Zeer prettige samenwerking; warm en liefdevol.

Fijn om met Anja samen te werken; Anja is duidelijk en luistert perfect naar de wensen van de nabestaanden en geeft ook fijne adviezen. Van A tot Z is alles goed geregeld en dat geeft veel troost tijdens deze moeilijke periode.

• Organisatie van de uitvaart

Warm, invoelend en complete verzorging

Vanaf het begin tot en met het einde werd alles verzorgd en goed geregeld, op een warme en meelevende manier. Gaf ons heel veel vertrouwen.

• Organisatie van de uitvaart

Anja voelt goed aan waar de behoeftes liggen.

Anja komt rustig en begripvol over. Ze heeft haar zaakjes goed op orde.

• Organisatie van de uitvaart

Bekwame en bezielde verzorging van a tot z

Vanaf het moment dat we de hulp ingeroepen hebben, stond Anja voor ons klaar. Met overzicht en juiste attitude heeft ze ons ontzorgd. Zeker ook haar werknemer die mijn moeder na het overlijden heeft verzorgd verdient een groot compliment. En financieel was er geen verrassing. De overzichtelijke begroting, bleek uiteindelijk ook goed te kloppen.

Goed geregeld

Rustig medelevend en begaan alles perfect begeleid en geregeld

• Organisatie van de uitvaart

Anja heeft de uitvaart van mijn echtgenote heel mooi verzorgd

De hulp en de steun van Anja hebben mijn vrouw en ik, zij was al voor haar overlijden betrokken, als zeer warm ervaren.

• Organisatie van de uitvaart

Perfect geregeld met een persoonlijk touch!

Anja heeft ons tijdens de verzorging van de gehele uitvaart perfect bijgestaan. Zij was zeer betrokken en heeft ons heel goed begeleid en geadviseerd. Ze was benaderbaar, voelde de sfeer goed aan en heeft veel werk uit handen genomen. Anja is een warme persoonlijkheid waar je je snel bij op je gemak voelt waardoor ze vanaf de kennismaking vertrouwen gaf. Ook het stukje nazorg hebben wij zeer gewaardeerd. Kortom, we zijn zeer tevreden en kunnen geen enkel minpunt noemen. Chapeau Anja! Jan en Elly Stegen

• Organisatie van de uitvaart

We kunnen terug kijken op een mooi en warm afscheid van mijn vader

Anja heeft een goed inlevingsvermogen. Ze voelt goed aan wat de wensen en behoeftes zijn. Buiten het regelen heeft ze ons ook erg gesteund tijden het rouwproces. Nogmaals, bedankt voor alles Anja!

Klasse

Heel positief, mevrouw denkt mee en ontzorgt

• Organisatie van de uitvaart

Een betrokken, professionele uitvaartleidster.

Een betrokken en uitermate warm contact. Zeer professioneel en zeer scherp op de details van zowel de rouwkaart en eventuele krantenadvertenties en de uitvaart zelf.

• Organisatie van de uitvaart

'Accuraat & adequaat' en uiterst behulpzaam en vriendelijk

'Accuraat & adequaat' en uiterst behulpzaam en vriendelijk, zo hebben wij de uitvaart en de organisatie eromheen ervaren. Anja heeft ons als familie goed geholpen in het voorbereiden van het afscheid. Ze weet op de juiste momenten het beste advies te geven. Ze heeft oog op details en is erg servicegericht. Haar warmte en rust die zij uitstraalt bied voldoende ruimte om de juiste gewenste keuzes te maken. Anja neemt dan ook voldoende tijd om het gehele proces tot ook 'ver' na de begrafenis op een transparante wijze in gezamenlijk te doen. Helaas blijft een begrafenis een onderdeel in ons leven. Maar voor de juiste persoon op het juiste moment, kunnen wij Anja zeker aanbevelen om de organisatie op zich te nemen.

• Organisatie van de uitvaart

Uitstekend geregeld geen omkijken aan

Alles is door Anja op de puntjes geregeld elke dag kwam ze om weer een stap verder tegaan dat was zo heerlijk dat je niet alles in één keer hoeft te regelen en de afhandeling is ook meer dan menselijk ik kan iedereen Anja aanbevelen ze neemt alles uit handen

Goede uitvaartzorg

Alleen maar goede ervaring van begin tot eind. Leeft erg met de nabestaanden mee. Doet alles in overleg. Mooie uitvaart precies zoals de bedoeling was

• Organisatie van de uitvaart

Heel fijn door Anja geholpen na het overlijden van mijn lieve vader

Anja is een hele fijne, meelevende vrouw. Heeft met ons meegedacht en onze wensen goed begrepen en uitgevoerd. Ze nam alle tijd. Was voor mijn moeder ook heel lief, nam een bloemetje mee toen mijn moeder jarig was, 2 dagen na het overlijden van mijn vader. Het gesprek ca. 4 weken na de uitvaart was ook fijn. Ze heeft er toen nog voor gezorgd dat wij de as van mijn vader nog voor onze vakantie konden ophalen, wij vonden dat nl. belangrijk. Wij raden Anja zeker aan! Nogmaals bedankt voor alles, ook namens mijn moeder en zus.

• Organisatie van de uitvaart

Anja heeft de uitvaart heel goed geregeld wij waren heel tevreden met Anja . beter kon het niet ook konden we goed met haar praten ze was er voor ons allemaal ze is een top vrouw .

• Organisatie van de uitvaart

Het afscheid van mijn lief, was warm en liefdevol, dankzij mevr. van Heeswijk.

Door mijn werkzame leven, beroeps militair bij explosieven opruiming dienst, ben ik een man van details, alles moet tot achter de komma kloppen. Mevrouw van Heeswijk, heeft van het afscheid een monument van herinnering gemaakt. Warm en liefdevol, zoals zij het heeft geleid, zeer betrokken. Het verdriet wordt er niet minder om, maar wel draagbaarder. Met veel dank denk ik er aan terug, en ben haar heel dankbaar.

• Organisatie van de uitvaart

Door Anja kijken wij terug op een uitvaart die paste bij wie onze moeder was.

Anja kon alle officiële zaken die nu eenmaal bij een overlijden en een uitvaart horen, goed en efficiënt regelen en nam ons zo veel zorg uit handen. Maar ze voelde ook goed aan hoe wij het afscheid vorm wilden geven, dacht met ons mee en deed suggesties waar wij veel aan hadden.

• Organisatie van de uitvaart

Een warm afscheid waar we met een goed gevoel op terugkijken.

Anja heeft er op een professionele, empathische en vriendelijke manier voor gezorgd dat wij op een mooie, waardige manier afscheid konden nemen van onze (schoon-)moeder en oma. Zij heeft ons in een lastige tijd op een hele prettige manier ontzorgd. Alles, van bloemen tot kaarten tot de financiële afhandeling was uitstekend geregeld. Wij zijn haar zeer erkentelijk.

Over Uitvaartscore.nl