Anja Luistert goed naar de signalen en weet deze om te zetten in de juiste keuzes

In de vele emoties die je doormaakt weet Anja zonder dwingend te zijn goed te sturen en je zelf te laten kiezen in de vele zaken die geregeld moeten worden en dat goed te begeleiden, en zorgzaam te zijn.

Warm , betrokken en professioneel

Na het overlijden van onze vader was en is Anja de persoon waar we op terug kunnen vallen. Anja hebben wij ervaren als een warm, betrokken mens. Ze verstaat de kunst om onze wensen te vertalen in concrete acties, maar heeft ook aandacht voor ons verdriet. Dit heb je dan juist zo hard nodig. We kijken met een heel goed warm gevoel terug op het afscheid. Niet alleen de uitvaart, maar ook daar voor en er na. Alles is zo fijn verlopen, daar zijn we heel dankbaar voor! Anja super bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt en nog doet! Lieve groet, mede namens onze moeder, Conny en Eveline

Anja is erg betrokken

Anja is een rustgevende betrokken factor in een droevige situatie. En denk erg met je mee in alle mogelijkheden Voor tijdens en naar de begrafenis

• Organisatie van de uitvaart

Erg meelevend. Alles perfect geregeld.

• Organisatie van de uitvaart

Alles zo super verzorgd ,,,alle wensen die we hadden zijn gebeurt Het was een hele mooie uitvaart ,,we kijken met een warm hart hierop terug,, Alleen maar hele mooie herinneringen,, en ook, vond ik de nazorg voor me moeder en ons super fijn. ,,, alles tot in de puntjes geregeld,,, Ahja van Heeswijk super bedankt voor alle goede zorgen Ze is echt een mensen mens Liefs hennieta sahetapy

• Organisatie van de uitvaart

Ultieme zorgzame begeleiding in een zo moeilijke tijd

Heel moeilijk om kort samen te vatten wat Anja voor mij betekend heeft in deze moeilijke tijd. Altijd bereikbaar en altijd met een luisterend oor en passend advies. Ik had elders geen betere, persoonlijke, lievere empathische begeleiding gekregen.

• Organisatie van de uitvaart

Een deskundig en betrokken uitvaartbranche.

Anja is betrokken en deskundig als begeleidster. Altijd een snelle reactie op vragen. Een fijn persoon.

• Organisatie van de uitvaart

Uitvaart was perfect geregeld,.

Mooie uitvaart. Ook de uitvaart polissen zijn ook opgevraagd. Keurig geregeld!!!.

Meedenkend en medelevend

Een uitvaart regelen is moeilijk maar met behulp van Anja die mee denkt word er veel uit handen genomen. Ze regelt werkelijk alles! Ook is ze netjes en zoals bij ons een hele kleine besloten uitvaart gebeurt met veel respect.

Warm, respectvol, betrokken en meedenkend, dat is Anja van Heeswijk

Bij het naderende afscheid van mijn vader hebben wij al met Anja van Heeswijk mogen spreken. Dit voelde direct goed. Na het overlijden heeft Anja ons in alle facetten ontzorgd, wat ons ondanks het verdriet veel rust heeft gegeven. Echt alles hebben wij met Anja op een warme, respectvolle manier kunnen bespreken. Ook zijn wij bijzonder tevreden hoe de uitvaartplechtigheid mede door Anja is verlopen. Hoewel het verdriet van het verlies groot blijft, zijn wij Anja dankbaar voor de manier hoe zij vanaf het eerste gesprek tot aan de nazorg ons heeft begeleid.

• Organisatie van de uitvaart

Met respect en liefde vol

Met het verlies van een dierbare en Anja aan je zijde, dan heb je een afscheid die voldoet aan je wensen. Anja nogmaals erg bedankt voor je steun en je goede hulp. Was een uitvaart die opa gewenst had.

Warm en liefdevol

We werden op een warme, respectvolle manier door alles heen begeleidt door Anja. Ze denkt mee, kan mensen goed inschatten.

• Organisatie van de uitvaart

Een prachtige begrafenis, deskundig, in harmonieuze samenwerking voorbeid

Ria heeft een prachtige begrafenis gehad. Een begrafenis waar zij recht op had gezien haar grote liefde voor ons en anderen. Grote en mooie zorg is verleend aan haar zelf. De voorbereiding van de begrafenis ging in heel goed overleg met ons gezin en in een harmonieuze sfeer en grote betrokkenheid van jou Anja, Alles verliep heel planmatig en strikt op tijd, wat in zo’n korte tijd best een grote uitdaging is. Uiteindelijk is de begrafenis geheel en zonder fouten verlopen zoals voorbereid. Dank je wel Anja, je was er voor ons, voor, tijdens en na de begrafenis. Super.

• Organisatie van de uitvaart

alles ging prettig van begin tot eind

anja was duidelijk betrokken begripvol stond open voor alle suggesties

• Organisatie van de uitvaart

Dit was de tweede keer dat we gebruikt maakten van de diensten van “Anja van Heeswijk uitvaartzorg”. Ook deze keer weer een fijne begeleiding en coaching. Heel lief en zorgzaam. Hartelijk dank daarvoor. Ondanks het verdriet was het een fijne ervaring.

• Organisatie van de uitvaart

Een vrouw met een heel mooi talent.

Anja van Heeswijk is een vrouw die haar vak verstaat. Ze luistert, ze is betrokken, ze helpt, ze denkt mee, ze troost, maar dan allemaal net iets meer. Wij voelden ons zeer op ons gemak bij haar. De uitvaart was tot in elk detail verzorgd, dit is echt dankzij haar inzet een uitvaart geworden waar wij allemaal op terug kijken met een heel warm gevoel. Ook de nazorg is fantastisch en dat is net zo belangrijk als de zorg tijdens het regelen van de uitvaart en de uitvaart zelf. Anja is een vrouw met een heel mooi talent.

• Organisatie van de uitvaart

Een uitvaart precies zoals wij hem voor ogen hadden

Anja is een begripvolle, kundige en betrokken uitvaartverzorgster. Ze liet alle ruimte voor de gewensfe persoonlijke invulling van de uitvaart en gaf daar waar nodig sturing aan de voorbereiding. Ze toonde initiatief maar liet uiteindelijk alle keus aan ons. Ook qua bereikbaarheid niks dan lof. Als ze haar telefoon niet opnam, belde ze altijd snel terug. Al met al een hele fijne ervaring in een periode vol verdriet.

• Organisatie van de uitvaart

Goede, betrokken, zorgzame, meedenkende uitvaartzorg

We hebben Anja ervaren als een warm persoon. Ze dacht heel goed mee en kwam met goede tips en adviezen. Alles was bespreekbaar en niks was te veel. We zijn erg dankbaar voor haar tijd en inzet tussen overlijden en begraven, maar ook over de nazorg.

• Organisatie van de uitvaart

Warm, betrokken en alles tot in de puntjes geregeld, wij kijken terug op een mooi afscheid.

Ontzorging en begeleiding na overlijden van een dierbare. Door haar persoonlijke benadering en goed te luisteren naar de wensen van de nabestaanden, kijken wij terug op een mooi en warm afscheid van onze moeder. Tot in de puntjes verzorgd door Anja.

Anja maakt het verschil.

Anja, jij was er voor ons in die moeilijke en verdrietige tijd voor, tijdens en na het overlijden van mijn vader. Je zorgde ervoor dat alles goed geregeld werd en als we ergens over twijfelde hielp jij ons om een weloverwogen beslissing te nemen. Dankzij jou kunnen we terugkijken op een heel mooi afscheid en dat is bijzonder waardevol voor ons. Dank je wel!

Warm en hartelijk.

We hebben de uitvaart,van Anja van Heeswijk,als warm en hartelijk ervaren. De persoonlijke benadering en inleving van de situatie geeft een aangename samenwerking. Hoewel een uitvaart een triest gebeuren is het fijn als je goede begeleiding krijgt waardoor je er later er met een fijn gevoel aan terug kan denken. We zijn, Anja van Heeswijk Uitvaartzorg,daar dankbaar voor. Groeten Gerda

• Organisatie van de uitvaart

Anja is wie je nodig hebt als het verdriet te groot is

Anja is een warme vrouw die jouw behoeftes en wensen op nummer 1 zet. Ze neemt je alles uit handen en je kunt erop vertrouwen dat het meer dan goed komt.

• Organisatie van de uitvaart

Betrokken en tot in de puntjes verzorgd

Hartelijk, betrokken en neemt veel uit handen en staat open voor eigen ideeën en werk. Fijn om zo samen met Anja de uitvaart tot een mooi en plechtige samenzijn te hebben gemaakt.

Betrokken

Ondanks het verdriet bij de nabestaanden heeft Anja een geweldige prestatie geleverd. De aandacht, verzorging en zeker het persoonlijke is een hele grote pluspunt.

Persoonlijk en betrokken

Anja dentk mee, geeft goed advies en heeft een persoonlijke betrokkenheid die we zeer prettig vonden. Deze persoonlijke benadering is erg welkom in een moeilijke periode. De betrokkenheid gaat verder dan enkel de uitvaart, Anja doet haar werk met hart voor de nabestaanden.

Over Uitvaartscore.nl