Het afscheid van mijn lief, was warm en liefdevol, dankzij mevr. van Heeswijk.

Door mijn werkzame leven, beroeps militair bij explosieven opruiming dienst, ben ik een man van details, alles moet tot achter de komma kloppen. Mevrouw van Heeswijk, heeft van het afscheid een monument van herinnering gemaakt. Warm en liefdevol, zoals zij het heeft geleid, zeer betrokken. Het verdriet wordt er niet minder om, maar wel draagbaarder. Met veel dank denk ik er aan terug, en ben haar heel dankbaar.

• Organisatie van de uitvaart

Door Anja kijken wij terug op een uitvaart die paste bij wie onze moeder was.

Anja kon alle officiële zaken die nu eenmaal bij een overlijden en een uitvaart horen, goed en efficiënt regelen en nam ons zo veel zorg uit handen. Maar ze voelde ook goed aan hoe wij het afscheid vorm wilden geven, dacht met ons mee en deed suggesties waar wij veel aan hadden.

• Organisatie van de uitvaart

Een warm afscheid waar we met een goed gevoel op terugkijken.

Anja heeft er op een professionele, empathische en vriendelijke manier voor gezorgd dat wij op een mooie, waardige manier afscheid konden nemen van onze (schoon-)moeder en oma. Zij heeft ons in een lastige tijd op een hele prettige manier ontzorgd. Alles, van bloemen tot kaarten tot de financiële afhandeling was uitstekend geregeld. Wij zijn haar zeer erkentelijk.

Goed verzorgd.

De crematie van mijn vader was door Anja goed geregeld en verzorgd. Wij zijn dankbaar voor een mooi en waardig afscheid.

• Begeleiding
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Alles net verzorgd

Wij hebben mama een heel mooi afscheid kunnen geven.

Persoonlijk

Zeer betrokken en geduldig

• Organisatie van de uitvaart

Warmte en betrokkenheid was top

Top,in deze moeilijke en verdrietige tijd hebben wij van Anja warmte en betrokkenheid ervaren.Anja had een luisterend oor en dacht mee..Verder worden al die extraatjes ook zeer gewaardeerd..Tekst / woorden in het Italiaans .

Helemaal perfect

Betrokken, empathisch denkt mee ,alles goed doordacht helemaal top

• Organisatie van de uitvaart

Warm en liefdevol en betrokken

Als het moment daar is dat je van iemand afscheid moet nemen, wil je het goed doen want het kan immers maar een keer. En dan is het fijn dat er iemand voor je is die van het begin tot het eind je met alles helpt. Geen vraag is te gek overal is een oplossing voor En dit geeft zo’n fijn en warm gevoel dat je op dat moment er niet alleen voor staat Dit was voor ons een hele fijne ervaring

Goed geregeld

Duidelijke communicatie, goed geregeld, betrokken

uitstekend

Anja heeft een prima rol gespeeld om ons behulpzaam te zijn met de rouwkaarten, de crematie. Ze is inlevend, betrokken, heeft mensenkennis. ze is voor ons een steun geweest.

Betrokken en zorgvuldige uitvaartverzorgster

Anja is betrokken, zorgvuldig en heel goed bereikbaar voor alle vragen die tijdens het plannen van kaart, liturgie en uitvaart opkomen. Wij kunnen haar van harte aanbevelen.

• Organisatie van de uitvaart

Fijne deskundige persoon die vertrouwen en steun geeft

Anja was een persoon die al na de eerste kennismaking een soort van rust bracht in de toch wel eerste onrust na het overlijden van mijn moeder. Gedurende de periode na het overlijden en naar de uitvaart toe, heeft zij ons gestuurd, maar ook (zoals ook echt nodig is) de touwtjes in handen gehouden zodat wij onze wensen goed konden realiseren. Er komt veel op je af na een overlijden én je hebt toch een soort stress of alles wel geregeld is en vooral of iedereen zich kan gaan vinden in onze wensen en de wijze van uitvaart. Ze heeft ons hierin laten gaan en wanneer nodig aangegeven wat wanneer wel nodig was en wat (nog) niet hoefde. Heel prettig.

• Organisatie van de uitvaart

Zeer persoonlijk en compleet ontzorgend

Een begrafenis regelen blijft natuurlijk iets geks en ook vervelends. De ervaring met de traditionele begrafenisondernemers gaven mij altijd het gevoel van afstand, in plaats van echt medeleven en het passend willen maken van de uitvaart naar de behoeften van de nabestaanden. Bij Anja waren deze twee zaken dus wel het geval! Het kan dus nog. Al voor mijn moeders overlijden had ik contact met haar en dacht ze ontzettend mee. Tot in de kleinste details heeft Anja zaken uitgedacht en regelt ze het ook. Daarbij is ze zeer transparant in het kostenplaatje. Maar daarnaast voelt het vertrouwd en als iemand die echt met je optrekt in het proces. Ze laat niets aan het toeval over. Alles is strak geregeld en van tevoren gedubbelcheckt. Ik kan niet genoeg uitdrukken hoe Anja deze vervelende gebeurtenis tot iets moois heeft weten te maken. Daarom kan ik iedereen Anja van Heeswijk aanraden als uitvaartverzorgster: u zult geen spijt krijgen!

• Organisatie van de uitvaart

Accuraat, zeer betrokken, niets overhaast veel eigen inbreng

Vanaf begin zeer betrokken. Veel aandacht voor wensen van de gezinsleden. Zeer accuraat bij de voorbereidingen voor rouwkaarten, rouwadvertentie en de daadwerkelijke crematie. Anja geeft je alle gelegenheid om besluiten te nemen m.b.t. de crematie, teksten en fotocollage tijdens de crematie. Haar eigen inbreng hebben we zeer gewaardeerd en was ook erg mooi.

• Organisatie van de uitvaart

Zeer tevreden over de persoonlijke wijze waarop Anja de uitvaart van mijn moeder heeft begeleid.

Her contact met Anja was steeds prettig. Altijd een luisterend oor en een goed advies. Alles is geheel naar wens verlopen. We hadden ons niet beter kunnen wensen!

Zeer betrokken.

Wij hebben de zorg van Anja als hartverwarmend, betrokken en attent ervaren. Contact verliep heel goed via mail, telefoon en app. Voldeed aan al onze wensen en kwam ook met suggesties en advies.

uitstekend

Onze ervaring was prima Anja heeft aan al onze wensen voldaan ,niets was ze teveel . Ze krijg van ons een 10 met een griffel

• Respect voor uw wensen
  • Organisatie van de uitvaart N.v.t.

Geweldig en uiterst professioneel

Anja heeft perfect aangevoeld wat voor een afscheid wij voor onze vader voor ogen hadden. Ook heeft zij alle inspanningen verricht om dit op de door ons gewenste datum te laten plaatsvinden. Maar ook het meedenken en oplossingsgericht werken hebben wij als zeer positief ervaren. Kortom alles is naar wens geregeld en georganiseerd.

• Organisatie van de uitvaart

Warme,betrokken begeleiding in een verdrietige periode.

In een moeilijke,verdrietige periode was Anja een enorme steun voor ons allemaal! Alles was bespreekbaar en er werd goed met ons meegedacht. Niets dan lof! Helga en familie.

Alles prima verzorgd

Alles prima verzorgd

• Organisatie van de uitvaart

Anja is warm en betrokken persoon

Anja heeft ontzettend haar best gedaan om de uitvaart goed te laten verlopen zelfs een wijziging van het graf nog mogelijk te maken op het laatste moment.

• Organisatie van de uitvaart

Een goede ervaring bij een nare gebeurtenis.

Vriendelijk en behulpzaam . Helpt bij het maken van keuzes.

Prettig

Reageert snel en komt de afspraken keurig na.

• Organisatie van de uitvaart

Anja begrijpt persoonlijke behoeften en weet dit waar mogelijk uit te voeren.

Ik vroeg Anja voor de uitvaart omdat ik gehoord had dat ze persoonlijke wensen zo goed uitvoert (waar mogelijk). Mijn ervaring is dat dit zeker klopt, aangevuld met een mooie verrassing van haar met vlinders en nog wat kleine dingen. De 2e keer dat we haar nodig hadden bleek ze ook ontzettend goed om te gaan met meningsverschillen tussen 2 zussen. Ze weet het gesprek gaande te houden en geeft haar goede advies. Ook het gesprek na het afscheid heb ik als heel prettig ervaren.

Dr Reilinghplein 6 4141DB Leerdam

06 – 12 75 62 66