We zijn goed begeleid en alles is ons duidelijk uitgelegd.

De begeleiding was goed en we zijn heel erg geholpen met de vormgeving van ons handboek. We zouden andere partijen ook zeker aanraden om zulke begeleiding in te schakelen.

Beste Lesley Ann, Dank voor jullie reactie en gefeliciteerd met de ISO 9001 certificering en dank voor de opdracht om ook jaarlijks de interne audit en directiebeoordeling uit te mogen voeren. Hartelijke groet, Van Houten & partners

ontzorgen

Zeer prettige ervaring. Maken van de grote berg waar je tegenaan kijkt een kleine, goed te nemen hobbel.

Beste Ella, Goed om te horen dat wij jullie goed kunnen ontzorgen met VCA* en ISO 9001. Hartelijke groet, Mirella van Iperen

Fijne deskundige begeleiding met een succesvol resultaat!

Het gehele proces is heel fijn verlopen. Zeer deskundige en prettige begeleiding. Een goed systeem met een succesvol resultaat.

Beste Nathalie, Gefeliciteerd met jullie VCA*, ISO 9001 en ISO 14001 certificering en dank voor de prettige samenwerking. Fijn dat we, in de persoon van Marco Vermeulen, de jaarlijkse ondersteuning kunnen gaan verzorgen. Hartelijke groet, Mirella van Iperen Van Houten & partners

Een complete aanpak passend voor ons bedrijf.

Een overzichtelijke eindrapportage met een complete en doelgerichte aanpak vooraf. Mis alleen nog de opvolging na de rapportage om er aan de slag mee te blijven. Het plan van aanpak is nu gericht op de bevindingen. Als bedrijf hebben wij nog houvast nodig om halfjaarlijk het bedrijf te controleren aan de hand van een checklist of extra plan van aanpak.

Goedemiddag Randal, Dank voor je positieve feedback, we zullen op korte termijn hierover contact opnemen en horen vervolgens graag wat wij verder voor jullie kunnen betekenen. Het Van Houten & partners team

Zeer goed en snel verzorgd

Uitermate vriendelijke mensen die ons op zeer korte termijn hebben geholpen met een gecertificeerde RI&E - bedankt!

Goedemorgen Arend, Fijn dat we zo snel konden schakelen, ontzorgen, kwaliteit en flexibiliteit is onze kracht dankzij onze goede en gekwalificeerde medewerkers.

Fijne professionele mensen die goed met je meedenken !!

Goedemorgen Saskia, Gefeliciteerd met jullie VCA, ISO 9001 en ISO 14001 certificering. En dank voor de prettige samenwerking. Van Houten & partners team

Van Houten is heel goed in het ontzorgen en daar waren wij naar op zoek.

Fijn bedrijf met prettige mensen en verstand van zaken. Zij hebben uitstekend werk gedaan, zonder dat wij daar veel tijd in hebben moeten steken. Echt voortreffelijk. Echt een goed bedrijf die de ISO op de schop neemt en ook de audit voor ons uit handen heeft genomen.

Beste Eric, Gefeliciteerd met jullie ISO 9001 en 14001 certificering en dank voor de prettige samenwerking. Het Van Houten & partners team

perfect, zeker aan te bevelen

Behalve taakgericht, is men ook zeer klantgericht en komt men gemaakte afspraken na. Wij zullen Van Houten en Partners dan ook graag aanbevelen bij anderen.

goede service, goed behandeld

Fijne samenwerking met alle medewerkers van Van Houten & Partners. Snelle aanpak op vragen met de juiste kennis van zaken.

• BHV opleidingen

Jolanda, gefeliciteerd met het behalen van de VCA*, ISO 9001 en ISO 14001 certificaten! Dank voor de fijne samenwerking.

Wij zijn erg tevreden.

• BHV opleidingen

Dank Linda voor de mooie beoordeling, Van harte gefeliciteerd met jullie VCA* certificering!

goede service, goed behandeld

Bij het onderhoud, met name in de RIE zitten wat punten die volgens EBN anders moeten.

• BHV opleidingen N.v.t.

Goedemiddag Johan, dank voor je positieve reactie. M.b.t de RI&E en de opmerkingen van de CI, dit kan altijd verschillen per auditor. En nuttige tips nemen wij altijd mee ter verbetering. Echter het is niet altijd zo, dat de opmerkingen/tips van auditoren per definitie altijd moeten worden opgevolgd. Er zijn verschillende invalshoeken. Van Houten & partners neemt wel altijd de goede tips mee ter verbetering van onze dienstverlening :)

goede service, goed behandeld

Wij zijn erg blij met de hulp en inzet van Van Houten & Partners. Kernwoorden; adequaat, slagvaardig, kundig, professioneel, meedenkend en vriendelijk.

• BHV opleidingen N.v.t.

Fijn om te horen dat alles wederom naar wens is gegaan!

goede service, goed behandeld

Traject is prima verlopen. Alleen misschien voor een volgende klant iets meer aandacht voor het handboek. Alleen de onderdelen vermelden die voor dat bedrijf van toepassing zijn, meer meedenken met de klant. Verder een prima samenwerking gehad.

• BHV opleidingen N.v.t.

Marcel dank voor je positieve reactie, We nemen je opmerkingen zeker mee! De felicitaties met jullie VCA*, ISO 9001 en ISO 14001 certificering.

• BHV opleidingen N.v.t.

Hartelijk dank voor de positieve reactie en felicitaties met de VCA** certificering.

goede service, goed behandeld

Het is ons prima bevallen, alles snel en correct geregeld.

goede service, goed behandeld

Goede begeleiding door Marco Vermeulen bij het behalen van ons ISO 9001-certificaat. We hebben dit certificaat daardoor in één keer gehaald!

• BHV opleidingen N.v.t.

Dank Suzanne, we geven ook Marco de complimenten door !

goede service, goed behandeld

Een jarenlange plezierige samenwerking met een hoge waardering voor de geleverde prestatie.

• BHV opleidingen

Dank Piet-Jan, voor de mooie beoordeling. Gefeliciteerd dit jaar met het behalen van het ISO 14001 en MVO certificaat, buiten het bestaande VCA* en ISO 9001!

voldoende, een redelijke ervaring

VCA/ISO is niet voor iedereen bekende stof. Iets beter uitleggen wat uiteindelijk het doel is hoe ermee gewerkt moet gaan worden. Beter toespitsen op hoe het op dat moment al geregeld is binnen een bedrijf en dat niet altijd alle formulieren nodig zijn als het op een andere manier geregeld is. Verder is hulp en communicatie goed geweest.

goede service, goed behandeld

Sinds jaren reeds goede ervaring met de club. Ook, cq juist backoffice volgt snel op. Al met al doeltreffende en prettige samenwerking! mvg, R.Bloem / CEO

Over Van Houten & Partners

Om als bedrijf te voldoen aan veiligheids- en duurzaamheidsnormen, dient u de juiste keurmerken en certificaten te hebben. Het is moeilijk om te bepalen welke certificaten u nodig heeft en hoe u deze precies krijgt. Hier komt Van Houten & partners in het spel. Van Houten & partners is een landelijk opererend organisatieadviesbureau op het gebied van duurzaamheid, veiligheid en kwaliteit. Wij begeleiden en adviseren bedrijven op deze vlakken en zien erop toe dat u en uw bedrijf de juiste certificaten bezitten. Denk dan bijvoorbeeld aan VCA, ISO 9001, ISO 14001, MVO en diverse BRL’s. Daarnaast bieden wij onder andere VCA-cursussen en BHV-opleidingen aan die nodig zijn om een dergelijk certificaat te behalen.