Te laks

Het potje was heel erg beschadigd, dat ziet men toch vooraleer op te zenden. Het was voor ons een test, jullie hebben mooie spullen maar nu toch geen bestelling meer

Goedemiddag Ivo, Als het goed is hebben wij mail contact met u gehad en hebben wij u een nieuwe bloempot toegestuurd die u wenste te ontvangen. Wij hebben precies gehandeld zoals u wenste, u wenste een nieuwe bloempot en die hebben wij verstuurd.

Slecht

Bestelling niet volledig... En tot op heden niet opgeslost

Goedemorgen Miranda, Om het op te lossen zullen wij u het product terugbetalen. Er zijn kosten gerekend voor maar 1 product. Dit is helaas iets wat niet binnen 1 dag opgelost kan worden. U heeft het product nu van ons gekregen.

Snelle levering en mooie kwaliteit van de bestelde spullen.

Goede service goed product

Goede service mooi product,snelle levering

Topkwaliteit en mooi!

Snelle levering, goeie service en topkwaliteit producten.

Prachtig product

Precies als afgebeeld! Super mooie lamp

Niks op aan te merken

Artikel kwam snel binnen, zag er net zo uit als op de foto. Heel blij mee!

Alles wordt netjes, op tijd en goed ingepakt geleverd. What you see online is what you get!!!

Mooie spullen

Prachtige spullen. De verzending laat vaak op zich wachten maar als je eenmaal de spullen hebt..... word het wachten zeker beloond!

uitstekend

Van bestelling tot levering, goed geregeld

Tevreden

Tevreden, voor herhaling vatbaar.

Slecht

Probeer al twee dagen contact te krijgen via watsep telefoon mail probleem met de lictjesboom

Super tevreden

Windlicht is helemaal als op de foto. Zeer goed ingepakt en snel geleverd. Super tevreden.

Mooie spullen en goede en fijne service

Mooie spullen en goede en fijne service.

Goed! Snelle levering!

Zeer tevreden met het product. Precies als op de foto. Was wel prettig geweest als het verpakkingsmateriaal was meegenomen.

zeer tevreden

goede service en super mooi producten

Snel verzonden en goede kwaliteit

Prima poef

Zeer vriendelijk

zeer mooie lichtjes

snelle bezorging en met grote zorg afgeleverd

Beter dan verwacht

Toevallig op de website van Thatlyfestyle gekomen en wat leuke dingen besteld. zeer tevreden!

Alles naar verwachting

Ik heb pas een kast besteld en deze werd precies geleverd zoals omgeschreven, en de kwaliteit is ook erg goed. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Bedankt voor uw review Bernard! Veel plezier met de kast gewenst.

Prima spullen. Netjes geleverd.

Goede ervaring. 1 van de spiegels kunnen we niet recht ophangen vanwege een mankement. Ben wel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

Bedankt voor uw beoordeling Chris! Wij zullen per direct contact met u opnemen.