Vriendelijk en meedenkend

Na lang zoeken zijn we bij Parel Keukens uitgekomen en hebben in de zomer een keuken gekocht. De verkoper heeft ons deskundig geholpen. Ze waren allemaal uitermate vriendelijk en meedenkend, en ze hebben ons alle mogelijkheden laten zien. We zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Wij kunnen Parel Keukens van harte aanbevelen.

Vriendelijk en meedenkend

onze droomkeuken

Nima is een gezellige , behulpzame, creatieve man die leeft voor zijn zaak, de klanten en het behalen van een prachtresultaat! Tuurlijk kan er altijd IETS beter, maar alles is ondanks corona goed verlopen. Nima denkt met je mee en ontwerpt naar de wens van de klant maar doet dit met passie alsof het zijn eigen keuken zou zijn. Hij heeft meerdere keren aanpassingen voor ons moeten doen omdat we het toch net iets anders wilden of toch net een andere kleur,... maar altijd met een lach. Hij werkt samen met uitstekende vakmensen die keurig werk afgeleverd hebben. Hij houdt alles zelf in de hand, onderhoudt zelf het contact met de vakmensen van het meerwerk en de installateurs. Enige tijd na oplevering kwam Nima zelf nog even alles nakijken en checken of er ondertussen problemen waren. Parel Keukens was voor ons een uitstekende keuze, wij zijn erg blij met onze prachtige maar ook praktische keuken!

Een prettige ervaring

Wat een prettige ervaring hebben we opgedaan bij Parel keukens. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en vooral meegedacht. Ook tijdens lunchtijd maakten zij tijd vrij om ons te woord te staan. Nooit voelden we ons gepusht om iets te kopen. Ook kregen we op aanvraag een staaltje mee met daarbij een leuke attentie met een persoonlijk berichtje. Al met al een persoonlijke begeleiding van zeer ervaren vakmannen bij Parel Keukens. Een topbedrijf!

• Garantie / nazorg

Kwaliteit en klantvriendelijk, topkeukens!

Uitgebreide plattegrond vooraf, duidelijke levertijden. Ze staan voor je als er iets niet geleverd kan worden. Bij plaatsen ook goede controle en top monteurs die met je meedenken. Prijs viel ons heel erg mee vergeleken andere ketens. Aanrader een familiebedrijf die staat voor kwaliteit!

Value for money.

We waren al enige tijd op de hoogte van de niet altijd positieve verkoopverhalen(trucks) van keukenverkopers, dus met enige argwaan zijn we de markt opgegaan voor de aanschaf van een nieuwe keuken. Veel verhalen werden inderdaad bevestigd maar niet bij Parel keukens in Almere; dat is voor ons een erg positieve ervaring geweest. Het voor- en onderhandelingstraject verliep erg prettig. Duidelijk, geen verrassingen in de offerte en leveringsvoorwaarden. De installatie was professioneel en probleemloos. De laatste luttele vragen na installatie werden direct beantwoord en opgelost. Wat ons betreft een absolute aanrader en value for money.

Prachtige keuken

We zijn super blij met onze nieuwe keuken en toilet! Echt prachtig geworden, luxe en professioneel afgewerkt en gemonteerd. Ook over het meerwerk zijn echt dik tevreden. Kortom hier is alles in 1 te krijgen. Geen stress en 1 aanspreekpunt. Bedankt Nima en alle jongens die zo hard bij ons hebben gewerkt! Mochten we ooit weer een nieuwe keuken nodig hebben dan zullen wij hier weer terug komen.

• Garantie / nazorg

Uitstekend van begin tot eind...

Voor de 2e keer een keuken bij Parel Keukens gekocht. Zeer plezierig en vakkundig geholpen door Parel Keukens. Zij hebben zeer goed geluisterd naar onze wensen en gekeken naar de ruimte waar de keuken geplaatst moest worden. Dit hebben zij vertaald naar een mooi ontwerp en ons goed geadviseerd over de te plaatsen apparatuur. Zeker geen commerciële praatjes of het duurste willen aansmeren, maar juist wat het beste past bij onze wensen. De keuken is in november geplaatst door zeer vakkundige monteurs. Wij genieten er elke dag van.

• Garantie / nazorg

Geweldige service en creatief meedenken

Geen geweldig luxe showroom, wel een heel persoonlijke en betrokken manier waarop wij als klant zijn geholpen. Gaande het uitzoeken van de keuken met de diverse accessoires en mogelijkheden, bleek dat de heer Delfani steeds actief op zoek ging naar mogelijkheden en oplossingen om tot een fantastische keuken te komen. Ook heel prettig, afspraak is afspraak. We zijn heel blij met onze keuken en ook vragen na de installatie, Delfani staat altijd klaar. Dank!

Top bedrijf

We zijn zeer tevreden over onze aankoop van onze keuken bij Parel Keukens. Alles is perfect verzorgd van advies tot en met het plaatsen van de keuken. De installateurs hebben voor ons, op advies van de adviseur, een hele mooie ombouw gemaakt waar de kastenwand perfect in past. . Onze ervaring met Parel Keukens Keukens was dus zeer prettig. Echt een aanrader!

Aanrader!

Complete badkamer en keuken besteld bij Parel Keukens, we zijn supergoed geholpen. We wisten een beetje wat we wilden en daar heeft medewerker van Parel Keukens ons nog beter in geadviseerd. De prijs was ook nog eens erg positief. Top werk opgeleverd. Wij raden Parel Keukens zeker aan!!we zijn erg blij met onze mooie nieuwe keuken en badkamer!

Dik tevreden!

Zeer goede begeleiding in het kooptraject. Ook tussentijds wijzigen was geen probleem, zonder bijkomende kosten. Het leveren en installatie traject verliepen goed en vlot. De achteraf service is uitstekend verlopen. We hebben nu een super mooie keuken staan die geheel aan onze wensen voldoet. Dit is de 2e keer dat we een keuken via Parel Keukens hebben besteld. Dik tevreden.

Great kitchen

Absolutely love my new kitchen from Parel Keukens! Great quality and price. Besides a new kitchen, we have also had others services done. I'm satisfied and recommend Parel Keukens.

• Would you recommend us? Yes

Een topbedrijf!

Op aanraden van onze zoon die 2 jaar geleden een keuken van Parel Keukens liet zetten hebben wij ook onze keuken bij Parel Keukens gekocht. Zeer vriendelijk geholpen zowel in de zaak als ook bij het plaatsen! De keuken werd in de afgesproken week geleverd, zeer netjes geplaatst. Op de laatste dag kwamen er nog extra collega's om alles af te maken. Een goed team! Wij zijn er super blij mee!

Top bedrijf

Super tevreden over Parel Keukens. Alle tijd voor het ontwerp en de wensen die we in tweede termijn nog hadden. Afspraken voor inmeten en plaatsen worden mooi op tijd gemaakt en zeer correct nagekomen. Buitengewoon vriendelijke en kundige monteur die goed overlegt over details die je in de showroom (nog) niet hebt kunnen overzien. Goede nazorg niet te vergeten!

Uitsluitend positieve ervaringen

Onze ervaringen zijn uitsluitend positief. In de winkel werd er goed meegedacht met onze wensen en voorkeuren. Het plaatsen van de keuken verliep voorspoedig en het is heel fijn dat er iemand van Parel Keukens thuis kwam voor uitleg van alle apparaten. Een nieuwe keuken is altijd een smak geld, maar wij ervaren de prijs van Parel Keukens als een goede prijs voor wat je krijgt. Mocht er ooit nog een nieuwe keuken komen, dan gaan wij zeker terug.

Een top bedrijf.

Na wat research te hebben gedaan, zijn wij bij Parel Keukens terechtgekomen. Zeer vriendelijk geholpen. Bij Parel Keukens hebben zij ons heel goed geadviseerd over de ruimte indeling en de kasten aangezien wij niet goed konden inschatten hoeveel kastruimte we zouden hebben zonder bovenkastjes. De levering en de montage van onze keuken is volgens planning verlopen. De keuken ziet er prachtig uit. Een top bedrijf.

dikke 10.

Zeer prettig bedrijf. Luisteren goed naar wensen en denken mee. Alles top geregeld vanaf showroom tot aan plaatsing en nazorg. Geen dwingende praktijken. Het voelde voor ons als een warm bad. Er werd alles aan gedaan om rekening te houden met onze medische beperkingen in deze corona tijd. Kortom de klant is hier nog echt Koning. Top Parel keukens. Een dikke 10 van ons.

• Garantie / nazorg

Zeer goed aan te bevelen

Top levering en service

Onze ervaring met Parel Keukens was positief. Bij de verkoop was de verkoper niet opdringerig. Bij de realisatie van onze keuken moest i.v.m. onvoorziene bouwomstandigheden enkele aanpassingen aan de keuken en plaatsingsdatum gedaan worden; de firma Parel Keukens en hun monteurs hebben zich flexibel opgesteld, frequent gecommuniceerd en oplossingen aangeboden. Een topbedrijf!

• Garantie / nazorg

Raden het van harte aan!

Goed geholpen met samenstellen van onze keuken. Een fijn 2e gesprek gehad om de puntjes op de i te zetten. Levering was op de afgesproken datum en alles was goed verpakt. Wij hadden een nalevering nodig omdat wij wat vergeten waren te bestellen. Dit was geen probleem bij Parel Keukens en in plaats een levertijd van +/- 8 weken was het binnen 4 weken binnen. Echt een top zaak met fijne medewerkers en een goede service.

Zeer goed geholpen

Vanaf het eerste moment tot het laatste moment meer dan tevreden met onze keuze voor Parel Keukens. Wij hebben onze keuken kunnen uitzoeken met hulp van de kundige verkoper van Parel Keukens zonder het gevoel te hebben gehad dat hij bepaalde hoe de keuken er uit moest zien. Groot verschil met andere keuken bedrijven. Ook tot het moment van plaatsing hebben we nog van kleine dingen kunnen wijzigen zonder problemen. De kleine mankementen die er waren zijn vakkundig en zonder noemenswaardige problemen opgelost. Een topbedrijf.

parel van een keuken

Bij Parel Keukens een keuken gekocht. Aangezien we kompleet afwijkend van de bestaande keuken zijn gegaan was advies over de indeling belangrijk. I.o.m. Parel Keukens tot een geweldige keuken gekomen. Ook de levering en montage waren top. Een klein team met fijne mensen, goede communicatie en persoonlijke betrokkenheid. Super service!

• Garantie / nazorg

Zeer goede service geen loze belofte

We hebben onze badkamer laten verbouwen door Parelkeukens. Wat een ongelooflijk snelle en goede service. Topservice! Ga zo door Parelkeukens!!

Markerkant 10 106

1316AL Almere