Goed advies, vriendelijk

zijn goed geholpen en begleid

Fantastisch geholpen!

Wij zijn in 3 jaar tijd, 2x verhuisd. Paul heeft ons 2x fantastisch geholpen. Hij regelt alles voor je en communiceert goed.

Rustig en duidelijk advies, top!

Paul heeft ons rustig en duidelijk zonder het gevoel van 'haast' supergoed geholpen. Ook tussentijds en achteraf nog contact gehouden over het oversluiten van onze hypotheek. Heel tevreden!

Paul Peeman adviseert ons al jaren op een hele prettige manier.

Al jaren zijn wij klant bij OkeeAdvies en Paul Peeman is onze vaste adviseur. Wanneer wij plannen hebben of vragen kunnen wij altijd bij hem terecht en komt hij bij ons thuis langs voor een advies gesprek. Paul helpt ons uitstekend en luistert goed naar de wensen maar ook naar de situatie zodat er een passend advies gegeven word. Wij bevelen hem dan ook ten zeerste aan!

Topper in hypothekenland

Paul heeft onze hypotheek in Zaandam perfect geregeld. Met betrokkenheid, kennis van zaken en werkelijk niets was teveel moeite. Voor ons was het allemaal echt ingewikkeld, maar omdat we Paul hadden, was er het vertrouwen dat het allemaal goed zou komen. Volgende week gaan we de akte tekenen van ons nieuwe huis en krijgen we de sleutel en over 2 maanden dan passeert ons huis. Ook daar heeft Paul ons perfect in geadviseerd. Jeroen en Lisa, Amsterdam/Zaandam

Dubbelsteijnlaan Oost 114

3319EE Dordrecht

Over OkeeAdvies

OkeeAdvies Voor jouw hypotheek en ander financieel advies. – Jouw wensen staan centraal – De scherpste rente tegen optimale voorwaarden – Keuze uit een breed scala aan geldverstrekkers – Alles onder één dak: hypotheken, verzekeringen, leningen en (ver)koopondersteuning – Persoonlijke benadering