Albert biedt een accurate en persoonlijke aanpak

Albert heeft zoveel expertise op financieel gebied, dat zelfs ik het idee kreeg te snappen welk product het best paste bij mijn persoonlijke financiële situatie.

Goed geregeld

Prima geregeld alles goed verzorgd en uitgezocht en persoonlijke benadering. Zeker aan te bevelen.

Eerlijk advies

Albert van Erk heeft voor ons al 2x een hypotheek afgesloten. Beide keren supergoed geholpen van begin tot eind. Albert neemt de tijd voor je en staat bij elke vraag klaar met gedegen advies. Wij zijn blij met Albert!

Paul denkt goed met je mee, geeft duidelijke uitleg en is goed bereikbaar bij eventuele vragen. Hij heeft mij supergoed geholpen en ik ben zeer blij met de service van OkeeAdvies.

Professionele en persoonlijke financiele hulp.

Zeer tevreden over de begeleiding die wij hebben gekregen van Paul met het oversluiten van onze hypotheek. Ik zou Okeeadvies zeker aanbevelen, denken echt met je mee en stemmen het advies op maat af. Altijd behulpzaam en snel antwoord gekregen.

Snelle en goede hulp ! Paul Peeman heeft ons geholpen

goed en deskundig geholpen

heeft ons goed geholpen met onze nieuwe hypotheek ,want dat zat of en toe niet mee.

Prima geregeld

Mijn hypotheek omgezet. Ik twijfelde eerst erg omdat de boete hoog was, maar mijn hypotheekadviseur heeft me goed voorgelicht en ik ben blij dat ik naar zijn advies heb geluisterd. De boete krijg ik deels terug van de belasting en mijn hypotheek staat voor 20 jaar vast onder een lage rente.

duidelijke en eerlijke informatie

Het hypotheekgesprek was duidelijk en helder over de plus en minpunten van het oversluiten van onze hypotheek. onder de streep was het duidelijk dat het voor ons voordeliger was om over te sluiten . na ons besluit hiertoe werd alles netjes en vakkundig door dhr. van erk geregeld. zou deze adviseur van okee advies aan iedereen aanraden.

Goed advies, duidelijke uitleg en kunnen snel schakelen!

Onze ervaring met Okeeadvies is wederom zeer goed bevallen. Tijdens de aankoop van ons nieuwe huis en tijdens de verkoop van ons oude huis kregen wij snel antwoord op al onze vragen. Ook het meedenken en duidelijk aangeven wat wel en niet financieel haalbaar is werd goed en onderbouwd aangegeven. Met andere woorden zeer bekwame mensen die een goed advies kunnen geven en waarmee je met vertrouwen zaken mee kunt doen!

Voor de 2e keer klant voor een hypotheek. Vorige keer 12 jaar geleden.

Wederom eigenlijk alles wat ik wenste: Prettige gesprekken Goede communicatie 's avonds en in het weekend ook bereikbaar. Niet onbelangrijk: Een degelijk en goed onderbouwd advies! Tijdens het gehele traject goed ondersteund geweest. Ik kan iedereen hun aanbevelen.

Zeer tevreden!

top

goed duidelijk advies, alles tot in de puntjes geregeld.

Uitstekend advies en meer

Onwetend begonnen aan het avontuur dat een huis kopen heet, ben ik voorzien van uitstekend advies in een zeer prettige sfeer. Duidelijke uitleg over de diverse opties en de resultaten en gevolgen daarvan. Kortom een uitstekend advies op maat!

Zeer kundig en vriendelijk

Ronald van OkeeAdvies heeft mij erg goed geholpen met een eerste koophuis en bijpassende hypotheek. Je merkt dat hij enorm veel ervaring heeft en mij daardoor heeft behoed voor diverse valkuilen die mij als beginner op de huizenmarkt niet zouden zijn opgevallen. Verder gewoon hartstikke vriendelijk, snelle communicatie en duidelijkheid. Zeker aan te raden!

Uitstekend geholpen echt een aanrader

Ikn ervaring met Okeeadvies is echt helemaal top. Ben ontzettend goed geholpen!

Persoonlijk en betrokken advies!

Erg tevreden over mijn ervaring met OkeeAdvies. Prettig, doelgericht advies en persoonlijk contact. Ronald de Jong denkt mee in oplossingen. Zeker een aanrader!

Ondanks dat onze koop niet is doorgegaan hebben wij toch op een korte termijn een snel en duidelijk advies ontvangen. Ik raad OkeeAdvies zeker aan!

Professioneel, eerlijk en zorgvuldig advies!

Al jaren ben ik klant bij OkeeAdvies en dat is niet voor niks. Goed maar vooral eerlijk avies afgestemd op je persoonlijke situatie. Als je een vraag hebt krijg je duidelijk en snel antwoord. Ze doen echt alles wat binnen hun macht ligt om jouw hypotheek /verzekeringen professioneel en snel te regelen.

Deskundig, geduldig en vasthoudend

Paul is een betrokken adviseur met veel kennis van zaken en een uitstekend netwerk. Zijn advies is maatwerk. Het traject ernaar toe is prettig en persoonlijk.

Erg tevreden!

Albert heeft ons goed begeleid bij het kopen van een nieuw huis. Hij heeft ons rustig en duidelijk geïnformeerd en op de hoogte gehouden bij ontwikkelingen. Aanbevolen!

Met hulp kom je er wel.

Af en toe in het leven vraag je een nieuwe hypotheek aan, zo ook onlangs. OkeeAdvies verzocht om voor ons dit te doen na diverse goede ervaringen. Het zijn vaak de banken die voetangels en klemmen weten uit te zetten, ze willen je graag als klant, maar laten dit soms vooral niet blijken. Vandaar OkeeAdvies. Deze keer wist het BKR ons stevig op de rem te houden, maar ook hier heeft OkeeAdvies het schip weer vlot getrokken, nadat een foute invoer van een bank was verwijderd. Kortom wederom zeer tevreden over het makkelijke, prettige contact en resultaat.

Top gasten regelen alles voor je

Fijn omgang geen gezeur duidelijk en helder Regelen al jaren alles voor ons Geen dikke auto en mooie pakken gewone jongens die regelen voor je Ga zo door Gr kees Hoogstraten

Uitstekende service!

Ze nemen echt de tijd om je te helpen en te ondersteunen in het verkrijgen van een hypotheek. Zelfs ‘s avonds of in het weekend. Kortom: erg goed geholpen

Goede service!

Geven het niet direct op, als het tegen zit. Soms is het moeilijk communiceren met Hypotheek verstrekkers, zeker in deze tijd. Toch tot een positief resultaat weten te brengen! Zeer tevreden.

Dubbelsteijnlaan Oost 114 3319EE Dordrecht

Over OkeeAdvies

OkeeAdvies Voor jouw hypotheek en ander financieel advies. – Jouw wensen staan centraal – De scherpste rente tegen optimale voorwaarden – Keuze uit een breed scala aan geldverstrekkers – Alles onder één dak: hypotheken, verzekeringen, leningen en (ver)koopondersteuning – Persoonlijke benadering