Een droom werd werkelijkheid !!

Vanaf 2004 woon ik met mijn familie in een compleet verbouwd huis, volledig gestript en vanaf de grond opgebouwd met indrukwekkende trappen en glazen dak constructie . De binnenhuis architectuur past perfect bij de rest van het gebouw . Met veel plezier lopen we dagelijks door het trappenhuis . Hugo Caron heeft het gehele ontwerp voor zijn rekening genomen en heeft zich voor 100 % toegewijd aan dit project. Er lijkt mij geen betere architect te bestaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor deze lof Paula, Goed om te horen dat het huis nog steeds enthousiasme oproept. Groet, Hugo

Maakt wat je hebt bijzonderder zonder de dagelijkse praktijk te negeren.

Hugo heeft een schitterende indeling getekend waardoor de routing in huis klopt. Hij heeft mooie lange zichtlijnen gecreëerd maar ook intieme hoekjes. Door zijn ontwerp is ons huis bijzonder geworden. Verder heeft hij optimaal gebruik gemaakt van het licht (door middel van een vide en een extra dakkapel) waardoor het huis licht en luchtig aanvoelt. Door de hulp van Hugo wonen we in een heel prettig licht huis. We zijn zeer tevreden en kunnen zijn hulp van harte aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Anouk en Bob, Fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben in je nieuwe huis. Groet, Hugo

Prachtig ontwerp gemaakt.

Prima werk geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Ger, Bedankt voor je reactie. Evenzeer bedankt voor het compliment voor het ontwerp. Groet, Hugo

goed en professioneel bijgestaan door Hugo Caron

Bij de verbouwing van een praktijk naar een appartement zijn alle architecten werkzaamheden vlot en goed uitgevoerd zodat de aannemer goed geïnstrueerd was en de klus kon klaren.

Bedankt Jaap, Goed om te horen. Groet, Hugo

mooiste clubhuis dat ik ken!

Hugo Caron heeft het ontwerp gemaakt van het clubhuis van de watersportvereniging in Ouderkerk aan de Amstel (www.wvop.nl). De eerste presentatie was direct een schot in de roos. De gemeente, verenigingsleden en anderen waren meteen enthousiast en als snel werd er een akkoord gegeven op de bouw van het clubhuis. De hoge snelheid in 't proces kwam zeker ook door Hugo zijn manier van werken en ervaring. Hugo heeft ook de begeleiding in het bouwproces voor zijn rekening genomen. Uiteindelijk hebben we geen budgetoverschrijving gehad wat zeker ook te maken had met de het goede bestek dat Hugo had opgesteld voor de aannemer. Het prachtige clubhuis is een aanwinst voor de gemeente Ouderkerk a/d Amstel. Marc Klok (mede-initiatiefnemer WVOP)

Bedankt Marc Fijn om dit te horen. Groet, Hugo

Frisse kijk op oorspronkelijk ontwerp

Het was een prettig gesprek over ideeën hoe de entree van ons appartementengebouw op te frissen. Echt leuk was dat Hugo dingen opmerkte die ons zelf niet meer opvielen zoals een lelijke brandslangkast en een oubollig mededelingenbord. Verder goede tips over de verlichting en ‘weg met het ‘geel en rood’ en ‘terug naar de oorspronkelijke situatie’ waarbij de gele wand bekleed kan worden met gestraald staal. We gaan ermee aan de slag… Hartelijk dank Hugo!

Dankjewel. Goed om te horen. Vriendelijke Groet, Hugo

Over Architecten BNA Hugo Caron

Hugo Caron Architecten bna is gespecialiseerd in luxe omgevingen en werkt al ruim 30 jaar in en om Amsterdam. Of het nu gaat om een villa met allure, een stoer clubgebouw, een elegante tandartsenpraktijk, een inspirerend kantoor, een luxe restauratie van een monument, een innovatieve woonboot, een exclusieve en elegante tafel, of een ecologische stal, wij zoeken en vinden passende, simpele en verfijnde antwoorden op uw vraag. Wij zorgen er ook voor dat uw ontwerp zonder problemen wordt uitgevoerd, binnen de afgesproken tijd en budget. Met behulp van een waterdicht bestek en actieve begeleiding in de uitvoering wordt uw plan precies volgens afspraak opgeleverd. Het bureau maakt al meer dan vijftien jaar gebruik van een kwaliteitssysteem en digitale gegevensverwerking. U profiteert van een vlot en goed georganiseerd productieproces. Wij werken samen binnen DAX2.0. Daarmee bieden wij u de ervaring en capaciteit van een middelgroot architectenbureau.