Werd goed en snel geholpen. Maandagochtend meldde ik de schade en maandagmiddag werd ik al goed en vriendelijk geholpen door Bas Autglas, een vriendelijke man die weet wat hij doet

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Super en snel geholpen

Goed, snel en vriendelijk geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle hulp, eerlijk verhaal en goede kwaliteit

snel en goed geregeld

123ruit.nl was heel service gericht. Zocht naar mogelijkheden om de schade van mijn zo snel mogelijk te kunnen regelen. Er werd goed meegedacht.

• Kwaliteit ruitherstel

Communicatie wat rommelig maar netjes opgelost

Datum en tijd gekozen op de afspraak planner van 123ruit.nl. De dag erop telefonisch benaderd met de boodschap dat de geselecteerde datum tijd niet mogelijk was. (Ik zou dit digitaal afvangen via die tool) Dit wekt wat verwachtingen die blijkbaar niet realistisch zijn. Nieuwe datum tijd afgestemd, 3 weken later. Zat Pasen tussen dus aanvaardbaar. Dag voor de afspraak nog een telefoontje ontvangen met de controle vraag of ik de volgende dag de auto kwam brengen. Wat een beetje vreemd was dat er ook gevraagd werd of het een sterretje of een vervanging betrof. Uiteindelijk was alles goed gegaan en de ruit besteld. Dag van vervanging, leen auto beschikbaar. Keurig! Helaas niet gecontacteerd later op de dag dat de auto klaarstond. Ik belde om 16:50 om dit te vragen. Gelukkig was het wel mogelijk om de auto de volgende ochtend te wisselen. Al met al dus keurig maar de communicatie zou net iets beter/ professioneler kunnen.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Laarveld, Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik hierop. U geeft aan dat u een online schade heeft doorgegeven en daarbij een voorkeursdatum heeft doorgegeven. De bevestiging wekt inderdaad de indruk dat u een afspraak heeft op de gekozen datum en het gekozen tijdstip. Deze week of begin volgende week gaan we dit aanpassen op de website. In ieder geval hartelijk bedankt voor het doorgeven. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl

Prima zijn werk gedaan zoals afgesproken.

Zelfs leenauto meegekregen

• Kwaliteit ruitherstel

Ziet er weer uitstekend uit.

Behoorlijke wachttijd voordat ruit vervangen kon worden. Toen datum gevonden was, is de vervanging keurig en op tijd uitgevoerd. Prettige contacten. Financieel wordt de schade direct met de verzekering geregeld. Ik heb (nog) geen inzicht in de kosten ontvangen.

• Kwaliteit ruitherstel

Bas is een zeer ervaren vakman

Bas had twijfels over de beschadiging, maar hij heeft het toch gefikst

Prima.

Goed en snel geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Er vriendelijk, vervangend vervoer was goed geregeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Erg vriendelijk en goede service. Zelfs op zaterdagavond nog teruggebeld

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Goede service aardige monteur en goede koffie

Goede service aardige monteur en goede koffie

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle afhandeling, goed service gericht. goede communicatie.

Alles netjes afgehandeld. Geen klachten tot nu toe.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

snel en vak kundig geholpen

ik ben door Alex vakkundig en snel geholpen volgens afspraak ook een kleine error werd snel opgelost waarvoor dank

Goede snelle service!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Snel praktisch prima

Auto afleveren. Snelle service. Leenauto mee. Perfect!

• Kwaliteit ruitherstel

Flexibel en professioneel. Klantvriendelijk!

Buitengewoon goed.

• Kwaliteit ruitherstel

No nonsens, klantgericht, en snel

Direct na melding van de ruitschade aan de leasemaatschappij werd ik door Bas Autoglas gebeld. De afspraak op zeer korte termijn (3 dagen) werd telefonisch gemaakt en even later per mail bevestigd. Op de reparatie dag was ik precies op de afgesproken tijd aan de beurt en kreeg ik koffie gedurende de reparatie. Niets dan lof.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede ervaren man die verstand van zaken heeft!

Het is een ervaren man die met kwaliteit ruiten repareert.

Persoonlijk en professioneel

Makkelijk een afspraak kunnen maken, op locatie persoonlijk behandeling en professionele afhandeling van de ruitschade.

Zeer tevreden.

Flexibel met het maken van een afspraak, klantvriendelijk en het probleem was snel verholpen.

Prima, deskundig en snel geholpen

Prima, deskundig en snel geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Twentse nuchterheid met een lach

Deze meneer was een hele leuke vent. Maakt een praatje, is zelfs voor een rotterdammer goed te verstaan en is duidelijk en realistisch in wat mogelijk is.

Uitstekend.

Ik heb de melding via de meldingsapp van Prolease kunnen doen. Vervolgens kwam er een telefonisch contact tot stand met 123Ruit.nl waarbij we makkelijk tot afspraken konden komen. Ik kreeg de mededeling dat het bestellen van de ruit enige tijd kon duren (twee weken) en dat er daarna een afspraak bij ABS Dick Bösing gemaakt kon worden. Na twee weken kreeg ik een telefoontje dat de ruit binnen was. Ik kon inderdaad een afspraak maken en op de afgesproken dag en tijdstip stond er een leenauto klaar. in de loop van de middag kreeg ik een telefoontje dat de auto weer klaar stond. Ik heb de auto opgehaald en de ruit zag er weer prima uit. De enige aanmerking die ik heb, is dat de leenauto geen mogelijkheid had om de telefoon te pairen. Ik moet veel bellen voor mijn werk en heb de tijd in de auto hiervoor nu niet kunnen gebruiken. Dat was wel echt lastig.

Vlot en snel geregeld

Vriendelijk personeel, op tijd en snel.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Over 123RUIT.nl