Tevreden

Samen tot een oplossing gekomen

Goede, fijne en duidelijke communicatie. Paul is een topper!

Van begin tot eind prima verlopen. Was ook een wat gecompliceerde case uiteindelijk maar door een beetje verder te denken, zijn er uiteindelijk goed uit gekomen.

Duidelijk, snel en deskundig advies

in 2013 hypotheek afgesloten en in 2021 overgesloten incl. bouwdepot t.b.v. verbouwing. Ik vind het fijn dat we 1 maal per jaar gebeld worden om te overleggen of de hypotheek nog actueel is.

Duidelijk en Snel

Makkelijk een afspraak te maken, komt thuis ook in de avond. Snel advies en de hypotheek was snel geregeld. Geen moeilijke praat maar duidelijke taal. Super

Top geregeld !!

Goed bereikbare verzekerings agent. Afspraken werden goed nageleefd. Aanvragen verliepen vlot. Goede adviezen ! Prima kennis van zaken op veel gebieden . Tot einde toe service van dhr. van Erk.

Wat mij betreft mag de score ipv, 9,6 naar een 10 gaan

Er is voldaan aan al mijn wensen en meer.Buiten dat kan ik ook altijd mijn vragen stellen(als nodig) Aanbevolen aan vrienden en kennissen , deze hebben dezelfde ervaring. Hierbij wil ik vooral de loftrompet steken voor Albert van Erk!

Weer naar Albert........

Toen we onze hypotheek weer over wilden sluiten, gingen we weer bij Albert te raden. Waarom? Omdat we de vorige keer hele goede ervaringen hadden opgedaan. En dat was nu niet anders. Hij toverde voor ons een passende hypotheek uit de hoge hoed! We zijn weer erg tevreden met zijn diensten en kunnen iedereen aanraden om hem in te schakelen bij financiële diensten!

Geweldig en vertrouwd

Ik heb inmiddels al jaren ervaring met mijn adviseur. Al mijn hypotheken en verzekeringen heeft deze adviseur naar volle tevredenheid geadviseerd en uitgevoerd. Met dit soort zaken is vertrouwen en dat de adviseur zich aan zijn woord houd voor mij als klant essentieel. Ik zal een ieder in mijn kring deze adviseur zeker aanbevelen.

Prima en onafhankelijk advies op maat

De begeleiding die wij hebben gekregen was professioneel en werd op een rustige en uiterst geduldige manier in goede banen gebracht. Wij vinden OkeeAdvies een aanrader!

Compleet en adequaat

Na wat ingevuld te hebben op de website een aantal dagen later opgebeld door de adviseur. Opgemerkt dat het op een later tijdstip van pas zou komen om onze hypotheek over te sluiten. Na een aantal maanden dit zoals gezegd gedaan en soepel en zeer klantvriendelijke verwerking van het product. Zeker aan te bevelen!

Duidelijk en begrijpelijk uitgelegd

Alles zeer duidelijk en zonder omwegen uitgelegd hoe en wat de mogelijkheden zijn, en niet proberen iets anders dan dat er mogelijk is aan te bieden.

Vriendelijk, ter zake kundig, betrouwbaar

Fijn, zakelijk en toch plezierig contact

Betrouwbaar advies

Al 3 x in de afgelopen 15 jaar gebruik gemaakt van deze adviesdiensten. Tevreden. Geen gedoe. Vriendelijk. Staat altijd klaar.

Vakkundig advies en beantwoordt alle vragen die je hebt.

Wij hebben hulp gehad bij het aankopen van onze (eerste) woning. Door de corona geen fysieke afspraak kunnen maken, maar telefonisch is dit ook heel goed gegaan. Meerdere bel afspraken gehad waarin we alles hebben kunnen vragen wat we wilde. Geen vraag was te gek en dat wat voor ons erg fijn aangezien we geen idee hadden wat er allemaal geregeld moest worden. Wij kunnen OkeeAdvies iedereen aanraden, zelfs zonder fysiek contact.

Zeer persoonlijk en prettig

Voor de 4e keer in de familie gebruik gemaakt van okeeadvies en heel prettig en correct geholpen.

Perfect advies en hulp

Begin dit jaar mijn hypotheek overgesloten. Dankzij de hulp bij het gehele proces is dit ondanks onverwachte probleempjes heel goed verlopen en (belangrijk !) succesvol afgerond. Wij kunnen Okeeadvies aanbevelen.

Top advied en expertise

Okeeadvies is op alle fronten een top bedrijf, bij het aankopen van ons huis heeft Paul ons tot in de details voortreffelijk geholpen. Juul welkom bij de club. :-)

Geeft vertrouwen!

Na een goed overleg werd mij veel duidelijk. De beloofde zaken werden keurig nagekomen.

Alles wordt voor je daan perfect

Hij deed alles naar wens ik ben dek tevreden.

Okeeadvies maakt het onmogelijke mogelijk!

Geweldig geholpen met het verkrijgen van een nieuwe hypotheek na ziekte.Vashoudend en doorzoekend.Okeeadvies heeft zich er in vastgebeten met het beste resultaat! Dank!

Perfecte afwikkeling

Albert heeft ons uitstekend geholpen bij het aangaan van een nieuwe hypotheek. Hij luistert naar de wensen en komt met een doordacht, passend advies. Ook de afwikkeling wordt goed verzorgd. Albert is goed te bereiken, belt altijd terug als hij even niet kan opnemen. De prijs voor zijn diensten is in goede verhouding met de kwaliteit.

Heel goed geholpen. Waar andere het lieten lopen kwam Albert van OkeeAdvies met de oplossing. Het ging hier om de verzekering van mijn schuur met asbestdakbedeking.

Erg tevreden

Wij hebben Albert ervaren als een goede adviseur die weet waar hij het over heeft. Hij is erg praktisch en denkt goed mee in de wensen die er zijn en met gedachten die er spelen. Hij kan zaken helder maken en structureren en is daarnaast erg goed bereikbaar en snel in reacties. Dit maakt de klantbeleving zeer prettig.

Zeer goede ervaring!!!

Zelf jaren bezig geweest om mijn hypotheek om te zetten rechtstreeks bij de ING, nooit gelukt of alleen tegen absurd hoge afkoopsommen. Albert van Erk heeft alles in stappen geregeld precies zoals ik het wilde hebben.

Albert biedt een accurate en persoonlijke aanpak

Albert heeft zoveel expertise op financieel gebied, dat zelfs ik het idee kreeg te snappen welk product het best paste bij mijn persoonlijke financiële situatie.

Over OkeeAdvies

OkeeAdvies Voor jouw hypotheek en ander financieel advies. – Jouw wensen staan centraal – De scherpste rente tegen optimale voorwaarden – Keuze uit een breed scala aan geldverstrekkers – Alles onder één dak: hypotheken, verzekeringen, leningen en (ver)koopondersteuning – Persoonlijke benadering