Twentse nuchterheid met een lach

Deze meneer was een hele leuke vent. Maakt een praatje, is zelfs voor een rotterdammer goed te verstaan en is duidelijk en realistisch in wat mogelijk is.

Uitstekend.

Ik heb de melding via de meldingsapp van Prolease kunnen doen. Vervolgens kwam er een telefonisch contact tot stand met 123Ruit.nl waarbij we makkelijk tot afspraken konden komen. Ik kreeg de mededeling dat het bestellen van de ruit enige tijd kon duren (twee weken) en dat er daarna een afspraak bij ABS Dick Bösing gemaakt kon worden. Na twee weken kreeg ik een telefoontje dat de ruit binnen was. Ik kon inderdaad een afspraak maken en op de afgesproken dag en tijdstip stond er een leenauto klaar. in de loop van de middag kreeg ik een telefoontje dat de auto weer klaar stond. Ik heb de auto opgehaald en de ruit zag er weer prima uit. De enige aanmerking die ik heb, is dat de leenauto geen mogelijkheid had om de telefoon te pairen. Ik moet veel bellen voor mijn werk en heb de tijd in de auto hiervoor nu niet kunnen gebruiken. Dat was wel echt lastig.

Vlot en snel geregeld

Vriendelijk personeel, op tijd en snel.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

perfect

prima service

Professioneel

Snel en professioneel. Binnen no time was de beschadigde ruit snel vervangen voor een nieuwe ruit. Ik kan Bas Autoglas zeker aanbevelen. Weten precies waar ze mee bezig zijn.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer goed en snel geholpen

Hart voor hun werk, levert zeer goed werk af

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen. Vakkundig en vriendelijk.

• Kwaliteit ruitherstel

Het is een heel goed bedrijf dat zich houdt aan de afspraken

Gebeld, foto vd ruit gemaakt, afspraak gemaakt en camper gebracht. Volgende dag was het klaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijke, vlotte en goede probleemverwerking

Vriendelijke man, Was direct aan de beurt. Het reparatie-werk was vlot gebeurd. Prima afwerking!

Top service !

Het was wel een spoed geval i.v.m. de vakantie voor de deur. Zo werd ik zaterdagmiddag geholpen en binnen 1h zat er nieuwe voorruit op. Snel en vakkundig.

• Kwaliteit ruitherstel

Duidelijke afspraken en goed resultaat, terwijl je wacht kan je altijd een praatje maken.

Erg prettig

Snel en professioneel met oog voir klantvriendelijkheid

Niks op aan te merken

Af

Punctueel en met hart en ziel

Uitstekend geholpen !!

Uitstekend en netjes geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Super goed en snel geholpen! Ruit dat er zo in. Vriendelijke eigenaar en een kop koffie toe. Alles was snel geregeld. Top

Erg vriendelijk en professioneel

Ik ben erg vriendelijk en snel geholpen. Er werd meegedacht en er stond een leenauto voor mij klaar.

Vriendelijk

Vriendelijk en vakbekwaam

Prima en snel geholpen!

Al bijna voordat mijn melding was afgerond werd ik gebeld om de afspraak vast te leggen. Op de dag zelf kreeg ik een tijdelijke leenauto . Mooi en goed geregeld, hoop natuurlijk niet op nieuwe ruitschade maar indien dit onverhoopt toch het geval is weet ik Bas autoglas zeker te vinden. Bedankt!!

Laagdrempelig en denken mee

Vriendelijk, behulpzaam en goed werk.

Super snel en vakkundig geholpen

Super snel en vakkundig geholpen