Goede service, vriendelijk personeel

We hebben al een paar jaar fijne ervaringen met Snelle vliet. Ze reageren snel, het personeel is vriendelijk en elk jaar is de service goed, zodat we met de leerlingen op schoolreisje kunnen.

Gewoon "GOED"

Keurig op tijd. Super chauffeur (s) mooie touringcar (s)

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Altijd ruim op tijd en alles conform afspraak

Wij boeken regelmatig en alles verloopt altijd zoals overeengekomen.

Was prima en Top geregeld

Heel fijn bedrijf!

Onze ervaringen met De Snelle Vliet zijn heel goed. Alle afspraken zijn duidelijk gemaakt, met de nodige flexibiliteit. De bereikbaarheid was prima.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Vriendelijke chauffeurs. Tussendoor zelfs de ophaaltijd verandert en dat was ook zo regelt.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Onberispelijke service, top chauffeur en dat voor een goede prijs!

Vanaf nu weet ik meteen waar ik moet zijn als ik weer een groepsreis moet organiseren: Snelle Vliet! Alles klopte, vanaf de aanvraag en offerte traject tot aan de bus en buschauffeur. In mijn ogen kan niets meer verbeterd worden, voor zowel de klant als mezelf (als organisator van de reis) was alles perfect! Heel fijn samenwerken zo, de live link voor de bus is geweldig - je kan zo de hele reis vanaf afstand goed in de gaten houden. Buschauffeur Jeroen is een kanjer! Heel vriendelijk en geduldig en rijdt heel veilig! Hij praat met heel veel passie en enthousiasme over zijn werkgever, alsof het zijn eigen bedrijf zou zijn - dat zegt genoeg! Ook niet onbelangrijk: goede navigatie apparatuur aan boord waardoor de bus zonder omweg direct naar de locaties reed (dat hebben we helaas bij andere bedrijven al anders meegemaakt). Dus zoek je een betrouwbare partner, met schone en goede bussen met vlotte communicatie lijnen vanaf het eerste moment dat je contact opneemt, die flexibel is en met je mee wil denken en dit ook voor een goede prijs doet? Zoek niet verder!

Super geregeld!

De bus was mooi op tijd, Nette aardige chauffeur.

Fijne bus, goede service

Vriendelijke chauffeuse, rustige rijstijl, mooie bus. Alles was zoals afgesproken.

Al jaren goede ervaring

Verzorgen altijd het vervoer bij onze personeelsfeesten. Naar tevredenheid.

meedenkend,primamensen,altijd op tijd

alles klopte als een plaatje zal iedereen aanbevelen

Prima busonderneming!

Alles goed verzorgd,behulpzaam en vriendelijk.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Prima heenreis, maar rommelige terugreis

We hebben een transfer naar Schiphol gehad. Heenreis was meer dan prima met een fijne chauffeur en een ruime bus voor alle bagage. De terugreis daarentegen was met een veel te kleine bus, waar de bagage eigenlik niet fatsoenlijk meekon. Terwijl jullie toch op de hoogte waren van het type reisgezelschap en de bagage. Desalniettemin, wil ik toch een voldoende geven want er zijn uiteraard altijd ergere dingen...

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Vanaf de vraag om een offerte tot en met het uit de bus stappen bij terugkomst na ons kantooruitje gewoon prima geholpen door Snelle Vliet.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Heel goed, alleen de buschauffeur wist de weg naar Stade Bercy in Parijs niet goed. Oa daardoor duurde de heenreis langer

goede service

In eerste instantie was de vraag kunnen wij een busrit boeken voor de bezoek aan Blijdorp. Direct werd voorgesteld om ook de entree daar te regelen zodat we maar 1 rekening kregen. Nadien waren er nog wat wijzigingen van onze kant. Er werd meegedacht en een oplossing gevonden. De chauffeurs waren heel vriendelijk, en behulpzaam en gaven duidelijk en tijdig door als er een oponthoud was of file en zorgen dat de lln. toch z.s.m. terug op school waren.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Prima chauffeur, slechte voorzieningen busje

Inmiddels is het reisje al een hele poos geleden….. Prima chauffeur en aan de reis niets op aan te merken. Maar wat was het benauwd in het busje in de warmte terwijl de airco het niet deed. Dit busje beveel ik niet aan met warme temperaturen. Niet te doen.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Beste mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat de airco die dag niet goed functioneerde. We begrijpen uw reactie daarom volledig en bieden hierbij onze excuses aan. Dit is uiteraard niet het comfort wat u van onze touringcars en midibussen mag verwachten. Fijn dat de reis en het contact met onze binnendienst en onze chauffeur verder perfect is gelopen. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen in een van onze touringcars.

Prima!

Wij hadden met kinderen van de huiswerkbegeleiding uit ons inloophuis een dagje uit naar Blijdorp aangeboden gekregen. Het vervoer Dordrecht/Blijdorp v.v. verliep prima onder begeleiding van deskundige en vriendelijke chauffeurs.

Klasse ervaring

Klasse chauffeur, vooraf details besproken met medewerker. Alles gegaan zoals we vooraf hebben besproken met als resultaat: een bus met alles erop en eraan, een top chauffeur die ons veilig heeft gebracht op locatie en weer thuis & lekker onze muziek heeft afgespeeld. Snelle Vliet zou ik zeker weer bellen als we weer een uitdaging of avontuur hebben in combinatie met de zelfde chauffeur.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Was goed verzorgd, mooie bus goede chauffeurs

Was goed geregeld, bus was goed op tijd en weer op tijd terug.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Het was een gezellige rit met een leuke chauffeuse

Goede prijs, snelle reactie . Een hele aardige chauffeur (mevrouw) hadden we. En ze reed keurig naar onze bestemming!

Betrouwbare en prettige samenwerking

We werken al jaren met Snell Vliet samen. Prettige en snelle communicatie. Ze denken met je mee. De chauffeurs zijn vriendelijk en betrouwbaar.

• In welke mate voldeed de bus/touringcar aan uw verwachting?

Zeer flexibel. Net geen 10 omdat de bus net een paar keer iets te laat was.

Van Hennaertweg 4

2952CA Alblasserdam

010 242 72 72

Over SnelleVliet Touringcars

PURE PASSIE VOOR REIZEN EN TOURINGCARS SnelleVliet Touringcars, sinds 1932 een traditionele naam in de touringcarbranche, staat voor pure passie voor busreizen en touringcars. SNELLEVLIET TOURINGCARS is een touringcarbedrijf met gevoel voor mensen en verstand van zaken. Of het nu om een bushuur, dagtocht, stedentrip, schoolreis, fietsreis, groepsreis of zakenreis gaat... met SnelleVliet Touringcars wordt alles zo goed, zo duurzaam en zo veilig geregeld dat het alleen maar genieten is! Ons verhaal begon al in 1932 toen Cornelis van Vliet de eerste bus kocht. Nu, vele jaren later, staat SnelleVliet Touringcars nog steeds midden in de samenleving. Zo kan men ook de touringcars en medewerkers van SnelleVliet typeren. Betrouwbaar, representatief en innovatief. Hiermee zet SnelleVliet de nieuwe maatstaf in persoonlijk, duurzaam en flexibel personenvervoer. Met een vloot van zo'n 30 bussen en touringcars die stuk voor stuk voldoen aan de hoogste emissienormen en duurzaamheid. Kortom, doe uzelf en uw gezelschap een groot plezier en laat de bus niet aan u voorbij rijden. Laat u verrassen door de veelzijdigheid in luxe, gemak en gebruik, voor kleine, grote en hele grote gezelschappen. Graag weer tot snel, 'live' in de touringcar, Het team van SNELLEVLIET TOURINGCARS