Breed aanbod en zeer klantgericht.

Een redelijk zeldzaam artikel heel snel gevonden op de website. Telefonisch contact vlot concreet en vriendelijk. Verdere afwikkeling snel en zonder verrassingen. Fijn bedrijf met fijne mensen.

très heureux d'avoir trouvé notre pièce auto

Nous n'avions pas trouvé notre pièce auto (trop ancienne) en france, et sur ce site ils l'avait, elle correspond exactement à ce que l'on attendait, livraison très rapide par rapport à la date annoncée.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Super tevreden.

Super tevreden snelle reactie op vragen . Goede service en hele snelle levering.

Goed en snel

een onderdeel besteld, deze werd super snel bezorgd. het klopte allemaal en vriendelijk geholpen! ook het statiegeld is snel retour gekomen. top geregeld!

Nette onderdelen voor een nette prijs en snel geleverd.

Leuk telefonisch gesprek, wist waar hij over sprak, snel geleverd en een mooie kwaliteit.

Hele aardige mensen.

Ik had iets nodig voor je auto en ze hebben me netjes geholpen. En de volgende dag had ik het al in huis. Helemaal geweldig.

Zeer fijne ervaring

Onderdeel (trekhaak) was duidelijk omschreven, met duidelijke foto's, nog even getelefoneerd om te checken of het onderdeel wel degelijk op mijn auto past, vriendelijk en behulpzaam geholpen, bedankt

prima en snel geregeld

Snelle levering volgens afspraak

Zeer snelle levering en goed verpakt! Ook voor België.

Zeer tevreden.

Prima contact en ze denken met je mee over de beste oplossing.

Ik heb al vaker een onderdeel bij Snuverink besteld en dat verliep altijd prettig en snel. Ook de prijs voor de gebruikte onderdelen is heel redelijk.

Netjes verstuurd

Good deal !

The part work very well

Top Händler

Ich habe einen Autositz bestellt und dieser ist nach wenigen Tagen sehr gut verpackt und wie bestellt gekommen. Top Ware und eine kurze Lieferzeit. Ich würde bei diesem Händler jederzeit wieder bestellen und kann ihn mit einem sehr guten Gewissens weiter empfehlen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goede afspraken

goede afspraken

Günstig, schnell, hilfsbereit

Das Paket wurde zunächst nicht zugestellt, weil wir nicht zu Hause waren (Fehler des Zustellers, nicht der Firma!). Firma war dann sehr hilfsbereit bei den Nachforschungen, und wir erhielten das Paket umgehend.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

super!

highly profesional

• Would you recommend us? Yes

snel vriendelijk en geïnformeerd

ik was prettig verrast dat de stoel die erg vies was inderdaad goed schoon te krijgen was. ik moest wel het mechanisme om de rug te kunnen verstellen repareren en er bleek een scheurtje in de leuning te zitten die me niet bekend was. ook die heb ik gerepareerd door de rugleuning bekleding te verwijderen en van binnenuit te stikken. oftewel; geen perfecte stoel maar voor deze prijs en het feit dat ik zaken kon repareren een goede koop.

Belgie kan er een voorbeeld aan nemen

alles prima

top

Alles verliep zoals het hoort en vooral snel zonder na te denken

professioneel

Goed te woord gestaan Tijd genomen om e.a door te spreken. Goed en verzorgd verpakt. Levering zoals beloofd. Prima zo

Goede en snelle service!

Op tijd geleverd, en van goede kwaliteit

Product geleverd zoals op de webshop was omschreven, en netjes verpakt, zodat er geen beschadigingen op konden komen

Zeer snelle levertijd

Snelle levertijd en goed product.

Klasse Sitz

Servus noch Frankreich, super Sitz schnelle Lieferung hervorragend Verpackt so macht das Restaurieren Spaß. Vielen Dank bis zum nächsten mal der Sonny

Klantgerichtheid zoals ieder mens dat graag ervaart

Contact was vlot, meedenkend, adequaat. Zoals men het bij andere bedrijven (en overheden) graag zou zien. Leverantie een dag later, dat kwam door de pakketbezorging, maar geen probleem. Bericht van verzending binnen 12 uur. Wat een service! Ik kom hier graag nog een keer weer informeren. Hulde.

Kamerlingh Onnesstraat 15

7271AZ Borculo