdriet ontzorgt.

De uitvaart zat er aan te komen dus ben ik ruim van te voren een gesprek aangegaan met Evelien en Barbara. Ik werd ontvangen in de Suite die voor mij direct een vertrouwde indruk gaf, omdat de ruimte een huiskamer idee creëert. We hebben de wensen besproken zoals bedacht en daar werd verder op geborduurd. Net na overlijden van mn vrouw is alles uit handen genomen, we mochten haar zelf gaan wassen en aankleden wat toch een mooie uitwerking op ons heeft gehad. De dagen erna , in de Suite, waar m'n vrouw " logeerde" was een mooie ervaring voor ons allen. Dat was al goed verzorgd, hapje en drankje om maar wat te benoemen. De hele uitvaardag is voor ons onvergetelijk geworden door het ontzorgen van Evelien en haar team. Het heeft een indrukwekkend gevoel achtergelaten waar we aan terug kunnen denken. Nog Hartelijk bedankt.

• Respect voor uw wensen

Een uitvaart zonder zorgen en meer....

Na het ovelijden van een dierbare is er veel verdrieten staat je hoofd er niet naar om je bezig te houden met alle zaken die geregeld moeten. Aan de andere kant wil je ook een mooie uitvaart waarbij je recht doet aan een leven wat geëindigd is. Wat is het dan fijn om " team Evelien " te hebben die direct na het eerste telefoontje aan de slag gaat van de overplaatsing naar De Suite tot en met het laatste moment in het uitvaartcentrum. Voor ons is Evelien de steun en toeverlaat geweest in de week na het overlijden van onze moeder en oma. Evelien heeft adviezen gegeven op een manier dat je zelf je keuzes kunt maken. De regie lag bij ons! Dit heeft voor ons als gezin gezorgd voor een prachtige uitvaart op een manier die zo paste bij het leven van mijn moeder, zeker de laatste jaren waarin het afscheid helaas geleidelijk heeft plaatsgevonden. Het was een "groots" afscheid met een klein gezelschap wat mooi , integer , warm en respectvol is verlopen. Van de samenkomst in de Suite , de rit naar het crematorium in Crooswijk tot en met het laatste moment is fantastisch verlopen Het moment van afscheid nemen wil je eigelijk nooit maar het hoort bij het leven . Als het dan na het overlijden zo begeleid wordt kun je alleen maar dankbaar zijn en terugkijken op een mooi afscheid , eigenlijk meer terugkijken op een leven van een fantastische moeder. Je gaat , zeker ook door na de nazorg van Evelien , nog meer beseffen hoe mooi het is geweest met elkaar , dat is prachtig om te ervaren. Veel dank aan Evelien en haar team .

Professioneel icm persoonlijke support

Evelien en Sarai hebben mij en mijn moeder uitstekend ondersteund en geadviseerd met het regelen van de uitvaart van mijn vader. Niet alleen voor en tijdens de dienst waren ze elk moment van de dag beschikbaar, maar ook de nazorg is fantastisch en oprecht. Evelien en Sarai, dank nogmaals voor jullie betrokkenheid en troost in deze moeilijke periode. Ik ben erg blij dat jullie - weliswaar onder droevige omstandigheden - op ons pad zijn gekomen en gebleven.

• Respect voor uw wensen

Afscheid met verdriet en liefde

Wat een hele moeilijke paar dagen waren, waarin alles misliep. Was Evelien daar om ons te helpen. Ik voel me gesteund gehoord en geliefd. Ik had mijn moeder geen betere plek kunnen wensen dan bij Evelien .

• Respect voor uw wensen

Heel fijn en persoonlijk geholpen in een moeilijke periode

Daar zit je dan, op een heel verdrietig moment moet je op zoek naar uitvaartverzorging. Misschien wel midden in de nacht, zonder enig eerder onderzoek, net als wij. Dan ga je zoeken, maar waar naar? Gelukkig kwamen wij via Google Evelien tegen. Naar aanleiding van haar verhaal op haar website hebben we gebeld en zijn vervolgens heel persoonlijk, eerlijk en oprecht geholpen. Evelien voelde heel goed aan wat wanneer nodig was en wat ook juist even niet. Dacht mee, gaf advies waar nodig en was tussen het overlijden van onze vader en de uitvaart heel flexibel en bereikbaar. Alles mocht en kon. Daarbij voelde ‘De suite’ als een warme en fijne plek ondanks dat het eigenlijk de laatste is waar je wil zijn. Ook op de dag van de uitvaart zelf (ont)zorgde Evelien en Barbara voor een fijne dag. Een dag, voor een groot deel dankzij hen, om nooit meer te vergeten.

• Respect voor uw wensen

Een perfect geregelde goede uitvaart.

Wij willen de dames van Evelien Uitvaartverzorging hartelijk bedanken voor hun vakkundige werkzaamheden, en ook voor hun sympathieke werkwijze. Zij hebben veel hulp en steun geboden in deze voor ons verdrietige periode. Ook hun goede ideeën voor alternatieve oplossingen waren heel waardevol. Dit totaal leverde een goede uitvaart op waar wij met een tevreden gevoel op terug kunnen kijken. Dat gunnen we iedereen (wanneer het daarvoor tijd is). Marijke (partner); Robert (zoon).

• Respect voor uw wensen

Klantgericht; met een creatieve en empathische inzet, luisteren naar de klant.

Bij de eerste kennismaking ontstond er een ‘klik’, mede door hun open, vriendelijke en creatieve houding. Geen ‘zakelijke en bedrijfsmatige’ opstelling, maar luisteren naar en meedenken met wat wij wel en niet wilden. Dankzij deze houding en hun adviezen was de uitvaart van mijn vrouw precies zoals wij het wilden; weliswaar een ‘zwarte dag, maar zeker geen zwarte uitvaart’

Een warm bad!

Door Evelien, Barbara en Sarai zijn we geweldig begeleid na het overlijden van onze moeder en oma. Ondanks dat de week tussen het overlijden en de uitvaart verdrietig was, hebben we dankzij hen prachtige herinneringen gemaakt en kijken we terug op een hele mooie uitvaart. Niets was teveel en alles kon. Ik denk nog elke dag aan de periode pas na het overlijden, met een lach en een traan. We zijn jullie enorm dankbaar <3

• Respect voor uw wensen

Hartverwarmend en zeer betrokken bij de nabestaanden.

Evelien woont bij ons op het dorp en door de advertenties in de dorpskrant bleef zij me altijd bij. Toen mijn schoonvader overleed heb ik mijn familie op Evelien geattendeerd en daar heb ik en de familie geen moment spijt van gehad. Het voelt 'gek' om tegen mensen te zeggen; als je een overlijden hebt in je familie ga naar Evelien, maar het liefst doen wij dat allemaal wel, want wat een geweldig Team heeft Evelien naast zich staan en wat fijn om deze dames, ondanks de verdrietige situatie, te hebben leren kennen.

• Respect voor uw wensen

Precies de juiste, persoonlijke, no-nonsense begeleiding naar het afscheid.

Mijn broer en ik maakten kennis met Evelien en Barbara toen onze moeder op sterven lag in hospice Cadenza. Ze waren ons aanbevolen en we begrepen al snel waarom. Ze waren betrokken, op een positieve manier, en maakten het voor ons echt makkelijker. Na het overlijden van onze moeder, werden we uitstekend begeleid en werd er prettig met ons meegedacht, in een gemoedelijke sfeer, over de details van de uitvaart. Zo werd het een uitvaart op maat waar onze moeder trots op zou zijn geweest. Ze haalden weliswaar het verdriet niet weg maar persoonlijk ervoer ik het als verzachtend. Ook de nazorg hebben we als zeer prettig ervaren. De nabestaandendesk bijvoorbeeld, was iets waar we zelf niet op zouden zijn gekomen... en het boekje met persoonlijke herinneringen is prachtig. Kortom: een dikke tien!

Over Evelien Uitvaartverzorging

Evelien maakt alles rondom de uitvaart bespreekbaar en geeft professionele begeleiding bij afscheid. Deze pure en positieve kijk geeft erkenning, troost en kracht. Ze laat je zien wat er écht mogelijk is en biedt alle ruimte voor je eigen kijk en behoeftes.

Over Uitvaartscore.nl