Beter dan verwacht

Toevallig op de website van Thatlyfestyle gekomen en wat leuke dingen besteld. zeer tevreden!

Alles naar verwachting

Ik heb pas een kast besteld en deze werd precies geleverd zoals omgeschreven, en de kwaliteit is ook erg goed. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Bedankt voor uw review Bernard! Veel plezier met de kast gewenst.

Prima spullen. Netjes geleverd.

Goede ervaring. 1 van de spiegels kunnen we niet recht ophangen vanwege een mankement. Ben wel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

Bedankt voor uw beoordeling Chris! Wij zullen per direct contact met u opnemen.

Redelijk

Goede ervaringen Prima product Alleen verbeterpunten bij het op de hoogte houden van wanneer ik het product kon verwachten. Je betaald en vervolgens hoorde ik niets meer

Bedankt voor uw beoordeling en de tip, dat waarderen wij enorm! Wij zullen in het vervolg gaan kijken hoe wij dit proces kunnen verbeteren.

Ik wil er nog wel zo één!

Fantastisch item goede kwaliteit. Prijzig in aanschaf maar achteraf elke cent waard.

Bedankt voor uw beoordeling Sarah! Fijn om te horen dat de 5-laags etagere naar wens is :)

Super klantvriendelijk!

Er was iets mis gegaan bij de verzending, dit is super opgelost door Thatlyfestyle! Daarnaast hebben ze een mooie collectie voor een goede prijs!

Fijn dat het zo goed is opgelost!

Erg tevreden

Super mooie beeldjes besteld! Deze zijn netjes volgens afspraak met track and trace verstuurd. What you see is what you get. Mooie producten en kwalitatief goed spul.

Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat de Ganesha beeldjes naar wens zijn :)

Prima service en snelle bezorging!

Ik ga hier zeker vaker shoppen!

Bedankt voor uw beoordeling Angela!

Super mooi product, levering duurde wel iets langer dan gedacht.

Graag aan de 'voorkant' iets duidelijker communiceren over de levertijd. Voor de rest een super mooi product!

Bedankt voor uw beoordeling en feedback Djimmie! Hier kunnen we mee aan de slag gaan, we gaan er direct voor zorgen dat de levertijd duidelijk zichtbaar is.

Fraaie webwinkel, mooi assortiment met stijlvolle producten

Erg goede ervaring met dit bedrijf, heldere communicatie, snelle levering en ook snel antwoord op vragen.

Bedankt voor uw review Léon! Dit waarderen wij enorm :)