Uitstekend van begin tot eind...

Voor de 2e keer een keuken bij Parel Keukens gekocht. Zeer plezierig en vakkundig geholpen door Parel Keukens. Zij hebben zeer goed geluisterd naar onze wensen en gekeken naar de ruimte waar de keuken geplaatst moest worden. Dit hebben zij vertaald naar een mooi ontwerp en ons goed geadviseerd over de te plaatsen apparatuur. Zeker geen commerciële praatjes of het duurste willen aansmeren, maar juist wat het beste past bij onze wensen. De keuken is in november geplaatst door zeer vakkundige monteurs. Wij genieten er elke dag van.

• Garantie / nazorg

Geweldige service en creatief meedenken

Geen geweldig luxe showroom, wel een heel persoonlijke en betrokken manier waarop wij als klant zijn geholpen. Gaande het uitzoeken van de keuken met de diverse accessoires en mogelijkheden, bleek dat de heer Delfani steeds actief op zoek ging naar mogelijkheden en oplossingen om tot een fantastische keuken te komen. Ook heel prettig, afspraak is afspraak. We zijn heel blij met onze keuken en ook vragen na de installatie, Delfani staat altijd klaar. Dank!

Top bedrijf

We zijn zeer tevreden over onze aankoop van onze keuken bij Parel Keukens. Alles is perfect verzorgd van advies tot en met het plaatsen van de keuken. De installateurs hebben voor ons, op advies van de adviseur, een hele mooie ombouw gemaakt waar de kastenwand perfect in past. . Onze ervaring met Parel Keukens Keukens was dus zeer prettig. Echt een aanrader!

Aanrader!

Complete badkamer en keuken besteld bij Parel Keukens, we zijn supergoed geholpen. We wisten een beetje wat we wilden en daar heeft medewerker van Parel Keukens ons nog beter in geadviseerd. De prijs was ook nog eens erg positief. Top werk opgeleverd. Wij raden Parel Keukens zeker aan!!we zijn erg blij met onze mooie nieuwe keuken en badkamer!

Dik tevreden!

Zeer goede begeleiding in het kooptraject. Ook tussentijds wijzigen was geen probleem, zonder bijkomende kosten. Het leveren en installatie traject verliepen goed en vlot. De achteraf service is uitstekend verlopen. We hebben nu een super mooie keuken staan die geheel aan onze wensen voldoet. Dit is de 2e keer dat we een keuken via Parel Keukens hebben besteld. Dik tevreden.

Great kitchen

Absolutely love my new kitchen from Parel Keukens! Great quality and price. Besides a new kitchen, we have also had others services done. I'm satisfied and recommend Parel Keukens.

• Would you recommend us? Yes

Een topbedrijf!

Op aanraden van onze zoon die 2 jaar geleden een keuken van Parel Keukens liet zetten hebben wij ook onze keuken bij Parel Keukens gekocht. Zeer vriendelijk geholpen zowel in de zaak als ook bij het plaatsen! De keuken werd in de afgesproken week geleverd, zeer netjes geplaatst. Op de laatste dag kwamen er nog extra collega's om alles af te maken. Een goed team! Wij zijn er super blij mee!

Top bedrijf

Super tevreden over Parel Keukens. Alle tijd voor het ontwerp en de wensen die we in tweede termijn nog hadden. Afspraken voor inmeten en plaatsen worden mooi op tijd gemaakt en zeer correct nagekomen. Buitengewoon vriendelijke en kundige monteur die goed overlegt over details die je in de showroom (nog) niet hebt kunnen overzien. Goede nazorg niet te vergeten!

Uitsluitend positieve ervaringen

Onze ervaringen zijn uitsluitend positief. In de winkel werd er goed meegedacht met onze wensen en voorkeuren. Het plaatsen van de keuken verliep voorspoedig en het is heel fijn dat er iemand van Parel Keukens thuis kwam voor uitleg van alle apparaten. Een nieuwe keuken is altijd een smak geld, maar wij ervaren de prijs van Parel Keukens als een goede prijs voor wat je krijgt. Mocht er ooit nog een nieuwe keuken komen, dan gaan wij zeker terug.

Een top bedrijf.

Na wat research te hebben gedaan, zijn wij bij Parel Keukens terechtgekomen. Zeer vriendelijk geholpen. Bij Parel Keukens hebben zij ons heel goed geadviseerd over de ruimte indeling en de kasten aangezien wij niet goed konden inschatten hoeveel kastruimte we zouden hebben zonder bovenkastjes. De levering en de montage van onze keuken is volgens planning verlopen. De keuken ziet er prachtig uit. Een top bedrijf.

dikke 10.

Zeer prettig bedrijf. Luisteren goed naar wensen en denken mee. Alles top geregeld vanaf showroom tot aan plaatsing en nazorg. Geen dwingende praktijken. Het voelde voor ons als een warm bad. Er werd alles aan gedaan om rekening te houden met onze medische beperkingen in deze corona tijd. Kortom de klant is hier nog echt Koning. Top Parel keukens. Een dikke 10 van ons.

• Garantie / nazorg

Zeer goed aan te bevelen

Top levering en service

Onze ervaring met Parel Keukens was positief. Bij de verkoop was de verkoper niet opdringerig. Bij de realisatie van onze keuken moest i.v.m. onvoorziene bouwomstandigheden enkele aanpassingen aan de keuken en plaatsingsdatum gedaan worden; de firma Parel Keukens en hun monteurs hebben zich flexibel opgesteld, frequent gecommuniceerd en oplossingen aangeboden. Een topbedrijf!

• Garantie / nazorg

Raden het van harte aan!

Goed geholpen met samenstellen van onze keuken. Een fijn 2e gesprek gehad om de puntjes op de i te zetten. Levering was op de afgesproken datum en alles was goed verpakt. Wij hadden een nalevering nodig omdat wij wat vergeten waren te bestellen. Dit was geen probleem bij Parel Keukens en in plaats een levertijd van +/- 8 weken was het binnen 4 weken binnen. Echt een top zaak met fijne medewerkers en een goede service.

Zeer goed geholpen

Vanaf het eerste moment tot het laatste moment meer dan tevreden met onze keuze voor Parel Keukens. Wij hebben onze keuken kunnen uitzoeken met hulp van de kundige verkoper van Parel Keukens zonder het gevoel te hebben gehad dat hij bepaalde hoe de keuken er uit moest zien. Groot verschil met andere keuken bedrijven. Ook tot het moment van plaatsing hebben we nog van kleine dingen kunnen wijzigen zonder problemen. De kleine mankementen die er waren zijn vakkundig en zonder noemenswaardige problemen opgelost. Een topbedrijf.

parel van een keuken

Bij Parel Keukens een keuken gekocht. Aangezien we kompleet afwijkend van de bestaande keuken zijn gegaan was advies over de indeling belangrijk. I.o.m. Parel Keukens tot een geweldige keuken gekomen. Ook de levering en montage waren top. Een klein team met fijne mensen, goede communicatie en persoonlijke betrokkenheid. Super service!

• Garantie / nazorg

Zeer goede service geen loze belofte

We hebben onze badkamer laten verbouwen door Parelkeukens. Wat een ongelooflijk snelle en goede service. Topservice! Ga zo door Parelkeukens!!

• Garantie / nazorg

Onlangs hebben wij onze keuken laten plaatsen door Parel keukens. Dit is ons uitstekend bevallen. Meneer dacht super goed mee met de ideeën die wij hadden en waar nodig, gaf hij zijn eigen input. De service en vriendelijkheid die wij hebben meegemaakt gedurende deze periode kunnen de grote keukenzaken zeker nog wat van leren. Deze vriendelijke, ervaren en uiterst geduldige man zullen wij dan ook aan iedereen aanraden. Bedankt voor alle service en services die nog moeten komen. Robin & Mandy

Top service

Bij Parel keukens is de klant echt koning. De kennis en kunde bij mijn keuken ontwerp is grandioos. Ook het afhandelen van de restpuntjes na plaatsen werd top opgepakt.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Wat een Parel van een keuken!

Na veel bezoeken aan keukenzaken kwamen wij uiteindelijk terecht bij Parel Keukens in Almere. De showroom is klein maar de ontvangst was groots. Uitermate hartelijke mensen waarvan al snel bleek dat ze werken met verstand van zaken. Na het bezoeken van grote showrooms met weinig geïnteresseerd personeel dan wel medewerkers die op zich wel interesse hadden maar niet in het bezit waren van de creatieve geest voor het ontwerp van onze nieuwe keuken was dit voor ons een verademing. Parel en wij gingen niet over één nacht ijs. Voor ons gold dat we liever steeds verder schaafden aan onze ideale keuken dan dat we door teveel snelheid beslissingen zouden nemen die we achteraf zouden betreuren. Parel voelde dat feilloos aan en bleef telkens weer nieuwe ideeën aandragen. Het van tevoren bepaalde tijdspad kwam daarbij niet in gevaar. We voelden ons hier op ons gemak, ver weg van de eerder bezochte bedrijven die met te grote snelheid aasden op onze handtekening onder de verkoopopdracht. Het resultaat is een werkelijk schitterende keuken die geheel voldoet aan onze wensen. Aan ieder gewenst detail is, dankzij de expertise van Parel keukens, gedacht. Wat een mooi bedrijf is dit. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie keuken en gebruik maakt van het vakmanschap van de medewerkers van deze keukenzaak.

Onze Parel keuken

Bij Parel keukens heb ik mijn keuken en tegels uitgekozen. Omdat ik graag een aanspreekpunt wilde hebben, heb ik de complete verbouwing van mijn nieuwbouw woning ook door Parel Keukens laten uitvoeren. De verbouwing verliep binnen de afgesproken termijn. Daar was ik heel erg blij mee. De werkzaamheden waren keurig en vakkundig uitgevoerd. Tijdens de verbouwing werd ik steeds op de hoogte gehouden over de gang van zaken en de planning. Zo wist ik altijd hoe de verbouwing verliep. Ik werd goed geadviseerd en mijn vragen goed en duidelijk beantwoord. ook tijdens de verbouwing. Ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe woning. Ik zal zeker Parel keukens aan iedereen aanraden.

Tegelaankoop

Ik heb tegels gekocht voor mijn nieuwe woning. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Een zeer prettige communicatie met de monteurs, en zij hebben echt vakwerk geleverd. Ze hebben alle tijd genomen om hun werk goed te doen.

Topbedrijf

Het gehele traject van oriëntatie, advies, bestelling tot en met plaatsing van onze keuken in perfect verlopen. Het meest belangrijke van het uiteindelijke resultaat is vanzelfsprekend de plaatsing van de keuken en die voldoet geheel aan onze verwachtingen. De keuken is geplaatst door zeer vakkundige monteur die plezier in hun vak hebben. Een aanrader dus.

Aanbeveling waard

Onze ervaring met Parel keukens willen wij graag met u delen. De verkoper was zeer geduldig en heeft zeer goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht, wat tot een prachtige eindresultaat heeft geleid. Een mooie keuken met een kookeiland. Ook waren wij uiterst tevreden over de monteurs. Deze waren zeer netjes en heel vakkundig. Helemaal onze keuken!

Betrokken bij de klant

Eigenlijk had ik mijn keuken al uitgezocht bij een andere zaak maar deze viel enorm duur uit en er waren een aantal dingen die ik erg graag wilde maar niet mogelijk bleken. Op aanraden van iemand ben ik toch nog even langsgegaan bij Parel Keukens en gelukkig maar! Hier bleek alles wat ik graag wilde mogelijk binnen mijn budget. Er werd goed meegedacht over de keuzes waar ik nog over twijfelde. Ook de installatie ging super. Er waren wat kleine dingen niet 100% en dit werd onmiddellijk opgepakt. Ik heb echt een waanzinnig mooie keuken staan en ben heel blij met de service van Parel Keukens. Een aanrader!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.