Overzichtelijke webshop, snelle levering, zeer correcte dienst na verkoop.

Overzichtelijke webshop, snelle levering, zeer correcte dienst na verkoop.

Not understanding

The item arrived broken, despite a "late" request for an exchange, the company made no effort and I was not reimbursed

Beste Victor, U heeft de schade helaas te laat gemeld. Helaas kunnen wij producten niet vergoeden na 14 dagen na aankoop. Wij kunnen namelijk niet controleren of het product kapot is gegaan in de 2 weken dat u het al in bezit had. Indien u binnen 2 weken de schade had gemeld, dan konden wij er nog iets aan doen. Excuses voor het ongemak, als de schade wat eerder gemeld was, dan konden wij het nog voor u vergoeden.

TOP!

Voor een tijdje geleden heb ik een prachtig product van J-Line besteld, een kaarsenhouder met 3 verschillende hoogtes. Echt een eye-catcher! Helaas heb ik afgelopen weekend een van de glazen kokers die om de kaarsen staan laten vallen.. (mijn eigen schuld).. Ik baalde er ontzettend van, maar toch maar besloten contact met de klantenservice op te nemen om te kijken of ik deze bij kan bestellen. Inmiddels is er al een nieuwe onderweg en het contact met de klantenservice is dan ook echt top geweest. Er wordt echt aan de klant gedacht!

helemaal goed!

Ook alles in goede staat ontvangen en levering was snel, dus top!

snelle levering.

ben erg tevreden met mijn kastje, en was ook snel geleverd.

Te laks

Het potje was heel erg beschadigd, dat ziet men toch vooraleer op te zenden. Het was voor ons een test, jullie hebben mooie spullen maar nu toch geen bestelling meer

Goedemiddag Ivo, Als het goed is hebben wij mail contact met u gehad en hebben wij u een nieuwe bloempot toegestuurd die u wenste te ontvangen. Wij hebben precies gehandeld zoals u wenste, u wenste een nieuwe bloempot en die hebben wij verstuurd.

Slecht

Bestelling niet volledig... En tot op heden niet opgeslost

Goedemorgen Miranda, Om het op te lossen zullen wij u het product terugbetalen. Er zijn kosten gerekend voor maar 1 product. Dit is helaas iets wat niet binnen 1 dag opgelost kan worden. U heeft het product nu van ons gekregen.

Snelle levering en mooie kwaliteit van de bestelde spullen.

Goede service goed product

Goede service mooi product,snelle levering

Topkwaliteit en mooi!

Snelle levering, goeie service en topkwaliteit producten.

Prachtig product

Precies als afgebeeld! Super mooie lamp

Niks op aan te merken

Artikel kwam snel binnen, zag er net zo uit als op de foto. Heel blij mee!

Alles wordt netjes, op tijd en goed ingepakt geleverd. What you see online is what you get!!!

Mooie spullen

Prachtige spullen. De verzending laat vaak op zich wachten maar als je eenmaal de spullen hebt..... word het wachten zeker beloond!

uitstekend

Van bestelling tot levering, goed geregeld

Tevreden

Tevreden, voor herhaling vatbaar.

Slecht

Probeer al twee dagen contact te krijgen via watsep telefoon mail probleem met de lictjesboom

Super tevreden

Windlicht is helemaal als op de foto. Zeer goed ingepakt en snel geleverd. Super tevreden.

Mooie spullen en goede en fijne service

Mooie spullen en goede en fijne service.

Goed! Snelle levering!

Zeer tevreden met het product. Precies als op de foto. Was wel prettig geweest als het verpakkingsmateriaal was meegenomen.

zeer tevreden

goede service en super mooi producten

Snel verzonden en goede kwaliteit

Prima poef

Zeer vriendelijk

zeer mooie lichtjes

snelle bezorging en met grote zorg afgeleverd