Bij Parel keukens is de klant echt koning. De kennis en kunde bij mijn keuken ontwerp is grandioos. Ook het afhandelen van de restpuntjes na plaatsen werd top opgepakt.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Wat een Parel van een keuken!

Na veel bezoeken aan keukenzaken kwamen wij uiteindelijk terecht bij Parel Keukens in Almere. De showroom is klein maar de ontvangst was groots. Uitermate hartelijke mensen waarvan al snel bleek dat ze werken met verstand van zaken. Na het bezoeken van grote showrooms met weinig geïnteresseerd personeel dan wel medewerkers die op zich wel interesse hadden maar niet in het bezit waren van de creatieve geest voor het ontwerp van onze nieuwe keuken was dit voor ons een verademing. Parel en wij gingen niet over één nacht ijs. Voor ons gold dat we liever steeds verder schaafden aan onze ideale keuken dan dat we door teveel snelheid beslissingen zouden nemen die we achteraf zouden betreuren. Parel voelde dat feilloos aan en bleef telkens weer nieuwe ideeën aandragen. Het van tevoren bepaalde tijdspad kwam daarbij niet in gevaar. We voelden ons hier op ons gemak, ver weg van de eerder bezochte bedrijven die met te grote snelheid aasden op onze handtekening onder de verkoopopdracht. Het resultaat is een werkelijk schitterende keuken die geheel voldoet aan onze wensen. Aan ieder gewenst detail is, dankzij de expertise van Parel keukens, gedacht. Wat een mooi bedrijf is dit. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie keuken en gebruik maakt van het vakmanschap van de medewerkers van deze keukenzaak.

Onze Parel keuken

Bij Parel keukens heb ik mijn keuken en tegels uitgekozen. Omdat ik graag een aanspreekpunt wilde hebben, heb ik de complete verbouwing van mijn nieuwbouw woning ook door Parel Keukens laten uitvoeren. De verbouwing verliep binnen de afgesproken termijn. Daar was ik heel erg blij mee. De werkzaamheden waren keurig en vakkundig uitgevoerd. Tijdens de verbouwing werd ik steeds op de hoogte gehouden over de gang van zaken en de planning. Zo wist ik altijd hoe de verbouwing verliep. Ik werd goed geadviseerd en mijn vragen goed en duidelijk beantwoord. ook tijdens de verbouwing. Ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe woning. Ik zal zeker Parel keukens aan iedereen aanraden.

Tegelaankoop

Ik heb tegels gekocht voor mijn nieuwe woning. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Een zeer prettige communicatie met de monteurs, en zij hebben echt vakwerk geleverd. Ze hebben alle tijd genomen om hun werk goed te doen.

Topbedrijf

Het gehele traject van oriëntatie, advies, bestelling tot en met plaatsing van onze keuken in perfect verlopen. Het meest belangrijke van het uiteindelijke resultaat is vanzelfsprekend de plaatsing van de keuken en die voldoet geheel aan onze verwachtingen. De keuken is geplaatst door zeer vakkundige monteur die plezier in hun vak hebben. Een aanrader dus.

Aanbeveling waard

Onze ervaring met Parel keukens willen wij graag met u delen. De verkoper was zeer geduldig en heeft zeer goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht, wat tot een prachtige eindresultaat heeft geleid. Een mooie keuken met een kookeiland. Ook waren wij uiterst tevreden over de monteurs. Deze waren zeer netjes en heel vakkundig. Helemaal onze keuken!

Betrokken bij de klant

Eigenlijk had ik mijn keuken al uitgezocht bij een andere zaak maar deze viel enorm duur uit en er waren een aantal dingen die ik erg graag wilde maar niet mogelijk bleken. Op aanraden van iemand ben ik toch nog even langsgegaan bij Parel Keukens en gelukkig maar! Hier bleek alles wat ik graag wilde mogelijk binnen mijn budget. Er werd goed meegedacht over de keuzes waar ik nog over twijfelde. Ook de installatie ging super. Er waren wat kleine dingen niet 100% en dit werd onmiddellijk opgepakt. Ik heb echt een waanzinnig mooie keuken staan en ben heel blij met de service van Parel Keukens. Een aanrader!

Fantastische droom keuken

Ik heb een volledige keuken met kookeiland en ingebouwde apparatuur gekocht. Ik ben zeer tevreden over de vriendelijke en goede hulp. De medewerker Elly doet alles om je zo goed mogelijk te helpen zodat je tevreden en blij bent met het eindresultaat. Een betrouwbaar bedrijf en dat vind ik heel belangrijk. Ook de afspraken eromheen voor het plaatsen van de keuken was perfect. Een aanrader!

• Garantie / nazorg

We waren op zoek naar een nieuwe keuken in een bestaand huis. Familie van ons had al ervaring met Parel Keukens en waren erg tevreden. Na een inventarisatie van onze wensen, heeft Parel keukens verschillende ontwerpen gemaakt. Deze ontwerpen hadden we zelf nooit kunnen bedenken. Een van deze ontwerpen is met wat kleine aanpassingen gerealiseerd en dit is uitstekend begeleid door Parel Keukens. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. De keuken is gezellig en praktisch. Een aanrader!

• Garantie / nazorg

Parel keukens biedt meer dan verwacht

Wij hebben een compleet nieuwe keuken gekocht bij Parel Keukens. Het hele traject van ontwerp tot plaatsing en nazorg is na volle tevredenheid uitgevoerd. Voor het ontwerp is uitgebreid de tijd genomen. We voelden ons zeer welkom in de showroom en er was altijd alle tijd om onze wensen te bespreken. Het was erg fijn dat we altijd één aanspreekpunt hadden. Ook de levering en de installatie van de keuken is zeer soepel en netjes verlopen. Ook na installatie kan je rekenen op goede nazorg, ook al zijn het simpele vragen. Uniek bij Parel Keukens is wel de KEUKENINSPECTIE na 1 jaar. Wat een top service. Samengevat: zeer vriendelijke en deskundige medewerkers die de klanttevredenheid heel hoog in het vaandel hebben staan.Een aanrader!